Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Skrypt szybkiego uruchamiania CS.Przydatny skrypcik przy stawianiu serwera


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Szyfrant

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1365
Godlike

  • Postów:3072
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Sztokholm
Offline

Napisano 28.07.2010 11:07

Skrypt szybkiego uruchamiania CS/LINUX



Co ten skypcik daje?
Zaoszczędzenie klawiatury, naszych palców, i czasu

Wszyscy wiemy że przy starcie serwera piszemy np:

screen -A -m -d -S cs-server ./hlds_run -console -game cstrike +map de_dust +maxplayers 16 -autoupdate


No to czasem denerwuje. Przynajmniej mnie.

Ok przejdźmy do rzeczy

1. Tworzymy sobie pliczek np. start.sh ( SH jest konieczne, tego nie zmieniamy)
2. W jego zawartości wpisujemy:

#!/bin/sh
export LD_LIBRARY_PATH=".:$LD_LIBRARY_PATH"
echo "Serwer CS16"
sleep 1
screen -A -m -d -S cs-server ./hlds_run -console -game cstrike +map de_dust +port 27015 +maxplayers 16 -autoupdate


Oczywiście możemy sobie edytować jak chcemy :)

3. Zapisujemy i nadajemy chmody (najlepiej 777)
Gotowe

Teraz zamiast pisania screen. ....

Wpisujemy ./start.sh

Jeżeli chcemy zobaczyć podgląd konsoli wpisujemy screen -x cs-server ( Tak jest w naszym przypadku)

Skrypt działa na hażdym silniku HL wystarczy zmienić nazwę pliku startowego czyli dla source będzie wyglądać tak

#!/bin/sh
export LD_LIBRARY_PATH=".:$LD_LIBRARY_PATH"
echo "Serwer CS16"
sleep 1
screen -A -m -d -S cs-server ./srcds_run -console -game cstrike +map de_dust +port 27015 +maxplayers 16 -autoupdate


No i tyle :)



Pozdrawiam Szyfrant



Źródło HLDS.pl
  • +
  • -
  • 2

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 28.07.2010 11:30

GooD to jest pod WIn czy Linuxa :D

#3 Szyfrant

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1365
Godlike

  • Postów:3072
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Sztokholm
Offline

Napisano 28.07.2010 11:44

:lol: Dobre

Widziałeś kiedyś .sh w windowsie??

Oczywiście że Linux ;>
  • +
  • -
  • 0

#4 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 28.07.2010 16:20

To kicha bo ja Win only :D a Mandrive mam na płycie a i tak nie chce mi się jej odpalać hha D

#5 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 14.09.2010 15:36

plik stats.sh wrzucamy do folderu z plikami od cs ? Tam gdzie są (biniarki,hlds_run itd) ?

i może być napisał co to jest "cs-server" bo na pewno nie wszyscy wiedzą

Użytkownik: admingg
Hasło: jakieśtam
I pliki (biniarki i resztę mam w) hlds10 więc w tym hlds10 mam plik start.sh i jak chcę odpalić pisze:

-bash: ./start.sh: /bin/sh^M: bad interpreter: Nie ma takiego pliku ani katalogu

Użytkownik radek_b11 edytował ten post 14.09.2010 15:40

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#6 Portek

    Kończymy zabawę, permanentna emerytura!

  • Przyjaciel

Reputacja: 976
Master

  • Postów:3007
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 14.09.2010 19:36

plik stats.sh wrzucamy do folderu z plikami od cs ? Tam gdzie są (biniarki,hlds_run itd) ?

Tak, choć w obu skryptach można dodać komendę cd /folder/z/serwerem - bezpośrednio przed poleceniem screen

i może być napisał co to jest "cs-server" bo na pewno nie wszyscy wiedzą

Nazwa dla odpalonego screena, tak prościej rozpoznać proces niż po jego pid'zie.

Użytkownik: admingg
Hasło: jakieśtam

Tego zbytnio nie rozumiem.


I pliki (biniarki i resztę mam w) hlds10 więc w tym hlds10 mam plik start.sh i jak chcę odpalić pisze:

-bash: ./start.sh: /bin/sh^M: bad interpreter: Nie ma takiego pliku ani katalogu

Tak to jest jak edytor tekstu ingeruje w kodowanie pliku, edytuj notatnikiem, ten nie powinien zmienić kodowania.
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika
IP: ts3.cserwerek.pl


#7 lamanejvetsi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:84
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:czech republic
Offline

Napisano 14.09.2010 21:00

plik stats.sh wrzucamy do folderu z plikami od cs ? Tam gdzie są (biniarki,hlds_run itd) ?

i może być napisał co to jest "cs-server" bo na pewno nie wszyscy wiedzą

Użytkownik: admingg
Hasło: jakieśtam
I pliki (biniarki i resztę mam w) hlds10 więc w tym hlds10 mam plik start.sh i jak chcę odpalić pisze:

-bash: ./start.sh: /bin/sh^M: bad interpreter: Nie ma takiego pliku ani katalogu


dos2unix start.sh i jak niemas to zrob ze strony
http://dos2unix.org
instalacia package:
apt-get install tofrodos (debian)
yum install tofrodos (centos)

lub:

vi start.sh
:
set ff=unix
shift:w!
  • +
  • -
  • 0

#8 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 15.09.2010 09:12

odpuszczę sobie bo to mi nie działa.
Mam centosa.

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#9 Szyfrant

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1365
Godlike

  • Postów:3072
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Sztokholm
Offline

Napisano 28.09.2010 17:51

też działa na cenosie
  • +
  • -
  • 0

#10 Klycior

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:370
  • GG:
  • Lokalizacja:Tarnowskie Góry
Offline

Napisano 03.10.2010 19:37

Ja korzystam z takiej lini startowej:

./hlds_run -nomaster -debug -game cstrike +ip XXX +port XXX +maxplayers 20 +sys_ticrate 100 -pingboost 0 +map de_dust2 +servercfgfile server.cfg -autoupdate

Przynajmniej ona zapewnia mi jak serwer się wyłączy (crash) to automatycznie go włączy.

Może komuś się przyda :)
  • +
  • -
  • 0

#11 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 23.12.2010 15:11

Ja korzystam z takiej lini startowej:

./hlds_run -nomaster -debug -game cstrike +ip XXX +port XXX +maxplayers 20 +sys_ticrate 100 -pingboost 0 +map de_dust2 +servercfgfile server.cfg -autoupdate

Przynajmniej ona zapewnia mi jak serwer się wyłączy (crash) to automatycznie go włączy.

Może komuś się przyda :)

A jeśli można wiedzieć, to które dokładnie komendy odpowiadają za automatyczne "postawienie" serwera po crashu?
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#12 Portek

    Kończymy zabawę, permanentna emerytura!

  • Przyjaciel

Reputacja: 976
Master

  • Postów:3007
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 23.12.2010 18:01

Teoretycznie -retry, aczkolwiek to nie pomoże zawsze, podejmie próbę restartu serwera gry ten padnie. Nie zadziała jednak w przypadku zupełnego wysypu (Segmentation Fault‎ / Naruszenie ochrony pamięci $HL_CMD‎ itd.)
  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika
IP: ts3.cserwerek.pl





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych