Po kolejnej dłuższej przerwie wróciłem do CoDa i efektem jest wydanie wersji oznaczonej numerem 1.5.0.
Zaktualizowana została także dokumentacja.
Zmiany i nowości to:
1. Zaimplementowano system dostępu do przedmiotów - co jest zdecydowanie największą zmianą.
Pomysł na to pojawił się już bardzo dawno, ale był odkładany, bo do rozważenia było sporo scenariuszy jego działania w odniesieniu do pozostałych pluginów.
Dostęp do danego przedmiotu może zostać zablokowany na dwa sposoby:
- Dodanie flagi jako piątego parametry w cod_register_item (można tym samym w prosty sposób tworzyć np. itemy VIP),
- Dodanie forwardu cod_item_check w pluginie przedmiotu, który zostanie wywołany przy sprawdzaniu dostępu (przykład można zobaczyć w itemie Cień).
2. Dodano nowy natyw: cod_weapon_drop.
Pozwala on na wyrzucenie dowolnej broni gracza, a jeśli nie zostanie podana żadna broń, to wyrzucona zostanie aktualnie trzymana przez gracza.
3. Dodano wywoływanie eventu śmierci w silniku przy zabiciu gracza z wykorzystaniem cod_inflict_damage.
Normalnie obrażenia wywołane przez ten natyw nie są wychwytywane przez Ham_TakeDamage.
4. Poprawiono brak resetu noża VIP, gdy gracz nie posiada już do niego dostępu (dzięki Pi0tRuS).
5. Poprawiono plugin darmowego honoru (dzięki Pi0tRuS).
6. Poprawiono resetowanie licznika użycia apteczek w nowej rundzie.
7. Poprawiono warunek dotyczący przyznawania expa za medale (dzięki HadesSoul).
8. Zablokowano otrzymywanie obrażeń od upadku po użyciu przedmiotu Skrzydła Archanioła.
9. Częściowo zrefaktoryzowano silnik moda i wprowadzono kilka mniejszych usprawnień.
PS. Jak już kiedyś wspominałem, ewentualne bugi i propozycje proszę zgłaszać jako issue na GitHubie, bo po właśnie projekt jest umieszczony w repozytorium.