Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
WitKu
Rejestracja: 23.11.2019Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.01.2023 06:46





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 83
- Odwiedzin: 2 100
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
WitKu nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#743744 Ranking hud
Napisane przez ChrisN
w 01.11.2017 20:24
#340281 Jak stworzyc rangi?
Napisane przez atdirmaq
w 27.12.2011 10:15
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <csx>
Są to biblioteki dzięki którym możemy stworzyc plugin
#define PLUGIN "Rangi"
Nazwa pluginu
#define VERSION "1.2"
Wersja pluginu
#define AUTHOR "Bulle [t]"
Autor pluginu
public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
Za pomocą tego rejestrujemy plugin,wersję i autora
register_clcmd("say /ranga", "ranga", 0) }"say - co trzeba wpisac aby ranga się pojawiła
"ranga"- nazwa funkcji
public ranga(id) { static stats[8], body[8] get_user_stats(id, stats, body)
pojawianie się statów
new ranga[38]
if ( stats[0] >= 0 && stats[0] <= 4)
Dosłownie : jeżeli gracz ma mniej lub tyle samo zabójstw co 4 to
format(ranga,29,"Ja tu tylko sprzatam")
daj mu rangę Ja tu tylko sprzatam
else if ( stats[0] >= 5 && stats[0] <= 14) format(ranga,29,"Szachista")
Przy dodawaniu kolejnych rank przed ifem ma pojawic sie else
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.15, 0.45)
3 pierwsze liczby są to kolory RGB (kolor czcionki), 2 ostatnie to polozenie napisu na hudzie.
show_hudmessage(id, "Ranga: %s^nZabojstw: %d",ranga,stats[0]) }
Umożliwia pojawienie się napisu ranga : ilosc zabojstw na hudzie, } kończy plugin
Całosc wygląda tak :
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <csx> #define PLUGIN "Rangi" #define VERSION "1.2" #define AUTHOR "Bulle [t]" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /ranga", "ranga", 0, "- wyswietla range i statystyki") } public ranga(id) { static stats[8], body[8] get_user_stats(id, stats, body) new ranga[38] if ( stats[0] >= 0 && stats[0] <= 4) format(ranga,29,"Ja tu tylko sprzatam") else if ( stats[0] >= 5 && stats[0] <= 14) format(ranga,29,"Szachista") set_hudmessage(255, 255, 255, 0.15, 0.45) show_hudmessage(id, "Ranga: %s^nZabojstw: %d",ranga,stats[0]) }
.sma i .amxx dla leniuchów , co do tych rang to one moga pasowac praktycznie na kazdy serwer

Załączone pliki
-
rangi.sma 822 bajtów 211 Ilość pobrań
rangi.amxx
-
rangi.amxx 1,83 KB 13 Ilość pobrań
#475196 Rangi
Napisane przez K!113r
w 04.11.2012 17:52
I jeszcze 2 rangi, o których nie napisałeś...
else if ( stats[0] >= 9300 && stats[0] <= 1999)
format(ranga,29,"Vip TeamKielce")
else if ( stats[0] >= 1000 )
format(ranga,29,"GM TeamKielce")
W dodatku był już taki plugin http://amxx.pl/topic/2998-ranga/
Twój zawiera ten sam błąd, zmieniłeś tylko nazwy rang i przypisujesz sobie cały plugin...
#775928 Duży Krasz Serwera
Napisane przez DarkGL
w 06.01.2023 19:35
#775930 Duży Krasz Serwera
Napisane przez PANDA_2zl
w 07.01.2023 08:32
#775903 Duży Krasz Serwera
Napisane przez DarkGL
w 03.01.2023 13:43
#200659 Advanced Bans
Napisane przez
Pawlak093
w 28.12.2010 22:43
Advanced Bans (Real Time)
by Exolent
Version: 0.8.1

- Ten plugin działa z komendami amx_ban, amx_banip, amx_banid, amx_unban.
- Działa w Realnym czasie na serwerze np: Kiedy zbanujesz kogoś na 10 minut ta osoba po 10 minutach będzie mogła wejść.
- Zawiera listę zbanowanych graczy.
- Nie używa banned.cfg i listip.cfg. Tworzy własny plik i w nim zapisuje bany.
- W pliku zapisuje kiedy admin zbanował, steamid admina, powód bana, czas, nick gracza, SteamID lub IP gracza zbanowanego, i czas pozostały do unbana.
- Wczytuje poprzednie bany z banned.cfg and listip.cfg.
- Daje możliwość wpisania własnego powodu bana.
- WSZYSTKIE BANY/UNBANY są LOGOWANE (amxmodx/logs) pod nazwą BAN_HISTORY_MMDDYYYY.log (MM = miesiąc, DD = dzień, YYYY = rok)
- Jeśli chcesz mieć tylko jeden plik z historią banów, od komentuj linijkę w .sma i skompiluj plugin ponownie.
Spoiler// uncomment the line below if you want the history to be in one file
// PL: Odkomentuj (usuń '//') linijkę niżej, aby stworzyć tylko jeden plik historii banów
//#define HISTORY_ONE_FILE - Advanced Bans w wersji SQL może bez problemów działać na kilku serwerach na raz. Jeśli użyjesz tej samej bazy na kilku serwerach bany będą połączone, a każdy serwer będzie chroniony - zasada jak w amxbans.
- Jeśli wykorzystasz Advanced Bans w wersji SQL plugin wykorzysta cvary z pliku sql.cfg (amx_sql_host, amx_sql_user, amx_sql_pass, amx_sql_db).

- amx_ban <nick, #userid, authid> <time in minutes> <reason>
- amx_banip <nick, #userid, authid> <time in minutes> <reason>
- amx_addban <name> <authid or ip> <time in minutes> <reason>
- amx_unban <authid or ip> Odbanowując steama pamiętaj o "" ( amx_unban "STEAM_ID" )
- aamx_banlist - Pokazuje listę zbanowanych graczy
- amx_addbanlimit <flags> <time in minutes>
- Przypisz maksymalny czas bana dla danej flagi
- Komendę dopisz w amxx.cfg

- ab_website <website>
- Adres strony wyświetlany banowanemu graczowi, gdzie może składać odwołanie.
- Pozostaw puste, aby nie pokazywać adresu.
- Domyślnie: puste
- ab_immunity <0|1|2>
- 0 - Każdy może zbanować admina z immunitetem (flaga 'a')
- 1 - Nie można zbanować żadnego admina z immunitetem (flaga 'a')
- 2 - Admini z immunitetem (flaga 'a') może być zbanowany tylko przez innego admina z immunitetem.
- Domyślnie: 1
- ab_bandelay <seconds>
- Czas od zbanowania, do wyrzucanie gracza z serwera.
- Domyślnie: 1
- ab_unbancheck <seconds>
- Odstęp w sprawdzaniu gracza gdy ten jest odbanowany (?) - (eng.: Interval of checking if a player is unbanned.)
- Domyślnie: 5

- Pobierz wszystkie 3 pluginy z posta adminvote.amxx, plmenu.amxx, oraz advanced_bans_sql.amxx jeśli chcesz korzystać z wersji SQL, lub advanced_bans.amxx w przeciwnym wypadku.
- Podmień pliki advanced_bans.amxx, plmenu.amxx i adminvote.amxx na swoim serwerze w folderze addons/amxmodx/plugins.
- Musisz podmienić stare pliki: plmenu.amxx i adminvote.amxx
- Otwórz plik plugins.ini na swoim serwerze z folderu addons/amxmodx/configs.
- Dodaj advanced_bans.amxx na samym szczycie listy!
- Upewnij się że pluginy plmenu.amxx i adminvote.amxx są włączone.
- Zapisz i zamknij plik.
- Podmień plik advanced_bans.txt na najnowszy pobrany z tego tematu - plik znajduje się w folderze addons/amxmodx/data/lang.
- Zmień mapę lub zrestartuj serwer.
Menu banów
- Plugin plmenu.amxx został edytowany tak aby współpracował z Advanced Bans.
- Pobierz w/w plik z tego tematu i podmień w folderze addons/amxmodx/plugins/
- Odbanowując steama pamiętaj o "" ( amx_unban "STEAM_ID" )
- Kolejność ustawionych czasów w tym wypadku ma znaczenie!
- Przykładowo:
amx_addbanlimit "b" "9000" amx_addbanlimit "c" "4000"
- Przykładowo:
- Jeśli admin ma flagi 'b' i 'c' brana będzie pod uwagę restrykcja z flagi 'b', czyli maksymalny czas bana to 2,5h.
- Jeśli chcesz by admin z immunitetem nie miał restykcji co do czasu wpisz poniższą linijkę jako pierwszą w amxx.cfg!
amx_addbanlimit "a" "0"
- Jeśli chcesz by admin z immunitetem nie miał restykcji co do czasu wpisz poniższą linijkę jako pierwszą w amxx.cfg!
Załączone pliki
-
advanced_bans.rar 113,27 KB 6197 Ilość pobrań
-
advanced_bans_sql.rar 118,1 KB 2260 Ilość pobrań
-
adminvote.sma 17,06 KB 1761 Ilość pobrań
adminvote.amxx
-
advanced_bans.sma 50,16 KB 1707 Ilość pobrań
advanced_bans.amxx
-
advanced_bans.txt 11,93 KB 2628 Ilość pobrań
-
advanced_bans_sql.sma 50,16 KB 1224 Ilość pobrań
advanced_bans_sql.amxx
-
plmenu.sma 25,7 KB 1917 Ilość pobrań
plmenu.amxx
#775614 Duży Krasz Serwera
Napisane przez Boski Z Polski
w 07.12.2022 12:06
#168631 Wyjaśnienie Server.cfg
Napisane przez Gutaj
w 06.09.2010 15:02
W tym poradniku podzielę server.cfg na sekcje i wszystko wytłumaczę.
Najlepiej na początku gdy tworzymy bądź edytujemy server.cfg trzeba ustalić pod jaki typ serwera zostanie on robiony.
Ja wybieram opcje FFA na dość przyzwoitej jakości 300fps

Zaczniemy od najbardziej prostej rzeczy czyli krótkiej informacji o wersji server.cfg itp.
// server.cfg PL // Gutaj // ver 1.0.1 // www.amxx.pl // Confing przygotowany do rozgrywki Free For All
Tutaj tak naprawdę nie ma co tłumaczyć, nie integruje się to w działanie serwera jest to po prostu informacja o autorze, wersji i przystosowania server.cfg, dodam info że wszystko co jest po // jest używane jako czysty komentarz i hlds na to nie reaguje.
Czas przejść do takiej podstawowej konfiguracji mam tu na myśli nazwa serwera, kontakt itp.
// konfiguracja podstawowa hostname "Nazwa@amxx.pl" // Nazwa serwera sv_contact "bok@amxx.pl" // Kontakt mapchangecfgfile "server.cfg" // wykonaj ten confgi podczas zmiany mapy (do przywrocenia np starych ustawien) mapcyclefile "mapcycle.txt" // jest to mapcycle serwera (spis map, ktore odczytuje serwer) motdfile "motd.html" // nazwa pliku, ukazujaca tekst w oknie przed wyborem druzyn servercfgfile "server.cfg" // plik z glownymi ustawieniami na serwera, odpalany wraz ze startem serwera sv_lan 0 // ustawiajac 1 wlaczasz opcje lan sv_visiblemaxplayers -1 // liczba widocznych slotow na serwerze, jesli -1 to jest automatycznie obliczana ilość slotów (standard) //Bany exec banned.cfg // laduj bany steamid/wonid exec listip.cfg // laduj bany na ip // W przypadku gdy nie mamy amxbans, wszystkie bany wczytywane są właśnie z tych plików //hltv,region sv_proxies 1 // ilosc hltv ktore moga polaczyc sie do serwera ( opcja 1 zalecana) sv_region 3 // domyslna opcja 0(swiat) - ponieważ my jesteśmy w europie naszą cyferką jest 3
Teraz czas na ustawienie wydajności serwera
// wydajnosc fps_max 325 // ilosc srednich fps'ow fps_modem 0 // fps_modem - ustawia maksymalny framerate, ale tylko w grze internetowej. host_framerate 0 // Ustawia "czas/zegar" serwera, ale tylko w SinglePLayer i podczas odgrywania dema, można jej używać do przewijania. sys_ticrate 325 // wartosc ticrate
Dając takie ustawienia serwer będzie utrzymywał 300 fps, czasami lekko wyżej a czasami lekko niżej specjalnie dałem trochę więcej, aby tylko w skrajnych przypadkach spadał poniżej 300 fps
Teraz to co misie lubią najbardziej czyli ustawienia łącza, rate

// konfiguracja lacza, rate sv_maxrate 25000 // maksymalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna, sv_maxupdaterate 101 // maksymalna wartosc jaka klient moze miec przy cl_updaterate, sv_minrate 0 // minimalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna sv_minupdaterate 20 // minimalna wartosc jaka klient musi miec przy cl_updaterate, sv_maxunlag 1 // maksymalny czas w sekundach kompensacji lagow
No ludzie jak na razie jest super, szczerze? To co najcięższe już za nami
![:]](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/cwaniak.gif)
Teraz czas na rcon i hasło do serwera
// rcon i hasla sv_password "" // wymagane haslo aby sie podlaczyc do serwera, jeżeli chcemy aby każdy mógł wejść na serwer zostawiamy puste to pole //ustawiane najczesciej na serwery klanowe albo podczas meczu rcon_password "haslorecon" // haslo rcon sv_rcon_banpenalty 60 //czas bana za probe uzycia zlego rcon'a za wielokrotne proby (banuje na ip), 0 - pernametnie sv_rcon_minfailures 5 // limit zlych komend rcon aby otrzymac ban'a sv_rcon_minfailuretime 30 // czas w jakim sa sprawdzane proby rcon,
Teraz czas na coś, aby wiedzieć co dzieje się na serwerze czyli Logi taaa to jest to

// logi serwera // zaleca sie zachowanie ponizszych ustawien jesli chcesz uzywac HLStats albo PsychoStats mp_logdetail 3 // poziom logow mp_logecho 1 // 1 - wlacza logowanie komendy echo mp_logfile 1 // logowanie wydarzen multiplayer (koniec rundy itp), 1 - tak (standard), 0 - nie mp_logmessages 1 // loguj komendy say (chat), 1 - tak (standard), 0 - nie sv_logbans 1 // loguj dawanie banow, 1 - tak (standard), 0 - nie sv_logblocks 1 // loguj blokowane proby zmiany zastrzezonych wartosci zmiennych, 1 - tak (standard), 0 - nie sv_logrelay 1 // loguj podlaczenia hltv relay proxy, 1 - tak (standard), 0 - nie
Tak jak wyżej napisałem zaleca się większości tych ustawieni nie zmieniać aby nie było problemów z HLstats czy PsychoStats
Czas na to co neo lubi najbardziej czyli darcie się do mikrofonu czy biadolenie w say'u

// rozmowa na serwerze sv_voicecodec "voice_speex" // rodzaj kodeka, zalecany voice_speex - lepsza jakosc sv_voiceenable 1 // uzywaj opcji voice na serwerze, 1 - tak (domyslnie), 0 - nie sv_voicequality 3 // jakosc glosu, od 1 do 5, im wiecej tym lepiej ale wieksze uzyci proca i sieci, domyslnie 3 sv_alltalk 0 // obydwie druzyny w trakcie rozgrywki moga ze soba rozmawiać
Na moje oko połowa przebrnięta

Ja akurat zrobiłem tak że w części pobieraniu są ustawienia do fastdl.

// Pobieranie // zaleca sie zachowanie ponizszych wartosci aby nie miec problemow ze sciaganiem plikow z serwera! hpk_maxsize 0.5 // maksymalny rozmiar sumy wszstkich logo graczy na serwerze, w megabajtach sv_allowdownload 1 // zezwalaj na download, 1 - tak (standard), 0 - nie sv_allowupload 1 // pozwalaj na upload (np loga), 1 - tak (standard), 0 - nie sv_send_logos 1 //pozwalaj na wysylanie loga graczy (sprej na sciane) sv_send_resources 1 // pozwalaj na dowload listy wymaganych plikow aby grac na mapie, 1 - tak (standard), 0 - nie //sv_downloadurl w tym linku podajemy odnosnik do naszego fastdl, pamietajcie o dobrych chmodach dla plików sv_downloadurl "http://amxx.pl/fastdl/" mp_decals 300 // maximum wyswietlanych logo itp na serwerze
amxx.pl oczywiście zmieniamy na adres swojej strony

Teraz czas na rozgrywke czyli takie rzeczy jak czas kupowania, freeztime, zabijanie swoich i tak dalej.
// rozgrywka mp_autoteambalance 0 // wyrownuj druzyny mp_buytime 0.15 // czas kupowania na pocz rundy mp_c4timer 35 // czas w sekundach na rozbrojenie bomby mp_consistency 1 // 1 - nie pozwalaj graczy uzywac wlasnych modeli mp_flashlight 1 // 1 mozna uzywac latarki 0- dezaktywuje mp_footsteps 1 // 1 - slychac kroki graczy podczas biegu (standard) mp_freezetime 3 // czas w sekundach wstrzymania na poczatku rundy (na reload i kupno broni) mp_friendly_grenade_damage 0 // 0 - granaty nie rania tp (ale zabiebraja armor), 1 - granaty rania graczy z druzyny mp_friendlyfire 0 // 0 - jak strzelasz do swoich to ich nie ranisz, 1 - ranisz swoich mp_ghostfrequency 0.1 // czestosc odswiezania stanu dla obserwatorow mp_hostagepenalty 0 // ilosc zabic zakladnikow po ktorym dostajesz kicka, 0 - wylaczone mp_limitteams 0 // jaka maxymalna moze byc roznica ilosc graczy pomiedzy jedna a druga druzyna mp_maxrounds 0 // maksymalna liczba rund do grania, 0 - brak limitu (standard) mp_mirrordamage 0 // jak trafiasz swojego to tak jabys trafial siebie, domyslnie 0, 1 - wlacza (nie zalecane) mp_payerid 0 // wyswietla nick gracza po nacelowaniu, 0 - widac wsztkich (w kolorach) (standard), 1 - tylko tp i zakladnicy, 2 - nikogo nie pokazuje mp_roundtime 3.00 // czas trwania rundy w minutach , standard to 3 minuty, albo 1.75 na szybkie rozgrywki (aby sie nie nudzic na obsie), wartosci od 1 do 9 mp_startmoney 800 // liczba kasy na poczatku rundy mp_timelimit 20 // limit czasu grania na mapie (po nim nastepuje zmiana mapy), w minutach, ustaw na 0 na brak limitu czasu, mp_tkpunish 0 // karanie smiercia na poczatku nastepnej rundy za zabicie swojego, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak mp_winlimit 0 // limit rund do wygrania, jak jakas druzyna osiagnie te wartosc to nastepuje zmiana mapy, 0 - brak limitu (standard) pausable 0 // 0 (standard) nie pozwala graczom pauzowac gry na serwerze, 1 - pozwala, czasem na meczach sie tak ustawia sv_maxspeed 320 // maksymalna predkosc biegu gracza , standard (320)
Brawa dla was że wytrwaliście taki kawał pociesze was ze większość mamy za sobą

Teraz czas skonfigurować gapiów czyli obserwatorów

// obserwatorzy allow_spectators 1 // pozwalaj na obserwatorow (osoby kompletnie nie grajace), 1 - tak (standard), 0 - nie, mp_fadetoblack 0 // 1 - ekran sie sciemnia po smierci gracza (wymagane na niektorych meczach), 0 - bez sciemnienia mp_forcecamera 0 // forsuj spectarora na: 0 - nie forsuj, 1 - widok z oczu gracza i z chase mode , 2 - tylko widok z oczu gracza, zalecana wartosc 1 albo 2 mp_forcechasecam 0 // 0 - gracz moze latac po calej mapie, 1 - mozna ogladac typo swoich zalecane na rozgrywke tp, 2 - klient nie rusza sie z miejsca gdzie umarl mp_autokick 0 // automatyczne kickowanie za zabijanie swoich albo dlugie nie ruszanie sie z miejsca sv_timeout 120 // czas w sekundach, jesli gracz nie odpowie w tym czasie uznawany jest za odlaczony od serwera (jak komus sie komp zwiesi/padnie na chwile lacze) sv_spectatormaxspeed 500 // maksymalna predkosc latania obserwatora , normalny gracz biega z predkoscia 320, standard jest 500 mp_chattime 3 // po ilu sekundach po osiagnieciu timelimitu/maxrounds zmienia sie mapa
Brawa, teraz już zostały takie naprawdę opcje inne oraz status serwera www
// inne mp_autocrosshair 0 // default 0 sv_aim 0 //0 ((standard) wylacza autocelowanie, 1 - zalacza auto celowanie (nie zalecane) sv_airaccelerate 10 // akcleracja w powietrzu (bunnyjump), wartosc od 0 do 10 , 10 standardowo sv_airmove 1 // pozwala na ruch w powietrzu (bunnyjump), 1 - tak (standard), 0 - nie sv_challengetime 150 // czas w sekundach, jesli gracz sie nie podlaczy do gry w tym czasie bedzie uznawany za odlaczonego, zwieksz jesli gracze maja slabe kompy albo duzo sciagaja z serwera :D sv_cheats 0 // 0 (standard) nie pozwala na komendy give weapon, god, noclip i takie tam, 1 - dla deweloperow map albo serwero for fun sv_clienttrace 1 // (standard) 1 sv_friction 4 // poslizg na powierzchni podczas biegania, ma wplyw na predkosc kompletnego zatrzymania sie, 4 (standard) sv_gravity 800 // grawitacja, domyslnie 800, im wiecej tym trudniej skakac (przy pewnych wartosciach zejscie z malego schodka jest smiertelne a granaty padaja pod nogami) // 0 wylacza grawitacje - jak podskoczysz to juz nie upadniesz // wartosc 100, 200, 400 sanajczesciej spotykane na serwerach niekonwecjonalnych
No i nasz status wwww
// status serwera poprzez www // sprawdzenie statusu serwera tez zzera troche procesora i lacza, domyslne wartosci sa wystarczajace max_queries_global 20 // jak czesto mozna w sumie sprawdzic status serwera max_queries_sec 3 // jak czesto klient moze sprawdzac status serwera (all seeing eye, skrypty www) max_queries_window 30 // rozmiar okna czasowego na sprawdzanie zapytan ,jak masz problemy z timeoutem w hlsw ustaw na 10
Mamy wszystko
![:]](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/cwaniak.gif)
Dodałem jeszcze troche //// żeby odróżnić poszczególne konfigurację

// server.cfg PL // Gutaj // ver 1.0.1 // www.amxx.pl // Confing przygotowany do rozgrywki Free For All // konfiguracja podstawowa hostname "Nazwa@amxx.pl" // Nazwa serwera sv_contact "bok@amxx.pl" // Kontakt mapchangecfgfile "server.cfg" // wykonaj ten confgi podczas zmiany mapy (do przywrocenia np starych ustawien) mapcyclefile "mapcycle.txt" // jest to mapcycle serwera (spis map, ktore odczytuje serwer) motdfile "motd.html" // nazwa pliku, ukazujaca tekst w oknie przed wyborem druzyn servercfgfile "server.cfg" // plik z glownymi ustawieniami na serwera, odpalany wraz ze startem serwera sv_lan 0 // ustawiajac 1 wlaczasz opcje lan sv_visiblemaxplayers -1 // liczba widocznych slotow na serwerze, jesli -1 to jest automatycznie obliczana ilość slotów (standard) //Bany exec banned.cfg // laduj bany steamid/wonid exec listip.cfg // laduj bany na ip // W przypadku gdy nie mamy amxbans, wszystkie bany wczytywane są właśnie z tych plików //hltv,region sv_proxies 1 // ilosc hltv ktore moga polaczyc sie do serwera ( opcja 1 zalecana) sv_region 3 // domyslna opcja 0(swiat) - ponieważ my jesteśmy w europie naszą cyferką jest 3 /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // wydajnosc fps_max 325 // ilosc srednich fps'ow fps_modem 0 // fps_modem - ustawia maksymalny framerate, ale tylko w grze internetowej. host_framerate 0 // Ustawia "czas/zegar" serwera, ale tylko w SinglePLayer i podczas odgrywania dema, można jej używać do przewijania. sys_ticrate 325 // wartosc ticrate /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // konfiguracja lacza, rate sv_maxrate 25000 // maksymalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna, sv_maxupdaterate 101 // maksymalna wartosc jaka klient moze miec przy cl_updaterate, sv_minrate 0 // minimalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna sv_minupdaterate 20 // minimalna wartosc jaka klient musi miec przy cl_updaterate, sv_maxunlag 1 // maksymalny czas w sekundach kompensacji lagow /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // rcon i hasla sv_password "" // wymagane haslo aby sie podlaczyc do serwera, jeżeli chcemy aby każdy mógł wejść na serwer zostawiamy puste to pole //ustawiane najczesciej na serwery klanowe albo podczas meczu rcon_password "haslorecon" // haslo rcon sv_rcon_banpenalty 60 //czas bana za probe uzycia zlego rcon'a za wielokrotne proby (banuje na ip), 0 - pernametnie sv_rcon_minfailures 5 // limit zlych komend rcon aby otrzymac ban'a sv_rcon_minfailuretime 30 // czas w jakim sa sprawdzane proby rcon, /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // logi serwera // zaleca sie zachowanie ponizszych ustawien jesli chcesz uzywac HLStats albo PsychoStats mp_logdetail 3 // poziom logow mp_logecho 1 // 1 - wlacza logowanie komendy echo mp_logfile 1 // logowanie wydarzen multiplayer (koniec rundy itp), 1 - tak (standard), 0 - nie mp_logmessages 1 // loguj komendy say (chat), 1 - tak (standard), 0 - nie sv_logbans 1 // loguj dawanie banow, 1 - tak (standard), 0 - nie sv_logblocks 1 // loguj blokowane proby zmiany zastrzezonych wartosci zmiennych, 1 - tak (standard), 0 - nie sv_logrelay 1 // loguj podlaczenia hltv relay proxy, 1 - tak (standard), 0 - nie /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // rozmowa na serwerze sv_voicecodec "voice_speex" // rodzaj kodeka, zalecany voice_speex - lepsza jakosc sv_voiceenable 1 // uzywaj opcji voice na serwerze, 1 - tak (domyslnie), 0 - nie sv_voicequality 3 // jakosc glosu, od 1 do 5, im wiecej tym lepiej ale wieksze uzyci proca i sieci, domyslnie 3 sv_alltalk 0 // obydwie druzyny w trakcie rozgrywki moga ze soba rozmawiać /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // Pobieranie // zaleca sie zachowanie ponizszych wartosci aby nie miec problemow ze sciaganiem plikow z serwera! hpk_maxsize 0.5 // maksymalny rozmiar sumy wszstkich logo graczy na serwerze, w megabajtach sv_allowdownload 1 // zezwalaj na download, 1 - tak (standard), 0 - nie sv_allowupload 1 // pozwalaj na upload (np loga), 1 - tak (standard), 0 - nie sv_send_logos 1 //pozwalaj na wysylanie loga graczy (sprej na sciane) sv_send_resources 1 // pozwalaj na dowload listy wymaganych plikow aby grac na mapie, 1 - tak (standard), 0 - nie //sv_downloadurl w tym linku podajemy odnosnik do naszego fastdl, pamietajcie o dobrych chmodach dla plików sv_downloadurl "http://amxx.pl/fastdl/" mp_decals 300 // maximum wyswietlanych logo itp na serwerze /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // rozgrywka mp_autoteambalance 0 // wyrownuj druzyny mp_buytime 0.15 // czas kupowania na pocz rundy mp_c4timer 35 // czas w sekundach na rozbrojenie bomby mp_consistency 1 // 1 - nie pozwalaj graczy uzywac wlasnych modeli mp_flashlight 1 // 1 mozna uzywac latarki 0- dezaktywuje mp_footsteps 1 // 1 - slychac kroki graczy podczas biegu (standard) mp_freezetime 3 // czas w sekundach wstrzymania na poczatku rundy (na reload i kupno broni) mp_friendly_grenade_damage 0 // 0 - granaty nie rania tp (ale zabiebraja armor), 1 - granaty rania graczy z druzyny mp_friendlyfire 0 // 0 - jak strzelasz do swoich to ich nie ranisz, 1 - ranisz swoich mp_ghostfrequency 0.1 // czestosc odswiezania stanu dla obserwatorow mp_hostagepenalty 0 // ilosc zabic zakladnikow po ktorym dostajesz kicka, 0 - wylaczone mp_limitteams 0 // jaka maxymalna moze byc roznica ilosc graczy pomiedzy jedna a druga druzyna mp_maxrounds 0 // maksymalna liczba rund do grania, 0 - brak limitu (standard) mp_mirrordamage 0 // jak trafiasz swojego to tak jabys trafial siebie, domyslnie 0, 1 - wlacza (nie zalecane) mp_payerid 0 // wyswietla nick gracza po nacelowaniu, 0 - widac wsztkich (w kolorach) (standard), 1 - tylko tp i zakladnicy, 2 - nikogo nie pokazuje mp_roundtime 3.00 // czas trwania rundy w minutach , standard to 3 minuty, albo 1.75 na szybkie rozgrywki (aby sie nie nudzic na obsie), wartosci od 1 do 9 mp_startmoney 800 // liczba kasy na poczatku rundy mp_timelimit 20 // limit czasu grania na mapie (po nim nastepuje zmiana mapy), w minutach, ustaw na 0 na brak limitu czasu, mp_tkpunish 0 // karanie smiercia na poczatku nastepnej rundy za zabicie swojego, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak mp_winlimit 0 // limit rund do wygrania, jak jakas druzyna osiagnie te wartosc to nastepuje zmiana mapy, 0 - brak limitu (standard) pausable 0 // 0 (standard) nie pozwala graczom pauzowac gry na serwerze, 1 - pozwala, czasem na meczach sie tak ustawia sv_maxspeed 320 // maksymalna predkosc biegu gracza , standard (320) /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // obserwatorzy allow_spectators 1 // pozwalaj na obserwatorow (osoby kompletnie nie grajace), 1 - tak (standard), 0 - nie, mp_fadetoblack 0 // 1 - ekran sie sciemnia po smierci gracza (wymagane na niektorych meczach), 0 - bez sciemnienia mp_forcecamera 0 // forsuj spectarora na: 0 - nie forsuj, 1 - widok z oczu gracza i z chase mode , 2 - tylko widok z oczu gracza, zalecana wartosc 1 albo 2 mp_forcechasecam 0 // 0 - gracz moze latac po calej mapie, 1 - mozna ogladac typo swoich zalecane na rozgrywke tp, 2 - klient nie rusza sie z miejsca gdzie umarl mp_autokick 0 // automatyczne kickowanie za zabijanie swoich albo dlugie nie ruszanie sie z miejsca sv_timeout 120 // czas w sekundach, jesli gracz nie odpowie w tym czasie uznawany jest za odlaczony od serwera (jak komus sie komp zwiesi/padnie na chwile lacze) sv_spectatormaxspeed 500 // maksymalna predkosc latania obserwatora , normalny gracz biega z predkoscia 320, standard jest 500 mp_chattime 3 // po ilu sekundach po osiagnieciu timelimitu/maxrounds zmienia sie mapa /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // inne mp_autocrosshair 0 // default 0 sv_aim 0 //0 ((standard) wylacza autocelowanie, 1 - zalacza auto celowanie (nie zalecane) sv_airaccelerate 10 // akcleracja w powietrzu (bunnyjump), wartosc od 0 do 10 , 10 standardowo sv_airmove 1 // pozwala na ruch w powietrzu (bunnyjump), 1 - tak (standard), 0 - nie sv_challengetime 150 // czas w sekundach, jesli gracz sie nie podlaczy do gry w tym czasie bedzie uznawany za odlaczonego, zwieksz jesli gracze maja slabe kompy albo duzo sciagaja z serwera :D sv_cheats 0 // 0 (standard) nie pozwala na komendy give weapon, god, noclip i takie tam, 1 - dla deweloperow map albo serwero for fun sv_clienttrace 1 // (standard) 1 sv_friction 4 // poslizg na powierzchni podczas biegania, ma wplyw na predkosc kompletnego zatrzymania sie, 4 (standard) sv_gravity 800 // grawitacja, domyslnie 800, im wiecej tym trudniej skakac (przy pewnych wartosciach zejscie z malego schodka jest smiertelne a granaty padaja pod nogami) // 0 wylacza grawitacje - jak podskoczysz to juz nie upadniesz // wartosc 100, 200, 400 sanajczesciej spotykane na serwerach niekonwecjonalnych /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// / status serwera poprzez www // sprawdzenie statusu serwera tez zzera troche procesora i lacza, domyslne wartosci sa wystarczajace max_queries_global 20 // jak czesto mozna w sumie sprawdzic status serwera max_queries_sec 3 // jak czesto klient moze sprawdzac status serwera (all seeing eye, skrypty www) max_queries_window 30 // rozmiar okna czasowego na sprawdzanie zapytan ,jak masz problemy z timeoutem w hlsw ustaw na 10 // Koniec // Zapraszamy amxx.pl
Oczywiście wystarczy to przeczytać ze 3-4 razy i się większość opcji zapamięta i nie będą potrzebne te opisy

Załączone pliki
-
server.cfg 9,84 KB 1038 Ilość pobrań
#702907 Błąd: SZ_GetSpace: overflow on
Napisane przez The.Scott
w 09.06.2015 15:15
#101308 Afk Bomb Tranfer
Napisane przez Fenix666
w 25.12.2009 15:41
Afk Bomb Tranfer

Plugin przenosi bombę od gracza znajdującego się Afk do innego, najbliżej znajdującego się gracza, który nie jest afk.

1.afkbombtransfer.amxx Wrzucamy do cstrike/addons/plugins i dopisz w cstrike/addons/configs/plugins "afkbombtransfer.amxx"
2.afkbombtransfer.sma Wrzucamy do cstrike/addons/scripting
3.Restartujemy serva i cieszymy się nowym pluginem.
Polecam i Podrawiam.
Załączone pliki
-
Afk Bomb Tranfer.rar 9,78 KB 10996 Ilość pobrań
#775586 [ROZWIĄZANE] Problem z kompilacją wtyczki
Napisane przez PANDA_2zl
w 04.12.2022 23:33
#775584 [ROZWIĄZANE] Problem z kompilacją wtyczki
Napisane przez Remik
w 04.12.2022 21:35
Witam serdecznie. Wtyczka skompilowana została i można ją pobrać aczkowiel po kompilacji taki błąd pokazuje.
AMX Mod X Compiler 1.8.3-dev+5154
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhaseCopyright © 2004-2013 AMX Mod X Teamkill_assist.sma(179) : warning 233: symbol "client_disconnect" is marked as deprecated: Use client_disconnected() instead.Header size: 1520 bytesCode size: 9336 bytesData size: 11556 bytesStack/heap size: 16384 bytesTotal requirements: 38796 bytes1 Warning.Done.Czy mogę prosić o pomoc w postaci poprawy wtyczki ?? dziękuje za każdą odpowiedź.
sprawdz https://pastebin.com/KdVKy79T
#763036 Reklama serwera cs 1.6
Napisane przez
wariat aka pro
w 11.12.2019 05:16
gametracker.rs
#8097 xREDIRECT [UPDATE 09-02-2011]
Napisane przez Abes Mapper
w 13.06.2008 19:15
Aktualna Stabilna wersja: 1.0.3.3
Aktualna Wersja Beta: v2.0 RC2





[Dodano cvar redirect_countbots↵ ale tylko do opisu. W pluginie już był.

