Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

SoLLuffka - zdjęcie

SoLLuffka

Rejestracja: 27.05.2018
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.05.2022 18:52
-----

Moje tematy

Paczka Only Mirage (CS:GO) Only DD2 (CS 1.6)

25.05.2022 14:08

Kupię gotowe paczki pod serwery Only Mirage (CS:GO) oraz Only DD2 (cs 1.6) nie chodzi mi o jakieś sklejki. Coś czego jeszcze nie ma lub bardzo rzadko występuje. Skleić paczkę z pluginów sam potrafię. Propozycje poproszę na pw. 
Przedział cenowy od 50zł do 300zł za paczkę. 

Proszę o pomoc com_loadfile

13.03.2022 15:13

Witajcie.
Zrobiłem serwer go:mod, wszystkie pluginy działają, skiny się pobrały lecz podczas wchodzenia na serwer wszystkich wywala z powodem
 

com_loadfile not enough space for models/player.mdl

mieliście kiedyś coś takiego ? miałem tak na innych serwerach ale po ponownym wejściu działało.

 

Skiny za monety

16.02.2022 23:21

Witajcie. 
Kochani mam pewien problem z tym pluginem. Skiny za Monety - Pluginy AMXX - AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

Mianowicie chodzi o to, że owszem są dostępne skiny lecz jak np jestem na broni bez wybranego skina to wtedy nie ma skina broni tylko domyślny skin noża.. czyli 1 z listy skiny.ini. Mieliście taki problem  wiecie o co chodzi ? 

MONETY + HUD

11.02.2022 17:59

Moi drodzy mam pytanko. 
Chcę dodać na DD2 system monet i połączyć go z hud. Posiadam system monet pod codmoda, który jest dostępny u Was na stronie tylko mam jeden problem. Nie mam pojęcia jak dopisać informacje o ilości monet do hud który jest w innym pluginie. Pomorze ktoś ? 

Wywalenie istniejącej broni po wybraniu tej z menu

19.01.2022 19:19

Witajcie. 
Posiadam plugin svipa i mam mały problem. Jak wybieram broń z menu i mam np już m4 i wybiore ak to mam obie bronie. Chciałbym żeby po wybraniu broni z menu aktualną wyrzucało. Proszę o pomoc :) 
 

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <stripweapons>

#define g_Buffer 1536

forward amxbans_admin_connect(id);

new Array:g_Array, bool:g_Vip[33], gRound=0, g_Hudmsg, menu,
menu_callback_handler, skoki[33], weapon_id;

new const g_Langcmd[][]={"say /svips","say_team /svips","say /svipy","say_team /svipy"};
new const g_Prefix[] = "sVip Chat";

public plugin_init(){
	register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStartPre");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
	register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
	register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
	register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
	g_Array=ArrayCreate(64,32);
	for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++){
		register_clcmd(g_Langcmd[i], "ShowVips");
	}
	register_clcmd("say /svip", "ShowMotd");
	set_task(30.0, "ShowAdv",.flags = "b");
	register_clcmd("say_team", "VipChat");
	register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
	g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
}
public client_authorized(id){
	if(get_user_flags(id) & 262144 == 262144){
		client_authorized_vip(id);
	}
}
public client_authorized_vip(id){
	g_Vip[id]=true;
	new g_Name[64];
	get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
	
	new g_Size = ArraySize(g_Array);
	new szName[64];
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName));
		
		if(equal(g_Name, szName)){
			return 0;
		}
	}
	ArrayPushString(g_Array,g_Name);
	set_hudmessage(24, 190, 220, -1.0, 0.05, 0, 6.0, 6.0);
	ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "Wchodzi SVIP (%s)",g_Name);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnect(id){
	if(g_Vip[id]){
		client_disconnect_vip(id);
	}
}
public client_disconnect_vip(id){
	g_Vip[id]=false;
	new Name[64];
	get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
	
	new g_Size = ArraySize(g_Array);
	new g_Name[64];
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
		
