Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

SHooT`3R - zdjęcie

SHooT`3R

Rejestracja: 05.03.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.11.2010 20:32
-----

#21357 Wypisywanie wiadomości na HUD

Napisane przez soja w 26.10.2008 20:24

Cześć wszystkim. Mój pierwszy post na forum wink.gif Jako, że poprzedni artykuł o tej tematyce nie do końca wypalił, postanowiłem coś naskrobać smile.gif

Do wyświetlania wiadomości na HUDzie użytkownika służą dwie funkcje:
set_hudmessage - formatuje wysyłaną wiadomość,
show_hudmessage - wysyła wcześniej ustawioną wiadomość na HUD.
Składnia set_hudmessage:
set_hudmessage ( red=200, green=100, blue=0, Float:x=-1.0, Float:y=0.35, effects=0, Float:fxtime=6.0, Float:holdtime=12.0, Float:fadeintime=0.1, Float:fadeouttime=0.2, channel=4 )
Teraz po kolei:
red - wartość czerwonego koloru (0-255)
green - wartość zielonego koloru (0-255)
blue - wartość niebieskiego koloru (0-255)
x - pozycja X wiadomości. Jest to wartość Float, więc zakres podajemy od 0.1 do 1.0. Aby wycentrować użyj wartości -1
y - pozycja Y wiadomości. Wartości jak wyżej.
mapwn5.png
effects - Efekt wiadomości:0 - wiadomość pojawia się i znika. Tempo pojawiania się/znikania możemy zmieniać przez edytowanie odpowiednio: fadeintime / fadeouttime
1 - wiadomość z efektem migotania.
2 - wiadomość z efektem wypisywania tekstu litera po literze. Szybkość wypisywania pojedynczej litery możemy modyfikować, podając ją w parametrze fadeintime.
fxtime - długość wyświetlania się efektu (nie jestem do końca pewny co do tego parametru, będe wdzięczny za info)
holdtime - długość wyświetlania się wiadomości (w sekundach)
fadeintime - długość pojawiania się tekstu (im większa wartość tym wolniej tekst się pojawia)
fadeouttime - długość zanikania tekstu (jak wyżej)
channel - Kanał wiadomości. Standardowo mamy dostępne 4 kanały na jednego gracza. Jeśli wyślemy wiadomość na kanale, na którym już jest coś wypisane, wiadomość zostanie nadpisana. Aby uniknąć tych problemów, należy stosować różne kanały. Jeśli jako kanał przekażemy -1, zostanie on wybrany automatycznie.
[/list]Użycie set_hudmessage:
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 7.0)
show_hudmessage(id, "Witaj!")
Powyższy kod ustawia czerwoną wiadomość "Witaj!" dokładnie na środku ekranu, wyświetlaną przez 7 sekund.

Formatowanie wiadomości może ułatwić Hudmessage Generator, który wchodzi w skład AMXX-Studio (W menu Generators).
Natomiast w odczytywaniu kolorów może pomóc np. ColorShemer.
W pozycjonowaniu wiadomości może również pomóc ten plugin.

Składnia set_hudmessage:
show_hudmessage ( index, message[], ... )
index - ID gracza (1-32). Jeśli zostanie ustawiony na 0, wiadomość będzie widoczna dla wszystkich graczy.
message - wiadomość wysyłana na serwer.

Użycie:

show_hudmessage(id, "Witaj!")
Wiadomość możemy również formatować:
show_hudmessage(id, "Twoje hp: %d", player_hp)
Aby opuścić linijkę należy użyć sekwencji: ^n
show_hudmessage(id, "Linia nr1!^nLinia nr2!")
* W jednej wiadomości możemy użyc maksymalnie 479 znaków.
* Zawijanie wierszy zaczyna się powyżej 69 znaków.
* Pamiętaj, by użyc set_hudmessage przed wywołaniem show_hudmessage.

---
To by było na tyle smile.gif Wiem, że to nic odkrywczego, ale mam nadzieję, że się przyda.
Tekst w całości mojego autorstwa, proszę nie kopiować smile.gif
  • +
  • -
  • 87


#162763 MP3 MOD

Napisane przez hardbot w 22.08.2010 14:33

MP3 MOD


Witajcie zaprezentuję wam mój Mod który doda waszemu serwerowi trochę rozrywki.
Przejdźmy do rzeczy, mod co rundę losuje nam muzykę do słuchania,
Muzykę możemy łatwo zmienić poprzez cvary ^^ które opisze niżej.
Jest 10 piosenek, w nowej rundzie zostaje losowana nuta.
W modzie używamy muzyki w formacie MP3 i WAV

Cvary:
Te cvary były ustawiane prze zemnie, gdy używałem ten mod na swoim serwerze to zrobiłem według moich uznań :P
Lecz każdy sobie może zmienić jak chce ^^ kwestia gustu
Zmieniając jakąś nutę dodajcie do niej nazwę czyli np:
mp3_mod_sound_1 "sound/misc/mp3_mod/nuta_1.mp3"
                      i dodana do niej nazwa to
mp3_mod_nazwa_muzy_1 "Mc Makler - Silny kac"

	//Łatwa zmiana muzyki w cvarach :D
mp3_mod_sound_1 "sound/misc/mp3_mod/nuta_1.mp3"
mp3_mod_sound_2 "sound/misc/mp3_mod/nuta_2.mp3"
mp3_mod_sound_3 "sound/misc/mp3_mod/nuta_3.mp3"
mp3_mod_sound_4 "sound/misc/mp3_mod/nuta_4.mp3"
mp3_mod_sound_5 "misc/mp3_mod/nuta_5.wav"
mp3_mod_sound_6 "sound/misc/mp3_mod/nuta_6.mp3"
mp3_mod_sound_7 "sound/misc/mp3_mod/nuta_7.mp3"
mp3_mod_sound_8 "sound/misc/mp3_mod/nuta_8.mp3"
mp3_mod_sound_9 "sound/misc/mp3_mod/nuta_9.mp3"
mp3_mod_sound_10 "sound/misc/mp3_mod/nuta_10.mp3"
// Nazwy muzyki dla każdej z osobna ustawiamy też w cvarach
mp3_mod_nazwa_muzy_1 "Mc Makler - Silny kac"
mp3_mod_nazwa_muzy_2 "Grubson - A Ty Nie!"
mp3_mod_nazwa_muzy_3 "XvAK - Trebles"
mp3_mod_nazwa_muzy_4 "Scatman - I'm the Scat Man"
mp3_mod_nazwa_muzy_5 "Ballada o Counter-Striku"
mp3_mod_nazwa_muzy_6 "Dj Raaban - Anima Libera (Remix)"
mp3_mod_nazwa_muzy_7 "Toples - Za Chwile Bedzie Explozja"
mp3_mod_nazwa_muzy_8 "K.A.S.A. - Piekniejsza"
mp3_mod_nazwa_muzy_9 "East West Rockers - Dotknac Cie"
mp3_mod_nazwa_muzy_10 "Franek Kimono - King Bruce Lee Karate Mistrz"
// Ile sekund ma odliczać (Standardowo 20 Sekund)
mp3_mod_sekundy_odliczania "20"
// Plugin Dziala? (Standardowo 1)
mp3_mod_wlaczony "1"

Moduły:
amxmodx , amxmisc , colorchat

Screeny z gry:
Screeny dodam jutro ze względu nie działającego HLDS :(

Pliki:
Do rzucam też moją paczkę z tymi dźwiękami co są ustawione standardowo czyli jeśli nikt nie wkleji cvarów to odpala się standardowa ścieżka ustawiona prze zemnie którą widzicie w cvarach

Standardowe Soundy MP3 MOD

Załączone pliki




#688 Alternative End Round Sounds

Napisane przez bicek w 30.01.2008 11:03

Alternative End Round Sounds
Opis Pluginu:
Alternative End Round Sounds to kontynuacja pluginu roundsounds czyli muzyka na koniec rundy. Plugin działa z plikami *.mp3 jak i *.wav zaleca się stosowanie plików .mp3 z .wav jest więcej problemów. Plugin ma dużo funkcji i jest bardzo prosty w obsłudze.

Instalacja:
Zawartość archiwum wrzucamy do addons/amxmodx do plugins.ini dopisujemy
alt_end_round_sounds.amxx
do folderu soundmisc wrzucamy nasza muzykę i konfigurujemy plugin.

Konfiguracja:
plik roundsound.ini:
ten plik odpowiada za listę utworów które mają się odtwarzać po każdej rundzie, oddzielne dla ct i tt

utwory dopisujesz w następujący sposób
składnia: "plik z muzyką" "drużyna"
"sound/misc/ctwinnar2.wav" "CT"
"sound/misc/twinnar2.wav" "T"

plik prefix-prefixmap.ini:
plik edytujemy tylko wtedy gdy chcemy mieć inną muzykę do wybranych grup map np. zmieniasz nazwę pliku z prefix-prefixmap.ini na cs_.ini i dodajesz wybrana listę
utworów tą samą metodą co w roundsound.ini, od tej pory na wszystkich mapach cs_ będą grane utwory które są wpisane w ten plik.

plik mapname.ini:
praktycznie taka sama zasada działania jak prefix-prefixmap.ini tylko, że plik odpowiada za konkretną mapę, zmieniasz nazwę pliku na de_dus.ini i dopisujesz tam swoją listę utworów do mapy de_dust.

Cvar'y:
ers_enabled <iNum> //czy plugin ma działać 0 - wyłączony / 1 - właczony, oryginalnie 1

ers_player_toggle <iNum> //komenda "/roundsound" (dzięki tej komendzie każdy gracz będzie mógł wyłączyć i włączyć sobie muzykę na koniec rundy) 0 - wyłączona / 1 - właczona, oryginalnie 1

erc_time_ads <iTime> // czas w sekundach co ile ma wyświetlać w czacie informacje o "/roundsound" 0 - wyłączony, oryginalnie 120

erc_random_precache <iMaxTeam or iMax_T-iMax_CT> //ilość plików muzycznych na drużynę, przykład:
gdy do obu drużyn przypisane są po dwa utwory:
erc_random_precache "2"
lub gdy dla Terro są przypisana 2 pliki a dla CT 3 pliki:
erc_random_precache "2-3"

Załączone pliki




#183728 Jak dodać więcej krwi do cs.

Napisane przez Sajjuk w 27.10.2010 18:07

Bloodpack daje nam w Counter Strike więcej krwi jak wskazuje nam ten obrazek...

Dołączona grafika


Więc tak:
1. Ściągamy Bloodpack.rar który umieściłem w poście...
2. Po ściągnięciu Bloodpack.rar wypakowywujemy go.
3. Pliki .spr wklejamy do folderu sprites.
4. Plik decals.wad wklejamy do folderu cstrike lub cstrike_polish.
5. Kopiujemy wszystko z pliku violence.cfg i wklejamy na koniec pliku config.cfg (po wklejeniu w config.cfg ma być oznaczone "Tylko do odczytu"!!!)



TO NA TYLE
Dzięki za odczytanie mojego poradnika...

Załączone pliki




#182156 2 serwery 2 różn admini gm 1.3a

Napisane przez Scotty w 22.10.2010 14:51

a może to

Opis
- dzięki temu pluginowi mozesz dac komus tymczasowego admina
- Mozesz dac admina na dany okres czasu: minuty, godziny, dni, lata
- Admin dodawany jest na STEAM_ID, ale jesli gracz uzywa Non-Steama to wtedy dodawany jest na IP

CVAR'y/ Komendy

amx_addtempadmin <imie/id> <flaga czasu> <okres czasu> <flaga Admina>

Name/Userid (Imie/ID) - Nick gracza uzywany w grze
Time Flag (Flaga czasu) - m(minuty), h(godziny), d(dni), y(lata).
Time Length (Okres czasu) - 1,9,12,1456,9999...
Admin Flags (Flaga Admina) - a,b,c,d,e,f,g,h...

Informacje:
Przyklady dodawania tymczasowego admina:

amx_addtempadmin Alka m 2 "abcd" -> Da graczowi Alka admina przez 2 minuty z flagami "abcd"
amx_addtempadmin Alka d 5 "fghijkl" -> Da graczowi Alka admina przez 5 dni z flagami "fghijkl

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#8097 xREDIRECT [UPDATE 09-02-2011]

Napisane przez Abes Mapper w 13.06.2008 19:15

Dołączona grafika



Aktualna Stabilna wersja: 1.0.3.3
Aktualna Wersja Beta: v2.0 RC2


Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

[Dodano cvar redirect_countbots↵ ale tylko do opisu. W pluginie już był.

Dołączona grafika
Przede wszystkim, jeśli jesteś zbyt leniwy, aby przeczytać wszystkiego to nie męcz nas problemami lub pytaniami tylko zajrzyj do Dołączona grafika lub przeczytaj FAQ
Dzięki temu pluginowi możemy się łączyć w czasie gry z innymi serwerami które są dostępne na serwerze poprzez wpisanie w say: /server
To nie prosty plugin dla prostych ludzi, którzy chcą czegoś więcej niż tylko kilka prostych funkcji. Jeśli nie jest to, co chcesz, to ok. Potem wystarczy przejść wzdłuż.
Plugin nie jest łatwy do zainstalowania. Ale nie może być trudny, bo jest uruchomiony na setki serwerów. Ja tylko miałem powiedzieć, że nie chcę mieć coś znowu podobnego do tego.

Dla tych, którzy chcą uczestniczyć w kodowaniu pluginu, kod odniesienia jest tutaj. Można również wygenerować go od źródła (z 1.0RC2 i powyżej) przy użyciu kompilatora opcji-r.

Jeśli chcesz wiedzieć, jak wiele serwerów jest uruchomiony można szukać na tej stronie . Dzięki Bailopan za dodanie go w tym momencie.
Chcesz znaleźć serwery gdzie ten plugin jest uruchomiony? Użyj tego.

Plugin ten robi wiele rzeczy, które mogą być włączone lub wyłączone niezależnie od CVARów:

● po uruchomieniu go czyta dostępne serwery z SERVERFILE (amxmodx/config/serverlist.ini)
● say: /server pokazuje listę dostępnych serwerów (jeśli redirect_manual 1) - ludzie mogą wybrać numer z listy i są natychmiast przełączani do serwera
● gdy serwer jest pełny, są automatycznie przełączani do serwera losowego lub następnego z listy - redirect_auto kontroluje to
● limit można ustawić ile administratorów może być w tym samym czasie
● kiedy serwer z listy jest pełny albo zdechł to jest wyłączony w menu i gracze nie są przekierowani tam automatycznie - a by sprawdzić czy server zdechł redirect_check_method wynosić musi >0 i sprawdzić czy jest pełny przy pomocy redirect_check_method większego od 1
● servery ogłaszają każde redirect_announce seconds - ustaw je na 0 aby wyłączyć to ogłaszanie, lista serverów jest pokazywana jako wiadomość HUD dla żywych graczy na górze, a dla trupów gdzieś na ekranie, więc nie jest zakrywana przez "spectator bars" (paski oglądających

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości

); jak dużo informacji ma wiadomość zależy od check_method
● zalożność od redirect_check_method może być sprawdzona przez bycie serwerwa full/off a nawet obecnej mapie, liczba obecnych graczy i maksymalnych ich liczbie może być wyświetlana w menu i w ogłoszeniach - kiedy nie ma serevera na automatyczne   przekierowanie, gracz jest wywalany z odpowiednią wiadomością
● gdy ktoś jest przekierowywany ręcznie lub automatycznie, innym graczom wyświetla się wiadomość kto się przełączył i na jaki serwer
● jest również ogłoszenie, że ludzie mogą powiedzieć /follow i przełączają się tam gdzie przełączał się ostatni przełączający się gracz, funkcja może być włączona lub wyłączona przez CVAR (redirect_follow)
● plugin jest w różnych językach (a więc musisz umieścić xredirect.txt w amxmodx/data/lang/)
● serwer może pokazać, kto przychodzi i jakiego serwera się przełączył
● własny adres IP jest wykrywany i automatycznie wyłączany na liście serwerów - automatyczne wykrywanie nie działa, jeśli używasz nazw DNS w SERVERFILE - w tym przypadku należy ustawić adres serwera DNS na własny serwer w redirect_external_address do wykrywania do pracy - wykrywania własnych serwerów.
● kiedy CVAR redirect_retry jest ustawiony na 1 serwer może umieścić ludzi w kolejce, aby ponowić próbę być przekierowany z powrotem do ostatniego serwera (np. gdy są one automatycznie przekierowywane, ale tylko chcesz grać na serwerze są też podłączone)
● lista serwerów może być załadowana z bazy SQL (tylko w wersji beta)
● statystyki na temat przekierowań mogą być zapisane do pliku i vault albo do bazy SQL (tylko w wersji beta)


Dołączona grafika
● xredirect.amxx / xredirect-beta.amxx--> /plugins
● xredirect.sma / xredirect-beta.amxx --> /scripting
● xredirect.inc --> /scripting/include - tylko jakbyś chciał kompilować
● (trzeba plik stworzyć) serverlist.ini --> /configs
● xredirect.txt --> /data/lang
● xredirect.sql.txt --> (tylko w wersji beta) jeżeli używasz SQL: uruchom ten skrypt na swojej bazie danych



Dołączona grafika
say /server - pokaż menu aby przełączyć się na jakiś serwer
say_team /server - pokaż menu aby przełączyć się na jakiś serwer
pickserver - pokaż menu aby przełączyć się na jakiś serwer
say /follow - podążaj za ostatnim przełączonym graczem na serwer na który się przełączył
say_team /follow - podążaj za ostatnim przełączonym graczem na serwer na który się przełączył
say /retry - ponów połączenie z ostatnim serwerem jakim chciałeś się połączyć jeśli był pełny
say_team /retry - ponów połączenie z ostatnim serwerem jakim chciałeś się połączyć jeśli był pełny
say /stopretry - zatrzymaj ponawiane łączenie się z serwerem
say_team /stopretry - zatrzymaj ponawiane łączenie się z serwerem
redirect_announce_now - ogłoś listę servera natychmiast, wymagany dostęp - ADMIN_KICK
redirect_user - <playername|playerid> [servernum] - przełącz gracza [na dany serwer], wymagany dostęp - ADMIN_KICK
redirect_queue - pokazuje aktualną kolejkę do przekierowań, wymagany dostęp - ADMIN_KICK
redirect_stats - pokazuje statystyki na temat przekierowań, wymagany dostęp - ADMIN_KICK, dostępne tylko wtedy gdy SQL nie jest używany


Dołączona grafika
CVARy, muszą być wpisane do amxx.cfg. Dopiero ustawienie ich za pomocą konsoli (bezpośrednie, ssh, rcon, hLSW ...) jest problematyczne z kilku powodów.

redirect_active - 1/0 włącza/wyłącza plugin - jeśli jest to ustawione na 0 wszystkie inne CVARy, są ignorowane, domyślnie 1

redirect_auto
-- 0 = wyłączyć automatyczne przekierowanie gdy serwer jest pełny
-- 1 = gdy serwer jest pełny, przekierowuje na serwer losowo z listy
-- 2 = gdy serwer jest pełny, przekierowuje na następny serwer z listy
-- 3 = zawsze przekierowuje (nawet jeżeli serwer jest pusty) z wyjątkiem administratorów, przekierowanie na losowegy serwer
-- 4 = zawsze przekierowuje (nawet jeżeli serwer jest pusty) z wyjątkiem administratorów, przekierowuje na następny serwer z listy
-- 5* = zawsze przekierowuje (nawet jeżeli serwer jest pusty) w tym administratorzy, przekierowanie na losowy serwer
-- 6* = zawsze przekierowuje (nawet jeżeli serwer jest pusty) w tym administratorzy, przekierowuje na następny serwer z listy
domyślnie 0
(* Jeśli chcesz tylko przekierować ludzi ze starego serwera na nowy podczas okresu przejściowego, należy rozważyć użycie T E G O pluginu, łatwiejsze w obsłudze i ma wszystko co potrzeba)
Zależności:
Kiedy redirect_check_method jest ustawiony na 2 automatyczne przekierowanie wykryje, gdy serwer jest pełny i nie przekieruje do niego - w przeciwnym razie nie będzie można wykryć i przekieruje gracza na pełny serwer
Kiedy redirect_check_method jest ustawiony na 1 automatyczne przekierowanie wykryje, gdy serwer nie odpowiada i nie przekieruje do niego – w przeciwnym razie nie będzie można wykryć i przekieruje gracza na wyłączony serwer


redirect_manual
-- 0 = wyłącza ręczne przekierowanie w say: /server
-- 1 = umożliwia ręczne przekierowanie w say: /server
-- 2 = umożliwia ręczne przekierowanie w say: /server i pokazuje podmenu kiedy gracz nie może zostać przekierowany
-- 3 = umożliwia ręczne przekierowanie w say: /server i zawsze pokazuje podmenu z którego gracz może zdecydować się na przekierowanie (jeśli to możliwe)
domyślnie 0
Zależności
Informacje kiedy serwer jest offline, można zobaczyć tylko gdy redirect_check_method jest ustawiony na 1 albo 2 – w przeciwnym wypadku każdy serwer będzie online i będzie można do niego przejść
Informacje (mapa i ilość graczy) może zostać wyświetlona tylko gdy redirect_check_method jest ustawony na 2 – w przeciwnym wypadku tego nie będzie


