[pl] WELCOME_MSG = Witaj %s Na Base Builder!^n^n BIND_KEY = Zeby przesunac jakis obiekt wpisz w konsoli: bind "klawisz" +grab^n ROUND_MSG = Wpisz ^"/commands^" aby zobaczyc dostepne komendy! Wpisz ^"/guns^" aby otworzyc menu broni. BUILD_TIME = Czas budowania:^n%d TEAMS_SWAPPED = Zamiana Team'ow! BASE_CALC = Maksymalna ilosc ludzi w jednej bazie: %i RELEASE_MSG = Zombie Zaczely Nadciagac, Broncie Bazy !! GUNS_MSG = Wpisz guns aby ponownie otworzyc menu broni. RULE1 = Rule 1: Bazy musza miec droge wejscia/wyjscia^n RULE2 = Rule 2: Nie wolno blokowac Spawna Zombie^n RULE3 = Rule 3: Nie mozna robic wiszacych kamp^n RULE4 = Rule 4: Nie wiecej niz 1/3 Ludzi w bazie^n RULE5 = Rule 5: Nie wolno dotykać używanych przedmiotów przez innych Graczy DEAD_ZOMBIE = Jestes martwy!^nOdrodzisz sie za %d sekund! DEAD_SURVIVOR = Zostales zarazony!^nTeraz odrodzisz sie jako zombie DEAD_ANNOUNCE = Infekcja grubo przeszla przez %s'a krew OBJECT_MAX = Maksymalna odleglosc osiagnieta... OBJECT_MIN = Minimalna odleglosc osiagnieta... OBJECT_PUSH = Pchanie... OBJECT_PULL = Ciagniecie... OBJECT_INFO1 = Obecny Budowalaniec: %s^nOstatni Budowalniec: Zaden OBJECT_INFO2 = Obecny Budowalaniec: Zaden^nOstatni Budowlaniec: %s OBJECT_INFO3 = Obecny Budowalaniec: %s^nOstatni Budowlaniec: %s OBJECT_INFO4 = Ten obiekt nie zostal przesuniety OBJECT_OWNER = Podnoszone przez: %s OBJECT_OWNER_NONE = Ten obiekt nie zostal podniesiony OBJECT_LOCKED = ZABLOKOWANY FAIL_RESPAWN = Musisz miec full hp albo byc martwym aby użyć tej komendy FAIL_WEAPONS = Nie mozesz zmienic broni podczas rundy FAIL_ZOMBIE = Nie mozesz tego zrobic jako zombie FAIL_DROP = Nie mozesz upuscic broni FAIL_BUY = Nie mozesz kupic broni FAIL_REMOVE = Nie mozesz usunac przedmiotu, poniewaz jestes martwy FAIL_TIME_UP = Nie mozesz przeniesc obiektu, poniewaz czas minal FAIL_DEAD = Nie mozesz przenosic przedmiotu, poniewaz jestes martwy FAIL_MAXOWNED = Aktualnie podniosles juz maksymalna liczbe (%d) blokow FAIL_ALREADYOWNED = Ktos juz podniosl ten obiekt FAIL_KNIFE_ONLY = Nie mozesz jeszcze uzyc broni FAIL_REVIVE = Nie mozesz odrodzic gracza ktory zyje! FAIL_START_ROUND = Juz za pozno na ta komende FAIL_RESET = Nie celujesz na wlasciwy byt BUILD_BAN1 = Zbanowales gracza %s z budowania BUILD_BAN2 = Zostales zbanowany z budowania! UNBUILD_BAN1 = Odbanowales gracza %s z budowania UNBUILD_BAN2 = Mozesz ponownie budowac! REVIVE1 = Zostales odrodzony %s ze zmarlych REVIVE2 = Zostales odrodzony przez admina! SWAP1 = Zostales przeniesiony %s do druzyny przeciwnej SWAP2 = Zostales przeniesiony do drugiego teamu przez admina! START_ROUND = Runda zostala rozpoczeta przez admina! GIVEGUNS1 = Otworzyles menu broni dla %s GIVEGUNS2 = Twoje menu broni zostalo wlaczone przez admina! GIVEGUNS3 = Nie mozesz tego zrobic, gracz %s jest martwy PLAYER_INFO1 = %s^nZycie: %d | Bron: %s PLAYER_INFO2 = %s PLAYER_HEALTH = Zycie: %i
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Malinovskycs
Rejestracja: 01.02.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.11.2010 14:16





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 28
- Odwiedzin: 1 835
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
sdasd
Kontakt
0
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Malinovskycs nie posiada znajomych
#186774 Base Builder 6.4 - Szukam tej wersji. ! (REP)
Napisane przez Abes Mapper
w 08.11.2010 20:45
#186745 Base Builder 6.4 - Szukam tej wersji. ! (REP)
Napisane przez Muzzi
w 08.11.2010 20:01
#186721 Base Builder 6.4 - Szukam tej wersji. ! (REP)
Napisane przez DarkGL
w 08.11.2010 18:54
#186631 Base Builder - serwer nie chce sie wlaczyc.
Napisane przez
Jablonka
w 08.11.2010 15:06
Ściągnij to
http://amxx.pl/post-...ilder54zip.html
I wklej do serwera
//Skazany Skazniec on mi dal odpowiedz
http://amxx.pl/post-...ilder54zip.html
I wklej do serwera
//Skazany Skazniec on mi dal odpowiedz
#183778 Ciche chodzenie ...
Napisane przez -Czapi-
w 27.10.2010 21:52
Jeżeli umiesz robić klasy to ci się może udać
Dobra zacznę tak musisz wyszukać;
-Do podwójnego skoku:
i zrobić takie coś
-Do niskiej grawitacji i niewidzialności edytujemy case klasy:
I dopisujemy;
-Do grawitacji:
(Liczba 0.20 znaczy 20% z podstawowej grawitacji musi zostać zapisana w postaci dziesiętnej przynajmniej 0.01)
-Do niewidzialności:
(Liczba 70 Znaczy że jest widzialny na 70 w skali 255)
żeby wyszło nam takie coś
Dla niewidzialności:
Dla niskiej grawitacji:
Dla tego i tego:
I teraz mamy trzy przykłady klasy partyzanta jeden częściowo widzialny, drugi o niskiej grawitacji a trzeci częściowo niewidzialnny z niska grawitacją.

Dobra zacznę tak musisz wyszukać;
-Do podwójnego skoku:
Spoiler
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo)
{
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
{
ilosc_skokow_gracza[id]--;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
{
ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
}
}
{
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
{
ilosc_skokow_gracza[id]--;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
{
ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
}
}
i zrobić takie coś
Spoiler
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] == Twoja_Klasa)
{
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
{
ilosc_skokow_gracza[id]--;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
{
ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == Twoja_Klasa)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
}
}
{
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
{
ilosc_skokow_gracza[id]--;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
{
ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == Twoja_Klasa)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
}
}
-Do niskiej grawitacji i niewidzialności edytujemy case klasy:
Spoiler
case Partyzant:
{
give_item(id, "weapon_p90");
give_item(id, "weapon_flashbang");
}
{
give_item(id, "weapon_p90");
give_item(id, "weapon_flashbang");
}
I dopisujemy;
-Do grawitacji:
(Liczba 0.20 znaczy 20% z podstawowej grawitacji musi zostać zapisana w postaci dziesiętnej przynajmniej 0.01)
Spoiler
set_user_gravity(id, 0.20);
-Do niewidzialności:
(Liczba 70 Znaczy że jest widzialny na 70 w skali 255)
Spoiler
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 70);
żeby wyszło nam takie coś
Dla niewidzialności:
Spoiler
case Partyzant:
{
give_item(id, "weapon_p90");
give_item(id, "weapon_flashbang");
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 70);
}
{
give_item(id, "weapon_p90");
give_item(id, "weapon_flashbang");
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 70);
}
Dla niskiej grawitacji:
Spoiler
case Partyzant:
{
give_item(id, "weapon_p90");
give_item(id, "weapon_flashbang");
set_user_gravity(id, 0.20);
}
{
give_item(id, "weapon_p90");
give_item(id, "weapon_flashbang");
set_user_gravity(id, 0.20);
}
Dla tego i tego:
Spoiler
case Partyzant:
{
give_item(id, "weapon_p90");
give_item(id, "weapon_flashbang");
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 70);
set_user_gravity(id, 0.20);
}
{
give_item(id, "weapon_p90");
give_item(id, "weapon_flashbang");
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 70);
set_user_gravity(id, 0.20);
}
I teraz mamy trzy przykłady klasy partyzanta jeden częściowo widzialny, drugi o niskiej grawitacji a trzeci częściowo niewidzialnny z niska grawitacją.
#179180 Kilka pluginów ,...
Napisane przez ;((
w 11.10.2010 20:42
1. Simple Swear Filter - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
AntyPrzekiliniak+ - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
2. Bomb Countdown HUD Timer - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Bomb Timer Line - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
C4 Timer - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
C4 timer (RC4) - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
3. Silly C4 - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
4. SpecInfo + PL - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
5. jest dużo, a plugin to Alternative End Round Sounds - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
6. [PL] VIP Plugin 2.0a - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
ViP Plugin 2.05 - Najnowsza wersja - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
VIP Ultimate Beta - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
7. M_Antirusher 2.6 alfa - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
8. Ranga - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Ranga - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
9. Advanced Team Attack Control v3.0.1 - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
10. nie wiem
11. bomba_explode_sound - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
12. nie wiem
Proszę
AntyPrzekiliniak+ - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
2. Bomb Countdown HUD Timer - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Bomb Timer Line - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
C4 Timer - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
C4 timer (RC4) - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
3. Silly C4 - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
4. SpecInfo + PL - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
5. jest dużo, a plugin to Alternative End Round Sounds - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
6. [PL] VIP Plugin 2.0a - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
ViP Plugin 2.05 - Najnowsza wersja - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
VIP Ultimate Beta - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
7. M_Antirusher 2.6 alfa - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
8. Ranga - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Ranga - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
9. Advanced Team Attack Control v3.0.1 - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
10. nie wiem
11. bomba_explode_sound - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
12. nie wiem
Proszę

#109429 2 pluginy ;p
Napisane przez kubus
w 03.02.2010 14:41
1. Admin Check - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
2. Speclist - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Mam nadzieje, że pomogłem
2. Speclist - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Mam nadzieje, że pomogłem

- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Malinovskycs
- Regulamin