Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Dodatek

BłyskawicaKod wyciagniety z DiabloMod modified by OnYkE

Dodatek

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ocet:)

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:12
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 30.05.2011 17:35

Na wstepie mowie Ja tylko wyciagnalem kod z DiabloModa modified by OnYkE
Chcesz dodac do Klasy Rakiety?A Niewiesz Jak?
Ten Poradnik jest dla Ciebie!

Znajdz:

#include <csx>


Dodaj Pod:

#include <hamsandwich>

Znajdz:

new player_ring[33]        //ring stats bust +5

Dodaj Pod:

new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33];

Dodaj pod tym jeszcze:

new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav";

Jesli chcesz Zrobic na Binda to:

register_clcmd("blysk", "cmdBlyskawica");

I teraz w consoli wpisujemy bind "Klawisz" "blysk"
Jak chesz miec na R na Kosie to tak:

Szukasz:

//bow model

Dajesz pod:

[left]
if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && player_class[id]==Twoja_Klasa){
cmdBlyskawica(id)
}
[/left]
[left]Teraz jak Dodac dana Ilosc Blyskawic:[/left]
[left]Szukasz:[/left]
[left][sma]for (new i=0; i < 33; i++){[/sma][/left]
[left]Dajesz Pod:[/left]
[left][sma]if(player_class[i] == Twoja_Klasa)
{
ilosc_blyskawic[i]=3;
poprzednia_blyskawica[i]=0
}
else if(player_class[i] == Twoja_Klasa)
{
ilosc_blyskawic[i]=3;
poprzednia_blyskawica[i]=0
}
[/sma][/left]
Dodaj na Koniec .sma DiabloModa:

[sma]public cmdBlyskawica(id){
if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
if(!ilosc_blyskawic[id]) {
client_print(id,print_chat,"Nie posiadasz wiecej blyskawic");
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(poprzednia_blyskawica[id]+2.0>get_gametime()) {
client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 5 sek.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
poprzednia_blyskawica[id]=floatround(get_gametime());
ilosc_blyskawic[id]--;
new ofiara, body;
get_user_aiming(id, ofiara, body);

if(is_user_alive(ofiara)){
puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed){

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMENTS )
write_short( startEntity ) // start entity
write_short( endEntity ) // end entity
write_short( iSprite ) // model
write_byte( startFrame ) // starting frame
write_byte( frameRate ) // frame rate
write_byte( life ) // life
write_byte( width ) // line width
write_byte( noise ) // noise amplitude
write_byte( red ) // red
write_byte( green ) // green
write_byte( blue ) // blue
write_byte( alpha ) // brightness
write_byte( speed ) // scroll speed
message_end()
}

puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 50.0, Float:fCzas = 1.0){
//Obrazenia
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, ofiara, ent, id, fObrazenia, DMG_SHOCK);
remove_entity(ent);

//Piorun
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);

//Dzwiek
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}






I Gotowe!
Poradnik napisany dla Bardziej Zielonych
Jesli zoc Zapomnialem ( Pomylilem ) Pisz w Komentarzach Poprawie!
Pozdrawiam!
:)

</hamsandwich></csx>

#2 Death_Player

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:325
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.06.2011 16:21

Jak komuś wyskakuje błąd przy kompilacji należy znaleźć

new sprite_smoke = 0

i dodać pod

new sprite;

Użytkownik Death_Player edytował ten post 27.06.2011 16:22

  • +
  • -
  • 0

#3 VVirus

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:249
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysztof
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.07.2011 12:31

Witam a czy można zrobić tak aby od inteligencji więcej zadawało ?

Serwery należące do mnie :) te i reszta na www.PlayBoard.eu oraz www.PlayBoard.pl

 

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.pngb_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png


#4 Death_Player

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:325
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.07.2011 14:01

znajdź
puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5);

zmień na:
puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0+player_intelligence[id]*2, 0.5);

Tym sposobem będziesz zadawał obrażenia: 50 + wartość w inteligencję razy dwa.
  • +
  • -
  • 3

#5 VVirus

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:249
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysztof
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.07.2011 18:48

Dzięki masz dużego +++ :)

Serwery należące do mnie :) te i reszta na www.PlayBoard.eu oraz www.PlayBoard.pl

 

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.pngb_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png


#6 Dragonite

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:55
  • Lokalizacja:haha
Offline

Napisano 21.07.2011 15:12

tak sie zapytam jak naprawic buga ze kazda klasa ma ten skill jak sie da jednej i tak samo jest z rakietami
  • +
  • -
  • 0

#7 Koniarek

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:250
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 24.10.2011 14:46

Mam 2 pytania:

1.Jak zrobic ta Blyskawice ze leciala od gory nie od nas?
2.Jak zrobic zeby np.Klasa Izual miala bez limitu BLyskawice tylk zeby odliczalo czas pomiedzy nimi ze jak będę Trzymal R na Kosie to zeby pisalo Musisz poczekac 5 ,4,3,2,1 i po 1 leci ta blyskawica?

Użytkownik Koniarek edytował ten post 10.11.2011 23:46


#8 Koniarek

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:250
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 11.11.2011 15:57

@Refresh

Aha cos jest nie tak z tym Dodatkiem poniewaz wgralem go i dalem na Klase Izual i jak biore No + R to sie robic Spam ze "Nie posiadasz wiecej blyskawic"

#9 dog_1

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:150
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 27.05.2012 21:02

Brakuje jeszcze sprite!
Dodać do
public plugin_precache(){
sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr");		
precache_sound(gszSound); }
Trzeba jeszcze najlepiej wyjść z pętli z Roundstart by nie spamowało konsoli.

Użytkownik dog_1 edytował ten post 27.05.2012 21:02

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Dodatek

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych