Rozumiem że testowałeś lub miałeś serwer z AMXX 1.9 i ową paczką? Jako że mod jest oparty o zapis MySQL, jak wygląda jego działanie na AMXX 1.9? O wiele lepiej niż w poprzednich wersjach? Dane się nie usuwają lub nie nadpisują na jakieś randomowe dane? MySQL zawsze był dnem w AMXX więc mnie to ciekawi.
Tak, oczywiście, mod przez ponad pół roku mod był testowany na serwerze z buildem AMXXa 1.8.3-dev+5142 (+ ReHLDS + ReGameDLL)
- chwilowo nawet 32 slotowym, żeby sprawdzić stabilność przy maksymalnej liczbie graczy.
Zapis SQL, który jest tutaj użyty uznałbym za maksymalnie bulletproof.
Jest zoptymalizowaną iteracją zapisu, który zaprojektowałem jakieś 4 lata temu jeszcze
na potrzeby dużo starszej wersji CoDa opartego jeszcze na silniku QTM. Peyote.
Ani wtedy, ani w trakcie w.w. testów nie pojawił się żaden problem z usunięciem czy nadpisaniem danych.
Mały update:
- Kilka commitów z drobnymi poprawkami, zmianami i dorzuconymi brakującymi plikami - jeśli ktoś jest ciekawy może sobie sprawdzić co za backdoory dopisałem
- Jako, że w gotowych klasach nie jest użyty mechanizm awansów będący częścią silnika, dodałem przykładową klasę, która takowe posiada: https://github.com/T...ons_example.sma
- Dla osób, którym nie chce się wszystkiego kompilować, wrzuciłem release obecnej wersji, plik cod_mod.zip: https://github.com/T...CoDMod/releases
- Osoby, które chcą szybko sprawdzić z czym mają doczynienia, mogą przetestować funkcjonalności moda na serwerze: 91.224.117.58:27055 (hasło: cod). Oczywiście nie skupiałbym się na pojedynczych klasach czy itemach, bo tak jak napisałem w pierwszym poście, są one dorzucone głównie z myślą o pokazaniu jak pisać je pod ten silnik. Uwaga: serwer jest tylko 4 slotowy i będzie aktywny przez miesiąc.
PS. DarkGL, thanks for the star.