Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

hjielouł - zdjęcie

hjielouł

Rejestracja: 05.01.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.01.2010 13:48
-----

Moje posty

W temacie: tworzenie itemow

05.01.2010 21:28

to jeszcze musze sie dowiedziec jak zrobic by tylko 1 item byl xP

btw mozna o takie rzeczy na shouboxie pytac?

/e:

register_cvar("diablo_arrow_multi","2.0")

to jest ile dodaje dmg *int?

W temacie: tworzenie itemow

05.01.2010 21:06

proszę jeszcze o wskazanie miejsca odpowiedzialnego za dmg z kuszy

register_cvar("diablo_arrow","120.0")
register_cvar("diablo_arrow_multi","2.0")
register_cvar("diablo_arrow_speed","1500")

jest to to?

W temacie: tworzenie itemow

05.01.2010 17:43

mam wersje 5.9l.

jak sprawdzic czy item dziala xP? i jak zrobic by byl tylko 1 item? wykasowalem wszystko z case i zostawilem tylko meekstone pod 1, tam wyzej tez zmienilem i nadal normalne itemy lecialy

/e:

public award_item(id, itemnum)
{
if (player_item_id[id] != 0)
return PLUGIN_HANDLED

set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 4.0, 0.2, 0.3, 5)
new rannum = 1

new maxfind = player_agility[id]
if (maxfind > 15) maxfind = 15

new rf = random_num(1,25-maxfind)

if (itemnum > 0) rannum = itemnum
else if (itemnum < 0) return PLUGIN_HANDLED

if (rf == 3 && itemnum == 0) //We found a rare item
{
award_unique_item(id)
rannum = -1
}

//Set durability, make this item dependant?
item_durability[id] = 250
switch(rannum)
{

case 1:
{
player_item_name[id] = "Meekstone"
player_item_id[id] = rannum
player_b_meekstone[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj, aby podlozyc sztuczna bombe",player_item_name[id])
}


}
BoostRing(id)


return PLUGIN_CONTINUE
}