Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

false - zdjęcie

false

Rejestracja: 04.12.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.05.2012 15:18
***--

#215248 Easy End Round Sounds

Napisane przez DarkGL w 12.02.2011 21:59

opis.png

Nowa wersja http://amxx.pl/topic...end-round-sound

Pewnie niektórzy powiedzą że jest już coś takiego a no jest biggrin.gif
czym wyróżnia się ten plugin ?

  • Optymalny
  • Opcja pokazywania playlisty
  • Łatwość dodawania nowych utworów (żadnego dodawania do pliku .ini plugin sam to robi !)
  • Cvary pozwalają naprawdę dużo zmienić wink.gif
  • Informacje dla graczy o granym utworze (4 sposoby wysyłania wiadomości można je łączyć smile.gif )
  • Obsluga wav i mp3 (moga byc pomieszane)
  • Możliwość wyboru czy plugin ma iść po kolei czy losować grany utwór

piszcie co dodać/zmienić w pluginie
@Update

  • Drobny bug

@Update2

  • Naprawa drobnego bugu
  • Dodanie możliwości wybrania kanałów wysyłania wiadomości o granym utworze
  • Poprawki estetyczne

@Update 3

  • Dodanie menu przy komendzie /roundsound
  • Dodanie możliwości tworzenia playlisty przez usera (roundsound_playlist_on)

@Update 4

  • Filtracja utwórów wcześniej wczytywało wszystko nie tylko pliki mp3/wav

@Update 5

  • Nazwy plikow moga mieć w sobie spacje wczesniej nie mogly

@Update 6

  • Naprawa bugów

@Update 7

  • Drobne Zmiany

cvary.png



//tag widoczny przy komunikatach wysyłanych przez plugin
roundsound_tag AMXX.PL
//w jaki sposob ma wysylac informacje o granym utworze a - center b - hud c - status text mozna laczyc np ab - pokaże w hudzie i center jeśli podamy nic nie wyświetli sie nigdzie
roundsound_information_play abc
//jak czesto ma sie pojawiac info o dostepnych komendach ustawienie na 0 wyłącza pokazywanie informacji
roundsound_information_show 300
//sciezka do folderu z muzyka dla CT podajemy bez sound/ wazna jest wielkosc liter
roundsound_ct_path misc/CT
//sciezka do folderu z muzyka dla TT podajemy bez sound/ wazna jest wielkosc liter
roundsound_tt_path misc/TT
// 0 - nie mozna uzyc komendy /playlista 1 - mozna plugin sam generuje playliste 2 - mozna admin musi stworzyc playliste (folder configs pliki ctplaylist.txt i ttplaylist.txt)
roundsound_playlist_on 1
//czy mozna uzyc komendy /roundsound pozwalajace na graczowi na wylaczenie/wlaczenie dla siebie roundsounda
roundsound_roundsound_on 1
//ma odgrywac utwory po kolei czy losowo 0 - po kolei 1 - losowo
roundsound_mode 0

komendy.png
w czacie
/roundsound
i
/playlista
inneinformacje.png
Dodawanie utworow do grania odbywa sie poprzez wrzucenie pliku do folderów do których podalismy sciezke w cvarach inlove.gif
Jeśli chcemy wysyłać poprzez tutor musimy wrzucić pliki która są w archiwum tutor.rar smile.gif
ss.png
thumb_amxx_1297543853__beztytulu.jpg
thumb_amxx_1297544008__cs_assault0001.jp
thumb_amxx_1297699983__de_contra0000.jpg
thumb_amxx_1297617656__cs_assault0001.jp
(włączone wszystkie flagi tutor został usunięty)
download.png
Załączony plik  sound.rar   2,27 MB  9563 Ilość pobrań

Załączony plik  roundsound.sma   10,21 KB  9465 Ilość pobrań
  roundsound.amxx


  • +
  • -
  • 92


#213796 "Przecięcie" modelu na pół ?

Napisane przez Abes Mapper w 07.02.2011 23:45

Ale wy biedaki sobie poradzić nie umiecie.
Skopiować jakiś plik i zmienić nazwę ^^
Na mapie są tworzone modele graczy (bardzo dużo), półprzezroczyste, spadają na ziemie do połowy.
Screen:
http://iv.pl/images/...79722266548.jpg
  • +
  • -
  • 1


#213793 "Przecięcie" modelu na pół ?

Napisane przez DarkGL w 07.02.2011 23:31

goq brakuje modeli ;) i spritow
  • +
  • -
  • 1


#213701 "Przecięcie" modelu na pół ?

Napisane przez R3X w 07.02.2011 18:56

za dużo wymagasz od silnika sprzed ponad 10lat :P
  • +
  • -
  • 1


#213745 "Przecięcie" modelu na pół ?

Napisane przez R3X w 07.02.2011 21:11

możesz spróbować coś z tym:
#define TE_BREAKMODEL               108      // Box of models or sprites
// write_byte(TE_BREAKMODEL)
// write_coord(position.x)
// write_coord(position.y)
// write_coord(position.z)
// write_coord(size.x)
// write_coord(size.y)
// write_coord(size.z)
// write_coord(velocity.x)
// write_coord(velocity.y)
// write_coord(velocity.z)
// write_byte(random velocity in 10's)
// write_short(sprite or model index)
// write_byte(count)
// write_byte(life in 0.1 secs)
// write_byte(flags)

ale nie wiem czy zadziała, kiedyś próbowałem i nic się nie pokazywało
  • +
  • -
  • 1


#213758 "Przecięcie" modelu na pół ?

Napisane przez G[o]Q w 07.02.2011 21:30

lapcie demko z efektem break'a co prawda to jedno z ustawien ale nie chcialo mi sie zmieniac na inne chociaz chyba roznia sie one tylko odglosami :D

break rar
  • +
  • -
  • 1


#178543 Mini Modyfikacja AMXBans (v0.3.2.1)

Napisane przez Szyfrant w 09.10.2010 21:57

Zobaczcie co już "prawie" gotowe w wersji v2

Dołączona grafika

Dołączona grafika
  • +
  • -
  • 5


#178404 Mini Modyfikacja AMXBans (v0.3.2.1)

Napisane przez Szyfrant w 09.10.2010 18:04

jutro Niedziela przysiądziemy i porobimy :)
  • +
  • -
  • 4


#176608 Mini Modyfikacja AMXBans (v0.3.2.1)

Napisane przez Szyfrant w 03.10.2010 13:31

Przyklejam. Jak zobacze syf, że coś nie działa (Od tego jest dział Problemy) polecą warny
  • +
  • -
  • 5


#176528 Mini Modyfikacja AMXBans (v0.3.2.1)

Napisane przez Misiaczek ;c w 03.10.2010 11:19

Przypuszczam ze tak, zaraz przejrzę kod 5.1b i jak coś to za edytuje posta z instrukcją

@Edit
Instrukcja dla 5.1/5.1b dodana ;]
  • +
  • -
  • 3


#176520 Mini Modyfikacja AMXBans (v0.3.2.1)

Napisane przez Szyfrant w 03.10.2010 10:59

Reaktywacja MisieQ :D
  • +
  • -
  • 6


#176517 Mini Modyfikacja AMXBans (v0.3.2.1)

Napisane przez Misiaczek ;c w 03.10.2010 10:51

Mini Modyfikacja AMXBans Web

Wersja: 0.3.2.1 Autorzy: MisieQ & Szyfrant

Lista Zmian:


Wersja: 0.3.2.1

  • Poprawka pliku facebox.js - brak wyświetlania obrazka "x" aby zamknąć statystyki :) :)
Wersja: 0.3.2

  • Poprawka pliku modifier.strinstr.php - błąd z edycją powodów banów :)
Wersja: 0.3.1
  • Poprawka wyświetlania statusu serwerów(mapa,pozostały czas,następna mapka) w zakładce Serwery
  • Łatka bezpieczeństwa :) (Brak tej łatki pozwala właściwie na dowolne akcje na banach/komentarzach/demach jak i założenie konta admina z pełnym dostępem.) - Podziękowania dla Pavulona

Wersja: 0.3

  • Zaokrąglenie wyniku procentowego do 2 miejsc po przecinku
  • Wyświetlanie 5 Ostatnich banów na forum ! (NIE WYMAGA AMXBansa na tej samej bazie co forum) To właśnie to było takie tajne :D
  • Kilka poprawek błędów z v.0.2

Wersja: 0.2

  • Wyświetlanie Awataru Steam w Ajaxowym okienku informacji oraz mini poprawka niewyświetlania przycisku "zamknij"
  • Poprawienie wyświetlanie daty w MOTD
  • Możliwość pisania z Danym adminem po kliknięciu w jego GG (odpali sie rozmowa na waszym gg z jego numerem) oraz status GG
  • Statystyki Admina (łączna ilość banów, ile banów z tego to permy oraz ile z tego to bany tymczasowe, wykaz procentowy ;]) - Podziękowania dla Pavulona


Wersja: 0.1

  • Zmieniono nazwę ICQ na Numer GG
  • Czas banów "Na Zawsze" na Liście Banów jest oznaczony kolorem Czerwonym, pozostałe bany oznaczone są kolorem zielonym
  • W Zakładce "Serwer" dodano dodatkową statystykę a mianowicie: Łączna ilość Kick'ów
  • Wgrano MOTD by xPaw
  • W Strefie edycji adminów dodano pole szybkiej edycji Numeru GG
  • Lista Banów wszystkie konfiguracje kolorów informacyjnych ma zawarte w pliku info.css
  • Zmieniono napis Niedostępny w polu Numer GG na Nie Podano, oraz jeśli ktoś podał swoje GG jest ono podświetlone na zielono


5 Ostatnich banów na forum:
<table border="0" cellpadding="2" cellspacing="1" class="forumline" align="center" width="100%">
<tr>
<th colspan="5" width="100%" nowrap="nowrap" style="cursor: pointer" title="Ukryj">Lista 5 Ostatnich Banów</th>
</tr>
<tr>
<td width="*" class="row3" align="center"><iframe scrolling="no" frameborder="0" style="width: 100%; height: 148px; border: none" src="http://adres amxbans/bany.php">Twoja przeglšdarka nie obsługuje ramek!</iframe></td>
</tr>
</table>


Ten kod wklejamy gdzie chcemy
Najlepiej to index_body.tpl lub overall_header.tpl

Instalacja:
Pobieramy paczkę z załącznika i podmieniamy pliki na FTP ;]

W następnej wersji:
  • Czekamy na propozycje od was ;]
Załączony plik  Mini Modyfikacja AMXBans v.1.zip   45,69 KB  348 Ilość pobrań

Załączony plik  Mini Modyfikacja AMXBans v.2.zip   148,45 KB  258 Ilość pobrań

Załączony plik  Mini Modyfikacja AMXBans v.3.zip   165,94 KB  371 Ilość pobrań

Załączony plik  Mini Modyfikacja AMXBans v.3.1.zip   206,08 KB  326 Ilość pobrań

Załączony plik  Mini Modyfikacja AMXBans v.3.2.zip   206,1 KB  295 Ilość pobrań

Załączony plik  Mini Modyfikacja AMXBans v.3.2.1.zip   209,41 KB  966 Ilość pobrań

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 17


#213191 Przedmioty używanie na 'e'

Napisane przez sebul w 05.02.2011 21:38

Ludzie widzę że nie rozumiecie :D

Chodzi Ci o coś takiego, że masz jakiś item z 2 mocami których się używa na E to za pierwszym razem wyskoczy Ci menu którą moc chcesz użyć?


Przykład jak jest teraz:
Mamy item np. z archami i duchem - co się stanie...no właśnie.

No sory, jak tak będziesz tłumaczyć, to nikt nie będzie wiedział ocb, najpierw piszesz coś o menu, a teraz już sam nie wiem... Co się stanie? Użyją się 2 itemy.

Połączenie przedmiotów, a nie osiadanie dwóch. Ludzie, czytajcie!

Jak dla mnie, to prawie jedno i to samo, chyba że masz coś konkretnie na myśli to napisz.
  • +
  • -
  • 1


#209851 Jak jest optymalnie?

Napisane przez R3X w 27.01.2011 11:44

Elastyczność kodu kosztuje nieco zasobów, więc optymalniej nie będzie. Jednak zalety tak podzielonego kodu są jak dla mnie przekonywujące i sam dziele duże kody na podpluginy. Główną zaletą jest wielokrotne użycie kodu. Moduł napisany dla takiego moda można bez problemów użyć przy pisaniu innego. Oprócz tego wygoda - nie grzebiesz w 14k linijek szukając odpowiedniej linijki. Krótkie kody są też bardziej przejrzyste i łatwiej ogarnąć co gdzie się dzieje jakbyś chciał modyfikować. Dla publikowanych pluginów jest jeszcze dodatkowy plus, że aktualizujesz tylko te pliki, które naprawdę się zmieniły i każdy kto dodał sobie nowe klasy nie musi ich kopiować do głównego źródła z każdą łatką do moda.
  • +
  • -
  • 2


#209906 sb + mysql

Napisane przez Portek w 27.01.2011 14:14

Nie stosuj znaków ' tylko ` (tylda, nad tab'em). Dodatkowo którąś komórkę trzeba oznaczyć jako główny klucz (PRIMARY)

CREATE TABLE IF NOT EXISTS `shoutbox` (
`id` int(9) NOT NULL AUTO_INCREMENT,
`nick` varchar(30) NOT NULL DEFAULT '',
`tekst` varchar(255) DEFAULT NULL,
PRIMARY KEY (`id`)
);

  • +
  • -
  • 1