Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

hjielouł - zdjęcie

hjielouł

Rejestracja: 05.01.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.01.2010 13:48
-----

Moje tematy

tworzenie itemow

05.01.2010 15:03

wiec tak chcialem cos tam potworzyc i mam pytanie (przeczytalem wiekszosc tematow do 4 strony i nie znalazlem odpowiedzi^^)

1.zeby tworzyc item wystarczy to robic w
public award_item(id, itemnum)
czy tez w EFFECTS trzeba ?

na start probowalem odtworzyc item, ktory widzialem na jakims diablomodzie
case x:
{
player_item_name[id] = "Ostatnie rzyczenie"
player_item_id[id] = rannum
player_b_explode[id] = 150
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Kiedy zginiesz wybuchasz zabijajac wszystkich dookola.",player_item_name[id])
}
teoretycznie ma on wybuchac gdy zginiesz i brac dookola wszystkich na hita, jednak nie mam pojecia jak to zrobic xP moze ktos mi podac ta komende lub wytlumaczyc jak to zrobic?
w ogoloe rpzydaly by mi sie wszystkie podstawowe komendy typu
player_b_explode[id] =
player_b_vampire[id] =
player_b_damage[id] =
moze jest to gdzies zpisane z krotkim opisem dzialania^^

i tak przy okazji jak zrobic item, zeby byla szansa 1/5-/10 na wyrzucenie broni przeciwnikowi?