Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

1/x Z noza mały Problem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Prowok@tor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Nieznana
Offline

Napisano 16.05.2010 19:43

Witam Musze sie was poradzić :)
Zrobiłem Posiada z 1/3 szansy na natychmiastowe zabicie nożnem.
Moc Dziala Ale Cos pewnie zle zrobilem nie tak i nawed jak np strzela ktos z usp i trafi to tez zabija natychmiast i w Górnym Prawy rogu pokazuje jak by zabił z noża.
teraz do rzeczy :)
Zrobiłem to w ten sposób :
pod
new player_b_sniper[33] = 1	//Ability to kill in 1/sniper with scout

dodałem
add_bonus_nozmasterdamage(attacker_id,id,weapon)
pod
add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
tu macie cały public Damage(id)

new player_b_nozmaster[33] = 1

Następnie w dodalem
public Damage(id)
{
if (is_user_connected(id))
{
new weapon
new bodypart

if(get_user_attacker(id,weapon,bodypart)!=0)
{
new damage = read_data(2)
new attacker_id = get_user_attacker(id,weapon,bodypart)
if (is_user_connected(attacker_id) && attacker_id != id)
{
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker_id))
{
if(damage>175) player_dmg[attacker_id]+=damage/2
else player_dmg[attacker_id]+=damage
dmg_exp(attacker_id)
}

add_damage_bonus(id,damage,attacker_id)
add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)
add_grenade_bonus(id,attacker_id,weapon)
add_theif_bonus(id,attacker_id)
add_bonus_blind(id,attacker_id,weapon,damage)
add_bonus_redirect(id)
add_bonus_necromancer(attacker_id,id)
add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
add_bonus_nozmasterdamage(attacker_id,id,weapon)
add_bonus_darksteel(attacker_id,id,damage)
add_bonus_illusion(attacker_id,id,weapon)
item_take_damage(id,damage)

if(player_sword[attacker_id] == 1 && weapon==CSW_KNIFE ){

change_health(id,-35,attacker_id,"world")

}
if (HasFlag(attacker_id,Flag_Ignite))
RemoveFlag(attacker_id,Flag_Ignite)

if((HasFlag(id,Flag_Illusion) || HasFlag(id,Flag_Teamshield))&& get_user_health(id) - damage > 0)
{
new weaponname[32]; get_weaponname( weapon, weaponname, 31 ); replace(weaponname, 31, "weapon_", "")
UTIL_Kill(attacker_id,id,weaponname)
}

if (HasFlag(id,Flag_Moneyshield))
{
change_health(id,damage/2,0,"")
}

//Add the agility damage reduction, around 45% the curve flattens
if (damage > 0 && player_agility[id] > 0)
{
new heal = floatround(player_damreduction[id]*damage)
if (is_user_alive(id)) change_health(id,heal,0,"")
}

if (HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target))
{
//Find the owner of the shield
new owner = find_owner_by_euser(id,"Effect_Teamshield")
new weaponname[32]; get_weaponname( weapon, weaponname, 31 ); replace(weaponname, 31, "weapon_", "")
if (is_user_alive(owner))
{
change_health(attacker_id,-damage,owner,weaponname)
change_health(id,damage/2,0,"")
}
}
}

w
public reset_item_skills(id)

dodałem pod
player_b_sniper[id] = 0	

to
player_b_nozmaster[id] = 0


dopisałem do Klasy w ten sposób
 case 3: { // 4
player_class[id] = klasa11
player_b_blind[id] = 9
player_b_nozmaster[id] = 5
}


if(player_b_sniper[id]>5) player_b_sniper[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_sniper[id]>2) player_b_sniper[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_sniper[id]>1) player_b_sniper[id]-=random_num(-1,1)
}
if(player_b_nozmaster[id]>0)
{
if(player_b_nozmaster[id]>5) player_b_nozmaster[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_nozmaster[id]>2) player_b_nozmaster[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_nozmaster[id]>1) player_b_nozmaster[id]-=random_num(-1,1)
}


i na koncu stworzylem public add_bonus_nozmasterdamage pod public add_bonus_scoutdamage
public add_bonus_nozmasterdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_nozmaster[attacker_id] > 0)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,player_b_nozmaster[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")

}

return PLUGIN_HANDLED
}


Jak by ktoś zauważył jakis bład to z góry dziekuje za pomoc
  • +
  • -
  • 0

#2 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 16.05.2010 20:23

Raczej tutaj masz malo :X

public add_bonus_nozmasterdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_nozmaster[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,player_b_nozmaster[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

Użytkownik SzukamProDM edytował ten post 17.05.2010 06:19

  • +
  • -
  • 1

#3 Big Smoke

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:286
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 16.05.2010 20:28


public add_bonus_nozasterdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_nozmasterattacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,player_b_nozmaster[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

spróbuj tak

Użytkownik Gamer edytował ten post 16.05.2010 20:28

  • +
  • -
  • 1

#4 Prowok@tor

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Nieznana
Offline

Napisano 16.05.2010 20:56

dzięki panowie :) +
  • +
  • -
  • 0

#5 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 17.05.2010 06:21

u @up w kodzie jest blad :

1.
(player_b_nozmasterattacker_id]
nie jest otwarty [ przed attacket_id.

2.

public add_bonus_nozasterdamage(attacker_id,id,weapon)
brak m po noz


3.

a takto dales moj kod; o

  • +
  • -
  • 0

#6 Prowok@tor

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Nieznana
Offline

Napisano 17.05.2010 16:57

Nie uzyłem twojego kodu tylko zrobiłem to według tego [Tutorial] Itemy 1/1 - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
a tatko te błędy juz poprawilem wczesniej
  • +
  • -
  • 0

#7 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 17.05.2010 19:19

to nie bylo do Ciebie tylko do gamera:X
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych