Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Big Smoke - zdjęcie

Big Smoke

Rejestracja: 01.01.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.07.2015 21:23
*****

#150381 Jak zmienić modele klas w Zombie Plague Advanced?

Napisane przez Big Smoke w 09.07.2010 09:18

Nie chyba jak nie będą działać do dodaj dopiero
  • +
  • -
  • 1


#150359 Szukam Kilku Pluginów

Napisane przez Big Smoke w 09.07.2010 05:45

2. Medyk - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
4. załącznik
7.http://amxx.pl/mute-menu-t3976.html

Załączone pliki

  • Załączony plik  bk3.amxx   4,8 KB  6 Ilość pobrań
  • Załączony plik  models.rar   218,16 KB  41 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1


#150250 Jak zmienić modele klas w Zombie Plague Advanced?

Napisane przez Big Smoke w 08.07.2010 16:09

Tak tylko jak chcesz klasy z innymi mocami niż hp speed itp to musisz pisać inny plugin
  • +
  • -
  • 1


#150236 Jak zmienić modele klas w Zombie Plague Advanced?

Napisane przez Big Smoke w 08.07.2010 15:15

Raczej tak
  • +
  • -
  • 1


#148225 Czysty XP Mod

Napisane przez Big Smoke w 30.06.2010 06:49

Masz chyba to powinno być

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#136325 Anty Master

Napisane przez Big Smoke w 18.05.2010 18:27

Witam dziś pokaże jak stworzyć anty m4a1 master

Szukasz :
new player_b_sniper[33] = 1

Dodajesz pod tym
new player_b_antym4a1[33] = 1


Szukasz:
	
if (player_b_vampire[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_vampire[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Kradnie ")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199," hp jak uderzysz wroga<br>")

Dodajesz pod tym:

if (player_b_antym4a1[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_antym4a1[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199," na ochrony przed natychmiastowym zabiciem Cie z itemu M4 Master<br>")
}

Case itemu będzie tak wyglądało :

case XX:
{
player_item_name[id] = "Anty M4 Master"
player_item_id[id] = rannum
player_b_antym4a1[id] = random_num(1, 3)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot : %s :: Masz 1/%i na ochrony przed natychmiastowym zabiciem Cie z itemu M4 Master", player_item_name[id], player_b_antym4a1[id])
}


Szukasz swojej funkcji od m4a1mastera u mnie to tak wygląda

public add_bonus_m4master(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_m4master[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_M4A1 && player_class[attacker_id] != Ninja)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

UTIL_Kill(attacker_id, id, "m4a1")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

i dodajesz coś takiego :

if (random_num(1, player_b_antym4a1[id]) == 1)
return PLUGIN_HANDLED

Czyli przykład

public add_bonus_m4master(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_m4master[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_M4A1 && player_class[attacker_id] != Ninja)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1, player_b_antym4a1[id]) == 1)
return PLUGIN_HANDLED

UTIL_Kill(attacker_id, id, "m4a1")

}

return PLUGIN_HANDLED
}


Jeszcze jedno
W
public upgrade_item(id)

Dodaj
    if(player_b_antym4a1[id]>0)
{
if(player_b_antym4a1[id]>5) player_b_antym4a1[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_antym4a1[id]>2) player_b_antym4a1[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_antym4a1[id]>1) player_b_antym4a1[id]-=random_num(-1,1)
}

  • +
  • -
  • 1


#136315 Druga strona menu

Napisane przez Big Smoke w 18.05.2010 18:13

Masz napisz czy działa

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#136261 Max lvl, a gdzie dolny pasek?

Napisane przez Big Smoke w 18.05.2010 15:37

Nie wiem sprawdzi bo teraz nie mam test serwa więc nie mogę sprawdzić
  • +
  • -
  • 1


#136250 Max lvl, a gdzie dolny pasek?

Napisane przez Big Smoke w 18.05.2010 15:12

2. Tu masz hp np. Znajdź to i zmieni na to

public add_barbarian_bonus(id)
{
if (player_class[id] == Barbarzynca)
if (player_class[id] == twoja klasa )
{
change_health(id,20,0,"")
}
}

z ammo ni wiem
  • +
  • -
  • 1


#136035 Shutdown

Napisane przez Big Smoke w 17.05.2010 19:36

db4free.net już wiadomo kup nawet bazę z xaa.pl za 3,66 bo db4free
  • +
  • -
  • 1


#135917 Sma

Napisane przez Big Smoke w 17.05.2010 16:02

To czekaj pobrałem sma i zrobię na serwie testowym
  • +
  • -
  • 1


#135912 Sma

Napisane przez Big Smoke w 17.05.2010 15:58

dbmod_5.9l.amxx debug
tak masz wpisać
  • +
  • -
  • 1


#135899 Nowa klasa

Napisane przez Big Smoke w 17.05.2010 15:11

Tak jak pan up nie rób bo jak wpiszesz to wyrzucisz to
zrób tak
///////////////////// BOW ///////////////////////// to znajdzi
	if(player_class[id]==Hunter)
{
new clip,ammo
new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)

if(bow[id] == 1)
{
if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/25))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
{
bowdelay[id] = get_gametime()
command_arrow(id)
}
entity_set_int(id, EV_INT_button, (button2 & ~IN_ATTACK) & ~IN_ATTACK2)
}

i zamieni na

	if(player_class[id]==twoja klasa)
{
player_b_inv[id] = 8
}
if(player_class[id]==Hunter)
{
new clip,ammo
new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)

if(bow[id] == 1)
{
if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/25))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
{
bowdelay[id] = get_gametime()
command_arrow(id)
}
entity_set_int(id, EV_INT_button, (button2 & ~IN_ATTACK) & ~IN_ATTACK2)
}

  • +
  • -
  • 1


#135898 Sma

Napisane przez Big Smoke w 17.05.2010 15:08

dopisz debug po w plugins.ini pod pluginie i daj logi też tak miałem ale nie pamiętam co zrobiłęm
  • +
  • -
  • 1


#135763 1/x Z noza mały Problem

Napisane przez Big Smoke w 16.05.2010 20:28


public add_bonus_nozasterdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_nozmasterattacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,player_b_nozmaster[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

spróbuj tak
  • +
  • -
  • 1