redirect_follow
-- 0 = wyłącza śledzenie gracza poprzez komende /follow na serwer gdzie dany gracz się przekierował – oczywiście ludzie mogą nadal używać /server aby pójść na ten sam serwer
-- 1 = włącza śledzenie gracza poprzez komende /follow na serwer gdzie dany gracz się przekierował

redirect_external_address - To ustawienie jest konieczne, jeśli chcesz przekierować do nazw DNS zamiast adresów IP, np. jeśli adres= w pliku serverlist.ini jest world1.n-ice.org zamiast 85.10.209.243. Jeśli nie wiesz jak to działa i jakie są nazwy DNS to pozostaw ustawienie puste
Dostępne ustawienia:
Zestaw własnych nazw DNS adres serwera zewnętrznego - potrzebne tylko w przypadku korzystania z nazw DNS zamiast adresów IP w SERVERFILE - to musi odpowiadać nazwie w SERVERFILE - włączając port!
Przykład:
redirect_external_address "my.cool.domain.example.com:27015"


redirect_check_method - te ustawienie definiuje jakie informacje xREDIRECT odczytuje z innych serwerów na liście. Ma też wpływ jak menu ma być wyświetlane.
-- 0 = nie sprawdza innych serwerów
-- 1 = tylko ping (aby sprawdzić czy serwer jest online)
-- 2 = sprawdza aktualną ilość graczy, maximum możliwych graczy i aktualną mapę

redirect_announce - to ustawienie określa, czy xREDIRECT ma ogłaszać serwery znajdujące się na liście serwerów
-- 0 = wyłącza ogłoszenie
-- "jakaś wartość większa od 0" = sekundy w jakim przedziale ma się wyświetlać ogłoszenie
domyślnie 60
Zależności
Jakie informacje są ogłoszane zależą od redirect_check_method
Kiedy redirect_check_method jest ustawiony na 1 albo 2 ogłoszenia będą pokazywały także czy serwer jest offline, jeśli nie odpowiada – w innym wypadku zawsze będzie pokazywało serwery online
Kiedy redirect_check_method jest ustawiony na 2 ogłoszenia będą pokazywały także czy serwer jest offline, jeśli nie odpowiada oraz aktualną/maksymalną liczbę graczy i jaka mapa – w przeciwnym wypadku nie będzie tych informacji w ogłoszeniach


redirect_announce_mode - komu mają być wyświetlane ogłoszenia: 1 = żywi gracze, 2 = zmarli (także obserwatorzy), 3 = obaj, domyślnie 3

redirect_announce_alivepos_x - wyświetlane komunikaty w pozycji pionowej z y dla żywych ludzi, domyślnie -1,0

redirect_announce_alivepos_y - wyświetlane komunikaty w horyzontalnej pozycji na y dla żywych ludzi, domyślnie 0,01

redirect_announce_deadpos_x - wyświetlane komunikaty w pozycji pionowej dla martwych ludzi, domyślnie -1,0

redirect_announce_deadpos_y - wyświetlane komunikaty w horyzontalnej pozycji dla martwych ludzi, domyślnie 0,35

redirect_show - to ustawienie określa, czy informacje na temat przekierowań innych graczy są wyświetlane w obszarze czatu.
-- 1 = włącza informacje w obszarze czatu
-- 0 = wyłącza informacje w obszarze czatu
domyślnie 1

redirect_adminslots - to ustawienie określa, czy będzie traktować adminów w sposób szczególny. Może być również postrzegane jako funkcja VIP.
Kiedy włączone:
# VIP-y mogą korzystać z retry, nawet gdy funkcja jest wyłączona
# VIP-y mogą przekierować siebie na serwery z hasłem niepublicznym
# VIP-y mogą dołączyć na serwer z ustawionym adminslots = (określonym w serverlist.ini)
# VIP-y nie są automatycznie przekierowywane kiedy redirect_auto jest ustawiony na 3 lub 4
# gdy serwer jest pełny i VIP się łączy, xREDIRECT wyszukuje zwykłego gracza, który jest podłączony w najkrótszym czasie i przekierowuje go do jednego z innych serwerów lub wyrzuca go z serwera jeśli slot na jakimkolwiek innym serwerze jest niedostępny
-- 0 = Adminslots jest wyłączony
-- 1 = Adminslots jest włączony
domyślnie 0
Zależności:
Ustawienie daje efekty tylko kiedy redirect_auto jest ustawiony na 1 lub 2


redirect_maxadmins - maksymalna liczba adminów, którzy mają imunitet automatycznego przekierowania
-- 0 = nieograniczona liczba adminów
-- 1-32 = maksymalna liczba adminów
domyślnie 0

redirect_retry - to ustawienie określa, czy użytkownicy, którzy zostali przekierowani będą mogli użyć /retry i wejść na serwer kiedy zwolni się slot
-- 0 = wyłącza komendę /retry
-- 1 = włącza komendę /retry

redirect_hidedown - ukrywanie serwerów które są offline (nie odpowiadają):
-- 0 = nie ukrywa
-- 1 = ukrywa w menu
-- 2 = ukrywa w ogłoszeniach
-- 3 = ukrywa w menu i ogłoszeniach
domyślnie 0
Zależności
Daje efekt tylko kiedy redirect_check_method jest ustawiony na 1 lub 2


redirect_localslots - to ustawienie określa, czy gracze lokalni mają pierwszeństwo przed graczami z internetu. Może to zostać wykorzystane dla serwerów, które mają większość graczy LAN (np. granie w kafejce internetowej). Działa jak adminslots, przekierowuje graczy z internetu aby zrobić miejsce tym z sieci lokalnej
Lokalny gracz to ktoś, kto łączy się z lokalnego adresu, zgodnie z RFC 1918:
10.0.0.0 – 10.255.255.255
172.16.0.0 – 172.31.255.255
192.168.0.0 – 192.168.255.255
169.254.0.0 – 169.254.255.255
-- 0 = nie rezerwuj slotów dla lokalnych graczy
-- 1 = rezerwuj sloty dla lokalnych graczy
domyślnie 0

redirect_countbots - czy plugin ma liczyć botów jako zwykłych graczy (do pokazywania w statusie)
1-- tak (domyślnie)
2 -- nie


Dołączona grafika
PLIK LISTY SERWERÓW

Plik musi być w formacie ini. Opis:

id = identyfikator serwera (używany do jednoznacznej identyfikacji w statystykach albo żeby pokazać gdzie gracz został przekierowany i skąd) Ustawienie to umożliwia mieć różne rozkazy w każdym serverlist.ini na każdym serwerze
address = adres serwera (może być IP albo nazwa DNS)
localaddress = adres serwera sieci lokalnej - niezbędne do określenia tylko kiedy gracze także mogą się połączyć z sieci lokalnej
port = port serwera - wartość pomiędzy 1025 a 65536, domyślnie 27015
cmdbackup = określa jak często żądanie UDP jest wysyłane do serwera (z redirect_check_method > 0), domyślnie 2
noauto = 1 wyłącza automatyczne przekierowanie na dany serwer niezależnie jak redirect_auto jest ustawiony, 0 oznacza kontrolę przez redirect_auto, domyślnie 0
nomanual = 1 wyłącza ręczne przekierowanie na dany serwer niezależnie jak redirect_manual jest ustawiony, 0 oznacza kontrolę przez redirect_manual, domyślnie 0
nodisplay = jeśli jest ustawione na 1 to będzie ukrywać serwer z listy serwerów i komunikatów, domyślnie 0
adminslots = jeśli jest ustawione na 1 plugin będzie przekierowywał ludzi tylko z zarezerwowanym slotem gdzie jest np. 12/13 graczy na danym serwerze gdzie się chce przejść, domyślnie 0
password = hasło potrzebne aby wejść na serwer, domyślnie zostawione puste miejsce
publicpassword = jeśli ustawione na 1, każdy gracz może się połączyć na serwer z hasłem, kiedy ustawione na 0 mogą przejść tylko admini, domyślnie 0
private = jeżeli ustawione na 0, serwer nie jest prywatny; ustawienie na hide ukryje serwer w menu i ogłoszeniach dla graczy ale NIE dla adminów; ustawienie na fullhide jest jak hide ale nie wyświetla informacji "X został przekierowany do Y" kiedy admin się przekierował, domyślnie 0
category = ustawienie to spowoduje przydzielenie danego serwera do danej kategorii, np.: "Serwery AIM MAP", nazwę należy wpisać bez cudzysłowia

Domyślna nazwa pliku to serverlist.ini
Ta nazwa może być zmieniona ale tylko edytując źródłowy plik .sma i skompilowany do formatu .amxx

serverlist.ini powinien wyglądać mniej więcej tak:

[pierwszy serwer]
address=example.n-ice.org
port=27015
cmdbackup=5
noauto=1
nomanual=1
nodisplay=0

[drugi serwer]
address=example2.n-ice.org
port=27015
private=hide
category=Serwery AIM MAP


Wszystkie serwery muszą mieć takie same SERVERFILE. Oznacza to, że jeżeli masz serwer A i B oba serwery muszą mieć się na liście. Tak więc każdy serwer zawsze musi mieć siebie w swojej liście. W innym przypadku plugin nie będzie działać poprawnie.

Należy pamiętać, że przy użyciu więcej niż 5 serwerów w SERVERFILE musisz zmienić określenie MAX_SERVERFORWARDS i ponownie skompilować plugin. Jeśli jest więcej serwerów w pliku niż określone przez MAX_SERVERFORWARDS to reszta serwerów będzie ignorowana.

Nie ma potrzeby, aby dodać nomanual = 1, noauto = 1 lub podobnego do tego.


DPROTO/Sprawdzanie protokołu
Standardowo plugin nie działa na DPROTO.
Tzn że jeżeli mamy na liście serwer z innym protokołem (także dproto) to może nas nie przekierować.
Aby to wyłączyć należy znaleźć linijkę:
#define MOD_DETECTION true
i zamienić na
#define MOD_DETECTION false
Po tym zabiegu oczywiście czeka nas ponowna kompilacja pluginu.

Aktywacja SQL i/albo statystyk
Standardowo plugin ma wyłączony SQL.
Aby włączyć SQL i statystyki, należy znaleźć linijki:
//#define SQL
//#define STATISTICS
i zamienić na:
#define SQL
#define STATISTICS
Czyli skasować ukośniki.

SQL ON i STATYSTYKI OFF:
Lista serwerów zostanie załadowana z bazy danych. Statystyki nie będą się zapisywały.

SQL ON i STATYSTYKI ON:
Lista serwerów zostanie załadowana z bazy danych. Statystyki będą zapisywane do tablicy SQL

SQL OFF i STATYSTYKI ON:
Lista serwerów zostanie załadowana z pliku serverlist.ini.
Statystyki zostaną zapisane do vault i do pliku xredirect-actions.csv w folderze logów AMXX.
Vault będzie trzymał dane sumaryczne (liczba ręcznych przekierowań, automatycznych przekierowań, itp.).
Dane w vault mogą być przeszukiwane za pomocą nowej komendy redirect_stats.
Plik CSV będzie trzymał wszystkie akcje xREDIRECT z dokładnymi danymi (data, czas, nazwa przekierowanego gracza, ID gracza, adres IP...).

SQL OFF i STATYSTYKI OFF:
Lista serwerów zostanie załadowane z pliku serverlist.ini. Statystyki nie będą się zapisywały.

Dane do SQL należy skonfigurować w /config/sql.cfg i uruchomić skrypt w bazie danych który jest w xredirect.sql.txt jeśli chcesz używać tego z AMXX. To stworzy tabele które będzie używał xREDIRECT.

Aby skonfigurować parametry listy serwerów, należy wprowadzić skrypty wedle tych:
INSERT INTO xredirect_attributes VALUES (1, 3, 'nomanual', '1');
INSERT INTO xredirect_attributes VALUES (2, 3, 'nomanual', '0');

Przypuszczam że pierwsza cyfra to dany serwer, druga cyfra to linijka a trzecia to wartość parametru.
Jeżeli błędnie to proszę o poprawienie mnie (nie znam się na bazach danych)

Dołączona grafika
Tłumaczenia

● Angielski - xOR ([email protected])
● Niemiecki - xOR ([email protected])
● Duński - Multiply ([email protected]) - www.JUHP.net
● Francuski - kEnNy_^
● Węgierski - Millertrash
● Szwecki - R4x
● Fiński - X3D ([email protected])
● Holenderski - Janet Jackson
● Hiszpański - KylixMynxAltoLAG ([email protected])
● Polski - _KaszpiR_
● Islandzki - Throstur
● Rosyjski - [-] ([email protected])
● Leetspeak - Curryking [former version by Twilight Suzuka (http://www.alphapoint.org/rcr)]
● Serbski - iggy_bus
● Łotewski - Toster v2.1
● Portugalski (Portugalia) - H(x)m3m do S@c0
● Portugalski (Brazylia) - commonbullet



Minimalne Wymagania

● Metamod v1.18
HLDS v3.1.1.1
AMXX v1.70 (v1.80 dla wersji beta)


Dołączona grafika

Plugin wymaga moduł sockets i ewentualnie nvaultl

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 71


#28863 Kup Fraga

Napisane przez Knopers w 19.12.2008 20:09

Opis Pluginu :

Dzięki temu pluginowi dany gracz może sobie kupić Frag (Dobre dla lamerów)

Instalacja:

Standardowa http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20

plik:
buyfrag.amxx ---> cstrike/addons/amxmodx/plugins
buyfrag.sma --->cstrike/addons/amxmodx/scripting
buyfrag.txt --->cstrike/addons/amxmodx/data/lang
do plugins.ini dopisać buyfrag.amxx
Cvary:

frags_on <1 | 0> - (domyślnie 1) Umożliwić zakup Fraga
frags_say <1 | 0> - (domyślnie 1) Umożliwia użycie na początku rundy
frags_cost - (Domyślnie $3000) Koszt 1 fraga
frags_limit - (Domyślnie 3) Limit ile fragów można kupić na rundę

Komendy:

say /kupfrag - Kupuje 1 Fraga
team_say /kupfraga - Kupuje 1 fraga

Komentarz: Ja nie napisałem pluginu ja go tylko spolszczyłem


Ps: Jak szukałem na tym forum to go nie znalazłem więc postanowiłem go tu zamieścić , a jak już był to proszę o wyrzucenie do kosza.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#79977 Rules

Napisane przez DarkGL w 27.08.2009 09:51

przetestuj ale nie wiem czy to zadziała

/* 
PUBLIC SERVER RULES 1.20 ( 2005-08-18 ) 
	
