Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

"Przecięcie" modelu na pół ?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 07.02.2011 18:35

Nie wiem czy dałem dobrą nazwę tematu, ale ucząc się ostatnio w pawnie, napisałem taką moc rodem z Prototype :)
i tu jest moje pytanie, czy dałoby się dodać do niej, jakieś efekty "przecięcia" przeciwnika na pół i żeby dużo krwi było?
Troszkę chaotycznie napisane, ale myślę, że wiecie o co chodzi :)
  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 07.02.2011 18:56

za dużo wymagasz od silnika sprzed ponad 10lat :P
  • +
  • -
  • 1

#3 false

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 07.02.2011 20:01

no też tak myślałem, że to czasem nie przesada xD
a to najwyżej dołożę więcej krwi i będzie też fajny efekt ;]
  • +
  • -
  • 0

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 07.02.2011 21:11

możesz spróbować coś z tym:
#define TE_BREAKMODEL               108      // Box of models or sprites
// write_byte(TE_BREAKMODEL)
// write_coord(position.x)
// write_coord(position.y)
// write_coord(position.z)
// write_coord(size.x)
// write_coord(size.y)
// write_coord(size.z)
// write_coord(velocity.x)
// write_coord(velocity.y)
// write_coord(velocity.z)
// write_byte(random velocity in 10's)
// write_short(sprite or model index)
// write_byte(count)
// write_byte(life in 0.1 secs)
// write_byte(flags)

ale nie wiem czy zadziała, kiedyś próbowałem i nic się nie pokazywało
  • +
  • -
  • 1

#5 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 07.02.2011 21:30

lapcie demko z efektem break'a co prawda to jedno z ustawien ale nie chcialo mi sie zmieniac na inne chociaz chyba roznia sie one tylko odglosami :D

break rar
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#6 false

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 07.02.2011 23:02

ale nie wiem czy zadziała, kiedyś próbowałem i nic się nie pokazywało


jednak nie działa xD
a szkoda bo chciałem zrobić taki efekt rodem z prototype, bo na e mam zbindowaną moc, i takie linie do kolesia lecą, a w prototype rozrywało zombiaków xD
temat do zamknięcia ;]

//a co do demka to nie sprawdzę bo nie gram cs ;]

Użytkownik false edytował ten post 07.02.2011 23:06

  • +
  • -
  • 0

#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.02.2011 23:31

goq brakuje modeli ;) i spritow
  • +
  • -
  • 1

#8 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 07.02.2011 23:45

Ale wy biedaki sobie poradzić nie umiecie.
Skopiować jakiś plik i zmienić nazwę ^^
Na mapie są tworzone modele graczy (bardzo dużo), półprzezroczyste, spadają na ziemie do połowy.
Screen:
http://iv.pl/images/...79722266548.jpg
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych