Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

burnhouse - zdjęcie

burnhouse

Rejestracja: 22.02.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.07.2010 13:23
-----

#135008 AMXX MOD na New Game

Napisane przez hardbot w 14.05.2010 17:56

New game może robić jako DS :} ale polecam sobie ściągnąć HLDS i giciorek :] Mniej problemów jest


#135038 AMXX MOD na New Game

Napisane przez Lukasz5 w 14.05.2010 18:49

Jeżeli masz NS to instalujesz do cstrike, a wcześnej wybierasz:
Select mod directory i wybierz grę: Counter-Strike
Liblist.gam
Nie działa Ci AMX Mod X? - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

I pamiętaj o metamodzie... ;)

Potem normalnie wszystko ustawiasz tak jak na ftp tylko na kompie w cstrike/addons...

Jeżeli odpalasz przez New Game to tylko gracz, którzy mają z tobą neta mogą wejść na serwer...
  • +
  • -
  • 1


#135042 AMXX MOD na New Game

Napisane przez R3X w 14.05.2010 18:52

Serwer tworzony przez New Game to opcja Listen. Jeśli wrzucasz AMXXa instalatorem to właśnie ta opcja.
  • +
  • -
  • 1


#126824 Informacja tylko dla admina

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 18.04.2010 19:52

Chyba gotowy kod a nie przykładowy ;>
	new players[32], num
get_players(players, num)
for(new i; i<num; i++)
{
new id = players[i]
if (get_user_flags(id) & ADMIN_ADMIN)
{
client_print(id, print_chat, "SIEMA")
}
}

  • +
  • -
  • 1


#124701 Tworzenie textur Modelu Blocków + Wideo

Napisane przez Themo w 10.04.2010 12:11

Witam, w tym poradniku chciałbym przedstawić sposób na robienie modeli do Block Makera. Mówiąc szczerze to mój pierwszy tutorial.
Przede wszystkim potrzebny będzie jakiś program do edycji grafiki, ja używam gimpa.
Potrzebny też będzie program Jed's Half-Life Model Viewer.
(programy udostępniam Wam w załączniku)

Już wersja wideo !! -!- HD -!-
http://www.youtube.com/watch?v=qIq05nByDvg&fmt=22

Paczka.rar
Jeżeli link wygaśnie.
Kontakt :
Steam : Krzychol916
GG : 5667883


Youtube Filmik kliknij aby zobaczyć na pełnym ekranie

Jak zrobić model blocka?
Wymiary Modeli:
1. Small: Top: 128/128 Side : 128/64
2. Normal: Top : 512/512 Side : 512/64
3. Large: Top : 512/512 Side : 512/32
4. Pole: Top : 64/64 Side : 32/256
1. Obraz/Textura
Zaczynamy: Odpalamy program Gimp robimy nową warstwę 512/512.
Plik > Nowy > 512/512
Dołączona grafika
Gdy już mamy warstwę malujemy bądź wklejamy zdjęcie na tło.
Ja użyłem do tego gradienta (Flare Glow Angular 1) oraz kształt Spiralny (w lewo) na niebieskim tle, efekt:
Dołączona grafika
Dużo osób ma problem z podmianą grafiki w Jed's Half-Life Model Viewer. Aby podmienić grafikę dany Obraz musi być w 8 bitach.
Aby uzyskać obraz w 8 bitach bez dużej straty jakości, musimy połączyć wszystkie warstwy w jedną a następnie wcisnąć : Obraz > Tryb > Indeksowany > Konwertuj.
Dołączona grafika
przy zmianie na 8 bitów obraz jest mniej szczegółowy.ale to chyba nikomu nie przeszkadza, i tak nasza grafika w grze będzie miała wysoką jakość. Teraz należy zapisać obraz w formacie .bmp (Obraz Windows BMP)
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Koniec.
•Tak samo robi się bok Blocków.

2. Model:
Odpalamy program Jed's Half-Life Model Viewer.
Klikamy File > Load Model > wybieramy model z paczki i Otwórz.
Dołączona grafika

Każdy model ma dwie textury Top i Side, czyli Góra i bok - które należy wykonać
Przechodzimy w zakładkę Textures, wykonane przez nas textury Top i Side importujemy na wcześniej wczytany model naszego blocka .
Dołączona grafika
Zapisujemy model poprzez wciśnięcie File > Save Model As... >określamy nazwę własną naszego modelu > klikamy zapisz.
Gotowe! Możecie cieszyć oko Waszą własną texturą.
Dołączona grafika

Jak dodać Blocki do własnego BM'a ?
//CIACH REKLAMA
Jeżeli zrobiłem coś nie zgodnie z regulaminem proszę napisać

Proszę o komentarze.
(DOWNLOAD Gimpa -->TU[nie mogłem dodać do załącznika])

UWAGA!!
Pamiętajmy jeżeli nasze blocki mają cyfry w nazwach muszą one być zapisane tak !!
NP.

bm_block_platform2
bm_block_platform2_large
bm_block_platform2_small
bm_block_platform2_pole

ŹLE!!

bm_block_platform2
bm_block_platform_large2
bm_block_platform_small2
bm_block_platform_pole2

Przykładowy Model który zrobilem Dla Kill-Zone.com
W załączniku ;d (Photoshop).

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 9


#119756 Pytania. :X

Napisane przez Screeaam... w 20.03.2010 00:54

Chodzi mi o to, aby nie przekroczyło maksymalnego hp klasy. Że np. klasa ma 200 hp na maksie, to zeby po uleczniu nie było 300hp. Ale jak sprawdziłem, to przy full hp nie uleczyło, czyli jest wszystko ok, teraz wsadzam ten Twój zedytowany, bo można ustawiać ilość HP, dziękuję.

Teraz kolejne pytanie. Chcę zrobić /rune2 Menu zrobiłem. Ale co w nim może być ciekawego? Oczywiście to menu bd na flagę dla Vipa. Tam mam takie coś na podwójny exp:

if (!UTIL_Buyformoney2(id,14000))
				return PLUGIN_HANDLED
			new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(11,17)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
			Give_Xp(id,exp)
			client_print(id,print_center,"Dostales %d expa!",exp)
			return PLUGIN_HANDLED

Standardowo jest:

if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
				return PLUGIN_HANDLED
			new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,11)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
			Give_Xp(id,exp)
			client_print(id,print_center,"Dostales %d expa!",exp)
			return PLUGIN_HANDLED

Więc w tym pierwszym, wystarczy, ze zrobie tak:

if (!UTIL_Buyformoney2(id,14000))
				return PLUGIN_HANDLED
			new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,11)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/10
			Give_Xp(id,exp)
			client_print(id,print_center,"Dostales %d expa!",exp)
			return PLUGIN_HANDLED

Bo /20 to jest podzielic przez 20? a jak dam /10 to bd podzielic przez 10?


#123244 Przydatne funkcje

Napisane przez kyku w 05.04.2010 13:14

Publikuję tu parę przydatnych funkcji/definicji. Nie które moje, nie które nie :^D

 


Użycie: set_user_frags2(id, 100); - daje graczowi 100 fragów + odświeża na tabeli wyników (TAB'ie)
stock set_user_frags2(id, ilosc){
	set_user_frags(id, ilosc);
	message_begin(MSG_BROADCAST,get_user_msgid("ScoreInfo"));
	write_byte(id);
	write_short(get_user_frags(id));
	write_short(cs_get_user_deaths(id));
	write_short(0);
	write_short(get_user_team(id));
	message_end();	
	
}

 

#define seconds(%1) ((1<<12) * (%1))
Przykład użycia: (będzie działało 5 sekund)
	message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id )
	write_short( seconds(5) )	// Duration of fadeout 
	write_short( holdtime )	// Hold time of color
	write_short( fadetype )	// Fade type
	write_byte ( red )		// Red
	write_byte ( green )		// Green
	write_byte ( blue )		// Blue
	write_byte ( alpha )	// Alpha
	message_end()

 

Odległość do ziemi
stock Float:distance_to_floor(Float:start[3], ignoremonsters = 1) {
    new Float:dest[3], Float:end[3];
    dest[0] = start[0];
    dest[1] = start[1];
    dest[2] = -8191.0;

    engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, ignoremonsters, 0, 0);
    get_tr2(0, TR_vecEndPos, end);

    //pev(index, pev_absmin, start);
    new Float:ret = start[2] - end[2];

    return ret > 0 ? ret : 0.0;
}

 

Przykład użycia: Display_Icon(id ,1 ,"dmg_fire" ,255,0,0) - ikona czerwonego ognia

enable:
0 - wyłączone
1- włączone
2 - migające

stock Display_Icon(id ,enable ,name[] ,red,green,blue)
{
	if (!pev_valid(id) || is_user_bot(id))
	{
		return PLUGIN_HANDLED
	}

	message_begin( MSG_ONE, g_msg_statusicon, {0,0,0}, id ) 
	write_byte( enable ) 	
	write_string( name ) 
	write_byte( red ) // red 
	write_byte( green ) // green 
	write_byte( blue ) // blue 
	message_end()
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

 

Ożywia gracza.
stock respawn_player(id)
{     
	if (!is_user_connected(id) || is_user_alive(id) || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR)         return;
	set_pev(id, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE);
	dllfunc(DLLFunc_Think, id);
	if (is_user_bot(id) && pev(id, pev_deadflag) == DEAD_RESPAWNABLE) {
		dllfunc(DLLFunc_Spawn, id);
	}
}

 

Sprawdza czy "coś" (byt) jest na ziemi. Np. gracz
Przyklad
if(entity_is_on_ground(id)){
client_print(0, print_chat, "Jestes na ziemi");
}

stock entity_is_on_ground(entity) {
	return entity_get_int(entity, EV_INT_flags) & FL_ONGROUND
}

 

Tworzy laser

drawLine(Float:vOrigin1[3], Float:vOrigin2[3], life,r,g,b,t)
{
	message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
	write_byte(TE_BEAMPOINTS);
	write_coord(floatround(vOrigin1[0], floatround_floor));
	write_coord(floatround(vOrigin1[1], floatround_floor));
	write_coord(floatround(vOrigin1[2], floatround_floor));
	write_coord(floatround(vOrigin2[0], floatround_floor));
	write_coord(floatround(vOrigin2[1], floatround_floor));
	write_coord(floatround(vOrigin2[2], floatround_floor));
	write_short(gSpriteIdBeam);		//sprite index
	write_byte(0);				//starting frame
	write_byte(1);				//frame rate in 0.1's
	write_byte(life);			//life in 0.1's
	write_byte(5);				//line width in 0.1's
	write_byte(0);				//noise amplitude in 0.01's
	write_byte(r);			//red
	write_byte(g);			//green
	write_byte(b);			//blue
	write_byte(t);			//brightness
	write_byte(0);				//scroll speed in 0.1's
	message_end();
}

 

Sprawdza czy gracz kuca, czy też nie.

stock is_in_duck(player)
{
	// supplied with invalid entities
	if( !pev_valid(player)  )
		return 0;
	
	// retrieve absolutes
	static Float:absmin[3], Float:absmax[3];
	
	pev(player, pev_absmin, absmin);
	pev(player, pev_absmax, absmax);
	
	absmin[2]+=64.0;
	
	if( absmin[2] < absmax[2] )
		return 0;
	
	return 1;
}

 

Sprawdza czy gracz1 ogląda gracza2 na "spekcie"

stock is_user_spectating_player(spectator, player)
{
	if( !pev_valid(spectator) || !pev_valid(player) )
		return 0;
	if( !is_user_connected(spectator) || !is_user_connected(player) )
		return 0;
	if( is_user_alive(spectator) || !is_user_alive(player) )
		return 0;
	if( pev(spectator, pev_deadflag) != 2 )
		return 0;
	
	static specmode;
	specmode = pev(spectator, pev_iuser1);
	if( !(specmode == 1 || specmode == 2 || specmode == 4) )
		return 0;
	
	if( pev(spectator, pev_iuser2) == player )
		return 1;
	
	return 0;
}

 

