Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Prospect - zdjęcie

Prospect

Rejestracja: 31.12.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.11.2012 23:47
-----

#362188 [ROZWIĄZANE] [HUD] Info po śmierci

Napisane przez hardbot w 11.02.2012 00:11

return true;
całkowicie niepotrzebne

Wiem wiem :) ale jakoś zostało niech będzie ;P

Najprostszym skryptem na twoje pytanie jest:
#include <amxmodx>
#include <engine>

public client_PreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id))
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.20);
ShowSyncHudMsg(id, CreateHudSyncObj(), "Nie zyjesz!");
}
}



#336306 [ROZWIĄZANE] Funkcja czasowa

Napisane przez FORMOZA w 18.12.2011 21:13

Replay Chapaj: (chyba o to ci chodzi?)

set_task(230.0, "pokaz", 0, "", 0, "b");


zamiast 230 podajesz sekundy ;)
  • +
  • -
  • 1


#336348 [ROZWIĄZANE] Funkcja czasowa

Napisane przez FORMOZA w 18.12.2011 22:53

Hmm(niewiedzialem ze b zapentla) ale czas wiadomosci ustawiasz w set_hudmessage (mozesz zrobic przykladowa w amx studio i tam mozesz podawac czas wiadomosci) np:
set_hudmessage(200, 50, 225, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 4.0) zamiast 4 (czas w sekundach) podajesz czas wyswietlania wiadomosci.. ;)
  • +
  • -
  • 1


#184062 [COD] Klasa z nożem.

Napisane przez Pawex w 29.10.2010 18:10

Wpisz strip wapons do case i daj mu noz.

Down, Chyba nie pytal sie jak dac mu noz... Nabijasz tylko posty, a twoim sposobem to bedzie dostawal glocka albo usp zaleznie od teamu...................
  • +
  • -
  • 1


#178997 Połączenie dwóch pluginów w jeden.

Napisane przez DarkGL w 11.10.2010 09:59

1 temat jedno pytanie !
  • +
  • -
  • 1


#178824 Połączenie dwóch pluginów w jeden.

Napisane przez DarkGL w 10.10.2010 16:51

Załączony plik  hns.sma   54,82 KB  48 Ilość pobrań
  hns.amxx
  • +
  • -
  • 2


#178284 hns_myshop

Napisane przez hardbot w 09.10.2010 14:08


case LOTTO_DEAGLE:
{
give_item(id, "weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 0)

new dgl_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id)
if(dgl_id)
{
cs_set_weapon_ammo(dgl_id, 5) // ustawi tylko 5 naboi ogólnie jak dostanie dgl'a
}
}


Nie wiem czy o taki efekt ci chodziło.


#178562 hns_myshop

Napisane przez hardbot w 09.10.2010 22:49

O ten efekt mi chodziło, jednak błąd w kompilacji.

error 017: undefined symbol "give_item"
error 017: undefined symbol "find_ent_by_owner"

xD
give_item // dodaj moduł FUN
czyli na samą górę #include <fun>
find_ent_by_owner // dodaj moduł ENGINE
czyli na samą górę #include <engine>


#45906 Podmiana modeli GRACZA! HELP PLZ!

Napisane przez Abes Mapper w 24.02.2009 22:38

http://forums.allied...ead.php?t=21086

Tutaj masz bardziej rozbudowany plugin. Możesz zamieniać modele poszczególnego gracza po jego IP lub SteamID.
Jeżeli chodzi o zwykłą zamiane modeli to nie ma nic trudnego.

Instalacja nie wymaga większego wysiłku. Instaluje się go jak każdy inny plugin z tym że plik models.ini dajesz do "addons/amxmodx/configs"

Tam zaś ustawiasz to wszystko. Aby zrobić zwykłą zamiane modeli (poszczególnego modelu) to wpisz na końcu:

"*REPLACE" "gign" "guerilla"

I ci zamieni gign na guerilla

Jeżeli chcesz na swój model to w folderze model/player musisz stworzyć folder o takiej samej nazwe jak model który ma być w środku czyli przykładowa ścieżka:

models/player/nowymodel/nowymodel.mdl


I w models.ini będzie to wyglądało tak:

"*REPLACE" "gign" "nowymodel"


W takim przypadku zamieni ci wszystkich z modelami gign na twój "nowymodel"
  • +
  • -
  • 4


#177905 Vote Plugin

Napisane przez Abes Mapper w 08.10.2010 15:29

Najpierw byś musiał zapauzować te pluginy.
Potem spróbuj cvarem na włączenie:
amx_paucecfg enable plugin.amxx

a na wyłączenie:
amx_paucecfg pause plugin.amxx

  • +
  • -
  • 1


#117313 BF2 Rank Mod PL v1.5.2

Napisane przez Misiaczek ;c w 08.03.2010 14:36

Zamień:
bf2_ffa 0 //(1|0) - Wlacz/Wylacz atakowanie druzyny dla zdobycia fragow i uzycia odznak (Standardowo 0 - Wylaczone)


Na:
bf2_ffa 1 //(1|0) - Wlacz/Wylacz atakowanie druzyny dla zdobycia fragow i uzycia odznak (Standardowo 0 - Wylaczone)

Pozdro :P
  • +
  • -
  • 1


#116327 Każdy na każdego

Napisane przez .minD w 04.03.2010 17:42

ściągasz csdm 2.2.1 albo 2.1.2 ( nie pamietam cyferek wersji ) wlaczasz plugin csdm_ffa.amxx i ustawiasz w configu tryb FFa i masz ;P
  • +
  • -
  • 1


#116418 Każdy na każdego

Napisane przez kasza w 04.03.2010 22:03

Counter-Strike Deathmatch

robisz to co napisal kolega wyzje, a dlugosc ochrony ustawiasz cvarem.
  • +
  • -
  • 1


#106408 Linka

Napisane przez Abes Mapper w 20.01.2010 12:00

Znam jeden mod który ma taką funkcję:
EntMod - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#106082 kolorowe teksty do adma

Napisane przez krily w 18.01.2010 13:37

działa sam go uzywam


blagam o rep