Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Adamiss - zdjęcie

Adamiss

Rejestracja: 21.02.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.06.2012 14:13
-----

#10122 Zombie Plague Mod 3.59

Napisane przez BeAfraid w 09.07.2008 16:52

Zombie Plague Mod 3.59

I. Opis
Zombie Plague mod jest podobny do innych zombie modow jednak wprowadza sporo swiezosci do gry. W najnowszej odslonie Zombie Plague mozemy do kazdej klasy Zombei przypisac osobny model !

•Nowe rodzaje rozgrywki: Nemesis, Survivor, Multiple Infection, Swarm Mode
•6 Roznych klas zombie
•Paczki ammo za ktore mozna kupic extra itemy
•Nowe granaty:Podpalajacy, zamrazajacy, flara
•Mod Deathmatch
•Komendy admina (mozliwosc uzycia dzięki menu)
•Specjalne efekty GFX z HL Engine
•Mozliwosc podmiany modeli, dzwiekow

II. Klasy Zombie
•Clasic - Zbalansowany
•Raptor - Szybciej biega
•Poison - Wyzej skacze
•Fat - Wiecej HP
•Lech - x3 HP za infekcje
•Rage - Radioaktywny: Wiecej HP, wyzej skacze, swieci sie na zielono

•GamePlay #1


•GamePlay #2


•Screen #1
Dołączona grafika
•Screen #2
Dołączona grafika
•Screen #3
Dołączona grafika

Podczas gry wcisnij M by uzyskac dostep do menu kupowania itemow oraz komend admina
Komendy Admina:
zp_zombie nick gracza - Zmienia wybranego gracza w zombie
zp_human nick gracza - Zmienia wybranego gracza z powrotem w czlowieka
zp_nemesis nick gracza - Zmienia wybranego gracza w Nemesis'a (*)
zp_survivor nick gracza - Zmienia wybranego gracza w Survivor'a (*)
zp_respawn nick gracza - Respawnuje gracza
zp_swarm - Start Swarm Mode (*)
zp_multi - Start Multi Infection (*)Nick gracza podajemy w < > np <[you]>

II. Instalacja

Folder Configs do addons/amxmodx
Folder data do addons/amxmodx
Plik zombie_plague35.amxx do addons/amxmodx/plugins
Plik zombie_plague35.sma do addons/amxmodx/scripting
Folder Models do /cstrike
Folder Sound do /cstrike
Folder sprites do /cstrike
Do plugins.ini dopisz: zombie_plague35.amxx

III. Cvary

// Generalne
// -------
zp_delay 10 // Czas (w sekundach) po jakim zostanie wybrany 1 zombie
zp_lightning "a" // Oswietlenie mapy ["a"-ciemno // "z"-jasno]
zp_thunderclap 90 // Czas miedzy piorunami [0-wylaczone]
zp_triggered_lights 1 // Pozwol na swiatla na mapach ("przelaczniki")
zp_remove_doors 0 // Usun drzwi z map [0-nie // 1-tylko obrotowe // 2-wszystkie]
zp_deathmatch 0 // Mod deathmatch , respawnuj jako: [0-wylaczone // 1-czlowiek // 2-zombie // 3-losowo]
zp_spawn_delay 5 // Czas przed zrespawnowaniem w trybie deathmatch
zp_spawn_protection 5 // Ochrona podczas respawnu w trybie deathmatch (w sekundach) [0-wylaczone]
zp_random_spawn 1 // Wlacz losowe respawnowanie (Uzywa spawnow CSDM)
zp_remove_money 1 // Usun pieniadze graczy
zp_extra_items 1 // Wlacz extra itemy
zp_zombie_classes 1 // Wlacz klasy zombie

// Latarka i Noktowizor
// -------------------------------
zp_nvg_custom 1 // Wlacz normalny noktowizor
zp_nvg_size 80 // Sila niktowizora
zp_nvg_color_R 0 // Zombie - siła koloru czerwonego
zp_nvg_color_G 150 // Zombie - siła koloru zielonego
zp_nvg_color_B 0 // Zombie - siła koloru niebieskiego
zp_nvg_nem_color_R 150 // Nemesis - siła koloru czerwonego
zp_nvg_nem_color_G 0 // Nemesis - siła koloru zielonego
zp_nvg_nem_color_B 0 // Nemesis - siła koloru niebieskiego
zp_flash_custom 0 // Wlacz latarke
zp_flash_size 10 // Sila latarki


zp_flash_drain 1 // Wytrzymałość baterii [0- nieskończona]
zp_flash_distance 1000 // Jak daleko swieci
zp_flash_color_R 100 // Siła koloru czerwonego
zp_flash_color_G 100 // Siła koloru zielonego
zp_flash_color_B 100 // Siła koloru niebieskiego

// Ludzie
// ------
zp_human_health 100 // Zycie
zp_human_last_extrahp 0 // Ilosc HP ktora dostaje ostatni czlowiek
zp_human_speed 240 // Predkosc
zp_human_gravity 1.0 // Grawitacja (0.5 = pol)
zp_human_unlimited_ammo 0 // Nieskończona amunicja [0-wył. // 1- z przeładowaniem // 2- bez przeładowania]
zp_human_drop_weapons 2 // Wyrzuć broń po infekcji [0-żadna // 1-Główna np. m4a1 // 2-Wszystkie]
zp_human_damage_reward 500 // Ile życia człowiek musi zabrać zombie aby dostać naboje
zp_fire_grenades 1 // Podpalajace granaty ( za HE)
zp_fire_duration 10 // Czas palenia sie zombie
zp_fire_damage 5 // Obrazenia
zp_frost_grenades 1 // Zamrazajace granaty ( za "Flesza")
zp_frost_duration 3 // Czas zamrozenia
zp_flare_grenades 1 // Flary ( za Smoke)
zp_flare_duration 60 // Czas jaki swieci flara
zp_flare_size 25 // Wielkosc oswietlanego terenu
zp_flare_color 0 // Kolor flary [0-biały // 1-czerwony // 2-zielony // 3-niebieski // 4-losowy]

// Odrzucenie
// ---------
zp_knockback 0 // Wlacz odrzucenie przez strzaly
zp_knockback_damage 1 // Uzyj obrazen w obliczeniach odrzucenia
zp_knockback_power 1 // Uzyj sily broni przy odrzuceniu
zp_knockback_zvel 0 // Czy afekt odrzucenie ma obejmowac pionowa predkosc ?? (Nie jestem pewien :) )
zp_knockback_ducking 0 // Czy zombie bedzie odrzucane podczas kucania

// Zombie
// -------
zp_zombie_health 1800 // Zycie
zp_zombie_fhealth 3600 // Hp pierwszego zombie
zp_zombie_armor 0.75 // Ile zombie dostaje [0.75 = zombie dostaje 75% uderzenia]
zp_zombie_speed 190 // Predkosc
zp_zombie_gravity 1.0 // Grawitacja (0.5 = pol)
zp_zombie_infect_health 100 // Ile Hp zombie dostaja za infekcje
zp_zombie_fov 110 // Pole widzenia [0-nie zmieniaj]
zp_zombie_first_leap 0 // Dodaj dlugi skok dla pierwszego zombie
zp_zombie_painfree 2 // Zombie sa odporni na wstrzas [0-wylaczone // 1-kazdy // 2-tylko ostatni zombie]
zp_zombie_bleeding 1 // Zombie zostawiaja slady lap na podlodze
zp_zombie_infect_reward 1 // Paczki ammo za kazdego zainfekowanego czlowieka

// Nemesis
// -------
zp_nem_enabled 1 // Wlacz Nemezis'a
zp_nem_chance 20 // Szansa (1 do X)
zp_nem_health 0 // Zycie (0 = gracz liczy hp zombi ??)
zp_nem_speed 250 // Predkosc
zp_nem_gravity 0.5 // Grawitacja (0.5 = pol)
zp_nem_glow 1 // Nemesis sie swieci
zp_nem_leap 1 // Dlugi skok
zp_nem_painfree 0 // Odporny na wstrzas
zp_nem_ignore_frags 0 // Zignoruj fragi Nemesis'a

// Survivor
// -------
zp_surv_enabled 1 // Wlacz Survivor'a
zp_surv_chance 20 // Szansa (1 do X)
zp_surv_health 0 // Zycie (0 = gracz liczy hp gracza ??)
zp_surv_speed 230 // Predkosc
zp_surv_gravity 1.25 // Grawitacja (0.5 = pol)
zp_surv_glow 1 // Survivor sie swiecit
zp_surv_leap 0 // Dlugi skok
zp_surv_painfree 1 // Odporny na wstrzas
zp_surv_ignore_frags 0 // Zignoruj fragi Survivor'a

// Swarm Mode
// ----------
zp_swarm_enabled 1 // Wlacz Swarm Mod
zp_swarm_chance 20 // Szansa (1 do X)

// Multiple Infection
// ------------------
zp_multi_enabled 1 // Wlacz Multiple Infection
zp_multi_chance 20 // Szansa (1 do X)
zp_multi_ratio 0.15 // Zakaź liczbe graczy na serwerze

// Inne
// ------
zp_logcommands 1 // Logi admina beda w "zombieplague.log" (trzeba utworzyc)

// Dodatkowe rzeczy
// -------------------
mp_flashlight 1 // Wlacz latakre
mp_footsteps 1 // Wlacz slady lap na ziemi
mp_playerid 1 // Zapobiega widzeniu graczy w ciemnosci ( Nie jestem pewien :) )

All Cvary znajduja sie w Zombieplague.cfg lecz sa po angielsku.

IV. Moduły do odblokowania
FakeMeta
Hamsanwich

V. Serwery z Zombie Plague
Serwery z Zombie Plague

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 6


#88098 System Rezerwacji Nicków

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 18.10.2009 11:35

[S]ystem [R]ezerwacji [N]icków
Autor: Pavulon
Wersja: 1.1 beta


Opis
Rezerwacje nicków znajdują się w bazie MYSQL dzięki czemu kilka serwerów może mieć te same rezerwacje bez dodatkowego ustawiania.

Admin przez www ma możliwość akceptowania rezerwacji (tj. nick po amx_resnick nie jest od razu zarezerwowany żeby uniknąć nieporozumień), usuwania próśb o rezerwacje, usuwania rezerwacji lub dodawania nowych oraz edytowania aktualnych.

Rezerwacja ta nie koliduje z adminami i rezerwacjami slotów gdyż bazuje na innych danych i haśle zapisanym w

setinfo _res twoje_haslo

a nie standardowo _pw.

Jest to dopiero wczesna wersja BETA, ale już powinna spełniać wszystkie wymogi. Z czasem czekają ją poprawki oraz dodatkowe funkcjonalności.


Instalacja
Zawartość folderu hlds kopiujemy/przenosimy do katalogu cstrike w naszym serwerze CS.
Zawartość folderu www kopiujemy/przenosimy do katalogu głównego(dowolnego) na naszym serwerze WWW.

Zawartość pliku srn.sql można wkleić do phpMyAdmin'a, lecz nie jest to obowiązkowe gdyż tak plugin jak i skrypt .php powinny stworzyć odpowiednie tabele.

Wymagane

serwer WWW (nie jest wymagany do końca bo i bez niego główne funkcje będą zachowane)
serwer MYSQL
odblokowany moduł mysql


Dalsza instalacja i Konfiguracja
HLDS - Cvary:

srn_sql_host "localhost" //adres Bazy Danych
srn_sql_user "user" //uzytkownik BD
srn_sql_pass "password" //haslo uzytkownika BD
srn_sql_db "database" //nazwa BD
srn_res_time "2592000" //czas rezerwacji 2592000s = 30*24*60*60 = 30 dni
srn_spam_delay "60" //czas po jakim jest info o rezerwacji 60 s
srn_maxres "1" //maksymalna liczba zarezerwowanych nickow na osobe


Jeżeli chcemy wyłączyć rezerwacje z poziomu CS'a ustawiamy srn_maxres "0"

WWW:
Po wrzuceniu wszystkich plików na serwer i przejściu do katalogu SRN (przykladowy_host.pl/SRN ) powinniśmy zostać automatycznie przekierowani na stronę SRN/setup.php która przeprowadzi nas przez konfigurację serwera mysql, tworzenie tabel i dodanie admina.

Jeżeli instalacje przejdzie pomyślnie to powinien zostać stworzony plik config.php o treści podobnej do tego:

<?php
$db_host = "ip.serwera";
$db_name = "nazwa_bazydanych";
$db_username = "uzytkownik_bazydanych";
$db_passwd = "haslo_bazydanych";
$maxres = "1";
$regactive = "1";
$captcha = "1";
$publickey = "klucz_publiczny_recaptcha";
$privatekey = "klucz_prywatny_recaptcha";
$mail = "2";
$smtphost = "adres.serwera.smtp";
$smtpport = "portserwerasmtp";
$smtpuser = "[email protected]";
$smtppass = "haslo_smtp";
?>


Jeżeli po instalacji chcemy zmienić maksymalną ilość rezerwacji na osobę to zmieniamy wartość
$maxres =  "1";
natomiast jeżeli chcemy wyłączyć rezerwacje z poziomu WWW (admini nadal będą mogli je dodawać) to ustawiamy:
$maxres =  "0";
Jeżeli chcemy wyłączyć możliwość rejestracji nowych kont to ustawiamy:
$regactive =  "0";

Admini:
Innych adminów jak i użytkowników można dodawać z panelu lub po zarejestrowaniu się użytkownika możemy zmienić jego poziom.
Dostępne poziomy to:

HEAD ADMIN => może dodawać/edytować/usuwać użytkowników i przeglądać historie
ADMIN => może dodawać/edytować/usuwać rezerwacje użytkowników
USER => może dodawać/usuwać prośby i usuwać rezerwacje


Autoryzacja:
Istnieje możliwość zmiany powiązania rezerwacji z danym graczem.
Żeby zmienić zapis należy w kodzie zmienić linijkę:
//0 - automatycznie, 1 - steamid, 2 - ip
    #define auth 0

0: standardowo zapisuje na SteamID, ale jeżeli SteamID to STEAM_ID_LAN, STEAM_ID_PENDING itd to zapisuje na IP
1: zawsze zapisuje na SteamID
2: zawsze zapisuje na IP

Po tej zmianie kod należy ponownie skompilować.

WAŻNE !!
Jeżeli posiadamy serwer NS+S (Dproto) to koniecznie musimy edytować plik dproto.cfg i do pola ValidInfoFields_Engine dodać \_res czyli przykładowo musimy otrzymać:

ValidInfoFields_Engine = \name\bottomcolor\topcolor\model\cl_lc\cl_lw\cl_updaterate\cl_dlmax\rate\_pw\*hltv\password\_res

(Tylko w starszych wersjach dproto o ile w dproto.cfg znajduje się wpis ValidInfoFields_Engine)

Komendy:
Aby wejść w menu wystarczy wpisać na chacie "rezerwacja"
srn_chat_info.png
say rezerwacja
srn_menu_glowne.png

Gdzie mamy możliwość I.1. Dodania, I.2. Edytowania, I.3. Usuwania, I.4. Listingowania rezerwacji, I.5. wyświetlenia informacji o SRN, I.6. adminowania
Edytować możemy I.2.a login i/lub I.2.b hasło
W menu adminowania możemy II.1. Przeładować, II.2. Usuwać rezerwacje, II.3. Zarządzać prośbami
Prośby możemy II.3.a Akceptować i II.3.b Odrzucać

Wszystko z menu.
srn_menu_administracji.png

Podczas dodawania mamy wyświetlony nick i hasło, więc w razie potrzeby możemy poprawić dane.
srn_menu_dodawania.png
Podczas edytowania wyświetlony zostaje nick oraz gwiazdki zamiast hasła. W przypadku gdy zmieniliśmy hasło to do czasu akceptacji będzie ono wyświetlane.
srn_menu_edycji.png

Po dodaniu rezerwacji lub zmianie hasła do konsoli wysyłana jest automatycznie komenda setinfo z odpowiednimi danymi, lecz jeżeli gracz posiada config tylko do odczytu to musi również zapisać ją do pliku ręcznie.

Nie ma możliwości przypomnienia hasła. Wszystkie są kodowane algorytmem md5.

Póki co dostępny jest tylko język polski gdyż ta aktualizacja sprawiła że słownik rozrósł się i tłumaczenie zeszło na dalszy plan.
Wszystko co jest wyświetlane od menu przez chat do konsoli jest edytowalne w słowniku, więc każdy wybierze coś dla siebie.

srn_menu_admin_rezerwacje.png

srn_menu_zarzadzania.png


Obsługa WWW:
Obsługa powinna być intuicyjna. Zaczynamy od wejścia do katalogu głównego SRN(http:// przykladowy_host.pl/SRN ) lub pliku SRN/srn.php(http:// przykladowy_host.pl/SRN/srn.php).
Tam logujemy się używając loginu i hasła podanego przy instalacji lub rejestracji.

Po poprawnym zalogowaniu się mamy dostęp do wszystkich właściwych dla naszego poziomu funkcji.
srn_www_uzytkownicy.png

Przy każdej opcji wyświetlana jest ilość rekordów (np. rezerwacji oczekujących czy użytkowników).

Jeżeli nick rezerwuje zwykły użytkownik to musi być on zaakceptowany przez admina, natomiast jeżeli admin rezerwuje to jest on automatycznie akceptowany.
srn_www_rezerwacja.png

W wersji 1.1 pojawiło się wsparcie reCAPTCHA i maili.
reCAPTCHA jest wykorzystyna do operacji na użytkownikach a konkretniej do rejestracji i odzyskiwania hasła, zapewnia ochronę przed robotami.
srn_www_rezerwacja_11.png
1. Korzystamy z wewnętrznego serwera dostępnego w naszym hostingu.
2. Korzystamy z zewnętrznego serwera SMTP (np. gmail)
Jeżeli zostanie włączona jedna z opcji maila to podczas zakładania konta na adres email zostanie wysłane losowe hasło,
srn_www_mail_rejestracja.png
oraz istnieje możliwość odzyskania zapomnianego hasła(zmiany na nowe).
srn_www_mail_odzyskiwanie.png

p.s.
Kolejnych aktualizacji nie przewiduje.

Załączone miniatury

  • srn_menu_informacyjne.png

Załączone pliki

  • Załączony plik  SRN_0.4.2.rar   130,79 KB  1914 Ilość pobrań
  • Załączony plik  SRN.rar   740,66 KB  2498 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 43


#159976 afk kiss tylko dla tt

Napisane przez WaLuS w 14.08.2010 13:27

Dzięki Można Zamknąc.
  • +
  • -
  • 1


#159959 afk kiss tylko dla tt

Napisane przez WaLuS w 14.08.2010 12:49

Potrzebuje plugin który by wywalał osoby afk lecz tylko z drużyny tt. Czas 140 sec. z Góry dzięki
  • +
  • -
  • 1


#3220 Reconnect Features +mala przerobka

Napisane przez Miczu w 26.03.2008 21:57

Nie testowane, ale nie powinno byc problemow.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#5058 Reklamy na Serwerze + informacje graficzne na ścianach

Napisane przez csreklamapl w 01.05.2008 14:02

Witam

Wiele osób szuka w internecie odpowiedzi na pytanie:
Jak zrobić reklamy na serwerze w postaci tabliczek na ścianach.

Na moje pytanie znajdziecie odpowiedź w poniższym Poradniku:

Wymagania:
- Zainstalowany poprawnie Amxmox 1.76
- Potrzebujemy plugin: In-Game Advertisement System, dostępny w załączniku
- Obrazka: typ: bmp 256 kolorów
- Programu: Sprite Wizard v1.1
- Programu: Spritefixer
- Programu Graficznego
> Wszystko możemy ściągnąć z załącznika

Instalacja pluginu:
- Ściągamy z załącznika:
In-Game Advertisement System
- Łączymy się z FTP serwera
- Plik in_game_ads.amxx wrzucamy do:
/addons/amxmodx/plugins
- Edytujemy:
/addons/amxmodx/configs/plugins.ini
- Na końcu dodajemy: in_game_ads.amxx
- Plik zapisujemy
Katalog: In-Game Ads wrzucamy do

/addons/amxmodx/configs
- W środku tego katalogu powinien być plik:
/addons/amxmodx/configs/In-Game Ads/precache_list.cfg
- Instalacje pluginu mamy za sobą.

Tworzenie Obrazka:
- Uruchamiamy sobie np Program: Photoshop Cs 2
- W Menu wybieramy Plik> Nowy i ustawiamy:
Szerokość: 256 px
Wysokość: 64 px
Tło: Przeżroczyste
- Przykładowo Ja w mojej reklamie zrobię Czarne tło z białym napisem:
- Wypełniam pole Czarnym kolorem: Przy użyciu narzędzia Wiadro z farbą
Dołączona grafika
- Nasz Efekt:
Dołączona grafika
- Następnie Za pomocą narzędzia TEXT
Dołączona grafika
- Zaznaczamy mniej więcej tak:
Dołączona grafika
- Wpisujemy naszą wiadomość:
Dołączona grafika
- Wielkość czcionek, kolor, krój możemy według własnego uzniania zmienić w narzędziach programu:
Dołączona grafika
- Teraz mamy swój przykład reklamy. Ale to jeszcze nie koniec.
- Następnym krokiem należy zapisać ten plik:
W menu Plik wybieramy:
Dołączona grafika
- Zapisujemy to w JPG:
Dołączona grafika
- No i początek jest.
- Teraz zapisany plik otwieramy za pomocą Painta ( przykład )
Dołączona grafika
- Następnie Zapisujemy nasz plik w Mapa Bitowa 256 kolorów
- Jeżeli będzie pytać o to:
Dołączona grafika
- Klikamy Tak
- Mamy już gotowy podkład.

Konwertowanie Obrazka do pliku .spr:
- Ściągamy z załącznika plik:
Sprite Wizard v1.1
- Uruchamiamy program, winniśmy zobaczyć:
Dołączona grafika
- Robimy Next
- Teraz mamy:
Dołączona grafika
- Klikamy Browse
- Wybieramy nasz zapisany plik bmp
- I znów next
- Teraz mamy:
Dołączona grafika
- I znów Next
- Pojawiło się:
Dołączona grafika
- Znów next i mamy:
Dołączona grafika
- Klikamy finish
- Zapisujemy sobie jako info
Dołączona grafika
- Następnie ok i zamykamy

Modyfikacja nowo utworzonego pliku:
- Jeżeli nie wykonamy poniższych czynności nasza reklama będąca na serwerze będzie się kierować zawsze do pola widzenia do gracza.
- Program pozwoli by nasz plik nowo stworzony mógł przyczepiać się do ścian.
- Więc ściągamy plik z załącznika: spritefixer.zip
- Rozpakowywujeny, Instalujemy
- Po poprawnym zainstalowaniu na pulpicie otrzymaliśmy nowy skrót:
Dołączona grafika
- Uruchamiany program.
- Powinniśmy zobaczyć coś takiego:
Dołączona grafika
- klikamy na browse:
- Szukamy naszego pliku info.spr. Jak znajdziemy klikamy otwórz
- Następnie nasz program ustawiamy wg rysunku:
Dołączona grafika
- Klikamy na Fix my sprite:
- I jak zobaczymy coś takiego:
Dołączona grafika
- To znaczy że jest wszystko ok

Instalacja Reklam:
- Łączymy się z FTP Serwera
Plik: info.spr wrzucamy do:
/cstrike/sprites
Edytujemy:
/addons/amxmodx/configs/In-Game Ads/precache_list.cfg
Dodajemy linię:
sprites/info.spr
- Restartujemy Serwer.

Dodawanie Reklam:
- Wchodzimy do naszego Kantera
- Otwieramy konsolę [~] pod esc
- Wpisujemy:
bind "F12" "+place_ad"
- Wychodzimy z konsoli
- Przechodzimy w miejsce gdzie ma być reklama
- Klikamy F12, pojawi sie to:
Dołączona grafika
- Klikamy na 2 ( sprotes/info.spr )
- Powinno się pojawić w wybranym przez ciebie miejscu
- Jeżeli się nie pojawiło. Przytrzymujemy F12 i za pomoca myszki regulujemy gdzie ta reklama ma być. czy wyzej czy niżej. Myszką określamy. Można umieścić to wszędzie
- Ok Reklama wisi na ścianie.
- Mamy takie menu:
Dołączona grafika
- Oznaczenie numerków
1 - Informacja o strefie raszu
2 - Nasza reklama.
Wciśnięcie 1 albo 2 powoduje zmianę wyświetlanego pliku.
6. Zwiększanie reklamy na ścianie
7. Zmniejszanie reklamy na ścianie
8 Zapis reklamy
- Gdy jest reklama w wybranym miejscu. dobrany rozmiar klikamy na:
8 Save this ad
Następne potwierdzenie zapisu:
Dołączona grafika
- Klikamy 1 Yes, Save it

- Połączmy się z FTP
- Przejdź do
/addons/amxmodx/configs/In-Game Ads/
- Zobaczysz plik:
nazwa_mapy.txt
W naszym przypadku
de_westwood.txt
- W pliku znajduje się:
sprites/info.spr
origin 869.511779 -573.768737 65.502647
angles 0.000000 270.000000 0.000000
scale 1.299999

Pierwsza linijka: Nasz pliczek
Druga linijka: Położenie
Trzecia linijka: Położenie
czwarta: skala

I od tej pory mamy reklamę na serwerze.

W razie niejasności lub nie zrozumienia tego poradnika proszę kierować swoje uwagi w tym temacie.
Autor postu nałożył prawa autorskie.
Zabrania się kopiowania / wykorzystywania na innych stronach internetowych
Kopiowanie bez zgody autora - Zakazane
Jestem autorem tego artykułu: oraz właścicielem forum.cs-mord.pl

Załączone pliki




#93606 JailBreak - jail_models 1.0

Napisane przez bywa w 16.11.2009 15:25

jail_models 1.0 + Modele

Dołączona grafika

Plugin pozwala na wprowadzenie modeli które daje w załączniku (nic w pluginie nie trzeba zmieniać wszystko jest good)

Dołączona grafika

jail_models.amxx - cstrike/addons/amxmodx/plugins/jail_models.amxx
jail_models.sma - cstrike/addons/amxmodx/scripting/jail_models.sma
wiezien.mdl - cstrike/models/player/wiezien/wiezien.mdl
klawisz.mdl - cstrike/models/player/klawisz/klawisz.mdl

Do pliku plugin.ini który znajdziemy: cstrike/addons/amxmodx/config/plugins.ini dopisujemy na końcu linijkę:
jail_models.amxx

Dołączona grafika
linki wygasły
Download Models

dodałem poprawioną wersję ^D^

// 8.03.2010 - odświeżam linki !

