Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Szet - zdjęcie

Szet

Rejestracja: 22.07.2019
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.07.2020 09:43
-----

#761803 Just Capture The Flag (Wymarły mod)

Napisane przez DarkGL w 03.10.2019 21:26

https://forums.allie...ad.php?t=132115


  • +
  • -
  • 1


#761834 Just Capture The Flag (Wymarły mod)

Napisane przez Alelluja w 04.10.2019 23:02

FATAL ERROR (shutting down): Mod_LoadModel: models/red_flag.mdl not found     - nie masz wgranego modelu w tym folderze

 

[AMXX] Plugin file open error (plugin "NAZWA PLUGINU")   -  masz plugin dopisany do plugins.ini a nie jest wgrany do folderu plugins


  • +
  • -
  • 1


#761766 Prośba o klasy (CoD Mod by O'Zone cs 1.6)

Napisane przez O'Zone w 01.10.2019 16:50

Nie powiedziałbym, że wykorzystanie eventu damage z csx, bez jakiegokolwiek sprawdzania czy gracz faktycznie posiada tą klasę, jest prawidłowe.

Jakby nie było ten bonus byłby aktywny zawsze przy trafieniu w głowę.

Tymczasem można to zrobić chociażby tak:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#761728 Prośba o klasy (CoD Mod by O'Zone cs 1.6)

Napisane przez Alelluja w 29.09.2019 22:13

Sprawdź to

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#759203 Voice Manager

Napisane przez O'Zone w 16.05.2019 11:43

Ale ten gag nei działa na niektórych graczy , ten twój gag to już w ogóle gorzej działa niż taki co mi ziomek zrobił . Ale tam też niektórych się nie da zgagować. najczęściej jak jest reklama group boost.

 

W takim razie jak już powiedziałem, pochwal się kodem i będzie można porównać oba pluginy.

 

Tutaj nie ma nic nadzwyczajnego, jak każdy inny plugin zarządzający głosem graczy wykorzystywany jest forward FM_Voice_SetClientListening

i w metodzie set_client_listening długa seria warunków określa, czy głos gracza jest słyszalny dla innego, bo to oczywiście serwer zarządza rozmowami graczy.

 

 

Tylko też na nick ... , ja nie wiem jak te bany w końcu działają bo nick możesz zmienic ip też , i cfg też . :D

 

Oczywiście, że można. Każdą z tych metod da się obejść i to tym właściwie są wyżej posty: mój i aSiorra.

Nie istnieje na ten moment żadna metoda, która pozwala w 100% pewne identyfikowanie (i zbanowanie) gracza

i jako właściciel serwerów powinieneś bardzo dobrze zdawać sobie z tego sprawę.


  • +
  • -
  • 2


#759176 Voice Manager

Napisane przez O'Zone w 14.05.2019 18:49

A jest ktoś w stanie zrobić to tak aby naprawdę gagowało wszystkich graczy ? 

 

Bo ta wersja to chyba gorzej działa od mojej. 

 

W przypadku permanentnego gag'a gracz jest mutowany po IP, SteamID i nicku.

Po takich informacjach jest wyszukiwany w bazie przy wejściu na serwer - wystarczy, żeby pokrywała się jedna z nich.

Natomiast gag na mapę jest nakładany tylko i wyłącznie na nick.

 


Jeśli masz bardziej niezawodny mechanizm oznaczania graczy jako zmutowanych, możesz się pochwalić.

 


  • +
  • -
  • 2


#101041 Admin spec esp

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 24.12.2009 00:12

Jak admin żyje to mu linie są niepotrzebne.
Ty chcesz cheat'a dla adminów a tego nie lubimy.
Poza tym to nie dział na takie pytania/prośby.
  • +
  • -
  • 1


#761414 "Ściana" C4 na 1 bombside

Napisane przez O'Zone w 08.09.2019 13:38

Jeśli był to polski serwer, zakładam, że trafiłeś na plugin Map Blocking Walls. z którego na ten moment na pewno korzysta Infectia.pl.

W moim repozytorium znajdziesz też folder walls, gdzie znajduje się część wymaganych plików, ale brakuje chociażby dictionary,

więc postanowiłem poświęcić kilka minut i zrobić gotową paczkę, która jest w załączniku.

 

1. Folder walls w katalogu configs to gotowe configi ścian na 75 mapach blokujących dostęp do jednego z BSów.

2. W katalogu katalogu sprites znajduje się wall.spr z dwoma teksturami ścian.

Jedna z nich zawiera logo mojej starej sieci serwerów, więc musisz go sobie zedytować używając np. Sprite Explorer,

eksportując obie tekstury jako jako .bmp, edytując tą z logiem przy użyciu jakiegoś programu graficznego i budując nowego sprite.