		if(equal(g_Name,Name)){
			ArrayDeleteItem(g_Array,i);
			break;
		}
	}
}
public CmdStartPre(id, uc_handle){
	if(g_Vip[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			CmdStartPreVip(id, uc_handle);
		}
	}
}
public CmdStartPreVip(id, uc_handle){
	new flags = pev(id, pev_flags);
	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]>0){
		--skoki[id];
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id,pev_velocity,velocity);
	} else if(flags & FL_ONGROUND && skoki[id]!=-1){
		skoki[id] = 1;
	}
}
public SpawnedEventPre(id){
	skoki[id]=1;
	if(g_Vip[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			SpawnedEventPreVip(id);
		}
	}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
	new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	++henum;
	new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	++fbnum;
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
	new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
	give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	++sgnum;
	show_vip_menu(id);
}
public menu_1_handler(id){
	StripWeapons(id, Primary);
	give_item(id, "weapon_ak47");
	give_item(id, "weapon_deagle");
	give_item(id, "ammo_762nato");
	weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id);
	if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
	weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
	if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
}
public menu_2_handler(id){
	StripWeapons(id, Primary);
	give_item(id, "weapon_m4a1");
	give_item(id, "weapon_deagle");
	give_item(id, "ammo_556nato");
	weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id);
	if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
	weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
	if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
}
public menu_3_handler(id){
	StripWeapons(id, Primary);
	give_item(id, "weapon_awp");
	give_item(id, "weapon_deagle");
	give_item(id, "ammo_338magnum");
	weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id);
	if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 10);
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
	weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
	if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
}
public menu_4_handler(id){
	StripWeapons(id, Primary);
	give_item(id, "weapon_famas");
	give_item(id, "weapon_deagle");
	give_item(id, "ammo_338magnum");
	weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_famas", id);
	if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 25);
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90);
	weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
	if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
}
public menu_5_handler(id){
	StripWeapons(id, Primary);
	give_item(id, "weapon_m249");
	give_item(id, "weapon_deagle");
	give_item(id, "ammo_338magnum");
	weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_m249", id);
	if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 100);
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 300);
	weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
	if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
}
public show_vip_menu(id){
	menu=menu_create("\d(\rNa wybranie broni:\y 20 sekund\d)^n\dMenu broni sVIPa:","menu_handler");
	menu_callback_handler=menu_makecallback("menu_callback");
	new bool:active=false, num=-1;
	menu_additem(menu,"\wAK47 + Deagle + \r(\dZestaw Granatów\r)","",0,menu_callback_handler);
	if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
		active=true;
	}
	menu_additem(menu,"\wM4A1 + Deagle + \r(\dZestaw Granatów\r)","",0,menu_callback_handler);
	if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
		active=true;
	}
	menu_additem(menu,"\wAWP + Deagle + \r(\dZestaw Granatów\r)","",0,menu_callback_handler);
	if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
		active=true;
	}
	menu_additem(menu,"\wFAMAS + Deagle + \r(\dZestaw Granatów\r)","",0,menu_callback_handler);
	if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
		active=true;
	}
	menu_additem(menu,"\wKROWA + Deagle + \r(\dZestaw Granatów\r)","",0,menu_callback_handler);
	if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
		active=true;
	}
	if(active){
		menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"\rWyjdz");
		menu_setprop(menu,MPROP_TITLE,"\d(\rNa wybranie broni:\y 20 sekund\d)^n\r** \dMenu broni \rSVIPa:");
		menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r");
		menu_display(id, menu);
	} else {
		menu_destroy(menu);
	}
}
public event_new_round(){
	++gRound;
}
public GameCommencing(){
	gRound=0;
}
public menu_callback(id, menu, item){
	if(is_user_alive(id)){
		if(gRound>=3){
			if(item==0){
				return ITEM_ENABLED;
			}
			if(item==1){
				return ITEM_ENABLED;
			}
			if(item==2){
				return ITEM_ENABLED;
			}
			if(item==3){
				return ITEM_ENABLED;
			}
			if(item==4){
				return ITEM_ENABLED;
			}
			if(item==5){
				return ITEM_ENABLED;
			}
		}
	}
	return ITEM_DISABLED;
}
public menu_handler(id, menu, item){
	if(is_user_alive(id)){
		if(gRound>=3){
			if(item==0){
				menu_1_handler(id);
			}
			if(item==1){
				menu_2_handler(id);
			}
			if(item==2){
				menu_3_handler(id);
			}
			if(item==3){
				menu_4_handler(id);
			}
			if(item==5){
				menu_5_handler(id);
			}
		}
	}
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public VipStatus(){
	new id=get_msg_arg_int(1);
	if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
		set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
	}
}
public ShowVips(id){
	new g_Name[64],g_Message[192];
	
	new g_Size=ArraySize(g_Array);
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
		
		add(g_Message, charsmax(g_Message), g_Name);
		
		if(i == g_Size - 1){
			add(g_Message, charsmax(g_Message), ".");
		}
		else{
			add(g_Message, charsmax(g_Message), ", ");
		}
	}
	ColorChat(id,RED,"^x04[DD2]^x01 Gracze z ranga SVIP:^x03 %s", g_Message);
	ShowVipsMotd(id);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ShowVipsMotd(id){
	new Data[g_Buffer],Len,g_Name[64];
	
	Len = formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<html><body bgcolor=Black><br>");
	Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<center><table frame=^"border^" width=^"600^" cellspacing=^"0^" bordercolor=#4A4344 style=^"color:#56A5EC;text-align:center;^">");
	Len += formatex(Data[Len], g_Buffer- Len, "<tr><td><b>[V.I.P]</b></td><td><b>Nick</b></td></td></tr>");
	
	new g_Size=ArraySize(g_Array);
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
		
		Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<tr>");
		Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<td><font color=Red>%d</font></td>", i + 1);
		Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<td>%s</td>", g_Name);
		Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "</tr>");
	}
	Len += formatex(Data[Len],g_Buffer - Len,"</center></body></html>");
	
	show_motd(id, Data, ">> S-VIP'y na serwerze <<");
}
public client_infochanged(id){
	if(g_Vip[id]){
		new szName[64];
		get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));
		
		new Name[64];
		get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
		
		if(!equal(szName,Name)){
			ArrayPushString(g_Array,szName);
			
			new g_Size=ArraySize(g_Array);
			new g_Name[64];
			for(new i = 0; i < g_Size; i++){
				ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
				
				if(equal(g_Name,Name)){
					ArrayDeleteItem(g_Array,i);
					break;
				}
			}
		}
	}
}
public plugin_end(){
	ArrayDestroy(g_Array);
}
public ShowMotd(id){
	show_motd(id, "svip.txt", "**** S-VIP ****");
}
public ShowAdv(){
	ColorChat(0, RED, "^x04[DD2]^x01 Co posiada S-VIP^x03 /svip^x01 oraz kto nim jest^x03 /svips^x01!");
}
public VipChat(id){
	if(g_Vip[id]){
		new g_Msg[256],
		g_Text[256];
		
		read_args(g_Msg,charsmax(g_Msg));
		remove_quotes(g_Msg);
		
		if(g_Msg[0] == '*' && g_Msg[1]){
			new g_Name[64];
			get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
			
			formatex(g_Text,charsmax(g_Text),"^x01(%s) ^x03%s : ^x04%s",g_Prefix, g_Name, g_Msg[1]);
			
			for(new i=1;i<33;i++){
				if(is_user_connected(i) && g_Vip[i])
				ColorChat(i, GREEN, "%s", g_Text);
			}
			return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
	new id = get_msg_arg_int(1);
	
	if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
		new szTmp[256],szTmp2[256];
		get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))
		
		new szPrefix[64] = "^x04[^x01SVIP^x04]";
		
		if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
		}
		else{
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
		}
		set_msg_arg_string(2,szTmp2);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public amxbans_admin_connect(id){
	client_authorized(id);
}