Będę starał się ciągle temat uzupełniać. Możecie również podawać swoje ciekawe funkcje, dopisze je do postu
Jak ktoś nie rozumie co robi dana funkcja proszę pisać a wytłumaczę :)
  • +
  • -
  • 4


#117669 Jak ustaić statystyki na gametracker.com :)

Napisane przez ShadowLight. w 09.03.2010 21:57

Witam! Ostatnimi czasy gametracker.com wprowadził pewnego typu update, która ciągnie za sobą zmianę przy dodawaniu serwera.
Dodając serwer na gametracker.com nie dodaje nam rankingu fragów godzin etc zamist tego widzimy coś takiego: Dołączona grafika

Chciałbym wam w tym poradniku przedstawić jak w banalny sposób możemy ustawić sobie ranking :)
Krok 1: Klikamy w żółty napis widniejący na "skrinie" wyżej.
Krok 2: Logujemy się na gametracker.com, ponieważ kliknięcie w to zmusi nas do tego, potrzebne jest to w dalszej konfiguracji.
Krok 3: Wchodzimy w FTP naszego serwera zmienamy nazwę na "GameTracker" restartujemy serwer.
Krok 4: Wracamy do strony na gametracker.com przed naszymi oczami ukazuje się takie cudo: Dołączona grafika
Klikamy w zaznaczone pole, po czym powinno wyświetlić się nam zielone pole które potwierdza dodanie rankingu etc.
Krok 5: Wchodzimy w FTP zmieniamy nazwę serwera na taką jaką chcemy robimy restart serwera i cieszymy się z rankingu :)


Mam nadzieję, że nie ma tego typu poradnika w sieci :) Napisałem go sam jest to mój pierwszy poradnik więc mam nadzieję, ze zrozumiecie coś z niego :)
  • +
  • -
  • 5


#117354 Auto 3rr v0.1 Beta

Napisane przez Gutaj w 08.03.2010 16:42

Auto 3rr v1.0 Beta


Opis:
Plugin ten na początku każdej mapy wykonuje 3 restarty + Spam w Say'u

Ręczne uruchomienie pluginu
Gdy chcesz wykonać ręczne uruchomienie pluginu np w połowie mapy możesz to zrobić przez rcon wpisując
rcon exec resy.cfg


Cvary:
Brak



Instalacja:
Plugin instalujesz jak każdy inny.
resy.amxx wrzuć do cstrike/addons/amxmodx/plugins/
resy.cfg wrzuć do cstrike/

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#116192 Ultimate Warm-Up 1.7:

Napisane przez naven w 03.03.2010 20:51

Witam, widząc wiele próśb o plugin posiadający tyle funkcji(głównie muza + wybór broni) postanowiłem napisać taki plugin.

Opis:
Plugin ten na początku każdej mapy tworzy rundę rozgrzewkową(długość ustawia się cvarem). Dodatkowo podczas rundy jest odgrywany dźwięk, a także można wybrać sobie, które bronie mają być dostępne podczas rundy, również ustawiane cvarem.
Plugin blokuje także podnoszenie broni(przydatne na niektórych mapach), blokuje wyrzucanie broni. W porównaniu z poprzednio udostępnioną wersją ma wiele poprawek i udogodnień m.in. zamiana czasu na sekundy, czy start rozgrzewki jest wywoływany przy wejściu 2 graczy, a nie po określonym czasie jak to było do tej pory.


Cvary:
amx_warmup_time "80" -czas rozgrzewki, w sekundach,
amx_warmup_respawn -czy podczas rundy rozgrzewkowej ma ożywiać graczy od razu po śmierci? 1-TAK 0-NIE
amx_warmup_weapon <numer> -broń, która ma być podczas rozgrzewki
Numery:
1   weapon_p228		//p228(pistolet)
2   weapon_scout    		//scout         
3   weapon_hegrenade		//granat HE
4   weapon_xm1014		//auto-pompa
5   weapon_mac10           	//uzi tt              
6   weapon_aug        		//aug      
7   weapon_elite               //elites        
8   weapon_fiveseven		//fiveseven
9   weapon_ump45		//b(3(2))
10   weapon_sg550		//autokampa cT
11   weapon_galil		//galil
12   weapon_famas		//famas
13   weapon_usp			//usp
14   weapon_glock18		//glock
15   weapon_awp  		//awp
16   weapon_mp5navy   		//MP5
17   weapon_m249       		//krowa
18   weapon_m3         		//pompa
19   weapon_m4a1        	//M4
20   weapon_tmp         	//tmp
21   weapon_g3sg1		//autokampa TT
22   weapon_deagle		//dgl
23   weapon_sg552		//sg552(tt)
24   weapon_ak47		//ak47
25   weapon_p90  		//P90
26   weapon_knife		//nóż
27   losowa broń z powyższych
Ustawienie każdej innej wartości cvaru amx_warmup_time wpowoduje ustawienie domyślnej broni- nóż.
Przykładowo jeśli chcemy rozgrzewkę na MP5, do amxx.cfg dopisujemy:
amx_warmup_weapon 16


Zmiana dźwięku:
Line 64:
client_cmd(0,"spk misc/play_muza") //zmieniamy play_muza na własną nazwę(bez rozszerzenia)

Line 446:
public plugin_precache() 
{
precache_sound("misc/play_muza.wav")//zmieniamy na własną nazwę (z rozszerzeniem)
return PLUGIN_CONTINUE
}



Zmiana dźwięku na inny format. Linie 123-124

Znajdź:
client_cmd(0,"spk misc/play_muza")

Zamień na:
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/play_muza.mp3") //zmieniamy też na swoją nazwę(z rozszerzeniem)


Linie 432-433:
Zmieniamy nazwę pliku. Pamiętaj, że mp3 play zaczyna od cstrike/. Dźwięki wav i że precache_sound zaczynają się od sound/
public plugin_precache() 
{
//zmieniamy nazwę także tutaj wg poniższego wzorca
precache_sound("misc/sound_name.wav"); // .wav version
precache_sound("misc/sound_name.mp3"); //MP3 version
}


Wyłączanie pluginów na czas rozgrzewki:

W linii 129
server_cmd("amx_pausecfg pause lokalizator.amxx");

Zamieniamy lokalizator.amxx na własną nazwę pluginu, który chcemy wyłączyć. Można oczywiście dodać kolejne pluginy(tak samo w nowej linii)
Włączanie pluginów po rozgrzewce
Linia 169
server_cmd("amx_pausecfg enable lokalizator.amxx");

Postępujemy tak samo jak wyżej.

Instalacja:
Z załącznika ściągasz ultimate_warmup1.7.rar. Uwaga: w paczce nie ma dźwięku. Jeśli masz ochotę wytnij jakiś dźwięk i podeślij na PW, a jest duża szansa, że go wrzucę.
Plugin instalujesz jak każdy inny.
Paczka o nazwie ultimate_warmup1.3.rar to poprzednia dobrze działająca wersja.


To do list(do zrobienia):
nic;p

Podziękowania dla:
-kyku- pomoc z granatami,
-filone sogi, rybek - testerzy


Plugin jest mojego autorstwa, bezwzględnie zabraniam udostępniania go na innych forach!

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 39


#115520 Hook

Napisane przez berix w 28.02.2010 19:06

ale po jaka cholere chcesz edytowac hooka z prokreedz jak ten mod kz-arg posiada hook?, a ten moj temat co podajesz w linku to dotyczyło modu kz dajrokan
  • +
  • -
  • 1


#115970 Strzał z pistoletu/karabinu nie zabiera HP

Napisane przez QTM. Peyote w 02.03.2010 18:33

Jest tylko dla map awp_
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

public plugin_init() {
	register_plugin("Only AWP+Knife", "1.0", "Peyote")
	new mapname[5]
	get_mapname(mapname, 4)
	if(equal(mapname, "awp_"))
		RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage")
}

public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED
	
	new weapon = get_user_weapon(idattacker)
	if(weapon == CSW_AWP || weapon == CSW_KNIFE)
		return HAM_IGNORED
	return HAM_SUPERCEDE
}

  • +
  • -
  • 2