Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przedmioty używanie na 'e'


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 03.02.2011 17:44

Mam pewien pomysł ( a przynajmniej jeszcze tego nie było) żeby zrobić taki bajer gdy ma się dwa przedmioty które się używa standardowo na 'e' żeby na początku wyświetlało menu a w nim np.:
1.Bag
2.Fireshield
Tylko na początku gdy się dostanie drugi przedmiot lub dwa na raz wyświetla się nam menu a gdy później chcemy zmienić to na 'r' oczywiście jeżeli nie mamy przeładowanego magazynku to ma go również w tym samym czasie załadować...Myślałem że jeżeli w menu wybierzemy np. jeden taki przedmiot to drugą moc wyrzuca na czas gdy go w menu znów nie wybierzemy , zastanawiam się jak przechować moc i jej wartość. /bank czy /daj ?
  • +
  • -
  • 0

#2 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 05.02.2011 14:30

głupi pomysł, napisz jak zrobisz
  • +
  • -
  • 0

#3 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 05.02.2011 14:41

Chodzi Ci o coś takiego, że masz jakieś 2 itemy i jak naciśniesz E to za pierwszym razem wyskoczy Ci menu którego itemu chcesz użyć?
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#4 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 05.02.2011 17:10

Ehh, ja mam pytanie tak jak kolega wyżej, nie rozumiem o co mu za bardzo chodzi, stąd mój 1 post ;]
  • +
  • -
  • 0

#5 dRaq

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:69
  • Lokalizacja:Wawa
Offline

Napisano 05.02.2011 19:40

Możliwość posiadania dwóch itemów? Na pewno musiał byś stworzyć jakieś pary przedmiotów, których nie można na raz posiadać. Wyobraź sobie Barbarzyńcę z Bagiem i np. Palladyn Ringiem -.- Lepsze od Nemezisa na zp :D
  • +
  • -
  • 0

#6 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 05.02.2011 21:04

Ludzie widzę że nie rozumiecie :D

Chodzi Ci o coś takiego, że masz jakiś item z 2 mocami których się używa na E to za pierwszym razem wyskoczy Ci menu którą moc chcesz użyć?


Przykład jak jest teraz:
Mamy item np. z archami i duchem - co się stanie...no właśnie.
  • +
  • -
  • 0

#7 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 05.02.2011 21:05

Połączenie przedmiotów, a nie osiadanie dwóch. Ludzie, czytajcie!

#8 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 05.02.2011 21:38

Ludzie widzę że nie rozumiecie :D

Chodzi Ci o coś takiego, że masz jakiś item z 2 mocami których się używa na E to za pierwszym razem wyskoczy Ci menu którą moc chcesz użyć?


Przykład jak jest teraz:
Mamy item np. z archami i duchem - co się stanie...no właśnie.

No sory, jak tak będziesz tłumaczyć, to nikt nie będzie wiedział ocb, najpierw piszesz coś o menu, a teraz już sam nie wiem... Co się stanie? Użyją się 2 itemy.

Połączenie przedmiotów, a nie osiadanie dwóch. Ludzie, czytajcie!

Jak dla mnie, to prawie jedno i to samo, chyba że masz coś konkretnie na myśli to napisz.
  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#9 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 06.02.2011 02:36

Precyzyjniej:
Załóżmy że dostaję przedmiot który ma dwie moce których się używa na E (np. bag i totem) w tym momencie gdy nacisnę E oby dwa zadziałają a chciał bym temu zapobiec poprzez właśnie to menu...
  • +
  • -
  • 0

#10 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 06.02.2011 12:05

Tak sobie pomyślałem, że może dało by radę to i bez tego menu zrobić, po prostu w "check_magic" zrobić nową tablicę i zmieniać jej wartość przy każdym użyciu, tak żeby itemy (moce) nie użyły się dwa na raz. Tylko wtedy nie wybierało by się który item chcemy akurat wybrać, ale na sztywno wybierałby się jeden a potem drugi (za drugim kliknięciem). Może podam przykład
public check_magic(id)					//Redirect and check which items will be triggered
{
new sprawdz = 0;
if(player_b_meekstone[id] > 0 && !sprawdz) {
item_c4fake(id);
sprawdz = 1;
}
if(player_b_fireball[id] > 0 && !sprawdz) {
item_fireball(id);
sprawdz = 1;
}
if(player_b_ghost[id] > 0 && !sprawdz) {
item_ghost(id);
sprawdz = 1;
}
if(player_b_eye[id] != 0 && !sprawdz) {
item_eye(id);
sprawdz = 1;
}
(...)

return PLUGIN_HANDLED
}

Nie testowane, ale powinno działać. A co do menu, to po prostu trzeba by je wywołać jakoś też chyba w "check_magic", ale już wstawić do niego różne moce, to ja nie wiem jak...

Użytkownik sebul edytował ten post 06.02.2011 12:09

  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#11 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 06.02.2011 12:51

Rozumiem że jak bym chciał działać z menu to muszę wypisać wszystkie podwójne przykłady z mocami na E ?
I tak dzięki +
  • +
  • -
  • 0

#12 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 06.02.2011 13:12

Rozumiem że jak bym chciał działać z menu to muszę wypisać wszystkie podwójne przykłady z mocami na E ?

No raczej tak.
A jeszcze co do tego mojego postu wyżej, to musisz pamiętać o dodaniu nowej tablicy, która sprawdza czy item został użyty, bo tak niektóre itemy będą blokować inne.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#13 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 06.02.2011 15:08

Opisał byś bardziej jak zrobić nową tablice :D
Tzn. gdzie ją zamontować , a to menu też byś umiał :>?
  • +
  • -
  • 0

#14 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 11.02.2011 22:44

Opisał byś bardziej jak zrobić nową tablice :D
Tzn. gdzie ją zamontować

Rób wszystko na przykładzie
new bool:used_item[33]

a to menu też byś umiał :>?

Może jakbym kombinował, ale raczej nie, a przynajmniej nie mam czasu i nie chce mi się kombinować.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#15 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 12.02.2011 10:25

No ok mam ją ale co teraz ? Dać do check_magic czy przy każdej mocy jakoś osobno przypisywać ?
  • +
  • -
  • 0

#16 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 12.02.2011 10:41

Przy każdej mocy osobno, tam gdzie masz
if(used_item[id])

i niżej przypisanie "1", czy "true" do "used_item[id]".

Użytkownik sebul edytował ten post 12.02.2011 11:47

  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#17 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 12.02.2011 11:18

public item_hook(id)
{
	if (used_item[id],used_itemx[id]>0)
	{
		hudmsg(id,2.0,"Haku mozesz uzyc raz na runde!")
		return PLUGIN_CONTINUE	
	}
	
	new target = Find_Best_Angle(id,1000.0,false)
	
	if (!is_valid_ent(target))
	{
		hudmsg(id,2.0,"Obiekt jest poza zasiegiem.")
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	
	AddFlag(id,Flag_Hooking)
	
	set_user_gravity(target,0.0)
	set_task(0.1,"hook_prethink",id+TASK_HOOK,"",0,"b")
	hooked[id] = target
	hook_prethink(id+TASK_HOOK)
	emit_sound(id,CHAN_VOICE,"weapons/xbow_hit2.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
	
	used_item[id] = false	
	return PLUGIN_HANDLED
	
}
Coś takiego wystarczy w każdym takim przedmiocie ?
  • +
  • -
  • 0

#18 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 12.02.2011 11:50

Nie... w ogóle takie coś nie ma prawa działać... Musisz pozamieniać "used_item" na tą nową tablicę, którą zrobiłeś i tak do każdego itemu gdzie masz "used_item".
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#19 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 12.02.2011 13:14

Ok mam , i co dalej ?

W:
used_item[id] = true
i
used_item[id] = false
Zamienić tylko used_item ?

Użytkownik KariiO edytował ten post 12.02.2011 13:15

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych