Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

PANDA_2zl - zdjęcie

PANDA_2zl

Rejestracja: 13.02.2019
Aktualnie: Szuka...
Dostępny Ostatnio: 42 minut temu
***--

#774997 [ROZWIĄZANE] Format zapisu i odczytu

Napisane przez Boski Z Polski w 24.10.2022 15:58

#include <nvault>

new vault;
new nasza_zmienna[33];

public plugin_init() 
{
	vault = nvault_open("nazwa_pliku");
}

public client_authorized(id)
{
	new sid[33];
	get_user_authid(id, sid, charsmax(sid));
	
	new name[33];
	get_user_name(id, name, charsmax(name));
	
	new vaultkey[128];
	formatex(vaultkey, charsmax(vaultkey), "%s", sid);
	new vaultdata[128];
	
	if(nvault_get(vault, vaultkey, vaultdata, charsmax(vaultdata)))
	{
		replace_all(vaultdata, charsmax(vaultdata), "#", " ");
		
		new dane1[33];
		new dane2[33];
		parse(vaultdata, dane1, charsmax(dane1), dane2, charsmax(dane2));
		
		//dane1 = nick
		//dane2 = zmienna
		
		nasza_zmienna[id] = str_to_num(dane2);
	}
}

public client_disconnected(id)
{
	new sid[33];
	get_user_authid(id, sid, charsmax(sid));
	
	new name[33];
	get_user_name(id, name, charsmax(name));
	
	new vaultkey[128];
	formatex(vaultkey, charsmax(vaultkey), "%s", sid);
	
	new vaultdata[128];
	formatex(vaultdata, charsmax(vaultdata), "^"%s^"#%i",name,  nasza_zmienna[id]);
	
	nvault_set(vault, vaultkey, vaultdata);
	nasza_zmienna[id] = 0;
}

Teraz jak gracz wejdzie na innym nicku, to automatycznie ustawi mu dane ze zmiennej. 

Jeżeli chcesz żeby nie ustawiało mu danych na innym nicku, to:

#include <nvault>

new vault;
new nasza_zmienna[33];

public plugin_init() 
{
	vault = nvault_open("nazwa_pliku");
}

public client_authorized(id)
{
	new sid[33];
	get_user_authid(id, sid, charsmax(sid));
	
	new name[33];
	get_user_name(id, name, charsmax(name));
	
	new vaultkey[128];
	formatex(vaultkey, charsmax(vaultkey), "^"%s^"-^"%s^"", sid, name);
	new vaultdata[128];
	
	if(nvault_get(vault, vaultkey, vaultdata, charsmax(vaultdata)))
	{
		nasza_zmienna[id] = str_to_num(vaultdata);
	}
}

public client_disconnected(id)
{
	new sid[33];
	get_user_authid(id, sid, charsmax(sid));
	
	new name[33];
	get_user_name(id, name, charsmax(name));
	
	new vaultkey[128];
	formatex(vaultkey, charsmax(vaultkey), "^"%s^"-^"%s^"", sid, name);
	
	new vaultdata[128];
	formatex(vaultdata, charsmax(vaultdata), "%i", nasza_zmienna[id]);
	
	nvault_set(vault, vaultkey, vaultdata);
	nasza_zmienna[id] = 0;
}

  • +
  • -
  • 1


#774905 Blokada broni przy zmianie klasy

Napisane przez scythe1 w 13.10.2022 14:04

Użyj VIP generator i daj że usuwa bron

Postaram się jak wrócę, jeśli masz jeszcze jakieś szczegółowe informacje to chętnie przyjmę, będę wieczorem i dam znać


  • +
  • -
  • 1


#774885 Dodanie Flagi H do skinów

Napisane przez Remik w 08.10.2022 13:52

Temat do zamknięcia poradziłem sobie


  • +
  • -
  • 1


#774874 Zamiennik get_players

Napisane przez Rivit w 06.10.2022 17:58

get_players_ex: https://www.amxmodx..../get_players_ex


  • +
  • -
  • 1


#774789 Paczka ZOMBIE+EXP 71 & 120 LVL

Napisane przez Aquamarina w 21.09.2022 12:46

Wątpie ze przepisane, po  lampce sie bym nie spodziewał ze on by to przepisał, w dodatku prosiłes kilka osób  o pomoc i prosiłes o pliki :)
Pozdrawiam .exeT.


  • +
  • -
  • 2


#774773 Polski hosting

Napisane przez MocnyAmper w 14.09.2022 06:17

Ja na pukawce jakiś czas temu robiłem upgrade z Standard do Premium właśnie i zostawili mi to samo IP. Musisz tylko do supportu napisać żeby zmienili pakiet.

Jeśli chodzi o sam serwer to jeśli chcesz jakiegoś prostego moda z małą ilością pluginów mieć (np only dd2 itp) i te 10-15 slotów to możesz wziąć najtańszy (ten "Standard UE"). Ale raczej bym Ci go odradzał. Mam na nim tylko serwer testowy i strasznie mnie denerwują lagi w ładowaniu FTP.
Raczej celuj w ten drugi od dołu, chyba po prostu "Standard" się to nazywa. Najlepszy stosunek ceny do jakości i do większości serwerów będzie ok, ale nie bierz od razu na 32 sloty bo niepotrzebnie przepłacisz, a i przy takiej ilości graczy to już Standard może mieć problemy.
Jeśli natomiast chcesz postawić jakiś wymagający serwer z dużą ilością pluginów (np cod) i/lub 32 sloty to raczej celuj już w Premium.
  • +
  • -
  • 1


#774764 Problem z AmxBans web

Napisane przez Engi w 11.09.2022 14:12

Htaacces wywal i zobacz czy dalej błąd wyskakuje.


Plik .htaccess należy poprawnie ustawić, a nie go usuwać.

Jak tak napisz pw to ci pomogę


Od pomocy jest forum, a nie pw.
  • +
  • -
  • 1


#774750 ERROR : Mod_LoadModel

Napisane przez Rivit w 07.09.2022 21:28

Swoją drogą - czym jest ten dodatkowy pliczek? Jakoś nigdy nie sprawdziłem, a zawsze mnie ciekawiło z czego to wynika.


  • +
  • -
  • 1


#774723 Serwer transmit file error i brak możliwości zmiany teamu gracza

Napisane przez Misiu. w 02.09.2022 00:45


Nie mam pojęcia co wymusza transfer tych nieistniejących plików...

 

sprawdź dokładnie plugin, pewnie inne ścieżki są podane do precache, a inne do uruchomienia


  • +
  • -
  • 1


#774614 Problem ze sklepem za szlugi by anonymus

Napisane przez tytusek w 16.08.2022 23:52

Z danymi do bazy wkleiłeś  :facepalm2:


  • +
  • -
  • 1


#774611 jailbreak_api

Napisane przez Toldi w 16.08.2022 17:34

To tak jak byś napisał prace do szkoły a niej wgrał jej na pena.

Zmian dokonujesz w .sma ale żeby serwer zauważył te zmiany to trzeba przekompilować z formatu .sma na .amxx i dopiero ten plik wgrać na ftp serwera do folderu plugins.


  • +
  • -
  • 1


#774555 [ROZWIĄZANE] tablice wielowymiarowe

Napisane przez Robiin w 07.08.2022 16:58

Napis jest tablicą. Więc masz tablicę, która przechowuję tablicę tablic - czyli trójwymiarową. A zadeklarowałeś 2 wymiary ([][]).
Dlatego deklarację "models" zmień na:

new const models[][][] = {
	{"guerilla", "Zwykly Model"},
	{"gign", "Zwykly Model"},
	{"vendetta", "Vendetta"},
	{"MechaGerman", "Mecha German"}
}

 
Dla testu możesz sobie wypisać pewne dane:

log_amx("Model pierwszy, Nazwa: %s, Plik: %s", models[0][0], models[0][1]);

 
Dla ułatwienia możesz użyć enuma:

enum _: (+= 1)
{
    MODEL_FILE,
    MODEL_NAME
};

Wtedy użycie "models":

log_amx("Model pierwszy, Nazwa: %s, Plik: %s", models[0][MODEL_NAME], models[0][MODEL_FILE]);

  • +
  • -
  • 5


#774553 [ROZWIĄZANE] tablice wielowymiarowe

Napisane przez DarkGL w 07.08.2022 13:51

Użyj https://amxx.pl/topic/42028-struktury/


  • +
  • -
  • 2


#774543 [ROZWIĄZANE] Plugins.ini MetaMod

Napisane przez Misiu. w 07.08.2022 00:18

zalecam

linux addons/reunion/reunion_mm_i386.so
linux addons/rechecker/rechecker_mm_i386.so
linux addons/amxmodx/dlls/amxmodx_mm_i386.so
linux addons/reauthcheck/reauthcheck_mm_i386.so
linux addons/revoice/revoice_mm_i386.so
linux addons/resemiclip/resemiclip_mm_i386.so
linux addons/resrdetector/resrdetector_mm_i386.so
jeżeli masz pytanie o inny moduł wal śmiało

  • +
  • -
  • 1


#774380 Porównanie fVault vs MySQL

Napisane przez Rivit w 08.07.2022 17:36

Jak zawsze odpowiedź brzmi: To zależy.

 

 

Osobiście zawsze bym robił zapis mysql (lub sqlite, bo tez jest taka opcja, a wystarczy tylko zmienić jeden cvar i nam zapisuje do bazy danych ale lokalnie na serwerze - do pliku z bazą). Dlaczego tak? Ano dlatego, że prościej jest wyciągać dane z bazy niż z nVault. Jak chcesz mieć TOP10 czegoś, to w SQL piszesz proste zapytanie i już masz. W nVault - kombinacje alpejskie z wczytywaniem wszystkich danych, obrabianie itp - paskudne. Tak samo wszelkiego rodzaju złączenia wielu tabel - w SQL masz to niejako "za darmo", w nvault musisz sam o to zadbać.

 

To o czym należy wspomnieć przy mysql to czas odpowiedzi, który jest większy niż w przypadku nvault. Gdy masz mysql to jednak te zapytania i dane muszą po sieci polecieć do bazy i wrócić, a w przypadku nvault jest to odczyt z pamięci. 

No i kwestia też tego, że pluginy z zapisem mysql ciężej się pisze/rozwija/modyfikuje bo trzeba więcej nakładu pracy włożyć, a też styl tworzenia jest całkiem inny (czyli callbacki w SQL_ThreadQuery itp), więc trzeba zadbać o więcej rzeczy typu - co jak Ci sie baza rozłączy, co jak w czasie gdy wysłałeś zapytanie, gracz wyszedł z serwera, a zaraz po jego wyjściu przyszly dane z bazy?


  • +
  • -
  • 2