Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pomoc odnośnie kilku linijek w .sma


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 *Fantomas*

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:17
Offline

Napisano 13.01.2010 21:24

Witam zaczynam zabawę w tworzeniu nowych itemków i chciałbym się dowiedzieć za co odpowiedzialne są te linijki z .sma:

if (player_item_id[id] != 0)
return PLUGIN_HANDLED

set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 4.0, 0.2, 0.3, 5)
new rannum = random_num(1,68)

new maxfind = player_agility[id]
if (maxfind > 15) maxfind = 15

new rf = random_num(1,25-maxfind)

if (itemnum > 0) rannum = itemnum
else if (itemnum < 0) return PLUGIN_HANDLED

if (rf == 3 && itemnum == 0) //We found a rare item
{
award_unique_item(id)
rannum = -1
}

//Set durability, make this item dependant?
item_durability[id] = 250
switch(rannum)

z góry dziekuje za pomoc będą + pozdr Tomek.
  • +
  • -
  • 0

#2 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 13.01.2010 21:37

item_durability[id] = 250 - wytrzymalosc itemku
new rannum = random_num(1,68) - tam gdzie jest 68 to dawaj takie Case itemku jakie masz max...
Reszty nie wiem^
  • +
  • -
  • 1

#3 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 13.01.2010 22:07


//jesli item_id jest rozne od 0 czyli wtedy gdy posiadasz item to funkcja sie nie wykonuje
if (player_item_id[id] != 0)
return PLUGIN_HANDLED
//ustawia parametry wiadomosci hud
set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 4.0, 0.2, 0.3, 5)
//losuje liczby od 1 do 68
new rannum = random_num(1,68)
//definiuje maxfind czyli zmienna z zrecznosci ktora jest odejmowna
new maxfind = player_agility[id]
//jesli mamy wiecej niz 15 agility to maxfind bedzie 15
if (maxfind > 15) maxfind = 15
//definiuje liczbe dla rf
new rf = random_num(1,25-maxfind)
//jesli itemnum jest wieksze od 0 to rannum jest rowne itemnum
if (itemnum > 0) rannum = itemnum
//w przeciwnym wypadku funkcja zwraca handled
else if (itemnum < 0) return PLUGIN_HANDLED
//dla wczesniejszego rf jesli bedzie bezwzglednie liczba 3 i itemnum bedzie bezwzglednie 0 to daje unikalny item
if (rf == 3 && itemnum == 0) //We found a rare item
{
award_unique_item(id)
//i ustawia rannum na -1
rannum = -1
}
// ile wytrzymalosci ma kazdy zwykly przedmiot
//Set durability, make this item dependant?
item_durability[id] = 250
//no i switch do poszczegolnych case'ow itemow
switch(rannum)

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych