![:]](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/cwaniak.gif)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
burnhouse
Rejestracja: 22.02.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.07.2010 13:23





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 100
- Odwiedzin: 5 411
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: 15 lat
- Urodziny: Październik 18, 2009
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Dębica, Polska
Kontakt
#135008 AMXX MOD na New Game
Napisane przez
hardbot
w 14.05.2010 17:56
![:]](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/cwaniak.gif)
#135038 AMXX MOD na New Game
Napisane przez Lukasz5
w 14.05.2010 18:49
Select mod directory i wybierz grę: Counter-Strike
Liblist.gam
Nie działa Ci AMX Mod X? - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
I pamiętaj o metamodzie...

Potem normalnie wszystko ustawiasz tak jak na ftp tylko na kompie w cstrike/addons...
Jeżeli odpalasz przez New Game to tylko gracz, którzy mają z tobą neta mogą wejść na serwer...
#135042 AMXX MOD na New Game
Napisane przez R3X
w 14.05.2010 18:52
#126824 Informacja tylko dla admina
Napisane przez mgr inż. Pavulon
w 18.04.2010 19:52
#124701 Tworzenie textur Modelu Blocków + Wideo
Napisane przez Themo
w 10.04.2010 12:11
Przede wszystkim potrzebny będzie jakiś program do edycji grafiki, ja używam gimpa.
Potrzebny też będzie program Jed's Half-Life Model Viewer.
(programy udostępniam Wam w załączniku)
Już wersja wideo !! -!- HD -!-
http://www.youtube.com/watch?v=qIq05nByDvg&fmt=22
Paczka.rar
Jeżeli link wygaśnie.
Kontakt :
Steam : Krzychol916
GG : 5667883
Youtube Filmik kliknij aby zobaczyć na pełnym ekranie
Jak zrobić model blocka?
Wymiary Modeli:
1. Small: Top: 128/128 Side : 128/64
2. Normal: Top : 512/512 Side : 512/64
3. Large: Top : 512/512 Side : 512/32
4. Pole: Top : 64/64 Side : 32/256
1. Obraz/Textura
Zaczynamy: Odpalamy program Gimp robimy nową warstwę 512/512.
Plik > Nowy > 512/512

Gdy już mamy warstwę malujemy bądź wklejamy zdjęcie na tło.
Ja użyłem do tego gradienta (Flare Glow Angular 1) oraz kształt Spiralny (w lewo) na niebieskim tle, efekt:

Dużo osób ma problem z podmianą grafiki w Jed's Half-Life Model Viewer. Aby podmienić grafikę dany Obraz musi być w 8 bitach.
Aby uzyskać obraz w 8 bitach bez dużej straty jakości, musimy połączyć wszystkie warstwy w jedną a następnie wcisnąć : Obraz > Tryb > Indeksowany > Konwertuj.

przy zmianie na 8 bitów obraz jest mniej szczegółowy.ale to chyba nikomu nie przeszkadza, i tak nasza grafika w grze będzie miała wysoką jakość. Teraz należy zapisać obraz w formacie .bmp (Obraz Windows BMP)


Koniec.
•Tak samo robi się bok Blocków.
2. Model:
Odpalamy program Jed's Half-Life Model Viewer.
Klikamy File > Load Model > wybieramy model z paczki i Otwórz.

Każdy model ma dwie textury Top i Side, czyli Góra i bok - które należy wykonać
Przechodzimy w zakładkę Textures, wykonane przez nas textury Top i Side importujemy na wcześniej wczytany model naszego blocka .

Zapisujemy model poprzez wciśnięcie File > Save Model As... >określamy nazwę własną naszego modelu > klikamy zapisz.
Gotowe! Możecie cieszyć oko Waszą własną texturą.

Jak dodać Blocki do własnego BM'a ?
//CIACH REKLAMA
Jeżeli zrobiłem coś nie zgodnie z regulaminem proszę napisać
Proszę o komentarze.
(DOWNLOAD Gimpa -->TU[nie mogłem dodać do załącznika])
UWAGA!!
Pamiętajmy jeżeli nasze blocki mają cyfry w nazwach muszą one być zapisane tak !!
NP.
bm_block_platform2
bm_block_platform2_large
bm_block_platform2_small
bm_block_platform2_pole
ŹLE!!
bm_block_platform2
bm_block_platform_large2
bm_block_platform_small2
bm_block_platform_pole2
Przykładowy Model który zrobilem Dla Kill-Zone.com
W załączniku ;d (Photoshop).
Załączone pliki
-
Modele.rar 292,98 KB 722 Ilość pobrań
-
hlmv136_setup.zip 191,24 KB 479 Ilość pobrań
-
bhop.rar 72,75 KB 475 Ilość pobrań
#119756 Pytania. :X
Napisane przez
Screeaam...
w 20.03.2010 00:54
Teraz kolejne pytanie. Chcę zrobić /rune2 Menu zrobiłem. Ale co w nim może być ciekawego? Oczywiście to menu bd na flagę dla Vipa. Tam mam takie coś na podwójny exp:
if (!UTIL_Buyformoney2(id,14000)) return PLUGIN_HANDLED new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(11,17)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20 Give_Xp(id,exp) client_print(id,print_center,"Dostales %d expa!",exp) return PLUGIN_HANDLED
Standardowo jest:
if (!UTIL_Buyformoney(id,14500)) return PLUGIN_HANDLED new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,11)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20 Give_Xp(id,exp) client_print(id,print_center,"Dostales %d expa!",exp) return PLUGIN_HANDLED
Więc w tym pierwszym, wystarczy, ze zrobie tak:
if (!UTIL_Buyformoney2(id,14000)) return PLUGIN_HANDLED new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,11)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/10 Give_Xp(id,exp) client_print(id,print_center,"Dostales %d expa!",exp) return PLUGIN_HANDLED
Bo /20 to jest podzielic przez 20? a jak dam /10 to bd podzielic przez 10?
#123244 Przydatne funkcje
Napisane przez kyku
w 05.04.2010 13:14

Użycie: set_user_frags2(id, 100); - daje graczowi 100 fragów + odświeża na tabeli wyników (TAB'ie)
stock set_user_frags2(id, ilosc){ set_user_frags(id, ilosc); message_begin(MSG_BROADCAST,get_user_msgid("ScoreInfo")); write_byte(id); write_short(get_user_frags(id)); write_short(cs_get_user_deaths(id)); write_short(0); write_short(get_user_team(id)); message_end(); }
#define seconds(%1) ((1<<12) * (%1))Przykład użycia: (będzie działało 5 sekund)
message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id ) write_short( seconds(5) ) // Duration of fadeout write_short( holdtime ) // Hold time of color write_short( fadetype ) // Fade type write_byte ( red ) // Red write_byte ( green ) // Green write_byte ( blue ) // Blue write_byte ( alpha ) // Alpha message_end()
Odległość do ziemi
stock Float:distance_to_floor(Float:start[3], ignoremonsters = 1) { new Float:dest[3], Float:end[3]; dest[0] = start[0]; dest[1] = start[1]; dest[2] = -8191.0; engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, ignoremonsters, 0, 0); get_tr2(0, TR_vecEndPos, end); //pev(index, pev_absmin, start); new Float:ret = start[2] - end[2]; return ret > 0 ? ret : 0.0; }
Przykład użycia: Display_Icon(id ,1 ,"dmg_fire" ,255,0,0) - ikona czerwonego ognia
enable:
0 - wyłączone
1- włączone
2 - migające
stock Display_Icon(id ,enable ,name[] ,red,green,blue) { if (!pev_valid(id) || is_user_bot(id)) { return PLUGIN_HANDLED } message_begin( MSG_ONE, g_msg_statusicon, {0,0,0}, id ) write_byte( enable ) write_string( name ) write_byte( red ) // red write_byte( green ) // green write_byte( blue ) // blue message_end() return PLUGIN_CONTINUE }
Ożywia gracza.
stock respawn_player(id) { if (!is_user_connected(id) || is_user_alive(id) || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR) return; set_pev(id, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE); dllfunc(DLLFunc_Think, id); if (is_user_bot(id) && pev(id, pev_deadflag) == DEAD_RESPAWNABLE) { dllfunc(DLLFunc_Spawn, id); } }
Sprawdza czy "coś" (byt) jest na ziemi. Np. gracz
Przyklad
if(entity_is_on_ground(id)){
client_print(0, print_chat, "Jestes na ziemi");
}
stock entity_is_on_ground(entity) { return entity_get_int(entity, EV_INT_flags) & FL_ONGROUND }
Tworzy laser
drawLine(Float:vOrigin1[3], Float:vOrigin2[3], life,r,g,b,t) { message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY); write_byte(TE_BEAMPOINTS); write_coord(floatround(vOrigin1[0], floatround_floor)); write_coord(floatround(vOrigin1[1], floatround_floor)); write_coord(floatround(vOrigin1[2], floatround_floor)); write_coord(floatround(vOrigin2[0], floatround_floor)); write_coord(floatround(vOrigin2[1], floatround_floor)); write_coord(floatround(vOrigin2[2], floatround_floor)); write_short(gSpriteIdBeam); //sprite index write_byte(0); //starting frame write_byte(1); //frame rate in 0.1's write_byte(life); //life in 0.1's write_byte(5); //line width in 0.1's write_byte(0); //noise amplitude in 0.01's write_byte(r); //red write_byte(g); //green write_byte(b); //blue write_byte(t); //brightness write_byte(0); //scroll speed in 0.1's message_end(); }
Sprawdza czy gracz kuca, czy też nie.
stock is_in_duck(player) { // supplied with invalid entities if( !pev_valid(player) ) return 0; // retrieve absolutes static Float:absmin[3], Float:absmax[3]; pev(player, pev_absmin, absmin); pev(player, pev_absmax, absmax); absmin[2]+=64.0; if( absmin[2] < absmax[2] ) return 0; return 1; }
Sprawdza czy gracz1 ogląda gracza2 na "spekcie"
stock is_user_spectating_player(spectator, player) { if( !pev_valid(spectator) || !pev_valid(player) ) return 0; if( !is_user_connected(spectator) || !is_user_connected(player) ) return 0; if( is_user_alive(spectator) || !is_user_alive(player) ) return 0; if( pev(spectator, pev_deadflag) != 2 ) return 0; static specmode; specmode = pev(spectator, pev_iuser1); if( !(specmode == 1 || specmode == 2 || specmode == 4) ) return 0; if( pev(spectator, pev_iuser2) == player ) return 1; return 0; }
Będę starał się ciągle temat uzupełniać. Możecie również podawać swoje ciekawe funkcje, dopisze je do postu
Jak ktoś nie rozumie co robi dana funkcja proszę pisać a wytłumaczę