Załączone pliki




#126438 Zapisywanie lvl

Napisane przez ^^^Deed w 17.04.2010 17:03

A czy napiszesz :) ?
  • +
  • -
  • 1


#126434 Zapisywanie lvl

Napisane przez G[o]Q w 17.04.2010 16:52

nie mam info ale wiem jak to zrobic :P
  • +
  • -
  • 1


#126404 Zapisywanie lvl

Napisane przez ^^^Deed w 17.04.2010 15:42

G[o]Q, a masz może jakieś info jak zrobić na nick/sid ;d ?
Adamiss,
cvar
diablo_sql_save
ustaw na 0

// 0 - nick
// 1 - ip
// 2 - steam id

  • +
  • -
  • 1


#7172 GHW Weapon Replacement 1.3

Napisane przez Gość w 01.06.2008 20:35

TEN PLUGIN NIE ZMIENIA MODELI GRACZY !


GHW Weapon Replacement
Dzięki temu pluginowi możemy podmienić model ( np. nożna ) / dźwięk na serwerze.
Instalacja:
Plik GHW_Weapon_Replacement.sma do "addons/amxmodx/amxmodx/scripting"
Plik GHW_Weapon_Replacement.amxx do "addons/amxmodx/plugins"
Plik new_weapons.ini do "addons/amxmodx/configs/"
Plik new_weapons_de_dust2.ini do "addons/amxmodx/configs/"

Do pliku addons/amxmodx/configs/plugins.ini dopisz GHW_Weapon_Replacement.amxx
Wymagane moduły:
fakemeta
Konfiguracja
Jeżeli chcemy dodać nowy model ( np. noża ) na serwer musimy edytować plik new_weapons.ini. Następnie musimy dopisać
"stary model/model.mdl" "nowy model/model.mdl"
Czyli przykładowo powino wyglądać to tak
"models/v_knife.mdl" "models/v_knife2.mdl"
Jeżeli chcemy dodać nowy dżwięk musimy dodać
"sound/weapons/sound.wav" "sound/weapons/newsound.wav"
Wszytskie inne modele dodajemy analogicznie do wyżej podanych przykładów. Możemy też podmienić model na wybranej mapie, jeżeli chcemy na innej niż de_dust2 zmieniamy nazwę pliku np. new_weapons_de_kabul.ini. Wszytskie podmiany dopisujemy jak wyrzej.
Dodatki
Modele / Dźwięki
Szybkie ściąganie plików z serwera np. modeli , dżwięków.
[uwaga="Abes Mapper"]Aktualizacja do wersji 1.3 - naprawiono pare bugów[/uwaga]

Załączone pliki




#124940 Item HP

Napisane przez Adminek AMXX.PL w 10.04.2010 23:58

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Problem rozwiązany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL


#124350 Item HP

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 08.04.2010 20:43

[uwaga='Pavulon']Otworzony na prośbę autora[/uwaga]
  • +
  • -
  • 1


#124361 Item HP

Napisane przez Vertricus w 08.04.2010 21:38

public item_totemheal(id)
{
if (used_item[id])
{
hudmsg(id,2.0,"Leczacy Totem mozesz uzyc raz na runde!")
return PLUGIN_CONTINUE
}

na
public item_totemheal(id)
{
if (used_item[id] && player_item_id[id] != 78)
{
hudmsg(id,2.0,"Leczacy Totem mozesz uzyc raz na runde!")
return PLUGIN_CONTINUE
}

Swoją drogą tak szybko żeby nie było i nie polecam ale powinno ruszyć :>
  • +
  • -
  • 1


#121764 GHW Weapon Replacement

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 31.03.2010 13:19

Same błędy diablomod'a masz.
Poza tym czy ten plugin nie koliduje z diablo ?
  • +
  • -
  • 1