Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

m1tzz - zdjęcie

m1tzz

Rejestracja: 17.10.2021
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.04.2023 19:23
-----

#774551 [ROZWIĄZANE] tablice wielowymiarowe

Napisane przez PANDA_2zl w 07.08.2022 03:00

powiedzmy mam tablice

new const models[][] = {
	{"guerilla", "Zwykly Model"},
	{"gign", "Zwykly Model"},
	{"vendetta", "Vendetta"},
	{"MechaGerman", "Mecha German"}
}

jak poprawnie używać tych komórek?

przykładowo:

model[id] = 3;
models[model[id]][0]

wypluje "MechaGerman", a chce żeby dynamicznie i niezależnie od model[id] wyrzucało mi tę drugą "zmienną" z klamerki
można to zrobić?


  • +
  • -
  • 1


#774490 Edycja /invis

Napisane przez PANDA_2zl w 23.07.2022 12:46

testowane

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#774426 [ROZWIĄZANE] Modyfikacja autorespawn

Napisane przez PANDA_2zl w 12.07.2022 18:04

działa

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#774384 Losowanie Premium

Napisane przez PANDA_2zl w 08.07.2022 19:15

powinno działać

 

uwzględniłem jeszcze restart rundy
UPDATE

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#774094 problem z deathrun_manager

Napisane przez PANDA_2zl w 06.06.2022 22:29

spróbuj tego i daj znać czy działa, bo nie mam jak stestować

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#774098 problem z deathrun_manager

Napisane przez PANDA_2zl w 07.06.2022 17:56

Sprawdź

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#774100 problem z deathrun_manager

Napisane przez PANDA_2zl w 07.06.2022 18:47

to powinno już być git

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#774102 problem z deathrun_manager

Napisane przez PANDA_2zl w 07.06.2022 19:02

Na początku każdej rundy sprawdza ile jest CT, sprawdzany jest event zmiany teamu, i warunek jeśli liczba CT = 1 lub mniej i nie jest to pierwsza runda, to sprawdza ilość CT i TT i jeśli jest CT = 2 lub więcej i TT wynosi mniej niż 2 to wymusza restart, tak liczy bota


  • +
  • -
  • 1


#774113 problem z deathrun_manager

Napisane przez PANDA_2zl w 08.06.2022 19:12

rozwiązane na priv

wystarczyło public disconnect(id) zmienić na public disconnected(id)


  • +
  • -
  • 1


#773990 Prośba o dodanie umiejętności do klasy

Napisane przez mlekovita w 25.05.2022 22:45

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
        
new const nazwa[]   = "test";
new const opis[]    = "test";
new const bronie    = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 5;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "takeDamage", 0);

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[[P] test] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 2;

	return FMRES_IGNORED;
}

public takeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
	if(((IsPlayer(idattacker) && is_user_connected(idattacker) && (ioid=idattacker)) ||
	(ioid=pev(idinflictor, pev_owner) && IsPlayer(ioid) && is_user_connected(ioid)))){
	if(get_pdata_int(ioid , m_LastHitGroup) == 2) damage*=2.0;
	}
}

  • +
  • -
  • 1


#773730 Modyfikacja BestSpeed_Edition_v2

Napisane przez N1K1Cz w 24.04.2022 13:34

Trzymaj

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#772849 Problem z modelami

Napisane przez viper367 w 01.12.2021 17:06

za mało informacji by móc pomóc

jakim pluginem podmieniasz modele

jakie modele próbujesz wgrać, podeslij jakis jeden przykładowy na którym występuja lagi 

lagi wystepują po stronie serwera czy clienta ?

jesli na cliencie  to tylko u ciebie sie tak dzieje czy u kazdego użytkownika serwera ?


  • +
  • -
  • 1


#772838 Basebuilder RPG

Napisane przez milad512 w 29.11.2021 19:29

ma może ktoś paczke modeli i reszty ? bo niestety link wygasł


  • +
  • -
  • 3


#772806 [ROZWIĄZANE] Problem Z He (Paintball)

Napisane przez Rivit w 20.11.2021 23:01

silnik coda ci zabiera granat, bo klasa nie ma granatu. zamiast dawac granat przez give_item, daj go przez cod_give_weapon


  • +
  • -
  • 1


#772798 [ROZWIĄZANE] Problem Z He (Paintball)

Napisane przez Rivit w 19.11.2021 11:48

cod, pb i jesli podejrzewasz jakis inny plugin to tez wrzuc. 

 

Wklej też plugins.ini


  • +
  • -
  • 1