Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

s13 - zdjęcie

s13

Rejestracja: 14.03.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.11.2015 16:40
-----

#232956 Na deathrun`a staty i rank

Napisane przez R3X w 03.04.2011 18:39

Na deathrun`a staty i rank
v0.5

Pomysłodawca: hiroshima @ Deathrun Time Rank Stats - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Liczy czas od spawna do zetknięcia z bytem końcowy. Wygląda on jakoś tak:
Dołączona grafika

Najlepsze czasy graczy są zapisywane w bazie danych. Miejsca spawnu tego bytu końcowego określa admin komendą dr_finish (flaga CFG, chyba H). Pozycja jest zapisywana automatycznie.
Po przejściu mapy wyświetlane są różne czasy i międzyczasy, a byt zmienia kolor na zielony.


English translate of cvars:
Spoiler

Komendy gracza:
say /top15
  • lista najlepszych

say /rank
  • aktualna pozycja

say /last
  • ostatni czas przejścia mapy

say /best
  • najlepszy czas przejścia mapy (tego gracza, nie ogólny)


Dołączona grafika
MySQL
amx_drstats_host "localhost"
amx_drstats_user "root"
amx_drstats_pass "root"
amx_drstats_db "drstats"

Reszta
amx_drstats_save 1|2|3
  • 1 - zapis po steamid (domyślnie)
  • 2 -zapis po nicku
  • 3 - zapis po ip

amx_drstats_timer 0|1|2
  • 0 - brak odliczania czasu biegu
  • 1 - zawsze pokaż czas (domyślnie)
  • 2 - tylko jak gracz trzyma TAB

amx_drstats_timer_type 0|1
  • 0 - pokazuje czas w lewym dolnym rogu (domyślnie)
  • 1 - tam gdzie czas rundy (nie polecam)

amx_drstats_draw_finish 0|1
  • 0 - ukrywa byt koncowy (być może żeby postawić coś swojego w tym miejscu np. ModelPlacer`em)
  • 1 - pokazuje byt koncowy (domyślnie)

amx_drstats_print_result 0|1|2
  • 0 - brak informacji o wyniku biegu (czasy)
  • 1 - pokazuje wynik na HUD+info w konsoli (domyślnie)
  • 2 - pokazuje wynik na chacie

amx_drstats_chat_prefix "[Speedrun]"
prefix informacji na chat


amx_drstats_top15_page ""
jak tu wpiszesz adres strony www to będzie ona otwierana zamiast czytania top15 w pluginie
dopisuje do tego adresu
mid=ID_MAPY
więc adres powinien to uwzględniać, przykłady

index.php?
index.php?strona=staty&
domena/staty/




Wymagane pliki do kompilacji:
[INC] Director Hud Message - AlliedModders
Dokumentacja AMXX.pl: colorchat.inc

Załączam też jeszcze bardziej wydajną ramkę oraz barneya, bo nie mam modelu guzika.
Konwersja położeń ramki do barneya wymaga wykonania
UPDATE maps SET finishZ = finishZ-36 WHERE finishZ;

Instalacja stat WWW:
Wrzuć zawartość DRStats-www.zip na serwer uzupełniając przedtem plik config.php danymi połączenia MySQL
menu.ini zawiera konfigurację poziomego menu

Zmiany:

0.5
- zapisywana data rekordu (tylko nowych)
- narodowość gracza + flagi na stronie
Uwaga: plugin jest kompatybilny wstecz, co oznacza, że przejście z 0.4 na 0.5 niczego nie zepsuje

0.4
- obsługa wielu języków

0.3.2
- opcjonalne wyświetlanie czasu w miejscu czasu rundy, ale kiepsko to wygląda :P
- załączam plik .amxx, żeby była mniejsza kompilacja xD
- aktualizacja statystyk na www: tablelk, menu.ini view może być http://link, buforowanie wyjścia

0.3.1
- bufixy:
- czas wyświetlał się po przejściu mapy z niestandardowym bytem końcowym
- top15 działało tylko z importem z www

0.3
- poprawiona ramka (wysyłana była zbyt często i do wszystkich)
- interfejs programistyczny, kilka forwardów i natyw: umożliwia podmianę bytu końcowego bez edycji głównego pluginu

0.2.1
- dodawanie do adresu strony z top15 id mapy

0.2
- nowy cvar: amx_drstats_draw_finish
- nowy cvar: amx_drstats_print_result
- nowy cvar: amx_drstats_chat_prefix
- nowy cvar: amx_drstats_top15_page
- poprawiony nieco wyglada Top15
- zapis pozycji bytu tylko jeśli został zmieniony (oznacza to zwykle 1 zapytanie na mapę mniej)
- drobne poprawki

0.1
- pierwsza publikacja

Jak dobrze pójdzie będzie też zapis SQLite jak ktoś nie ma bazy danych MySQL.



Restart statystyk można zrobić wykonując w bazie danych zapytanie:
DELETE FROM results

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 47


#396434 Blokada wartosci komendy

Napisane przez Drzanas w 13.04.2012 13:00

Co rundę sprawdza
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Author"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")
}



public Poczatek_Rundy(){
for(new id = 1;id<33;id++){
query_client_cvar( id, "fps_max", "result" );
}
}

public client_connect( id )
{
query_client_cvar( id, "fps_max", "result" );
}

public result( id, const cvar[ ], const value[ ] ){
new iValue = str_to_num( value );

if( iValue > 333 ){
client_cmd( id, "kill" );

// Fps Bigger Then 100
}
else if( iValue < 100 ){
// Fps Lower Then 100
}
}

  • +
  • -
  • 1


#383512 [ROZWIĄZANE] Zabicie smokiem

Napisane przez psilocybe w 19.03.2012 21:09

Granades are HEAVY :D Używam tego pluginu na swoim serwerze :)

Musisz ustawić Cvar'ami ile dany granat zabiera HP przy bezpośrednim trafieniu.

http://amxx.pl/topic...ades-are-heavy/

Powodzenia :)
  • +
  • -
  • 1


#192122 Kompilacja lokalna

Napisane przez Abes Mapper w 27.11.2010 19:13

Kompilacja lokalna

Czytając posty zauważyłem, że trochę ludzi ma problemy z kompilacją lokalną mimo iż jest tutorial.

Piszę ten poradnik w tym dziale aby pokazał się w spisie artykułów.
Jest jeszcze inny sposób kompilacji lokalnej ( Kompilacja lokalna - AMXX.pl: Support AMX Mod X - by R3X ) ale to tak jakby dla tych, którzy programują, robią coś w PAWN.

Ten sposób (o ile można to nazwać innym sposobem) jest łatwiejszy i szybszy.

1. Pobieramy plik z załącznika w zależności od naszego systemu operacyjnego
2. Rozpakowujemy byle gdzie
3. Wchodząc w folder scripting mamy różne pliki/foldery. Opiszę najważniejsze potrzebne do kompilacji
  • include - tutaj wklejamy wszystkie pliki .inc np.: colorchat.inc
  • Podstawowe sma - tutaj wkleiłem kody źródłowe z podstawowych pluginów (nie chciałem żebyście tracili czas na ich dodatkowym kompilowaniu)
  • compiled - w tym folderze znajdą się wszystkie skompilowane przez nas pluginy (folder utworzy się podczas pierwszej kompilacji)
  • compile.exe - program który odpalamy aby skompilować kod źródłowy
4. Teraz jak kompilować?
Nic prostrzego.
Plik .sma (czyli nasz kod źródłowy) wklejamy do głównego katalogu scripting tam gdzie jest compile.exe
Po wklejeniu uruchamiamy właśnie ten plik compile.exe i nasze pliki zaczną się kompilować.
Skompilowane pluginy znajdą się w folderze compiled

Jeżeli niektóre pluginy (np.: bf2, pokemod) mają dodatkowe foldery z plikami .inl to wklejamy je (foldery) do głównego katalogu scripting

Dodaję plik colorchat.inc
Jest wymagany przy kompilacji niektórych pluginów

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 32