#117669 Jak ustaić statystyki na gametracker.com :)
Napisane przez ShadowLight.
w 09.03.2010 21:57
Dodając serwer na gametracker.com nie dodaje nam rankingu fragów godzin etc zamist tego widzimy coś takiego:

Chciałbym wam w tym poradniku przedstawić jak w banalny sposób możemy ustawić sobie ranking

Krok 1: Klikamy w żółty napis widniejący na "skrinie" wyżej.
Krok 2: Logujemy się na gametracker.com, ponieważ kliknięcie w to zmusi nas do tego, potrzebne jest to w dalszej konfiguracji.
Krok 3: Wchodzimy w FTP naszego serwera zmienamy nazwę na "GameTracker" restartujemy serwer.
Krok 4: Wracamy do strony na gametracker.com przed naszymi oczami ukazuje się takie cudo:

Klikamy w zaznaczone pole, po czym powinno wyświetlić się nam zielone pole które potwierdza dodanie rankingu etc.
Krok 5: Wchodzimy w FTP zmieniamy nazwę serwera na taką jaką chcemy robimy restart serwera i cieszymy się z rankingu

Mam nadzieję, że nie ma tego typu poradnika w sieci


#117354 Auto 3rr v0.1 Beta
Napisane przez Gutaj
w 08.03.2010 16:42
Opis:
Plugin ten na początku każdej mapy wykonuje 3 restarty + Spam w Say'u
Ręczne uruchomienie pluginu
Gdy chcesz wykonać ręczne uruchomienie pluginu np w połowie mapy możesz to zrobić przez rcon wpisując
rcon exec resy.cfg
Cvary:
Brak
Instalacja:
Plugin instalujesz jak każdy inny.
resy.amxx wrzuć do cstrike/addons/amxmodx/plugins/
resy.cfg wrzuć do cstrike/
Załączone pliki
#116192 Ultimate Warm-Up 1.7:
Napisane przez naven
w 03.03.2010 20:51
Opis:
Plugin ten na początku każdej mapy tworzy rundę rozgrzewkową(długość ustawia się cvarem). Dodatkowo podczas rundy jest odgrywany dźwięk, a także można wybrać sobie, które bronie mają być dostępne podczas rundy, również ustawiane cvarem.
Plugin blokuje także podnoszenie broni(przydatne na niektórych mapach), blokuje wyrzucanie broni. W porównaniu z poprzednio udostępnioną wersją ma wiele poprawek i udogodnień m.in. zamiana czasu na sekundy, czy start rozgrzewki jest wywoływany przy wejściu 2 graczy, a nie po określonym czasie jak to było do tej pory.
Cvary:
amx_warmup_time "80" -czas rozgrzewki, w sekundach,
amx_warmup_respawn -czy podczas rundy rozgrzewkowej ma ożywiać graczy od razu po śmierci? 1-TAK 0-NIE
amx_warmup_weapon <numer> -broń, która ma być podczas rozgrzewki
Numery:
1 weapon_p228 //p228(pistolet) 2 weapon_scout //scout 3 weapon_hegrenade //granat HE 4 weapon_xm1014 //auto-pompa 5 weapon_mac10 //uzi tt 6 weapon_aug //aug 7 weapon_elite //elites 8 weapon_fiveseven //fiveseven 9 weapon_ump45 //b(3(2)) 10 weapon_sg550 //autokampa cT 11 weapon_galil //galil 12 weapon_famas //famas 13 weapon_usp //usp 14 weapon_glock18 //glock 15 weapon_awp //awp 16 weapon_mp5navy //MP5 17 weapon_m249 //krowa 18 weapon_m3 //pompa 19 weapon_m4a1 //M4 20 weapon_tmp //tmp 21 weapon_g3sg1 //autokampa TT 22 weapon_deagle //dgl 23 weapon_sg552 //sg552(tt) 24 weapon_ak47 //ak47 25 weapon_p90 //P90 26 weapon_knife //nóż 27 losowa broń z powyższychUstawienie każdej innej wartości cvaru amx_warmup_time wpowoduje ustawienie domyślnej broni- nóż.
Przykładowo jeśli chcemy rozgrzewkę na MP5, do amxx.cfg dopisujemy:
amx_warmup_weapon 16
Zmiana dźwięku:
Line 64:
client_cmd(0,"spk misc/play_muza") //zmieniamy play_muza na własną nazwę(bez rozszerzenia)
Line 446:
public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/play_muza.wav")//zmieniamy na własną nazwę (z rozszerzeniem)
return PLUGIN_CONTINUE
}
Zmiana dźwięku na inny format. Linie 123-124
Znajdź:
client_cmd(0,"spk misc/play_muza")
Zamień na:
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/play_muza.mp3") //zmieniamy też na swoją nazwę(z rozszerzeniem)
Linie 432-433:
Zmieniamy nazwę pliku. Pamiętaj, że mp3 play zaczyna od cstrike/. Dźwięki wav i że precache_sound zaczynają się od sound/
public plugin_precache()
{
//zmieniamy nazwę także tutaj wg poniższego wzorca
precache_sound("misc/sound_name.wav"); // .wav version
precache_sound("misc/sound_name.mp3"); //MP3 version
}
Wyłączanie pluginów na czas rozgrzewki:
W linii 129
server_cmd("amx_pausecfg pause lokalizator.amxx");
Zamieniamy lokalizator.amxx na własną nazwę pluginu, który chcemy wyłączyć. Można oczywiście dodać kolejne pluginy(tak samo w nowej linii)
Włączanie pluginów po rozgrzewce
Linia 169
server_cmd("amx_pausecfg enable lokalizator.amxx");
Postępujemy tak samo jak wyżej.
Instalacja:
Z załącznika ściągasz ultimate_warmup1.7.rar. Uwaga: w paczce nie ma dźwięku. Jeśli masz ochotę wytnij jakiś dźwięk i podeślij na PW, a jest duża szansa, że go wrzucę.
Plugin instalujesz jak każdy inny.
Paczka o nazwie ultimate_warmup1.3.rar to poprzednia dobrze działająca wersja.
To do list(do zrobienia):
nic;p
Podziękowania dla:
-kyku- pomoc z granatami,
-filone sogi, rybek - testerzy
Plugin jest mojego autorstwa, bezwzględnie zabraniam udostępniania go na innych forach!
Załączone pliki
-
play_muza.rar 455,37 KB 2727 Ilość pobrań
-
ultimate_warmup 1.3.rar 14,21 KB 1507 Ilość pobrań
-
ultimate_warmup1.7.rar 13,47 KB 3299 Ilość pobrań
-
ultimate_warmup.sma 10,81 KB 1569 Ilość pobrań
ultimate_warmup.amxx
#115520 Hook
Napisane przez berix
w 28.02.2010 19:06
#115970 Strzał z pistoletu/karabinu nie zabiera HP
Napisane przez QTM. Peyote
w 02.03.2010 18:33
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> public plugin_init() { register_plugin("Only AWP+Knife", "1.0", "Peyote") new mapname[5] get_mapname(mapname, 4) if(equal(mapname, "awp_")) RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage") } public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED new weapon = get_user_weapon(idattacker) if(weapon == CSW_AWP || weapon == CSW_KNIFE) return HAM_IGNORED return HAM_SUPERCEDE }
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: burnhouse
- Regulamin