Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

RozgSzeFka - zdjęcie

RozgSzeFka

Rejestracja: 03.03.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.06.2022 04:32
-----

#665196 [ROZWIĄZANE] Problem z połączeniem z bazą danych

Napisane przez RozgSzeFka w 26.09.2014 13:08

Sprawa wyjaśniona!

 

Głupia sytuacja męczyłem się kilka dni, a powód był banalny :D

Wystarczyło dopisać te ip (80.72.41.82) do menadżera połączeń :P

 

Do zamknięcia.


  • +
  • -
  • 1


#252239 Błąd www

Napisane przez RozgSzeFka w 23.05.2011 15:12

Dobra jednak dla mnie najstabilniejszą i najbardziej łatwą wersją jest 1.4 i przy niej zostanę. Nie mam już siły rypać się z kolejnymi wersjami... Przepraszam za kłopot i dziękuje za pomoc i czas który mi poświęciliście.
Proszę o zamknięcie.

Pozdrawiam,
RozgSzeFka
  • +
  • -
  • 1


#252154 Błąd www

Napisane przez RozgSzeFka w 23.05.2011 05:33

Pobierz jeszcze raz [GmAMXBans] GmAMXBans 1.6 - AMXX.pl: Support AMX Mod X
wrzuć od nowa pliki i nic w nich nie zmieniaj ! :]


Wrzuciłem (tak jak poprzednio bez żadnych zmian) i nadal to samo.

Klik ---> AMXBans <--- Klik

A powiedzcie mi czy może to być powodowane tym, że baza stoi na serwerach proserwer.pl?

Dodano 23 maj 2011 - 05:44:

Wiesz co? - Temat już wisi pare dni, nikt poza mną się nie zainteresował, studiowałem dokładnie Twój kod, mój z GM AMXBANSa 1.5 wygląda prawie tak samo i nie wyskakują mi takie błędy. Niestety, nie wiem jak to naprawić.

Najlepszym i najszybszym rozwiązaniem będzie wgranie:

[GmAMXBans] (1.5) GmAMXBans - Prawdopodobnie Final - AMXX.pl: Support AMX Mod X

To na pewno Ci zadziała i nie będzie z nim problemów.

Pozdrawiam


GM 1.5 śmiga elegancko ;]

@@ Aktualizacja z 1.4 na 1.5 powiodła się sukcesem. Teraz czekam na dalsze porady jak zaktualizować z 1.5 na 1.6.
  • +
  • -
  • 1


#252037 Błąd www

Napisane przez RozgSzeFka w 22.05.2011 18:43

Pomoże ktoś?
  • +
  • -
  • 1


#251887 amxbans_ssban info w say u gracza

Napisane przez RozgSzeFka w 22.05.2011 12:00

A jeżeli mam plugin amx_ssban.amxx i podmienię ten kod w nim to też będzie działać?
  • +
  • -
  • 0


#251766 Błąd www

Napisane przez RozgSzeFka w 22.05.2011 08:25

Dalej to samo...
  • +
  • -
  • 1


#251552 Błąd www

Napisane przez RozgSzeFka w 21.05.2011 15:08

Folder templates w głównym folderze amxbans mam zapełniony i w smarty/templates_c po reinstalacji teraz też coś jest...
  • +
  • -
  • 1


#251494 Błąd www

Napisane przez RozgSzeFka w 21.05.2011 13:42

[...]/templates_c jest puste...

Załączony plik  access.inc.php   3,1 KB  43 Ilość pobrań

Załączony plik  Smarty.class.php   65 KB  46 Ilość pobrań

Załączony plik  ban_list.php   12,03 KB  54 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1


#251379 Błąd www

Napisane przez RozgSzeFka w 21.05.2011 08:46

Witam,

Dzisiaj chciałem zainstalować AMXBans GM 1.6, a tu nie miła niespodzianka.

[b]Notice[/b]:  A session had already been started - ignoring session_start() in [b]/var/www/splatch/pl.lajonycs/web/bany/include/access.inc.php[/b] on line [b]23[/b]

[b]Notice[/b]:  Undefined variable: page in [b]/var/www/splatch/pl.lajonycs/web/bany/ban_list.php[/b] on line [b]58[/b]

[b]Notice[/b]:  Undefined variable: title2 in [b]/var/www/splatch/pl.lajonycs/web/bany/ban_list.php[/b] on line [b]203[/b]

[b]Fatal error[/b]:  Smarty error: the $compile_dir '/usr/share/php/smarty/templates_c/' does not exist, or is not a directory. in [b]/usr/share/php/smarty/Smarty.class.php[/b] on line [b]1093

Proszę o pomoc.

Dodano 21 maj 2011 - 12:26:
Jest 0 błędów, ponieważ dodałem do config.inc linijkę:

<?php
 error_reporting(E_ALL);
 ini_set("display_errors", 0);
 include("file_with_errors.php");
?>

Teraz strona jest caluśka biała... Możecie sprawdzić http://lajonycs.pl/bany/ban_list.php <--- to nie reklama...
  • +
  • -
  • 1


#237506 [5.8d/5.9l] Naprawa long jumpa u Paladyna

Napisane przez RozgSzeFka w 16.04.2011 13:43

Daj plik .sma to Ci skompiluje lokalnie.
  • +
  • -
  • -1


#216590 GunGame przez 3 rundy, 4 runda teamplay.

Napisane przez RozgSzeFka w 17.02.2011 06:58

Witam,

Poszukuje modyfikacji do plug inu gungame, który to będzie co 4 rundy robił automatycznie zmianę na team play.
Zasady tak jak na normalnym serwerze team play, drużyna wygrywająca zyskuje zwycięstwo i pkt, przegrana nic.
Z góry dziękuje za pomoc.

Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 1


#205406 Rozbrajam / Podkładam bombe + cover me

Napisane przez RozgSzeFka w 12.01.2011 19:32

Witam,

Szukam pluginu, który przy podkładaniu / rozbrajaniu bomby przez gracza informuje team gracza o tej czynności.
Żeby urozmaicić prośbę chciałbym, aby przy tej czynności była odgrywana komenda Cover Me.

Oto przykład:

Komenda (cover me) + say_team Podkładam / Rozbrajam bombę osłaniać mnie !

Z Góry Dziękuje.

Dodano 13 styczeń 2011 - 14:51:
refresh

Dodano 15 styczeń 2011 - 08:17:
refresh 2x
  • +
  • -
  • 1


#182352 Antyrush 2.6

Napisane przez RozgSzeFka w 23.10.2010 06:55

Witam,

Mam wielką prośbę do Was, mianowicie mam problem z ar a raczej z bugowaniem go, tzn. można go przejść (po "wbiciu" się w niego). Da mi ktoś z Was lub przerobi takowy plugin ?

Za pomoc z góry serdecznie dziękuje.
  • +
  • -
  • 1


#181916 CoD MOD, a Diablo MOD

Napisane przez RozgSzeFka w 21.10.2010 15:17

Nadal nie wiem co ma być w NUMER_PRZEDMIOTU, jak to ogarnąć?

tak jak napisałem posta @UP?
  • +
  • -
  • 1


#181872 CoD MOD, a Diablo MOD

Napisane przez RozgSzeFka w 21.10.2010 12:48

dodałem to w tym miejscu

new ilosc_apteczek_gracza[33];
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new Float:poprzednia_rakieta_gracza[33];
new ilosc_min_gracza[33];
new ilosc_dynamitow_gracza[33];
new ilosc_skokow_gracza[33];
new ma_latarke[33];

później jak wkleiłem

public event_flashlight(id)
        ma_latarke[id] = get_msg_arg_int(1);
        
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
        if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
                return;
        
        if(informacje_przedmiotu_gracza[host][0] != [b]NUMER_PRZEDMIOTU[/b] || !ma_latarke[host])
                return;
        
        set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}

i w tym miejscu zaczyna się problem.
Jeśli dobrze rozumiem to powinienem zrobić tak?

"Tarcza SWAT",//24
	"Wytrenowany Rekrut",//25
	"Pancerz Nomexowy",//26
	"Notatki Kapitana",//27
	"Modul odrzutowy",//28
        "Latarka"

i jako id wpisać 29?
(nie jest dla mnie obowiązkiem, żeby był to item, ale jak wyjdzie coś takiego jak przedmiot: nóż komandosa to nie było by źle)
tylko, że sniper miał by mieć domyślnie, tak jak komandos-nóż komandosa

załączam swoje .sma i proszę o pomoc w ustawieniu na właściwym miejscu.

a przy okazji może ktoś zobaczy dlaczego jak zrobiłem klasę "Zapierdalator" to wcale nie biega szybciej od snipera, czy komandosa :(...
mógł by mi ktoś to

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1