Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Potatek - zdjęcie

Potatek

Rejestracja: 28.03.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.07.2010 18:05
-----

Moje tematy

potrzebuje funkcji - losowanie

24.07.2010 11:23

Mógłby ktoś napisać mi gotową funkcje na losowanie? potrzebuje by po wpisaniu /losowanie wybrało mi jeden z 15 tekstów.

Albo nakierujcie gdzie mogę znaleźć taką funkcje... Tylko nie ruletka i diablomod :)

Worki na zawsze

13.07.2010 11:39

Potrzebuje pluginu na worki z piaskiem aby zapisywał położenie do pliku i co mape zostały odczytane.
Dokładniej to ten plugin: Pallets with Bags - AlliedModders + aby raz stworzyć i zapamiętało.

Wyniki na koniec rundy

01.07.2010 06:49

Szukam pluginu który na koniec rundy pokazałby kto zadał najwięcej DMG i kto zabił największą ilość osób

Ustawienie bytu na mapie

25.05.2010 16:33

Witam

gdzie w tym kodzie wpisuje się informacje o położeniu?
fm_spawn_ent(szClassname[] = "info_target", szModel[]="", Float:fMins[3] = {-1.0, -1.0, -1.0}, Float:fMaxs[3] = {1.0, 1.0, 1.0}, iSolid = SOLID_NOT, Float:fOrigin[3] = {0.0, 0.0, 0.0}, Float:fHealth = 100.0, Float:fTakedamage = DAMAGE_YES, iMovetype = MOVETYPE_NONE)
{
        new ent =  engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))
        if(!pev_valid(ent))
                return 0;
                
        set_pev(ent, pev_classname, classname)
        engfunc(EngFunc_SetModel, ent, model)
        dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent)
        set_pev(ent, pev_mins, mins)
        set_pev(ent, pev_maxs, maxs)
        set_pev(ent, pev_solid, solid)
        set_pev(ent, pev_origin, fOrigin)
        set_pev(ent, pev_health, health)
        set_pev(ent, pev_takedamage, takedamage)
        set_pev(ent, pev_movetype, movetype)
        
        return ent;
}
Chciałbym również prosić o przedstawienie mi sposobu jak zapisać położenia do pliku by można było ustawić na stałe na kilku mapach. Z góry dziękuje.

Pozdrawiam

Warunek if nie reaguje

23.05.2010 08:32

Chciałem wykonać pewną funkcje jeśli gracz jest w spectator. Warunek if wygląda tak:
if( cs_get_user_team( id ) == CS_TEAM_SPECTATOR )
Poprawnie jest on przedstawiony? bo skasowałem warunek i działa tylko jeśli on się pojawia to nic się nie wykonuje