Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Big Smoke
Rejestracja: 01.01.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.07.2015 21:23
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 286
- Odwiedzin: 11 608
- Tytuł: Wszechwidzący
- Wiek: 14 lat
- Urodziny: Styczeń 1, 2010
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Daleko
Kontakt
- Steam 76561197998875654
#150381 Jak zmienić modele klas w Zombie Plague Advanced?
Napisane przez Big Smoke w 09.07.2010 09:18
Nie chyba jak nie będą działać do dodaj dopiero
#150359 Szukam Kilku Pluginów
Napisane przez Big Smoke w 09.07.2010 05:45
2. Medyk - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
4. załącznik
7.http://amxx.pl/mute-menu-t3976.html
4. załącznik
7.http://amxx.pl/mute-menu-t3976.html
Załączone pliki
-
bk3.amxx 4,8 KB 6 Ilość pobrań
-
models.rar 218,16 KB 41 Ilość pobrań
#150250 Jak zmienić modele klas w Zombie Plague Advanced?
Napisane przez Big Smoke w 08.07.2010 16:09
#150236 Jak zmienić modele klas w Zombie Plague Advanced?
Napisane przez Big Smoke w 08.07.2010 15:15
#148225 Czysty XP Mod
Napisane przez Big Smoke w 30.06.2010 06:49
#136325 Anty Master
Napisane przez Big Smoke w 18.05.2010 18:27
Witam dziś pokaże jak stworzyć anty m4a1 master
Szukasz :
Dodajesz pod tym
Szukasz:
Dodajesz pod tym:
Case itemu będzie tak wyglądało :
Szukasz swojej funkcji od m4a1mastera u mnie to tak wygląda
i dodajesz coś takiego :
Czyli przykład
Jeszcze jedno
W
Dodaj
Szukasz :
new player_b_sniper[33] = 1
Dodajesz pod tym
new player_b_antym4a1[33] = 1
Szukasz:
if (player_b_vampire[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_vampire[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Kradnie ")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199," hp jak uderzysz wroga<br>")
Dodajesz pod tym:
if (player_b_antym4a1[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_antym4a1[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199," na ochrony przed natychmiastowym zabiciem Cie z itemu M4 Master<br>")
}
Case itemu będzie tak wyglądało :
case XX:
{
player_item_name[id] = "Anty M4 Master"
player_item_id[id] = rannum
player_b_antym4a1[id] = random_num(1, 3)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot : %s :: Masz 1/%i na ochrony przed natychmiastowym zabiciem Cie z itemu M4 Master", player_item_name[id], player_b_antym4a1[id])
}
Szukasz swojej funkcji od m4a1mastera u mnie to tak wygląda
public add_bonus_m4master(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_m4master[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_M4A1 && player_class[attacker_id] != Ninja)
{
if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED
UTIL_Kill(attacker_id, id, "m4a1")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
i dodajesz coś takiego :
if (random_num(1, player_b_antym4a1[id]) == 1)
return PLUGIN_HANDLED
Czyli przykład
public add_bonus_m4master(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_m4master[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_M4A1 && player_class[attacker_id] != Ninja)
{
if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED
if (random_num(1, player_b_antym4a1[id]) == 1)
return PLUGIN_HANDLED
UTIL_Kill(attacker_id, id, "m4a1")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
Jeszcze jedno
W
public upgrade_item(id)
Dodaj
if(player_b_antym4a1[id]>0)
{
if(player_b_antym4a1[id]>5) player_b_antym4a1[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_antym4a1[id]>2) player_b_antym4a1[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_antym4a1[id]>1) player_b_antym4a1[id]-=random_num(-1,1)
}
#136315 Druga strona menu
Napisane przez Big Smoke w 18.05.2010 18:13
Masz napisz czy działa
Załączone pliki
-
diablomod_5.9l_www.przeklej.pl.sma 218,28 KB 46 Ilość pobrań
diablomod_5.9l_www.przeklej.pl.amxx
#136261 Max lvl, a gdzie dolny pasek?
Napisane przez Big Smoke w 18.05.2010 15:37
#136250 Max lvl, a gdzie dolny pasek?
Napisane przez Big Smoke w 18.05.2010 15:12
#135899 Nowa klasa
Napisane przez Big Smoke w 17.05.2010 15:11
Tak jak pan up nie rób bo jak wpiszesz to wyrzucisz to
zrób tak
///////////////////// BOW ///////////////////////// to znajdzi
i zamieni na
zrób tak
///////////////////// BOW ///////////////////////// to znajdzi
if(player_class[id]==Hunter)
{
new clip,ammo
new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)
if(bow[id] == 1)
{
if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/25))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
{
bowdelay[id] = get_gametime()
command_arrow(id)
}
entity_set_int(id, EV_INT_button, (button2 & ~IN_ATTACK) & ~IN_ATTACK2)
}
i zamieni na
if(player_class[id]==twoja klasa)
{
player_b_inv[id] = 8
}
if(player_class[id]==Hunter)
{
new clip,ammo
new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)
if(bow[id] == 1)
{
if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/25))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
{
bowdelay[id] = get_gametime()
command_arrow(id)
}
entity_set_int(id, EV_INT_button, (button2 & ~IN_ATTACK) & ~IN_ATTACK2)
}
#135763 1/x Z noza mały Problem
Napisane przez Big Smoke w 16.05.2010 20:28
public add_bonus_nozasterdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_nozmasterattacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE)
{
if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED
if (random_num(1,player_b_nozmaster[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
spróbuj tak
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Big Smoke
- Regulamin