Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

pd311 - zdjęcie

pd311

Rejestracja: 27.03.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.07.2014 20:59
-----

Moje posty

W temacie: Problem z plikiem .wad [VHE 3.4]

24.04.2014 20:43

a plik res nazywa się tak samo jak mapa?

W temacie: Problem z plikiem .wad [VHE 3.4]

24.04.2014 19:09

sprawdź, czy wgrałeś na serwer wszystkie pliki, albo czy wkleiłeś je do dobrego folderu (cstrike)

W temacie: Jak to jest z pobieraniem .wad przy tworzeniu mapy w VHE 3.4 ?

22.04.2014 21:13

Są dwa sposoby.

 

- Możesz dodać plik wad oddzielnie i wtedy będziesz musiał stworzyć plik *.res przy pomocy notatnika. Ten plik informuje mapę co ma pobrać i z jakiego folderu potrzebne do działania mapy pliki. Jeżeli nie będzie pliku *.res, a dodasz tekstury, muzykę, modele i inne pliki, to najzwyczajniej się one nie pobiorą graczom i może im się mapa nie uruchomić.

Przykładowy plik res wygląda tak:

 

zm_LabU.wad
models/zm_LabU_bypd311/drzewo01.mdl
models/zm_LabU_bypd311/jaskinia.mdl
models/zm_LabU_bypd311/kuchnia.mdl
models/zm_LabU_bypd311/smiec_duze.mdl
models/zm_LabU_bypd311/smiec_male.mdl
sound/zm_LabU_bypd311/c4_01.wav
sound/zm_LabU_bypd311/dol_01.wav
sound/zm_LabU_bypd311/fire_01.wav
sound/zm_LabU_bypd311/rury_01.wav
sound/ambience/Opera.wav
sprites/zm_LabU_bypd311/fire01.spr
sprites/zm_LabU_bypd311/glow01.spr
overviews/zm_LabU.bmp
overviews/zm_LabU.txt
maps/zm_LabU.res

 

 

- Możesz wgrać plik wad do mapy. Jednak gdy mapa waży powyżej 10 mb to nie będzie się dało jej pobrać poprzez fast download. Dodatkowo musisz zrobić plik res jeżeli na mapie są inne pliki (dźwięki, modele, mini mapa, sprites).

W temacie: zm_LabU

22.04.2014 11:25

Kilka słabych kamp i duża rozległość mapy, to są ogromne minusy. Korytarze są monotonne i jednolite, idzie się łatwo pogubić w laboratorium. Broniami leżącymi na mapie niewiele da się zrobić na większości serwerów zombie (uzi). Na plus są smaczki, takie jak fotka zombie i wejścia do szpitala z RE3 i kilka innych (ale nie będę spoilerował, sami sprawdźcie). Do tego pozytywna jest wychwalana optymalizacja mapy i zarazem jakość tekstur na obiektach.

W sumie ciężko mi powiedzieć, na jakiego moda można by zainstalować taką mapę, bo na zwykłe Zombie Plague 4.3 / 5.0 się nie nadaje.

 

Po prostu uznałem, że najlepsza część zabawy na mapie to jej odkrywanie. Dlatego an pierwszy rzut oka widać uzi, czy "wietarkę". Dopiero po głębszym przyjrzeniu się znajdziemy m4, ak i autokampy. Podobnie jest z kampami, część z nich jest na prawdę długa i mają często drugie rozwinięcie, po prostu an pierwszy rzut oka ich nie widać.

 

Przykładem tego są easter eggi, jest ich na prawdę sporo,a znajdowanie ich sprawa wielką frajdę.

 

Dzięki za opinie, jest naprawdę pomocna :)

W temacie: Szukam Modeli Drzew na Mapę.

22.04.2014 11:13

http://hl-lab.ru/eng...s/Biology/Trees

 

http://en.serverklan...er=Models&num=0 << tutaj masz wyszukiwarkę, też jest tam sporo drzew.