Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Maystore - zdjęcie

Maystore

Rejestracja: 07.04.2021
Aktualnie: Przegląda temat Problem z Modelami
Poza forum Ostatnio: wczoraj, 17:32
-----

Moje posty

W temacie: Submodele na Jailbreak

08.04.2021 00:29

https://amxx.pl/topi...odeli/?p=640514

Jeśli oczekujesz że ktoś to zrobi za ciebie oraz zależy Ci na czasie, to zalecam przejść do zleceń płatnych, za 10-20zł raczej znajdzie się chętny kto pomoże, lecz możesz także spróbować sam podjąć sie wyzwania.

W temacie: Nie dodaje VIP po losowaniu

07.04.2021 18:59

Jeśli wciąż problem istnieje, podeślij .sma pluginu na losowanie, oraz logi z konsoli.

W temacie: Problem z Modelami

07.04.2021 18:38

W moim przypadku modele z pluginów na Jailbreaku Anonymusa nie działały, trzeba było dodać w silniku.

 

W silniku dodaj/edytuj

public Odrodzenie(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
	return;
	
#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "Odrodzenie pre");
#endif	
	set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0);
	strip_user_weapons2(id);
	
	switch(cs_get_user_team(id))
	{
		case CS_TEAM_T:
		{
			gTeam[id] = 1;
			if(get_user_flags(id) & ADMIN_FLAG_V){
			cs_set_player_model(id, "modelTT_VIP");
			}else{
			cs_set_player_model(id, "model_zwyklyTT");
			set_pev(id, pev_body, random(3));
			}	
			AddArray(id, WSZYSCY);
			AddArray(id, ZYWI);
		}
		case CS_TEAM_CT:
		{
			
			
			if(dane_dnia[4] < 2)
			{
				if(bronie_gracza[id][0] && bronie_gracza[id][1])
				{
					for(new i=0; i<2; i++)
					{
						new weaponname[24];
						get_weaponname(bronie_gracza[id][i], weaponname, 23);
						give_item(id, weaponname);
						cs_set_user_bpammo(id, bronie_gracza[id][i], maxAmmo[bronie_gracza[id][i]]);
					}
				}
				else if(!czas_bronie) {
					UstawMenuWeapon(id, true, true, 0, 0);
				}
			}
			gTeam[id] = 2;
			if(get_user_flags(id) & ADMIN_FLAG_V){
			cs_set_player_model(id, "modelCT_VIP");
			}else{
			cs_set_player_model(id, "model_zwyklyCT");
			}
			
		}
	}
	give_item(id, "weapon_knife");
	
	if(free_day[id])
		set_pev(id, pev_body, 3);
	
	if(user_duszek[id])
		set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);

#if defined DEBUG
	log_to_file("jailbreak.log", "Odrodzenie post");
	#endif	
}

Krótkie wyjaśnienie:

            gTeam[id] = 1; (wiezniowie)
            if(get_user_flags(id) & ADMIN_FLAG_V){
            cs_set_player_model(id, "modelTT_VIP"); - model dla VIPa, flage ustaw wyżej
            }else{
            cs_set_player_model(id, "model_zwyklyTT"); - model dla każdego, nie trzeba ustawiać flagi







            gTeam[id] = 2; (straznicy)
            if(get_user_flags(id) & ADMIN_FLAG_V){
            cs_set_player_model(id, "modelCT_VIP"); - model dla VIPa, flage ustaw wyzej
            }else{
            cs_set_player_model(id, "model_zwyklyTT"); - model dla każdego, nie trzeba ustawiać flagi

Pamiętaj o dopisaniu precache_model na samej górze.

 

Jest to jedyne znane mi rozwiązanie.