Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Kilka Klas na CODMODA

klasa

Najlepsza odpowiedź O'Zone, 25.02.2019 17:37

Nie rozumiem, czyli chcesz żeby ktoś ci sam pisał klasy od nowa, bo nie ma być z generatora?

 

Pozwolę sobie potwierdzić słowa ChrisN.

Silnik mojego CoDa posiada masę dodatkowych wbudowanych funkcjonalności

i sporo rzeczy można załatwić kilkoma linijkami kodu z użyciem natywów i forwardów,

stąd też zarówno klasy jak i itemy pisze się z ich wykorzystaniem.

 

 

SecretARczi, na szybko skrobnąłem ci wszystkie 4 klasy, zmień sobie bazowe statystyki

i ewentualnie dodaj dodatkowe bronie, jeśli jeszcze jakieś chcesz.

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 SecretARczi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:84
  • GG:
  • Imię:Arek
Offline

Napisano 25.02.2019 00:46

Prośba o kilka klas pod tą paczkę https://amxx.pl/topi...e-3#entry757240

 

KLASA 1.

NAME         "Zwiadowca [S.Premium]"
DESCRIPTION  "1/6 resp u wroga, 1/3 z HE, +25 dmg z MP5."
 

KLASA 2.

NAME         "Kapitan [S.Premium]"
DESCRIPTION  "1/1 z AWP."

 

KLASA 3.

NAME         "Invisible [S.Premium]"
DESCRIPTION  "1/1 z PPM niewidzialny 1/255 1hp."
 

KLASA 4.

NAME         "Boski Johny [S.Premium]"
DESCRIPTION  "1/9 z AK47 1/6 odrodzenia sie po smierci."

 


  • +
  • -
  • 0

|͇̿V͇̿I͇̿P͇̿| [COD 350] *UNIKAT*KLANY*SKINY*BALANS*

 

145.239.237.109:27090

 


#2 Figas

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:232
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.02.2019 05:57

3 ostatnie klasy zwyczajnie zrobisz w generatorze klas
  • +
  • -
  • 2

#3 SecretARczi

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:84
  • GG:
  • Imię:Arek
Offline

Napisano 25.02.2019 10:11

3 ostatnie klasy zwyczajnie zrobisz w generatorze klas

Czytanie ze zrozumieniem


  • +
  • -
  • 0

|͇̿V͇̿I͇̿P͇̿| [COD 350] *UNIKAT*KLANY*SKINY*BALANS*

 

145.239.237.109:27090

 


#4 Figas

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:232
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.02.2019 12:39

Czego mogłem tutaj nie zrozumieć?
  • +
  • -
  • 0

#5 SecretARczi

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:84
  • GG:
  • Imię:Arek
Offline

Napisano 25.02.2019 13:13

Tego ze jest napisane ze klasa ma byc zrobiona jak z linku paczki a nie generator 


  • +
  • -
  • 0

|͇̿V͇̿I͇̿P͇̿| [COD 350] *UNIKAT*KLANY*SKINY*BALANS*

 

145.239.237.109:27090

 


#6 Figas

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:232
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.02.2019 16:30

Nie rozumiem, czyli chcesz żeby ktoś ci sam pisał klasy od nowa, bo nie ma być z generatora?


  • +
  • -
  • 0

#7 Figas

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:232
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.02.2019 16:35

Klasa: Kapitan [S. Premium]

Flaga: S

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#8 ChrisN

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:303
  • Imię:Christopher
Offline

Napisano 25.02.2019 16:36

Nie rozumiem, czyli chcesz żeby ktoś ci sam pisał klasy od nowa, bo nie ma być z generatora?

 

Dokładnie tego oczekuje, bo uzywa silnika coda od ozone w którym klasy piszę się trochę inaczej ;P

 

Nie wiem czy dobrze ale sprawdz kapitana

 

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <cod>
 
#define PLUGIN "CoD Class Snajper"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "O'Zone"
 
#define NAME         "Kapitan [S.Premium]"
#define DESCRIPTION  "1/1 z AWP."
#define FRACTION     "Podstawowe"
#define WEAPONS      (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE)
#define HEALTH       10
#define INTELLIGENCE 0
#define STRENGTH     0
#define STAMINA      30
#define CONDITION    0
#define FLAG         ADMIN_LEVEL_E
 
public plugin_init() 
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
 
cod_register_class(NAME, DESCRIPTION, FRACTION, WEAPONS, HEALTH, INTELLIGENCE, STRENGTH, STAMINA, CONDITION, FLAG);
}
 
public cod_class_damage_attacker(attacker, victim, weapon, &Float:damage, damageBits, hitPlace)
if (weapon == CSW_AWP && damageBits & DMG_BULLET && cod_percent_chance(100)) damage = cod_kill_player(attacker, victim, damageBits);

Użytkownik WhoAreYou? edytował ten post 25.02.2019 16:39

  • +
  • -
  • 0

#9 O'Zone

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 563
Wszechwiedzący

  • Postów:405
  • Steam:steam
Offline

Napisano 25.02.2019 17:37   Najlepsza odpowiedź

Nie rozumiem, czyli chcesz żeby ktoś ci sam pisał klasy od nowa, bo nie ma być z generatora?

 

Pozwolę sobie potwierdzić słowa ChrisN.

Silnik mojego CoDa posiada masę dodatkowych wbudowanych funkcjonalności

i sporo rzeczy można załatwić kilkoma linijkami kodu z użyciem natywów i forwardów,

stąd też zarówno klasy jak i itemy pisze się z ich wykorzystaniem.

 

 

SecretARczi, na szybko skrobnąłem ci wszystkie 4 klasy, zmień sobie bazowe statystyki

i ewentualnie dodaj dodatkowe bronie, jeśli jeszcze jakieś chcesz.


Użytkownik O'Zone edytował ten post 25.02.2019 17:41

  • +
  • -
  • 3
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#10 SecretARczi

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:84
  • GG:
  • Imię:Arek
Offline

Napisano 25.02.2019 18:41

 

Nie rozumiem, czyli chcesz żeby ktoś ci sam pisał klasy od nowa, bo nie ma być z generatora?

 

Pozwolę sobie potwierdzić słowa ChrisN.

Silnik mojego CoDa posiada masę dodatkowych wbudowanych funkcjonalności

i sporo rzeczy można załatwić kilkoma linijkami kodu z użyciem natywów i forwardów,

stąd też zarówno klasy jak i itemy pisze się z ich wykorzystaniem.

 

 

SecretARczi, na szybko skrobnąłem ci wszystkie 4 klasy, zmień sobie bazowe statystyki

i ewentualnie dodaj dodatkowe bronie, jeśli jeszcze jakieś chcesz.

 


  • +
  • -
  • 0

|͇̿V͇̿I͇̿P͇̿| [COD 350] *UNIKAT*KLANY*SKINY*BALANS*

 

145.239.237.109:27090

 


#11 SecretARczi

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:84
  • GG:
  • Imię:Arek
Offline

Napisano 02.03.2019 01:43

DO ZAMKNIECIA 


  • +
  • -
  • 0

|͇̿V͇̿I͇̿P͇̿| [COD 350] *UNIKAT*KLANY*SKINY*BALANS*

 

145.239.237.109:27090

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Coinsy CSGOAtse Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pl