Plugin by Priski 

Usage : 
Put rules in rules.txt file in cstrike folder 
and set rules_speed and rules_interval whatever you like 

Commands : 
rules_show    - shows rules listed in rules.txt 
rules_enable    - set this to 0 to disable automatic rules display 
say /rules    - displays rules to normal user 

CVARS : 
rules_interval        - interval between automatic rules display 
rules_admin_only    - disables say /rules command from regular users 
rules_join        - if set 1 displays rules after player have joined server 
rules_hudmessage_time    - time how long hudmessage is displayed 
rules_join_timeout    - delay to show rules when joining to the server 

Changelog : 

1.20 / 2005-08-18 
- removed client chat rules 
- fixed major bugs 

1.11 / 2005-08-15 
- fixed some bugs 

1.10 / 2005-08-14 
- new CVARs : rules_hudmessage, rules_hudmessage_time 
rules_join_timeout 
- Rules in hudmessage mode also 

1.03 / 2005-08-12 
- rules_enable command fix. 
- new CVAR "rules_join" set 1 to show rules 
to players when they join server 

1.02 / 2005-08-11 
- optimized code 
- rules_enable is now a command    
- default interval is now 10 minutes 

1.01 / 2005-08-11 
- added rules_admin_only & say /rules command 
- variables are global now 

1.0 / 2005-08-11 
- first release 

*/ 

#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 

new base[] = "zasady.txt" 

new i, num, text[127], hudmsg[440] //max hudmessage length was 439 chars (?) 

public plugin_init() 
{ 
	
	register_plugin("AMXX Public server rules", "1.20", "Priski") 
	
	// register command 
	
	register_concmd("rules_enable", "r_enable", ADMIN_KICK, "- <1|0> set automessagin on/off") 
	register_cvar("rules_admin_only", "0") 
	register_cvar("rules_join", "1") 
	register_cvar("rules_join_timeout", "5") 
	register_cvar("rules_hudmessage_time", "10") 
	register_cvar("rules_interval", "600") 
	register_clcmd("say /zasady", "clientrules", ADMIN_ALL, "- show rules") 
} 

public plugin_cfg() { 
	
	if (!file_exists(base)) { 
		write_file(base, "; This is the public rules file, put your rules below") 
		write_file(base, "; Remember, max amount of characters is 439") 
		console_print(0, "%s file not found. creating new ...", base) 
	} 
	
} 

public client_authorized ( id ) { 
	// on join display rules 
	
	if (get_cvar_num("rules_join")) { 
		new tmp[1] 
		tmp[0] = id 
		set_task(1.0, "showrules",id,tmp,1) 
		console_print(0, "[user %d] client auth!", tmp[0]) 
	} 
	
	return PLUGIN_HANDLED 
} 


public showrules (pid[]) { 
	new id = pid[0] 
	
	if ( get_user_team(id) != 1 && get_user_team(id) != 2 ) { 
		if (id) { 
			new tmp[1] 
			tmp[0] = id 
			set_task(2.0, "showrules",id,tmp,1)  // not yet in server 
			console_print(0, "[user %d] wait for joining team ...", id) 
		} 
		return PLUGIN_HANDLED 
	} 
	
	new tmp[1] 
	tmp[0] = id 
	
	console_print(0, "[user %d] joined team : %d", id, get_user_team(id)) 
	console_print(0, "[user %d] printing rules after %d seconds", id, get_cvar_num("rules_join_timeout")) 
	
	set_task(get_cvar_float("rules_join_timeout"), "printrules", id, tmp, 1)  // not yet in server 
	
	return PLUGIN_HANDLED 
} 

public printrules(pid[]) 
{ 
	new id = pid[0] 
	if (file_exists(base)) 
	{ 
		
		console_print(0, "[user] printing rules for user %d", id) 
		
		set_hudmessage ( 0, 255, 0, 0.02, 0.25, 2, 0.1, get_cvar_float("rules_hudmessage_time"), 0.05, 1.0, 1) 
		format(hudmsg, 439, "") 
		
		// read all the rules 
		for(i=0; read_file(base, i, text, 127, num); i++) { 
			if (num > 0 && text[0] != ';') { 
				// display with predefined delay 
				add(hudmsg,439,text) 
				add(hudmsg,439,"^n") 
			} 
		} 
		
		// show hudmessages 
		show_hudmessage(id, hudmsg) 
		
	} 
	
	return PLUGIN_HANDLED 
} 


public r_enable(id, level, cid) 
{ 
	if (!cmd_access(id, level, cid, 0)) {  // NOT ADMIN 
		return PLUGIN_HANDLED 
	} 
	
	new arg[3] 
	
	read_argv(1, arg, 2) 
	new value = str_to_num(arg) 
	
	if (!isalnum(arg[0])) 
		value = -1 
	
	if (value == 0) { 
		
		if (task_exists(2)) // close task 
			remove_task(2)    
		
		console_print(id, "You have disabled automatic messages") 
		return PLUGIN_HANDLED 
		
	} 
	if (value == 1) { 
		// activate task, reload if already exist 
		if (task_exists(2)) { 
			change_task(2, get_cvar_float("rules_interval")) 
			} else { 
			set_task(get_cvar_float("rules_interval"), "rules", 2, "", 0, "b") 
		}    
		console_print(id, "You have enabled automatic messages") 
		return PLUGIN_HANDLED        
	} 
	if (task_exists(2)) { 
		console_print(id, "automessages is ON.") 
		} else { 
		console_print(id, "automessages is OFF.") 
	} 
	console_print(id, "rules_enable <1|0> (1 = ON, 0 = OFF)") 
	return PLUGIN_HANDLED        
	
} 

public clientrules(id, level, cid) { 
	new pID[1] 
	pID[0] = id 
	
	console_print(0,"[user %d]Print rules for me only",pID[0]) 
	printrules(pID[0]) 
} 

  • +
  • -
  • 1


#155357 Skrypt szybkiego uruchamiania CS.

Napisane przez Szyfrant w 28.07.2010 11:07

Skrypt szybkiego uruchamiania CS/LINUX



Co ten skypcik daje?
Zaoszczędzenie klawiatury, naszych palców, i czasu

Wszyscy wiemy że przy starcie serwera piszemy np:

screen -A -m -d -S cs-server ./hlds_run -console -game cstrike +map de_dust +maxplayers 16 -autoupdate


No to czasem denerwuje. Przynajmniej mnie.

Ok przejdźmy do rzeczy

1. Tworzymy sobie pliczek np. start.sh ( SH jest konieczne, tego nie zmieniamy)
2. W jego zawartości wpisujemy:

#!/bin/sh
export LD_LIBRARY_PATH=".:$LD_LIBRARY_PATH"
echo "Serwer CS16"
sleep 1
screen -A -m -d -S cs-server ./hlds_run -console -game cstrike +map de_dust +port 27015 +maxplayers 16 -autoupdate


Oczywiście możemy sobie edytować jak chcemy :)

3. Zapisujemy i nadajemy chmody (najlepiej 777)
Gotowe

Teraz zamiast pisania screen. ....

Wpisujemy ./start.sh

Jeżeli chcemy zobaczyć podgląd konsoli wpisujemy screen -x cs-server ( Tak jest w naszym przypadku)

Skrypt działa na hażdym silniku HL wystarczy zmienić nazwę pliku startowego czyli dla source będzie wyglądać tak

#!/bin/sh
export LD_LIBRARY_PATH=".:$LD_LIBRARY_PATH"
echo "Serwer CS16"
sleep 1
screen -A -m -d -S cs-server ./srcds_run -console -game cstrike +map de_dust +port 27015 +maxplayers 16 -autoupdate


No i tyle :)



Pozdrawiam Szyfrant



Źródło HLDS.pl
  • +
  • -
  • 2


#113043 Demonstracja dzialania tablic & losowanie

Napisane przez G[o]Q w 18.02.2010 21:03

program tworzy tablice n-elementowa wypelniona losowymi liczbami z zakresu od 0 do x
tablica jest wyswietlona na ekranie,nalezy podac mnimalna i maxymalna wartosc w tablicy oraz sume elementow tablicy

#include <iostream>
using namespace std;
int main ()
{
 int n;
 int x;
 cout <<"Podaj rozmiar tablicy n= ";cin>>n;
 cout <<"Podaj zakres losowanych liczb x= ";cin>>x;
 srand (time(NULL));//uruchonienie generatora liczb pseudo losowych
 int tab[n];
 for(int i=0;i<n;i++) 
        tab[i]=rand()%(x+1)// wpisanie do tabeli losowej liczby 
 int max,min,suma,pozmax,pozmin,srednia;
 max=0;
 min=x;
 suma=0;
 srednia=0;
 for(int i=0;i<n;i++)
 {
         cout <<"tab["<<i<<"]="<<tab[i]<<endl;
         if(tab[i]>max)//sprawdzenie w poszukiwaniu max'a
         {
             max=tab[i];
             pozmax=i;
         }
         if(tab[i]<min)//sprawdzennie w poszukiwaniu min'a
         {
             min=tab[i];
             pozmin=i;
         }
         suma+=tab[i];
         srednia=suma/n;
}

 cout <<"maksymalna wartosc tabeli : tab["<<pozmax<<"]="<< max <<endl;
 cout <<"minimalna wartosc tabeli : tab["<<pozmin<<"]="<< min <<endl;
 cout <<"suma wynosi ="<< suma <<endl;
 cout <<"srednia arytmetyczna wynosi ="<< srednia <<endl;
 system("PAUSE");
}

  • +
  • -
  • 2


#66036 [PHPBB] Poradnik jak sie zabezpieczyć na forum by przemo.

Napisane przez MafiaDL w 09.06.2009 19:46

Witam tutaj napiszę jak się zabezpieczyć przed początkującymi "hakerami" którzy wkradają się na nasze forum z haseł Head Admina.
Trzeba zabezpieczyć folder admin jest to minimalne zabezpieczenie przed młodym "hakerem". Więc proszę postępować wg poniższych wskazówek które napisałem oraz zrobiłem screen'y. Można zrobić to na dwa sposoby :) Jak dobrze wiemy dwa najpopularniejsze panele hostingu to: DirectAdmin oraz cPanel. Mamy tam dużo opcji w zarządzaniu hostingiem oraz domeny. Cały proces zajmuje max 2 minuty.
Opis jest rozszerzony oraz przepraszam za grafikę nie jestem z zawodu grafikiem :)


I. DirectAdmin:


1. Logujemy sie na directadmin w moim przypadku http://firehost.pl:2222/

Dołączona grafika

2. Ukaże się lista naszych domen wybieramy poprawną domenę naszego forum.

Dołączona grafika

3. Następnie widzimy opcje do naszej domeny wybieramy Menadżer plików i będziemy mieli foldery i pliki naszego forum czasem trzeba bardziej poszukać czyli w takiej postaci jak wejdziemy w menadżer plików:
/domains/adres_domeny.pl/public_html
Jest to standardowa scieżka plików forum.

Dołączona grafika

4. Gdy już znajdziemy folder admin klikamy obok tego folderu Protect.

Dołączona grafika

5. Teraz musimy uzupełnić nasze dane do logowania się przy Panelu Administracji na forum.

Dołączona grafika

- Komunikat który wyskoczy przy dodatkowym logowaniu
- Nazwa uzytkownika do logowania
- Bardzo silne hasło najlepiej nie powiązane z hasłem do naszego konta na forum (Head Admina)
- Powtórka tego samego hasła co powyżej


Zaznaczamy

Zabezpieczenie włączone:

tak jak na rysunku dopiero od tego momentu będzie aktywne dodatkowe logowanie i klikamy save/zapisz.

6. Ukaże sie nam okno potwierdzające ze dodatkowe logowanie zostało utworzone.

Dołączona grafika

7. Logujemy sie na forum konto HeadAdmin schodzimy na dół klikamy Panel Administracyjny i wyskakuje okno logowania

Dołączona grafika

-Mamy komunikat który wpisaliśmy wcześniej (pkt 5) ja wpisałem "paneladma" podajemy także nazwę i hasło z pkt 5.

Dołączona grafika

KONIEC PORADNIKA DLA DirectAdmin



II. cPanel

1. Logujemy sie na cPanel np przez adres domeny hostingu np proserwer.pl w postaci: http://nazwa.xaa.pl:2082/
(dane do konta mamy gdy sie zalogujemy na konto w proserwer.pl > Moje serwery > Admin > Zarządzanie cPanel i mamy hasła)

Dołączona grafika

2. Szukamy zakładki Pliki i klikamy Menadżer plików.

Dołączona grafika

2.1 Wybieramy główny katalog
2.2 Tutaj nasza domene strony

3. przechodzimy do folderu public_html tam gdzie mamy folder admin od naszego forum

Dołączona grafika

4. Klikamy prawym na folder admin i wybieramy Password Protect.

Dołączona grafika

5. Pokażą sie nam pola do wypełnienia podobnie jak w DirectAdmin z pkt 5.

Dołączona grafika

5.1 Zaznaczamy

Password protect this directory

(opcja z DA zabez. włączone)
5.2 Wpisujemy komunikat który wyskoczy przy oknie dodatkowego logowania

- Nazwa użytkownika do logowania
- Bardzo silne hasło najlepiej nie powiązane z hasłem do naszego konta na forum (Head Admina)
(możemy skorzystać z generatora haseł aby uzyskać b. dobre hasło)
- Powtórka tego samego hasła co powyżej

5.3 Wciskamy Add/modify authorized user w celu dodania dodatkowego logowania.

6. Pokaże sie nam informacji o dodaniu konta do dodatkowego logowania. Będzie podany login oraz hasło (warto zapamiętać. Skorzystałem z generatora)

Dołączona grafika

7. Powtarzamy czynności z poradnika dla DirectAdmin

7.1 Logujemy sie na forum konto HeadAdmin schodzimy na dół klikamy Panel Administracyjny i wyskakuje okno logowania

Dołączona grafika

-Mamy komunikat który wpisaliśmy wcześniej (pkt 5) ja wpisałem "paneladma" podajemy także nazwę i hasło z pkt 5.

Dołączona grafika

KONIEC PORADNIKA DLA cPanel



Poradnik zrobiony dla początkujących ludzi którzy prowadzą swoje forum by przemo.
Poradnik Napisany przeze mnie. Tekst i obrazki należą do mnie.
Zakaz przywłaszczenie sobie poradnika. Można umieszczać na forach z podaniem Autora oraz źródła amxx.pl

� Powered by Mafia ;-) �


  • +
  • -
  • 3


#164809 Plugin Pack i AMXX Pack FFA by Dj ^^ d(-.-)b

Napisane przez Muzzi w 28.08.2010 08:59

Paczuszka nawet całkiem fajna 9/10
  • +
  • -
  • 1


#111562 Dproto [0.9.187] - Instalacja i konfiguracja (NonSteam + Steam)

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 12.02.2010 22:51

[info="NOWA WERSJA"]Temat jest nieaktualny, nowsza wersja dproto tutaj: Dproto 0.9.491 [12.2014] [Fix Exploit & Bug Fix][/info]

dproto jest pluginem metamod umożliwiającym granie na jednym serwerze graczom posiadającym Steam oraz Non Steam (protokół 48 i 47).

[error=Uwaga!]Nowa wersja dproto NIE BĘDZIE działała na nowej wersji HLDS!
Autor zapowiedział, że wersję pod nowe HLDS wyda dopiero, gdy Valve zaprzestanie aktualizacji dla GoldSource.[/error]

Instalacja dproto:
Instalacja przebiega standardowo jak dla pluginów metamod czyli:
  • Pobieramy i rozpakowujemy paczkę z pluginem: Załączony plik  dproto_187.zip   168,59 KB  10790 Ilość pobrań


    [warn=Portek]Żeby DPROTO 0.8.65+ działało poprawnie należy zaktualizować plik dproto.cfg![/warn]
Starsze wersje:
Spoiler
  • W katalogu cstrike/addons/ tworzymy folder i nazywamy go dproto
  • kopiujemy do niego plik dproto.dll (w przypadku serwera windows) lub dproto_i386.so (w przypadku serwera linux). [pliki te w paczce znajdują się w katalogu bin/]
  • edytujemy plik plugins.ini metamod'a (zwykle cstrike/addons/metamod/plugins.ini) i dodajemy w nim na początku linijkę:
    win32 addons\dproto\dproto.dll
    (dla serwera windows)
    lub
    linux addons/dproto/dproto_i386.so
    (dla serwera linux)
  • kopiujemy plik dproto.cfg do głównego katalogu lub katalogu gry (cstrike/)
  • uruchamiany serwer dodając do linii strartowej -binary ./hlds_i686
    Jeżeli po wpisaniu w konsoli komendy meta list otrzymamy coś podobnego do:

    Currently loaded plugins:
    description stat pend file vers src load unlod
    [ 1] dproto RUN - dproto_i386.so v0.9.179 ini Start Never
    [ 2] AMX Mod X RUN - amxmodx_mm_i386. v1.8.1.3 ini Start ANY
    2 plugins, 2 running

    To znaczy że instalacja przebiegła pomyślnie.
xds_opt
Od wersji 0.4.5 dproto została zaimplementowana poprawka dzięki której xds_opt nie jest już potrzebne
Spoiler


Changelog:

0.9.187:
  • Dodano patch na exploit FVU
0.9.179:
  • naprawiono błąd "STEAM userid keysize is bogus" dla klientów SteamEmuclients
0.9.178:
  • naprawiono error "Invalid challenge format" wyślietkalny klientowi przy łączeniu się z serwerem
0.9.87-0.9.177:
  • Naprawiono kilka błędów
  • Usunięte opcje subserwera i "master-client" - opcje te nie są więcej potrzebne
  • "Added challenge checking code to "rules" and "players list" requests handlers" - tłumaczenie wydaje się bezsensowne, więc nie tłumaczę
Spoiler
Łatanie:
Spoiler


Konfiguracja dproto:
Spoiler


Oficjalny temat oraz zawsze aktualna wersja pod adresem: dproto.com lub cs.rin.ru/forum/viewtopic.php?f=29&t=55986
  • +
  • -
  • 65


#162662 Kusza v2.1

Napisane przez Apple() w 22.08.2010 10:12

Kusza – wersja 2.1



Dołączona grafika
Ten plugin to nic innego jak kusza podobna do tej z DiabloModa, lecz ulepszona o ilość strzałów itp, zaraz się sami przekonacie.

Dołączona grafika
Kusza kosztuje 9000$(do zmiany w cvarze), aby zaatakować użyj +attack1 jeżeli jednak chcesz użyć zooma naciśnij +attack2 (czyli standardowo LPM i PPM). Jeżeli strzelasz z zoomem i trafisz przeciwnika to strzała wybucha i zadaje oczywiście więcej dmg'a :) Czyli opcja dla fraggerów.
Po kupnie kuszy masz od razu 5 strzał w magazynku oraz 25 w plecaku. Modele w załączniku(plik o nazwie modeleodApple.zip).
Autor zarzucił też do v.2.1 multilandżłidż support, możliwe że jest polski.
Nie było więc sam spolszczyłem, nie ma za co.

Dołączona grafika
Gra: Counter-Strike 1.6
Wersja AMXXa: AmxModX 1.8.0 lub nowszy
Moduły: Cstrike,Engine,Fakemeta,Hamsandwich

Dołączona grafika
amx_crossbow "1" // 0 = wylaczony plugin, 1 = plugin wlaczony
amx_crossbow_price "9000" // cena kuszy
amx_crossbow_damage "75" // obrazenia za explozje
amx_crossbow_damage2 "90" // obrazenia za uderzenie strzala
amx_crossbow_radius "175" // zasieg wybuchu strzaly
amx_crossbow_one_round "1" // 0 = kusza do smierci 1 = kusza na jedna runde
amx_crossbow_knockback "10" // sila odrzutu
amx_crossbow_buyzone "1" // 0 = kusza do kupienia wszedzie, 1 = kusza tylko do kupienia w buyzone 
amx_crossbow_kill_money "300" // kasa za zabicie przeciwnika
amx_crossbow_tk_money "500" // kasa za team kill
amx_crossbow_admin "0" // 0 = kazdy moze kupic kusze 1 = tylko admin z flaga moze ja kupic
amx_crossbow_teams "0" // 0= obydwa teamy moga kupic kusze 1 = tylko terro 2 = tylko ct

Dołączona grafika
amx_crossbow_give "NICK" // daje graczowi kusze, potrzebna flaga ADMIN_CVAR

Dołączona grafika
say /xbow
say /crossbow

Dołączona grafika
Modele do cstrike/models/
amx_crossbow21.amxx do /plugins/
amx_crossbow21.amxx do /scripting/ (nie musowo)
dopisać na końcu amx_crossbow21.amxx w pliku plugins.ini
cvary do amxx.cfg (konfiguruj wg upodobań)
plik amx_crossbow.txt do data/lang/

W razie problemów pisać w temacie.

Dołączona grafika
Spoiler



PS. To jest odrobienie za warna.
PS2. Link do oryginalnego tematu z aliensów


Hasło do paczki modeli to
a4sdlkaslfkjxmxmaskxxxxsofk.ao4.sadasfsf!12JKLp4157Pl7735i6o12..sda.apl

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 8


#127108 [MODYFIKACJA] afkkisss

Napisane przez Adminek AMXX.PL w 20.04.2010 11:00

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Problem rozwiązany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL