Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Tomik2001 - zdjęcie

Tomik2001

Rejestracja: 15.08.2018
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 24.05.2020 17:08
-----

#485788 [Klasa] Mag

Napisane przez Vasto_Lorde w 02.12.2012 01:18

Witam. Szukałem na forum ale nie znalazłem. Tak więc postarałem się zrobić własną. Proszę bardzo:
Dołączona grafika
Jest to klasa mag posiadająca następujące umiejętności:
FireBall - Użycie na "e"
	 - Po trafieniu gracz płonie przez x sekund zadając obrażenia równe obrażeniom zadanym
	   przy pierwszym uderzeniu podzielone przez 10. Obrażenia zadawane są co 1 sekundę
IceBall  - Użycie na "PPM"
	 - Po trafieniu gracz nie może się ruszyć przez x sekund zadając obrażenia równe
	   obrażeniom zadanym przy pierwszym uderzeniu podzielone przez 10. Obrażenia
	   zadawane są co 1 sekundę
DarkBall - Użycie na "LPM"
	 - Po trafieniu gracz zostaje oślepiony na x sekund

Obrażenia z kul, ile ich jest oraz jak długo ma trwać ich efekt można ustawić za pomocą cvarów
UWAGA! Ilości kul nie ma w opisie klasy!
Dołączona grafika
cod_fireball_dmg "50.0"	   // Ile obrażeń zadaje 1 kula
cod_iceball_dmg "75.0"	   //
cod_darkball_dmg "10.0"	   // -1 to natychmiastowe zabicie

cod_fireball_int "0.25"	   // Ile int to dmg
cod_iceball_int "0.5"	   //
cod_darkball_int "0.1"	   //

cod_fireball_ile 5	   // Ile gracz posiada kul
cod_iceball_ile 2	   //
cod_darkball_ile 2	   // -1 to nieskończoność

cod_fireball_dis "150.0"   // Odległość w której zadaje DMG
cod_iceball_dis "300.0"	   //
cod_darkball_dis "100.0"   // 190 to standardowy obszar dla podstawowej rakiety z coda QTM_Peyote

cod_fireball_moc 10	   // Ile czasu trwa moc kul
cod_iceball_moc 5	   // -1 by moc kul nie była aktywna
cod_darkball_moc 5	   // Czas wyrażany w sekundach, liczby muszą być całkowite
Dołączona grafika
Plik cstrike rozpakowujemy i łączymy z cstrikiem na FTP.
Kompilujemy .sma i wrzucamy do /addons/amxmodx/plugins
W plugins-codmod który znajduje się w /addons/amxmodx/configs do wolnej linni dopisujemy:
codclass_mag.amxx
Dołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 12


#593869 Team Semiclip (Przenikanie przez graczy)

Napisane przez RasiaQ w 16.12.2013 17:29

opis.png
Jest to plugin który umożliwia przenikanie przez graczy. Kiedy podchodzimy do członków swojej drużyny robią się oni "pół-przeźroczyści" i możemy przez nich przejść

Demo:



cvary.png

// Ogólne
// ------
semiclip 1 // Czy Semiclip ma być włączony [0 - Wyłączony / 1 - Włączony]
semiclip_blockteam 0 // Kto ma posiadać Semiclip [0 - Każdy | 1 - Terro nie mają | 2 - CT nie mają | 3 - Nikt nie ma]
semiclip_enemies 0 // Przeźroczystość wrogów [0 - Wyłączona / 1 - Włączona]
semiclip_unstuck 1 // Odblokowanie, w przypadku zaklinowania sie w kimś/czymś [0 - Wyłączone / 1 - Zależnie od Teamu / 2 - Spawny CSDM / 3 - Gdzieś w pobliżu aktualnego miejsca]
semiclip_unstuckdelay 0.1 // Opóźnienie z odblokowaniem gracza [ 0 - Od Razu] Zalecane Wartości Między 0.1 a 3.0
semiclip_button 0 // Przycisk Przyśpieszający Semiclip ) [0 - Wyłączony / 1 - Teroo / 2 -CT / 3 - Wszyscy]
semiclip_knife_trace 0 // Ataki nożem dosiegają gracza nabliżej stojącego jeśli stoimy w Kimś [0 - Wyłącz / 1 - Włącz]
semiclip_duration 0 // Czy plugin ma działać tylko na początku rundy [0 - Wyłączony / 1 - Włączony]
    
// Ustawienia Rendera
// -----
semiclip_render 1 // Czy niestandardowe opcje renderowania mają być włączone [0 - Wyłączone / 1 - Włączone]
semiclip_rendermode 2 // Tryb Rendera ) [0 - 5] [0 - Wyłączony]
semiclip_renderamt 129 // Jaki mocny ma być Render [0 - 255]
semiclip_renderfx 0 // Jak mocny ma być Render Fx [0 - 20] [0 - Wyłączony]
semiclip_renderradius 250 // Jaki mocny ma mieć zasięg rendera [?? - 4095]
semiclip_renderfade 0 // Czy ma być włączona poświata dodatkowa [0 - Wyłączone / 1 - Włączone]
semiclip_renderfademin 25 // Minimalna wartość Render Fade [0 - 200]
semiclip_renderfadespec 1 // Czy Render Face ma być włączone dla obserwatorów [0 - Wyłączone / 1 - Włączone]
   

// Kolor poświaty
// -----
semiclip_color_admin_flag "b" // Flaga wymagana do poświaty
semiclip_color_admin_R 0 // Kolor admina (czerwony) [0-255]
semiclip_color_admin_G 0 // Kolor admina (zielony) [0-255]
semiclip_color_admin_B 0 // Kolor admina (niebieski) [0-255]
semiclip_color_ter_R 0 // Kolor Terro (czerwony) [0-255]
semiclip_color_ter_G 0 // Kolor Terro (zielony) [0-255]
semiclip_color_ter_B 0 // Kolor Terro (niebieski) [0-255]
semiclip_color_ct_R 0 // Kolor CT (czerwony) [0-255]
semiclip_color_ct_G 0 // Kolor CT (zielony) [0-255]
semiclip_color_ct_B 0 // Kolor CT (niebieski) [0-255]

wymaganemoduly.png
* Mod: Counter-Strike 1.6 albo Condition-Zero
* AMXX: Wersja 1.8.0 albo wyższa
* Moduły: Engine, Fakemeta, Hamsandwich

inneinformacje.png
Źródło: https://forums.allie...ad.php?t=137980
Pomoc w tłumaczeniu :D :http://amxx.pl/topic...+team +semiclip

 

WERSJA 3.1.0

Spoiler


download.png

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 21


#493262 Nowy Śnieg / New Snow

Napisane przez DarkGL w 24.12.2012 17:01

opis

Z pewnością znacie plugin http://amxx.pl/topic/4348-snow/ i ma on już 4 lata ( a nawet trochę więcej ) co nie znaczy że nie można go poprawić i ulepszyć ;)

Plugin dodaje na mapie padający śnieg oraz usuwa dźwięki deszczu

Nowy Śnieg / New Snow | DarkGL Blog

screenshot

2012-12-24_00004.jpg
2012-12-24_00005.jpg

konfiguracja
Wrzucasz i działa ;)

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 23


#271565 Lvl na start

Napisane przez sharkowy w 19.07.2011 13:46

Na końcu WczytajDane dopisz:

if(poziom_gracza[id] < 20)
{
poziom_gracza[id] = 20;
doswiadczenie_gracza[id] = PobierzDoswiadczeniePoziomu(19);
}


Jakby co napisz do mnie za ok. 15zl postaram sie wykonac


Hahahahahahhahahahahahahahhaahahahahahhahahahhaaha.
  • +
  • -
  • 1


#278886 Crashe apteczka

Napisane przez Aleksiej w 06.08.2011 19:27

Mialem podobny problem, dopisalem na poczatku:

public MedkitThink(ent)


to:

        if(!is_valid_ent(ent))                 
return PLUGIN_HANDLED;


i od tego czasu nie bylo takich errorow. :)
  • +
  • -
  • 2


#766603 [ROZWIĄZANE] Przywitanie w Hudzie

Napisane przez Erka w 05.05.2020 15:30

Samo przywitanie bez rankingu

https://amxx.pl/topi...-na-serwer-hud/


  • +
  • -
  • 3


#766528 [ROZWIĄZANE] Problem z dodaniem rang.

Napisane przez Paweł. w 04.05.2020 02:43

Look.

Załączony plik  QTM_CodMod.sma   43 KB  119 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx


  • +
  • -
  • 1


#531020 Czas do końca mapy w hud :)

Napisane przez lukas72 w 03.04.2013 16:12

W tym temacie pokażę wam jak dodać do huda w cod modzie czas do końca mapy (timeleft)

Wiem, że nic prostszego nie mogłem wymyśleć ale dla całkiem zielonych się przyda :)

Zaczynamy :)

Szukamy:
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
Przed tym dodajemy:
new timeleft = get_timeleft()
Następnie szukamy:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]",
I zamieniamy na :
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Czas do konca mapy : %d:%02d]",
Na końcu tej linijki:
, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
Dodajemy:
timeleft / 60, timeleft % 60
Cała linijka powinna wyglądać tak :
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s][Czas do konca mapy : %d:%02d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], timeleft / 60, timeleft % 60);
I to wszystko :) Jakbym popełnił jakiś błąd to proszę tutaj napisać :)
  • +
  • -
  • 12


#367639 Godzina w HUD

Napisane przez Bloody_ w 19.02.2012 21:11

Szukamy:

public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Zaczynamy ;>

dodajemy:
new Time[9]


Teraz zamieniamy:
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);

na:
get_time("%H:%M:%S",Time,8)
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Godzina : %s]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", Time, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);


a cały publiczek będzie wyglądał tak:
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new Time[9]

get_time("%H:%M:%S",Time,8)
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Godzina : %s]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", Time, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


Poradnik by BloodMan
Copyright© 2005-2010 Wszelkie prawa zastrzeżone. :google:
  • +
  • -
  • 24


#529085 Exp dla najlepszych 3 graczy

Napisane przez TheDarkDez w 28.03.2013 19:14

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "[COD] EXP dla najlepszych 3 graczy"
#define VERSION "0.69"
#define AUTHOR "pRED (edit by =ToRRent=)"

// Dla tych nie kumatych ;) jest to przerobiony plugin bf2medals autorstwa pRED


new cvar_exp_1miejsce, cvar_exp_2miejsce, cvar_exp_3miejsce;
new exp_1miejsce, exp_2miejsce, exp_3miejsce;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

cvar_exp_1miejsce = register_cvar("cod_exp1", "300"); // ilosc doswiadczenia za 1 miejsce
cvar_exp_2miejsce = register_cvar("cod_exp2", "150"); // ilosc doswiadczenia za 2 miejsce
cvar_exp_3miejsce = register_cvar("cod_exp3", "75"); // ilosc doswiadczenia za 3 miejsce

exp_1miejsce = get_pcvar_num(cvar_exp_1miejsce);
exp_2miejsce = get_pcvar_num(cvar_exp_2miejsce);
exp_3miejsce = get_pcvar_num(cvar_exp_3miejsce);
}
public Message_Intermission(){
set_task(0.1, "przyznanie_doswiadczenia");
}
public przyznanie_doswiadczenia()
{
//uruchom podczas SVC_INTERMISSION (tuz przed zmiana mapy)
//Znajdz 3 najlepszych graczy z najwieksza liczba fragow i przyznaj doswiadczenie

new players[32], num;
get_players(players, num, "h");

new tempfrags, id;

new swapfrags, swapid;

new starfrags[3]; //0 - 3 miejsce / 1 - 2 miejsce / 2 - 1 miejsce
new starid[3];

for (new i = 0; i < num; i++)
{
id = players[i];
tempfrags = get_user_frags(id);
if ( tempfrags > starfrags[0] )
{
starfrags[0] = tempfrags;
starid[0] = id;
cod_set_user_xp(starid[0], cod_get_user_xp(starid[0])+exp_3miejsce);
if ( tempfrags > starfrags[1] )
{
swapfrags = starfrags[1];
swapid = starid[1];
starfrags[1] = tempfrags;
starid[1] = id;
starfrags[0] = swapfrags;
starid[0] = swapid;
cod_set_user_xp(starid[1], cod_get_user_xp(starid[1])+exp_2miejsce);

if ( tempfrags > starfrags[2] )
{
swapfrags = starfrags[2];
swapid = starid[2];
starfrags[2] = tempfrags;
starid[2] = id;
starfrags[1] = swapfrags;
starid[1] = swapid;
cod_set_user_xp(starid[2], cod_get_user_xp(starid[2])+exp_1miejsce);

}
}
}
}
new name[32];
new winner = starid[2];

if ( !winner )
return;

ColorChat(0, GREEN, "[COD:MW]^x01 Najlepsi gracze na tej mapie:");

get_user_name(starid[2], name, 31);
ColorChat(0, GREEN, "1. %s - %i Fragow (+%d dosw.)", name, starfrags[2], exp_1miejsce)

get_user_name(starid[1], name, 31);
ColorChat(0, GREEN, "2. %s - %i Fragow (+%d dosw.)", name, starfrags[1], exp_2miejsce)

get_user_name(starid[0], name, 31);
ColorChat(0, GREEN, "3. %s - %i Fragow (+%d dosw.)", name, starfrags[0], exp_3miejsce)

}

Ta wrsja z ColorChat'em działa.
  • +
  • -
  • 2


#280087 Exp dla najlepszych 3 graczy

Napisane przez hubert4444 w 09.08.2011 12:18

Wersja v7.0 znaleziona w internecie

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "[COD] EXP dla najlepszych 3 graczy"
#define VERSION "0.7"
#define AUTHOR "pRED (edit by =ToRRent=)"

new player_xp[33] = 0		//Holds players experience

new gmsgSayText;

new cvar_exp_1miejsce;
new cvar_exp_2miejsce;
new cvar_exp_3miejsce;

new exp_1miejsce[33];
new exp_2miejsce[33];
new exp_3miejsce[33];

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	cvar_exp_1miejsce = register_cvar("cod_exp1", "300"); // ilosc doswiadczenia za 1 miejsce 
	cvar_exp_2miejsce = register_cvar("cod_exp2", "150"); // ilosc doswiadczenia za 2 miejsce 
	cvar_exp_3miejsce = register_cvar("cod_exp3", "75"); // ilosc doswiadczenia za 3 miejsce
	
	register_message(SVC_INTERMISSION, "Message_Intermission");
	
	
	gmsgSayText = get_user_msgid("SayText");
}
public Message_Intermission(){
	set_task(0.1, "przyznanie_doswiadczenia");
}
public przyznanie_doswiadczenia()
{
	//uruchom podczas SVC_INTERMISSION (tuz przed zmiana mapy)
	//Znajdz 3 najlepszych graczy z najwieksza liczba fragow i przyznaj doswiadczenie

	new players[32], num;
	get_players(players, num, "h");

	new tempfrags, id;

	new swapfrags, swapid;

	new starfrags[3]; //0 - 3 miejsce / 1 - 2 miejsce / 2 - 1 miejsce
	new starid[3];

	for (new i = 0; i < num; i++)
	{
		id = players[i];
		tempfrags = get_user_frags(id);
		if ( tempfrags > starfrags[0] )
		{
			starfrags[0] = tempfrags;
			starid[0] = id;
			new exp_3miejsce = get_pcvar_num(cvar_exp_3miejsce)
			player_xp(id, player_xp[id]+exp_3miejsce);
			if ( tempfrags > starfrags[1] )
			{
				swapfrags = starfrags[1];
				swapid = starid[1];
				starfrags[1] = tempfrags;
				starid[1] = id;
				starfrags[0] = swapfrags;
				starid[0] = swapid;
				new exp_2miejsce = get_pcvar_num(cvar_exp_2miejsce)
				player_xp(id, player_xp[id]+exp_2miejsce);

				if ( tempfrags > starfrags[2] )
				{
					swapfrags = starfrags[2];
					swapid = starid[2];
					starfrags[2] = tempfrags;
					starid[2] = id;
					starfrags[1] = swapfrags;
					starid[1] = swapid;
					new exp_1miejsce = get_pcvar_num(cvar_exp_1miejsce)
					player_xp(id, player_xp[id]+exp_1miejsce);

				}
			}
		}
	}
	new name[32];
	new winner = starid[2];

	if ( !winner )
		return;

	ColorChat(id, GREEN, "Najlepsi gracze na tej mapie:");

	get_user_name(starid[2], name, charsmax(name));
	ColorChat(id, GREEN, "1. %s - %i Fragow (+%d dosw.)", name, starfrags[2], exp_1miejsce[id])

	get_user_name(starid[1], name, charsmax(name));
	ColorChat(id, GREEN, "2. %s - %i Fragow (+%d dosw.)", name, starfrags[1], exp_2miejsce[id])

	get_user_name(starid[0], name, charsmax(name));
	ColorChat(id, GREEN, "3. %s - %i Fragow (+%d dosw.)", name, starfrags[0], exp_3miejsce[id])
}

  • +
  • -
  • 1


#766104 Problem z nożem.

Napisane przez Rivit w 19.04.2020 21:35

stestuj, mogą być literówki czy coś i moze sie nie skompilowac, jak co to pisz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#766237 Plugin zliczający statystyki danego dnia.

Napisane przez glutex w 23.04.2020 19:37

TimeStamp Rank
  • +
  • -
  • 1


#753533 Call of Duty Mod (by O'Zone)

Napisane przez O'Zone w 24.11.2018 17:20

opis

Ponad 8 lat temu, QTM. Peyote wydał swojego Call of Duty: MW Mod, znany tutaj jako "CoD Nowy".

Jeszcze w 2016 roku zacząłem pracować nad własną wersją, która miałaby być opracowana od podstaw

i przede wszystkim scentralizować zarządzanie wieloma funkcjonalnościami bezpośrednio w silniku.

Miałoby to zmniejszyć liczbę potencjalnych bugów, a przede wszystkim dość mocno zredukować

długość kodu klas / itemów i maksymalnie ułatwić ich tworzenie.

 

Projekt zakończyłem pod koniec 2017 roku i jako, że swoją karierę związaną AMXX już zakończyłem,

postanowiłem go opublikować na użytek społeczności, żeby ta praca się nie zmarnowała.

 

Baza moda to 19 pluginów wliczając w to silnik (niektóre są oczywiście opcjonalne)

i zapewniają masę funkcjonalności, których wręcz nie mam czasu opisać

- jeśli ktoś będzie skłonny wytworzyć takowy opis, będę zobowiązany.

Poza nimi ciekawscy znajdą 35 gotowych klas i 101 itemów do wykorzystania,

które stanowią przy okazji przykład jak tworzyć klasy i itemy na tym silniku.

Dodatkowo znaleźć tam można pluginy usług pod SklepSMS.

Wszystkie dodatkowe pliki gotowe do wrzucenia, czyli modele, sprite'y, dźwięki

i bazowe pliki konfiguracyjne znajdują się w folderze resources.

 

Uwaga: Mod jest napisany pod AMXXa 1.8.3 / 1.9.

Polecam dodatkowo wykorzystać ReHLDS i ReGameDLL ze względu na większą stabilność niż natywne binarki.

 

komendy

Dostęp do niemal wszystkich komend jest dostępny w głównym menu pod komendą /menu lub klawiszem "V".

Oczywiście listy komend i ich aliasów można znaleźć w kodzie źródłowym poszczególnych pluginów.

 

cvary

Spoiler

 

inne informacje

Niestety przy kilku próbach dodawania tematu z listami dostępnych natywów i forwardów dostawałem "504 Gateway Timeout".

Widać ponad 1100 linii to nieco za dużo, a przynajmniej jak na tagi code.

Dokumentacja natywów i forwardów jest zatem dostępna w cod.inc: https://github.com/T.../master/cod.inc

Komentarze do nich są napisane w języku angielskim - zakładam, że osoby biorące się za development pluginów go znają.

 

download

Zawsze aktualną wersję można znaleźć na GitHubie: https://github.com/TheDoctor0/CoDMod


  • +
  • -
  • 32


#320297 Blokowanie perków

Napisane przez d0naciak w 11.11.2011 10:43

Nigdzie poradnika podobnego nie widziałem, a pomyślałem że na pewno komuś się przyda :) Pokazuje on jak zablokować perk dla klasy (lub kilku klas)(Goliath mi pomógł :D)

Otwieramy *.sma naszego perku, i szukamy publicu cod_perk_enabled, i zamieniamy go na :

public cod_perk_enabled(id)
{
if(cod_get_user_class(id) == cod_get_classid("Zbyszek"))
return COD_STOP;
//zawartość cod_perk_enabled
return COD_CONTINUE;
}


Wtedy zablokujemy perk dla klasy Zbyszek, a tera trochę dokładniej, jeżeli public cod_perk_enabled będzie wyglądać tak :

public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
}


To aby zablokować trzeba zrobić tak :

public cod_perk_enabled(id)
{
if(cod_get_user_class(id) == cod_get_classid("Zbyszek"))
return COD_STOP;
ma_perk[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}


Aby zablokować dla kilku klas trzeba :

if(cod_get_user_class(id) == cod_get_classid("Zbyszek"))

Zamienić na

if(cod_get_user_class(id) == cod_get_classid("Zbyszek") || cod_get_user_class(id) == cod_get_classid("Maciek"))


I wtedy zablokujemy dla dwóch klas, Maćka i Zbyszka, to wszystko (chyba :D)
  • +
  • -
  • 17