Przede wszystkim, jeśli jesteś zbyt leniwy, aby przeczytać wszystkiego to nie męcz nas problemami lub pytaniami tylko zajrzyj do

Dzięki temu pluginowi możemy się łączyć w czasie gry z innymi serwerami które są dostępne na serwerze poprzez wpisanie w say: /server
To nie prosty plugin dla prostych ludzi, którzy chcą czegoś więcej niż tylko kilka prostych funkcji. Jeśli nie jest to, co chcesz, to ok. Potem wystarczy przejść wzdłuż.
Plugin nie jest łatwy do zainstalowania. Ale nie może być trudny, bo jest uruchomiony na setki serwerów. Ja tylko miałem powiedzieć, że nie chcę mieć coś znowu podobnego do tego.
Dla tych, którzy chcą uczestniczyć w kodowaniu pluginu, kod odniesienia jest tutaj. Można również wygenerować go od źródła (z 1.0RC2 i powyżej) przy użyciu kompilatora opcji-r.
Jeśli chcesz wiedzieć, jak wiele serwerów jest uruchomiony można szukać na tej stronie . Dzięki Bailopan za dodanie go w tym momencie.
Chcesz znaleźć serwery gdzie ten plugin jest uruchomiony? Użyj tego.
Plugin ten robi wiele rzeczy, które mogą być włączone lub wyłączone niezależnie od CVARów:
● po uruchomieniu go czyta dostępne serwery z SERVERFILE (amxmodx/config/serverlist.ini)
● say: /server pokazuje listę dostępnych serwerów (jeśli redirect_manual 1) - ludzie mogą wybrać numer z listy i są natychmiast przełączani do serwera
● gdy serwer jest pełny, są automatycznie przełączani do serwera losowego lub następnego z listy - redirect_auto kontroluje to
● limit można ustawić ile administratorów może być w tym samym czasie
● kiedy serwer z listy jest pełny albo zdechł to jest wyłączony w menu i gracze nie są przekierowani tam automatycznie - a by sprawdzić czy server zdechł redirect_check_method wynosić musi >0 i sprawdzić czy jest pełny przy pomocy redirect_check_method większego od 1
● servery ogłaszają każde redirect_announce seconds - ustaw je na 0 aby wyłączyć to ogłaszanie, lista serverów jest pokazywana jako wiadomość HUD dla żywych graczy na górze, a dla trupów gdzieś na ekranie, więc nie jest zakrywana przez "spectator bars" (paski oglądających
); jak dużo informacji ma wiadomość zależy od check_methodOsoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości
● zalożność od redirect_check_method może być sprawdzona przez bycie serwerwa full/off a nawet obecnej mapie, liczba obecnych graczy i maksymalnych ich liczbie może być wyświetlana w menu i w ogłoszeniach - kiedy nie ma serevera na automatyczne przekierowanie, gracz jest wywalany z odpowiednią wiadomością
● gdy ktoś jest przekierowywany ręcznie lub automatycznie, innym graczom wyświetla się wiadomość kto się przełączył i na jaki serwer
● jest również ogłoszenie, że ludzie mogą powiedzieć /follow i przełączają się tam gdzie przełączał się ostatni przełączający się gracz, funkcja może być włączona lub wyłączona przez CVAR (redirect_follow)
● plugin jest w różnych językach (a więc musisz umieścić xredirect.txt w amxmodx/data/lang/)
● serwer może pokazać, kto przychodzi i jakiego serwera się przełączył
● własny adres IP jest wykrywany i automatycznie wyłączany na liście serwerów - automatyczne wykrywanie nie działa, jeśli używasz nazw DNS w SERVERFILE - w tym przypadku należy ustawić adres serwera DNS na własny serwer w redirect_external_address do wykrywania do pracy - wykrywania własnych serwerów.
● kiedy CVAR redirect_retry jest ustawiony na 1 serwer może umieścić ludzi w kolejce, aby ponowić próbę być przekierowany z powrotem do ostatniego serwera (np. gdy są one automatycznie przekierowywane, ale tylko chcesz grać na serwerze są też podłączone)
● lista serwerów może być załadowana z bazy SQL (tylko w wersji beta)
● statystyki na temat przekierowań mogą być zapisane do pliku i vault albo do bazy SQL (tylko w wersji beta)

● xredirect.amxx / xredirect-beta.amxx--> /plugins
● xredirect.sma / xredirect-beta.amxx --> /scripting
● xredirect.inc --> /scripting/include - tylko jakbyś chciał kompilować
● (trzeba plik stworzyć) serverlist.ini --> /configs
● xredirect.txt --> /data/lang
● xredirect.sql.txt --> (tylko w wersji beta) jeżeli używasz SQL: uruchom ten skrypt na swojej bazie danych

● say /server - pokaż menu aby przełączyć się na jakiś serwer
● say_team /server - pokaż menu aby przełączyć się na jakiś serwer
● pickserver - pokaż menu aby przełączyć się na jakiś serwer
● say /follow - podążaj za ostatnim przełączonym graczem na serwer na który się przełączył
● say_team /follow - podążaj za ostatnim przełączonym graczem na serwer na który się przełączył
● say /retry - ponów połączenie z ostatnim serwerem jakim chciałeś się połączyć jeśli był pełny
● say_team /retry - ponów połączenie z ostatnim serwerem jakim chciałeś się połączyć jeśli był pełny
● say /stopretry - zatrzymaj ponawiane łączenie się z serwerem
● say_team /stopretry - zatrzymaj ponawiane łączenie się z serwerem
● redirect_announce_now - ogłoś listę servera natychmiast, wymagany dostęp - ADMIN_KICK
● redirect_user - <playername|playerid> [servernum] - przełącz gracza [na dany serwer], wymagany dostęp - ADMIN_KICK
● redirect_queue - pokazuje aktualną kolejkę do przekierowań, wymagany dostęp - ADMIN_KICK
● redirect_stats - pokazuje statystyki na temat przekierowań, wymagany dostęp - ADMIN_KICK, dostępne tylko wtedy gdy SQL nie jest używany

CVARy, muszą być wpisane do amxx.cfg. Dopiero ustawienie ich za pomocą konsoli (bezpośrednie, ssh, rcon, hLSW ...) jest problematyczne z kilku powodów.
● redirect_active - 1/0 włącza/wyłącza plugin - jeśli jest to ustawione na 0 wszystkie inne CVARy, są ignorowane, domyślnie 1
● redirect_auto
-- 0 = wyłączyć automatyczne przekierowanie gdy serwer jest pełny
-- 1 = gdy serwer jest pełny, przekierowuje na serwer losowo z listy
-- 2 = gdy serwer jest pełny, przekierowuje na następny serwer z listy
-- 3 = zawsze przekierowuje (nawet jeżeli serwer jest pusty) z wyjątkiem administratorów, przekierowanie na losowegy serwer
-- 4 = zawsze przekierowuje (nawet jeżeli serwer jest pusty) z wyjątkiem administratorów, przekierowuje na następny serwer z listy
-- 5* = zawsze przekierowuje (nawet jeżeli serwer jest pusty) w tym administratorzy, przekierowanie na losowy serwer
-- 6* = zawsze przekierowuje (nawet jeżeli serwer jest pusty) w tym administratorzy, przekierowuje na następny serwer z listy
domyślnie 0
(* Jeśli chcesz tylko przekierować ludzi ze starego serwera na nowy podczas okresu przejściowego, należy rozważyć użycie T E G O pluginu, łatwiejsze w obsłudze i ma wszystko co potrzeba)
Zależności:
Kiedy redirect_check_method jest ustawiony na 2 automatyczne przekierowanie wykryje, gdy serwer jest pełny i nie przekieruje do niego - w przeciwnym razie nie będzie można wykryć i przekieruje gracza na pełny serwer
Kiedy redirect_check_method jest ustawiony na 1 automatyczne przekierowanie wykryje, gdy serwer nie odpowiada i nie przekieruje do niego – w przeciwnym razie nie będzie można wykryć i przekieruje gracza na wyłączony serwer
● redirect_manual
-- 0 = wyłącza ręczne przekierowanie w say: /server
-- 1 = umożliwia ręczne przekierowanie w say: /server
-- 2 = umożliwia ręczne przekierowanie w say: /server i pokazuje podmenu kiedy gracz nie może zostać przekierowany
-- 3 = umożliwia ręczne przekierowanie w say: /server i zawsze pokazuje podmenu z którego gracz może zdecydować się na przekierowanie (jeśli to możliwe)
domyślnie 0
Zależności
Informacje kiedy serwer jest offline, można zobaczyć tylko gdy redirect_check_method jest ustawiony na 1 albo 2 – w przeciwnym wypadku każdy serwer będzie online i będzie można do niego przejść
Informacje (mapa i ilość graczy) może zostać wyświetlona tylko gdy redirect_check_method jest ustawony na 2 – w przeciwnym wypadku tego nie będzie
● redirect_follow
-- 0 = wyłącza śledzenie gracza poprzez komende /follow na serwer gdzie dany gracz się przekierował – oczywiście ludzie mogą nadal używać /server aby pójść na ten sam serwer
-- 1 = włącza śledzenie gracza poprzez komende /follow na serwer gdzie dany gracz się przekierował
● redirect_external_address - To ustawienie jest konieczne, jeśli chcesz przekierować do nazw DNS zamiast adresów IP, np. jeśli adres= w pliku serverlist.ini jest world1.n-ice.org zamiast 85.10.209.243. Jeśli nie wiesz jak to działa i jakie są nazwy DNS to pozostaw ustawienie puste
Dostępne ustawienia:
Zestaw własnych nazw DNS adres serwera zewnętrznego - potrzebne tylko w przypadku korzystania z nazw DNS zamiast adresów IP w SERVERFILE - to musi odpowiadać nazwie w SERVERFILE - włączając port!
Przykład:
redirect_external_address "my.cool.domain.example.com:27015"
● redirect_check_method - te ustawienie definiuje jakie informacje xREDIRECT odczytuje z innych serwerów na liście. Ma też wpływ jak menu ma być wyświetlane.
-- 0 = nie sprawdza innych serwerów
-- 1 = tylko ping (aby sprawdzić czy serwer jest online)
-- 2 = sprawdza aktualną ilość graczy, maximum możliwych graczy i aktualną mapę
● redirect_announce - to ustawienie określa, czy xREDIRECT ma ogłaszać serwery znajdujące się na liście serwerów
-- 0 = wyłącza ogłoszenie
-- "jakaś wartość większa od 0" = sekundy w jakim przedziale ma się wyświetlać ogłoszenie
domyślnie 60
Zależności
Jakie informacje są ogłoszane zależą od redirect_check_method
Kiedy redirect_check_method jest ustawiony na 1 albo 2 ogłoszenia będą pokazywały także czy serwer jest offline, jeśli nie odpowiada – w innym wypadku zawsze będzie pokazywało serwery online
Kiedy redirect_check_method jest ustawiony na 2 ogłoszenia będą pokazywały także czy serwer jest offline, jeśli nie odpowiada oraz aktualną/maksymalną liczbę graczy i jaka mapa – w przeciwnym wypadku nie będzie tych informacji w ogłoszeniach
● redirect_announce_mode - komu mają być wyświetlane ogłoszenia: 1 = żywi gracze, 2 = zmarli (także obserwatorzy), 3 = obaj, domyślnie 3
● redirect_announce_alivepos_x - wyświetlane komunikaty w pozycji pionowej z y dla żywych ludzi, domyślnie -1,0
● redirect_announce_alivepos_y - wyświetlane komunikaty w horyzontalnej pozycji na y dla żywych ludzi, domyślnie 0,01
● redirect_announce_deadpos_x - wyświetlane komunikaty w pozycji pionowej dla martwych ludzi, domyślnie -1,0
● redirect_announce_deadpos_y - wyświetlane komunikaty w horyzontalnej pozycji dla martwych ludzi, domyślnie 0,35
● redirect_show - to ustawienie określa, czy informacje na temat przekierowań innych graczy są wyświetlane w obszarze czatu.
-- 1 = włącza informacje w obszarze czatu
-- 0 = wyłącza informacje w obszarze czatu
domyślnie 1
● redirect_adminslots - to ustawienie określa, czy będzie traktować adminów w sposób szczególny. Może być również postrzegane jako funkcja VIP.
Kiedy włączone:
# VIP-y mogą korzystać z retry, nawet gdy funkcja jest wyłączona
# VIP-y mogą przekierować siebie na serwery z hasłem niepublicznym
# VIP-y mogą dołączyć na serwer z ustawionym adminslots = (określonym w serverlist.ini)
# VIP-y nie są automatycznie przekierowywane kiedy redirect_auto jest ustawiony na 3 lub 4
# gdy serwer jest pełny i VIP się łączy, xREDIRECT wyszukuje zwykłego gracza, który jest podłączony w najkrótszym czasie i przekierowuje go do jednego z innych serwerów lub wyrzuca go z serwera jeśli slot na jakimkolwiek innym serwerze jest niedostępny
-- 0 = Adminslots jest wyłączony
-- 1 = Adminslots jest włączony
domyślnie 0
Zależności:
Ustawienie daje efekty tylko kiedy redirect_auto jest ustawiony na 1 lub 2
● redirect_maxadmins - maksymalna liczba adminów, którzy mają imunitet automatycznego przekierowania
-- 0 = nieograniczona liczba adminów
-- 1-32 = maksymalna liczba adminów
domyślnie 0
● redirect_retry - to ustawienie określa, czy użytkownicy, którzy zostali przekierowani będą mogli użyć /retry i wejść na serwer kiedy zwolni się slot
-- 0 = wyłącza komendę /retry
-- 1 = włącza komendę /retry
● redirect_hidedown - ukrywanie serwerów które są offline (nie odpowiadają):
-- 0 = nie ukrywa
-- 1 = ukrywa w menu
-- 2 = ukrywa w ogłoszeniach
-- 3 = ukrywa w menu i ogłoszeniach
domyślnie 0
Zależności
Daje efekt tylko kiedy redirect_check_method jest ustawiony na 1 lub 2
● redirect_localslots - to ustawienie określa, czy gracze lokalni mają pierwszeństwo przed graczami z internetu. Może to zostać wykorzystane dla serwerów, które mają większość graczy LAN (np. granie w kafejce internetowej). Działa jak adminslots, przekierowuje graczy z internetu aby zrobić miejsce tym z sieci lokalnej
Lokalny gracz to ktoś, kto łączy się z lokalnego adresu, zgodnie z RFC 1918:
10.0.0.0 – 10.255.255.255
172.16.0.0 – 172.31.255.255
192.168.0.0 – 192.168.255.255
169.254.0.0 – 169.254.255.255
-- 0 = nie rezerwuj slotów dla lokalnych graczy
-- 1 = rezerwuj sloty dla lokalnych graczy
domyślnie 0
● redirect_countbots - czy plugin ma liczyć botów jako zwykłych graczy (do pokazywania w statusie)
1-- tak (domyślnie)
2 -- nie

PLIK LISTY SERWERÓW
Plik musi być w formacie ini. Opis:
● id = identyfikator serwera (używany do jednoznacznej identyfikacji w statystykach albo żeby pokazać gdzie gracz został przekierowany i skąd) Ustawienie to umożliwia mieć różne rozkazy w każdym serverlist.ini na każdym serwerze
● address = adres serwera (może być IP albo nazwa DNS)
● localaddress = adres serwera sieci lokalnej - niezbędne do określenia tylko kiedy gracze także mogą się połączyć z sieci lokalnej
● port = port serwera - wartość pomiędzy 1025 a 65536, domyślnie 27015
● cmdbackup = określa jak często żądanie UDP jest wysyłane do serwera (z redirect_check_method > 0), domyślnie 2
● noauto = 1 wyłącza automatyczne przekierowanie na dany serwer niezależnie jak redirect_auto jest ustawiony, 0 oznacza kontrolę przez redirect_auto, domyślnie 0
● nomanual = 1 wyłącza ręczne przekierowanie na dany serwer niezależnie jak redirect_manual jest ustawiony, 0 oznacza kontrolę przez redirect_manual, domyślnie 0
● nodisplay = jeśli jest ustawione na 1 to będzie ukrywać serwer z listy serwerów i komunikatów, domyślnie 0
● adminslots = jeśli jest ustawione na 1 plugin będzie przekierowywał ludzi tylko z zarezerwowanym slotem gdzie jest np. 12/13 graczy na danym serwerze gdzie się chce przejść, domyślnie 0
● password = hasło potrzebne aby wejść na serwer, domyślnie zostawione puste miejsce
● publicpassword = jeśli ustawione na 1, każdy gracz może się połączyć na serwer z hasłem, kiedy ustawione na 0 mogą przejść tylko admini, domyślnie 0
● private = jeżeli ustawione na 0, serwer nie jest prywatny; ustawienie na hide ukryje serwer w menu i ogłoszeniach dla graczy ale NIE dla adminów; ustawienie na fullhide jest jak hide ale nie wyświetla informacji "X został przekierowany do Y" kiedy admin się przekierował, domyślnie 0
● category = ustawienie to spowoduje przydzielenie danego serwera do danej kategorii, np.: "Serwery AIM MAP", nazwę należy wpisać bez cudzysłowia
Domyślna nazwa pliku to serverlist.ini
Ta nazwa może być zmieniona ale tylko edytując źródłowy plik .sma i skompilowany do formatu .amxx
serverlist.ini powinien wyglądać mniej więcej tak:
[pierwszy serwer] address=example.n-ice.org port=27015 cmdbackup=5 noauto=1 nomanual=1 nodisplay=0 [drugi serwer] address=example2.n-ice.org port=27015 private=hide category=Serwery AIM MAP
Wszystkie serwery muszą mieć takie same SERVERFILE. Oznacza to, że jeżeli masz serwer A i B oba serwery muszą mieć się na liście. Tak więc każdy serwer zawsze musi mieć siebie w swojej liście. W innym przypadku plugin nie będzie działać poprawnie.
Należy pamiętać, że przy użyciu więcej niż 5 serwerów w SERVERFILE musisz zmienić określenie MAX_SERVERFORWARDS i ponownie skompilować plugin. Jeśli jest więcej serwerów w pliku niż określone przez MAX_SERVERFORWARDS to reszta serwerów będzie ignorowana.
Nie ma potrzeby, aby dodać nomanual = 1, noauto = 1 lub podobnego do tego.
DPROTO/Sprawdzanie protokołu
Standardowo plugin nie działa na DPROTO.
Tzn że jeżeli mamy na liście serwer z innym protokołem (także dproto) to może nas nie przekierować.
Aby to wyłączyć należy znaleźć linijkę:
#define MOD_DETECTION truei zamienić na
#define MOD_DETECTION falsePo tym zabiegu oczywiście czeka nas ponowna kompilacja pluginu.
Aktywacja SQL i/albo statystyk
Standardowo plugin ma wyłączony SQL.
Aby włączyć SQL i statystyki, należy znaleźć linijki:
//#define SQL //#define STATISTICSi zamienić na:
#define SQL #define STATISTICSCzyli skasować ukośniki.
SQL ON i STATYSTYKI OFF:
Lista serwerów zostanie załadowana z bazy danych. Statystyki nie będą się zapisywały.
SQL ON i STATYSTYKI ON:
Lista serwerów zostanie załadowana z bazy danych. Statystyki będą zapisywane do tablicy SQL
SQL OFF i STATYSTYKI ON:
Lista serwerów zostanie załadowana z pliku serverlist.ini.
Statystyki zostaną zapisane do vault i do pliku xredirect-actions.csv w folderze logów AMXX.
Vault będzie trzymał dane sumaryczne (liczba ręcznych przekierowań, automatycznych przekierowań, itp.).
Dane w vault mogą być przeszukiwane za pomocą nowej komendy redirect_stats.
Plik CSV będzie trzymał wszystkie akcje xREDIRECT z dokładnymi danymi (data, czas, nazwa przekierowanego gracza, ID gracza, adres IP...).
SQL OFF i STATYSTYKI OFF:
Lista serwerów zostanie załadowane z pliku serverlist.ini. Statystyki nie będą się zapisywały.
Dane do SQL należy skonfigurować w /config/sql.cfg i uruchomić skrypt w bazie danych który jest w xredirect.sql.txt jeśli chcesz używać tego z AMXX. To stworzy tabele które będzie używał xREDIRECT.
Aby skonfigurować parametry listy serwerów, należy wprowadzić skrypty wedle tych:
INSERT INTO xredirect_attributes VALUES (1, 3, 'nomanual', '1'); INSERT INTO xredirect_attributes VALUES (2, 3, 'nomanual', '0');
Przypuszczam że pierwsza cyfra to dany serwer, druga cyfra to linijka a trzecia to wartość parametru.
Jeżeli błędnie to proszę o poprawienie mnie (nie znam się na bazach danych)

Tłumaczenia
● Angielski - xOR ([email protected])
● Niemiecki - xOR ([email protected])
● Duński - Multiply ([email protected]) - www.JUHP.net
● Francuski - kEnNy_^
● Węgierski - Millertrash
● Szwecki - R4x
● Fiński - X3D ([email protected])
● Holenderski - Janet Jackson
● Hiszpański - KylixMynxAltoLAG ([email protected])
● Polski - _KaszpiR_
● Islandzki - Throstur
● Rosyjski - [-] ([email protected])
● Leetspeak - Curryking [former version by Twilight Suzuka (http://www.alphapoint.org/rcr)]
● Serbski - iggy_bus
● Łotewski - Toster v2.1
● Portugalski (Portugalia) - H(x)m3m do S@c0
● Portugalski (Brazylia) - commonbullet
Minimalne Wymagania
● Metamod v1.18
● HLDS v3.1.1.1
● AMXX v1.70 (v1.80 dla wersji beta)

Plugin wymaga moduł sockets i ewentualnie nvaultl
Załączone pliki
-
xredirect.txt 57,33 KB 3402 Ilość pobrań
-
xredirect.inc.zip 325 bajtów 2864 Ilość pobrań
-
xredirect.sql.txt 1,62 KB 2111 Ilość pobrań
-
xredirect-beta-amxx-sma.zip 93,1 KB 2127 Ilość pobrań
-
xredirect-amxx-sma.zip 75,71 KB 3481 Ilość pobrań
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: WitKu
- Regulamin