3. W data/lang znajdziesz walls.txt, czyli dictionary ze stringami translacyjnymi.

4. W scripting i plugins wrzuciłem plugin w dwóch wersjach, walls_old pod AMXX 1.8.2. i walls pod AMXX 1.8.3+.

 

Co do samego pluginu, ściany aktywują się blokując przejścia, jeśli na serwerze jest mniej niż określona w configu liczba graczy.

Całość konfiguracji, w tym edycja istniejących ścian jak i dodawanie ich na innych mapach jest dostępna z poziomu menu pod komendą /walls (lub /sciany).

Dla ciekawskich, wygląda to tak:

zk383mJ.jpg

Załączone pliki

  • Załączony plik  walls.zip   113,83 KB  535 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 10


#757324 Kilka Klas na CODMODA

Napisane przez O'Zone w 25.02.2019 17:37

Nie rozumiem, czyli chcesz żeby ktoś ci sam pisał klasy od nowa, bo nie ma być z generatora?

 

Pozwolę sobie potwierdzić słowa ChrisN.

Silnik mojego CoDa posiada masę dodatkowych wbudowanych funkcjonalności

i sporo rzeczy można załatwić kilkoma linijkami kodu z użyciem natywów i forwardów,

stąd też zarówno klasy jak i itemy pisze się z ich wykorzystaniem.

 

 

SecretARczi, na szybko skrobnąłem ci wszystkie 4 klasy, zmień sobie bazowe statystyki

i ewentualnie dodaj dodatkowe bronie, jeśli jeszcze jakieś chcesz.


  • +
  • -
  • 3


#759056 [O'ZONE] Klasa AirMan

Napisane przez O'Zone w 05.05.2019 11:39

Jak miło zobaczyć na forum pierwszą klasę pod mojego CoD'a, której sam nie napisałem.

Nie mogłem się oczywiście powstrzymać przez zrobieniem refactoringu.

 

Btw, w cstrike.rar poza zasobami wrzuciłeś też jakieś swoje screeny :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#761204 Problemy z usługami do sklepu d0naciak

Napisane przez Hiko w 28.08.2019 17:35

Nie posiadasz include "ss_add_service_durati on". Musiałbyś nabyć biblioteki i dodać je do kompilatora lokalnego do folderu include.

to nie jest include, wgraj smshop.inc do kompilatora :)


  • +
  • -
  • 1


#757240 Call of Duty Mod (by O'Zone)

Napisane przez O'Zone w 23.02.2019 23:18

Wydano wersję oznaczoną numerem 1.3.0.
Lista zmian jest dość długa, więc tym razem oszczędzę sobie jej tłumaczenie i wklejanie w poście tutaj.
Wszyscy, którzy chcą sprawdzić co się zmieniło mogą przeczytać changelog tutaj.
Jest tam także instrukcja aktualizacji z wersji 1.2.1 ze względu na pojawienie się nowego modelu,
a przede wszystkim zmiany w strukturze dwóch tabel bazy danych.

 

Dodatkowo dla wszystkich chcących szybko postawić serwer z AMXX 1.9,

ReHLDS, ReGameDLL, Reunion i kilkoma dodatkami przygotowałem BasePack.

 

Natomiast osobom korzystającym z Sublime Text 3 pragnę polecić plugin AMXXEditor.


  • +
  • -
  • 5


#757185 Call of Duty Mod (by O'Zone)

Napisane przez O'Zone w 22.02.2019 19:30

FATAL ERROR (shutting down): Cache_TryAlloc: 279408 is greater then free hunk  

 

Wystarczy zajrzeć tutaj.
 


  • +
  • -
  • 3


#760354 Plugin liczący fragi z każdej broni osobno

Napisane przez O'Zone w 04.08.2019 10:52

Pozwolę sobie wspomnieć o Ultimate Stats, w którym to pluginie statystyki każdej broni są liczone osobno

zapewniając własną implementację natywu get_user_wstats z zawsze aktualnymi statystykami.


  • +
  • -
  • 1


#760484 Przekazywanie danych w menu / Tworzenie menu z nickami graczy

Napisane przez Robiin w 08.08.2019 11:24

W związku z przestarzałym tematem i kodem, który ciągle widzę, że się pojawia:

Spoiler

 

Dodaję na szybko wam snippet, który wygląda ładniej i generalnie nie używa starych metod:

 

Przekazywanie indeksu gracza AMXX 1.8.3 i niżej:

Spoiler

 

Przekazywanie indeksu gracza AMXX 1.9 i wyżej:

Spoiler

 

 

Opcja jeszcze krótsza:

Spoiler

 

Przekazywanie wielu wartości w menu:

Spoiler

 

Przekazywanie dwóch stringów:

Spoiler

 


  • +
  • -
  • 12