https://forums.allie...ad.php?t=132115
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Szet
Rejestracja: 22.07.2019Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.07.2020 09:43





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 5
- Odwiedzin: 2 338
- Tytuł: Nowy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Vitt
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Wrocław
Kontakt
#761803 Just Capture The Flag (Wymarły mod)
Napisane przez DarkGL
w 03.10.2019 21:26
#761834 Just Capture The Flag (Wymarły mod)
Napisane przez Alelluja
w 04.10.2019 23:02
#761766 Prośba o klasy (CoD Mod by O'Zone cs 1.6)
Napisane przez O'Zone
w 01.10.2019 16:50
Nie powiedziałbym, że wykorzystanie eventu damage z csx, bez jakiegokolwiek sprawdzania czy gracz faktycznie posiada tą klasę, jest prawidłowe.
Jakby nie było ten bonus byłby aktywny zawsze przy trafieniu w głowę.
Tymczasem można to zrobić chociażby tak:
Załączone pliki
-
codclass_miastowy.sma 994 bajtów 119 Ilość pobrań
codclass_miastowy.amxx
#761728 Prośba o klasy (CoD Mod by O'Zone cs 1.6)
Napisane przez Alelluja
w 29.09.2019 22:13
#759203 Voice Manager
Napisane przez O'Zone
w 16.05.2019 11:43
Ale ten gag nei działa na niektórych graczy , ten twój gag to już w ogóle gorzej działa niż taki co mi ziomek zrobił . Ale tam też niektórych się nie da zgagować. najczęściej jak jest reklama group boost.
W takim razie jak już powiedziałem, pochwal się kodem i będzie można porównać oba pluginy.
Tutaj nie ma nic nadzwyczajnego, jak każdy inny plugin zarządzający głosem graczy wykorzystywany jest forward FM_Voice_SetClientListening
i w metodzie set_client_listening długa seria warunków określa, czy głos gracza jest słyszalny dla innego, bo to oczywiście serwer zarządza rozmowami graczy.
Tylko też na nick ... , ja nie wiem jak te bany w końcu działają bo nick możesz zmienic ip też , i cfg też .
Oczywiście, że można. Każdą z tych metod da się obejść i to tym właściwie są wyżej posty: mój i aSiorra.
Nie istnieje na ten moment żadna metoda, która pozwala w 100% pewne identyfikowanie (i zbanowanie) gracza
i jako właściciel serwerów powinieneś bardzo dobrze zdawać sobie z tego sprawę.
#759176 Voice Manager
Napisane przez O'Zone
w 14.05.2019 18:49
A jest ktoś w stanie zrobić to tak aby naprawdę gagowało wszystkich graczy ?
Bo ta wersja to chyba gorzej działa od mojej.
W przypadku permanentnego gag'a gracz jest mutowany po IP, SteamID i nicku.
Po takich informacjach jest wyszukiwany w bazie przy wejściu na serwer - wystarczy, żeby pokrywała się jedna z nich.
Natomiast gag na mapę jest nakładany tylko i wyłącznie na nick.
Jeśli masz bardziej niezawodny mechanizm oznaczania graczy jako zmutowanych, możesz się pochwalić.
#101041 Admin spec esp
Napisane przez mgr inż. Pavulon
w 24.12.2009 00:12
#761414 "Ściana" C4 na 1 bombside
Napisane przez O'Zone
w 08.09.2019 13:38
Jeśli był to polski serwer, zakładam, że trafiłeś na plugin Map Blocking Walls. z którego na ten moment na pewno korzysta Infectia.pl.
W moim repozytorium znajdziesz też folder walls, gdzie znajduje się część wymaganych plików, ale brakuje chociażby dictionary,
więc postanowiłem poświęcić kilka minut i zrobić gotową paczkę, która jest w załączniku.
1. Folder walls w katalogu configs to gotowe configi ścian na 75 mapach blokujących dostęp do jednego z BSów.
2. W katalogu katalogu sprites znajduje się wall.spr z dwoma teksturami ścian.
Jedna z nich zawiera logo mojej starej sieci serwerów, więc musisz go sobie zedytować używając np. Sprite Explorer,
eksportując obie tekstury jako jako .bmp, edytując tą z logiem przy użyciu jakiegoś programu graficznego i budując nowego sprite.
3. W data/lang znajdziesz walls.txt, czyli dictionary ze stringami translacyjnymi.
4. W scripting i plugins wrzuciłem plugin w dwóch wersjach, walls_old pod AMXX 1.8.2. i walls pod AMXX 1.8.3+.
Co do samego pluginu, ściany aktywują się blokując przejścia, jeśli na serwerze jest mniej niż określona w configu liczba graczy.
Całość konfiguracji, w tym edycja istniejących ścian jak i dodawanie ich na innych mapach jest dostępna z poziomu menu pod komendą /walls (lub /sciany).
Dla ciekawskich, wygląda to tak:
Załączone pliki
-
walls.zip 113,83 KB 535 Ilość pobrań
#757324 Kilka Klas na CODMODA
Napisane przez O'Zone
w 25.02.2019 17:37
Nie rozumiem, czyli chcesz żeby ktoś ci sam pisał klasy od nowa, bo nie ma być z generatora?
Pozwolę sobie potwierdzić słowa ChrisN.
Silnik mojego CoDa posiada masę dodatkowych wbudowanych funkcjonalności
i sporo rzeczy można załatwić kilkoma linijkami kodu z użyciem natywów i forwardów,
stąd też zarówno klasy jak i itemy pisze się z ich wykorzystaniem.
SecretARczi, na szybko skrobnąłem ci wszystkie 4 klasy, zmień sobie bazowe statystyki
i ewentualnie dodaj dodatkowe bronie, jeśli jeszcze jakieś chcesz.
Załączone pliki
-
codclass_invisible_superpremium.sma 1,63 KB 402 Ilość pobrań
codclass_invisible_superpremium.amxx
-
codclass_kapitan_superpremium.sma 840 bajtów 134 Ilość pobrań
codclass_kapitan_superpremium.amxx
-
codclass_zwiadowca_superpremium.sma 1,07 KB 655 Ilość pobrań
codclass_zwiadowca_superpremium.amxx
-
codclass_boskijohny_superpremium.sma 1,02 KB 129 Ilość pobrań
codclass_boskijohny_superpremium.amxx
#759056 [O'ZONE] Klasa AirMan
Napisane przez O'Zone
w 05.05.2019 11:39
Jak miło zobaczyć na forum pierwszą klasę pod mojego CoD'a, której sam nie napisałem.
Nie mogłem się oczywiście powstrzymać przez zrobieniem refactoringu.
Btw, w cstrike.rar poza zasobami wrzuciłeś też jakieś swoje screeny
Załączone pliki
-
codclass_airman.sma 4,17 KB 103 Ilość pobrań
codclass_airman.amxx
-
cstrike.zip 406,83 KB 74 Ilość pobrań
#761204 Problemy z usługami do sklepu d0naciak
Napisane przez Hiko
w 28.08.2019 17:35
#757240 Call of Duty Mod (by O'Zone)
Napisane przez O'Zone
w 23.02.2019 23:18
Wydano wersję oznaczoną numerem 1.3.0.
Lista zmian jest dość długa, więc tym razem oszczędzę sobie jej tłumaczenie i wklejanie w poście tutaj.
Wszyscy, którzy chcą sprawdzić co się zmieniło mogą przeczytać changelog tutaj.
Jest tam także instrukcja aktualizacji z wersji 1.2.1 ze względu na pojawienie się nowego modelu,
a przede wszystkim zmiany w strukturze dwóch tabel bazy danych.
Dodatkowo dla wszystkich chcących szybko postawić serwer z AMXX 1.9,
ReHLDS, ReGameDLL, Reunion i kilkoma dodatkami przygotowałem BasePack.
Natomiast osobom korzystającym z Sublime Text 3 pragnę polecić plugin AMXXEditor.
#760354 Plugin liczący fragi z każdej broni osobno
Napisane przez O'Zone
w 04.08.2019 10:52
Pozwolę sobie wspomnieć o Ultimate Stats, w którym to pluginie statystyki każdej broni są liczone osobno
zapewniając własną implementację natywu get_user_wstats z zawsze aktualnymi statystykami.
#760484 Przekazywanie danych w menu / Tworzenie menu z nickami graczy
Napisane przez Robiin
w 08.08.2019 11:24
W związku z przestarzałym tematem i kodem, który ciągle widzę, że się pojawia:
new players[32], pnum, tempid; new szName[32], szTempid[10]; get_players(players, pnum); for(new i; i<pnum; i++) { tempid = players[i]; if(!is_user_connected(tempid)) continue; get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName)); num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid)); menu_additem(menu, szName, szTempid); }
Dodaję na szybko wam snippet, który wygląda ładniej i generalnie nie używa starych metod:
Przekazywanie indeksu gracza AMXX 1.8.3 i niżej:
public myMenu(index) { new menuIndex = menu_create("Menu:", "myMenu_handler"), userName[33], userIndex[3]; for(new i = 1; i <= 32; i++) { if(!is_user_connected(i)) { continue; } get_user_name(i, userName, charsmax(userName)); formatex(userIndex, charsmax(userIndex), "%i", i); menu_additem(menuIndex, userName, userIndex); } menu_display(index, menuIndex); return PLUGIN_HANDLED; } public myMenu_handler(index, menuIndex, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menuIndex); return PLUGIN_HANDLED; } new menuData[2], blank, target; menu_item_getinfo(menuIndex, item, blank, menuData, charsmax(menuData), _, _, blank); menu_destroy(menuIndex); target = str_to_num(menuData); if(!is_user_connected(target)) { return PLUGIN_HANDLED; } return PLUGIN_HANDLED; }
Przekazywanie indeksu gracza AMXX 1.9 i wyżej:
public myMenu(index) { new menuIndex = menu_create("Menu:", "myMenu_handler"); for(new i = 1; i <= 32; i++) { if(!is_user_connected(i)) { continue; } menu_additem(menuIndex, fmt("%n", i), fmt("%i", i)); } menu_display(index, menuIndex); return PLUGIN_HANDLED; } public myMenu_handler(index, menuIndex, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menuIndex); return PLUGIN_HANDLED; } new menuData[2], target; menu_item_getinfo(menuIndex, item, _, menuData, charsmax(menuData)); menu_destroy(menuIndex); target = str_to_num(menuData); if(!is_user_connected(target)) { return PLUGIN_HANDLED; } return PLUGIN_HANDLED; }
Opcja jeszcze krótsza:
public myMenu(index) { new menuIndex = menu_create("Menu:", "myMenu_handler"), i[1]; for(i[0] = 1; i[0] <= 32; i[0]++) { if(!is_user_connected(i[0])) { continue; } menu_additem(menuIndex, fmt("%n", i), i[0]); } menu_display(index, menuIndex); return PLUGIN_HANDLED; } public myMenu_handler(index, menuIndex, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menuIndex); return PLUGIN_HANDLED; } new menuData[1], target; menu_item_getinfo(menuIndex, item, _, menuData, charsmax(menuData)); menu_destroy(menuIndex); target = menuData[0]; if(!is_user_connected(target)) { return PLUGIN_HANDLED; } return PLUGIN_HANDLED; }
Przekazywanie wielu wartości w menu:
public myMenu(index) { new menuIndex = menu_create("Menu:", "myMenu_handler"), menuData[4]; for(new i = 1; i <= 32; i++) { if(!is_user_connected(i)) { continue; } menuData[0] = i; menuData[1] = cs_get_user_money(i); menuData[2] = index; menu_additem(menuIndex, fmt("%n", i), menuData); } menu_display(index, menuIndex); return PLUGIN_HANDLED; } public myMenu_handler(index, menuIndex, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menuIndex); return PLUGIN_HANDLED; } new menuData[6], target; menu_item_getinfo(menuIndex, item, _, menuData, charsmax(menuData)); menu_destroy(menuIndex); target = menuData[0]; value = menuData[1]; otherIndex = menuData[2]; if(!is_user_connected(target)) { return PLUGIN_HANDLED; } return PLUGIN_HANDLED; }
Przekazywanie dwóch stringów:
public myMenu(index) { new menuIndex = menu_create("Menu:", "myMenu_handler"), menuData[64]; for(new i = 1; i <= 32; i++) { if(!is_user_connected(i)) { continue; } get_user_name(i, userName, charsmax(userName)); formatex(menuData, charsmax(menuData), "%s#%s", userName, "abcd"); // "aSior abcd" menu_additem(menuIndex, fmt("%n", i), menuData); } menu_display(index, menuIndex); return PLUGIN_HANDLED; } public myMenu_handler(index, menuIndex, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menuIndex); return PLUGIN_HANDLED; } new menuData[64], userName[33], additionalText[33]; menu_item_getinfo(menuIndex, item, _, menuData, charsmax(menuData)); menu_destroy(menuIndex); split(menuData, userName, charsmax(userName), additionalText, charsmax(additionalText), "#"); ColorChat(index, NORMAL, "Wybrales %s %s", userName, additionalText); // "Wybrales aSior abcd" return PLUGIN_HANDLED; }
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Szet
- Regulamin