Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Potatek - zdjęcie

Potatek

Rejestracja: 28.03.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.07.2010 18:05
-----

#154163 potrzebuje funkcji - losowanie

Napisane przez Ortega w 24.07.2010 11:39


public losowanie(id){
new liczba_a = 1;
new liczba_b = 15;
new wylosowana_liczba = random_num(liczba_a, liczba_b); // Najlepiej wstawić od razu liczby pomijając deklarowanie zmiennych i przypisywanie im wartosci

switch(wylosowana_liczba){
case 1:
{
kod
}
case 2:
{
kod
}
itd.
}
}

  • +
  • -
  • 1


#154165 potrzebuje funkcji - losowanie

Napisane przez Gość w 24.07.2010 11:43

To tak uzywamy:
random_num(1, 3)
Funkcja losuje dowolną liczbę całkowitą w przedziale a - b, czyli 1,2,3.
Potem uzyj switch i przypisz im tekst np:
key = random_num(1, 3);
    switch(key){ 
case 1:{
client_print(id, print_chat, "xxxweweweexxx")
}

case 2:{
client_print(id, print_chat, "xxxxxx")
}
}



#80773 Praca na plikach

Napisane przez Miczu w 31.08.2009 15:48

new file[128]

get_configsdir( file, 127 )

format(file,127,"%s/plugins.ini",file)

new line=0, text[128],chars 
    do{ 
        line = read_file(file,line,text,127,chars) 
        client_print(id,print_chat,"%s",text)
    } 
    while(line!=0)

i wypisze wszystkie plugi z plugins.ini
  • +
  • -
  • 2


#138435 Ustawienie bytu na mapie

Napisane przez G[o]Q w 25.05.2010 17:03

Float:fOrigin[3] w wywolaniu

w tutorialach masz o plikach wiec co mape wczytujesz parametry i wykonujesz funkcje a na koncu wpisujesz te ktorych nie ma albo lepiej zaraz po utrworzeniu wpisac :D
  • +
  • -
  • 1


#137713 Warunek if nie reaguje

Napisane przez DarkGL w 23.05.2010 08:50

tak warunek jest poprawny
  • +
  • -
  • 1


#135649 Szukam mapek

Napisane przez Dj ^^ d(-.-)b w 16.05.2010 13:00

łap mapke FPSBANANA > Maps > Counter-Strike > Race > aim_ak47_m4a1


#135664 Szukam mapek

Napisane przez MASS w 16.05.2010 13:52

Ta mapka na pewno każdemu kojarzy się z COD'em jak i II wojną światową FPSBANANA > Maps > Counter-Strike > Bomb/Defuse > de_cod_stalingrad

Później jeszcze postaram się znaleźć mapkę omaha beach

[warn=Pavulon]Upraszanie się o punkty reputacji jest niemile widziane a w konsekwencji może zostać nagrodzone ujemnymi punktami lub ostrzeżeniem.[/warn]


#96426 ZombieHell 1.6

Napisane przez baku w 29.11.2009 17:57

ZombieHell 1.6

Dołączona grafika

Dołączona grafika
Dzięki pluginowi zdobywamy różne poziomy zombie. Każdy z tych poziomów oznacza walkę z szefem poziomu. Ludzkość zależy od żądzy zombie, czy jesteś godzien by żyć ?
Dołączona grafika

* cstrike
* engine
* fakemata
* fun
* hamsandwich
Wymagane jest także:

AMXX 1.8.1+
• PodBot 3.0+Dołączona grafika
Znajdują się w cstrike/addons/amxmodx/configs/zombiehell.cfg
zombie_maxslots 10 / / ilość botów zombie czy tam miejsc dla botów
zombie_effect 1 / / <0 / 1> efekt śmierci zombie
zombie_bot 1 / <1 / 2> cfg auto dla podbot lub czero
zombie_scores 1 / / <0 / 1> czy mają być punkty/statystyki
survivor_classes 1 / / <0 / 1> możesz wybrać od 1-7 klas
survivor_nades 1 / / <0 / 1> specjalne granaty
survivor_maxnades 1 / ilość granatów

W cstrike/addons/amxmodx/configs/zombiehell_levels.cfg

// level 1
level1_name "- The Beginning" // nazwa levelu/zombie
level1_respawns 1 // chyba ilość respawnów po zabiciu
level1_health 100 // ilość życia
level1_maxspeed 260.0 // max bieganie 
level1_bosshp 500 // życie szefa
level1_bossmaxspeed 180.0 // max bieganie szefa

Oczywiście tam jest do levelu 7 także można sobie edytować jak kto woli lub pozostawić tak jak jest.
Dołączona grafika
Rozpakować wszystkie pliki do katalogu z grą.
Podbot rozpakować do addons.
Do metamod/plugins.ini dodać "win32 addons podbotpodbot_mm.dll"
Dodaj zombiehell.amxx do amxmodx/plugins
Edycja zombiehell_levels.cfg & zombiehell.cfg
Uruchomić ponownie serwer!
Dołączona grafika
Wersja 1.5c:
Pobierz : podbot.zip
Pobierz : cstrike.zip
Nowa wersja beta 1.6:
Pobierz: cstrike_v1.6.zip
Dołączona grafika
Proponuje zaglądać do tego tematu ponieważ, ja nie zawsze zaglądam a tam są aktualizacje moda co jakiś czas.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 7


#127693 Godzina z serwera

Napisane przez Portek w 23.04.2010 07:04

public checker()
{
new timer[9]
new hour = get_time("%H",timer,8)
new timerm[9]
new minut = get_time("%M",timerm,8)
if(hour==5 && minut==00 && zrobione==false)
{
funkcja()
}
}


albo w zasadzie, to powinno dać podobny efekt:
public checker()
{
new godzina, minuta
time(godzina,minuta)
if(godzina==5 && minuta==00 && zrobione==false)
{
funkcja()
}
}

  • +
  • -
  • 2


#127601 Godzina z serwera

Napisane przez sbstn w 22.04.2010 17:19

Na chłopski rozum, mogłoby to wyglądać tak:
(aczkolwiek nie sprawdzałem)
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Funkcja 8:00-10:00"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AMXX.pl"

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
set_task(1.0,"checker",_,_,_,"b")
}

public checker()
{
new timer[9]
new clock=get_time("%H",timer,8)

if(8<=clock<10)
{
funkcja()
}
}

public funkcja()
{
// Whatever u like
}

EDIT: W sumie lepiej będzie raz na rundę sprawdzać, niż raz na 1s ;P
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Funkcja 8:00-10:00"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AMXX.pl"

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV", "checker", "a", "1=0", "2=0")
}

public checker()
{
new timer[9]
new clock=get_time("%H",timer,8)

if(8<=clock<10)
{
funkcja()
}
}

public funkcja()
{
// Whatever u like
}

  • +
  • -
  • 1


#127663 Godzina z serwera

Napisane przez sbstn w 22.04.2010 20:51

A jeśli np miało być w konsoli wpisywana komenda np. o godzinie 5 w nocy na sayu informuje graczy że mamy właśnie tą godzine, jak powinien wyglądać kod ?

Hmm... Wiele sposobów jest moim zdaniem, ale ja przytoczę taki jeden (chociaż i tak nie mam warunków do sprawdzenia):
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "5 nad ranem"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AMXX.pl"

new bool:zrobione

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV", "checker", "a", "1=0", "2=0")
zrobione=false
}

public checker()
{
new timer[9]
new clock=get_time("%H",timer,8)
if(clock==5 && zrobione==false)
{
funkcja()
}
}

public funkcja()
{
console_print(0,"*********************************")
console_print(0,"[AMXX] Jest godzina 5:00... Co tak wczesnie?!")
console_print(0,"*********************************")
zrobione=true
return PLUGIN_HANDLED
}


EDIT: Zapomniałem o minusach tego kodu. Przypuśćmy, że mapa właśnie się zaczęła. Jest godzina 4:50. Gramy 10min. I w konsoli wszystkim się pokazuje (plaplaplapla). Mapa trwa 20min (ex.). Na następnej mapce również pokaże (plaplaplapla). I tak aż do godziny 5:59. Reasumując to tłumaczenie, plugin działa non stop od godziny 5:00 do 5:59, raz na mapę ;)
  • +
  • -
  • 1