Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

*Fantomas* - zdjęcie

*Fantomas*

Rejestracja: 12.11.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.09.2010 16:45
-----

#109221 Blad kompilacji

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 02.02.2010 13:42

zmienna player_b_item nie została nigdzie wcześniej zadeklarowana
  • +
  • -
  • 1


#105288 Nowe itemki

Napisane przez jakowskiuki w 14.01.2010 07:27

Plik w ktorym to dodales musisz skomplikowac do postaci pliku dbmod_5.X.amxx
A komplikowac mozna przez AMX Mod X - Half-Life Scripting for Pros! lub Nieoficjalny polski support AMX Mod X -> Kompilator
Da sie tez lokalnie ale szybciej bedzie przez to pierwsze.
  • +
  • -
  • 1


#105313 Prośba o amxx gotowca

Napisane przez jakowskiuki w 14.01.2010 14:27

Napisz do mnie na gg-10668109 Wytlumacze ci co i jak,badz jak wolisz moge sam ci to zrobic.Ale powinienes wiedziec ze lepiej zrobic to samemu.Poprostu bezpieczniej.Teraz pisze z telefonu.Gdzies okolo 15-ej ci w tym pomoge.
  • +
  • -
  • 1


#105243 Pomoc odnośnie kilku linijek w .sma

Napisane przez Ortega w 13.01.2010 22:07


//jesli item_id jest rozne od 0 czyli wtedy gdy posiadasz item to funkcja sie nie wykonuje
if (player_item_id[id] != 0)
return PLUGIN_HANDLED
//ustawia parametry wiadomosci hud
set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 4.0, 0.2, 0.3, 5)
//losuje liczby od 1 do 68
new rannum = random_num(1,68)
//definiuje maxfind czyli zmienna z zrecznosci ktora jest odejmowna
new maxfind = player_agility[id]
//jesli mamy wiecej niz 15 agility to maxfind bedzie 15
if (maxfind > 15) maxfind = 15
//definiuje liczbe dla rf
new rf = random_num(1,25-maxfind)
//jesli itemnum jest wieksze od 0 to rannum jest rowne itemnum
if (itemnum > 0) rannum = itemnum
//w przeciwnym wypadku funkcja zwraca handled
else if (itemnum < 0) return PLUGIN_HANDLED
//dla wczesniejszego rf jesli bedzie bezwzglednie liczba 3 i itemnum bedzie bezwzglednie 0 to daje unikalny item
if (rf == 3 && itemnum == 0) //We found a rare item
{
award_unique_item(id)
//i ustawia rannum na -1
rannum = -1
}
// ile wytrzymalosci ma kazdy zwykly przedmiot
//Set durability, make this item dependant?
item_durability[id] = 250
//no i switch do poszczegolnych case'ow itemow
switch(rannum)

  • +
  • -
  • 1


#105238 Pomoc odnośnie kilku linijek w .sma

Napisane przez SzukamProDM w 13.01.2010 21:37

item_durability[id] = 250 - wytrzymalosc itemku
new rannum = random_num(1,68) - tam gdzie jest 68 to dawaj takie Case itemku jakie masz max...
Reszty nie wiem^
  • +
  • -
  • 1


#105224 Nowe itemki

Napisane przez SzukamProDM w 13.01.2010 20:30

na XxX jest poradnik do robienia nowych itemkow... nikt Ci nie poda kodu na itemek, jest poradnik na amxx jak zmniejszyc wypadanie itemkow...
  • +
  • -
  • 0