Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nowe itemki


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 *Fantomas*

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:17
Offline

Napisano 13.01.2010 20:28

Witam, mam zamiar w najbliższym czasie stworzyć swój serwer diablo moda (moim zdaniem najlepszy mod :D) i mianowicie grałem na różnych serwerach i widziałem nowe itemki. Mianowcie kilka pytań/próśb. A dodam że w tych sprawach jestem prawie zielony:D:D

1) Jak się dodaje itemki nowe, tworzy? Wpisuje się tylko coś?
2) Czy mógłby ktoś mi zrobić/podać kdoy na nowe itemki?
3) Czy można ustawić coś takiego że np. item Stalkers ring ustawić żeby on rzadziej się trafiał? Żeby łatwo się nie zdobywało dobrych itemków?
4) Pomógł by mi ktoś z pkt w/w ?
5) Dam plusy za wszelaką pomoc.

Dziękuję serdecznie z góry za pomoc, pozdrawiam Tomek.
  • +
  • -
  • 0

#2 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 13.01.2010 20:30

na XxX jest poradnik do robienia nowych itemkow... nikt Ci nie poda kodu na itemek, jest poradnik na amxx jak zmniejszyc wypadanie itemkow...
  • +
  • -
  • 0

#3 *Fantomas*

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:17
Offline

Napisano 13.01.2010 21:01

case 69:
{
player_item_name[id] = "Dziki Zabojca"
player_item_id[id] = 69
player_b_inv[id] = 2
player_b_gravity[id] = 6
player_b_silent[id] = 1
player_b_money[id] = random_num(3000,5000)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot : %s :: Twoja widocznosc jest zredukowana do 2; Twoj skok jest zredukowany do 6; Chodzisz po cichu; Dostajesz % złota co runde [id])
}


napisałem coś takiego i czy ten item będzie spełniał te wymagania:
-widoczność 2
-skok zredukowany do 6 (cos jak archy)
-po cichu bedzie chodzil
-i co runda bedzie dostawal od 3000 do 5000 i będzie pisalo po wpisaniu /item ile kasy bedzie dostawal ?

trzeba cos poprawic czy dobrze to jest?
  • +
  • -
  • 0

#4 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 13.01.2010 21:35

dobrze... Tylko to skomplikuj i tam gdzie player_b_item[id] = 69 daj player_b_item[id] = rannum
  • +
  • -
  • 0

#5 *Fantomas*

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:17
Offline

Napisano 13.01.2010 22:54

czyli co mam zrobić? skomplikuj? coś poprzemieniać?
  • +
  • -
  • 0

#6 jakowskiuki

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:70
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Piotrkow Tryb.
Offline

Napisano 14.01.2010 07:27

Plik w ktorym to dodales musisz skomplikowac do postaci pliku dbmod_5.X.amxx
A komplikowac mozna przez AMX Mod X - Half-Life Scripting for Pros! lub Nieoficjalny polski support AMX Mod X -> Kompilator
Da sie tez lokalnie ale szybciej bedzie przez to pierwsze.

Użytkownik jakowskiuki edytował ten post 14.01.2010 07:48

  • +
  • -
  • 1

#7 *Fantomas*

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:17
Offline

Napisano 14.01.2010 11:23

A już rozumiem dziękuję za pomoc.
  • +
  • -
  • 0

#8 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 15.01.2010 07:31

A już rozumiem dziękuję za pomoc.


nie:
case 69:
{
player_item_name[id] = "Dziki Zabojca"
player_item_id[id] = 69
player_b_inv[id] = 2
player_b_gravity[id] = 6
player_b_silent[id] = 1
player_b_money[id] = random_num(3000,5000)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot : %s :: Twoja widocznosc jest zredukowana do 2; Twoj skok jest zredukowany do 6; Chodzisz po cichu; Dostajesz % złota co runde [id])
}


tylko :F
case 69:
{
player_item_name[id] = "Dziki Zabojca"
player_item_id[id] = rannum
player_b_inv[id] = 2
player_b_gravity[id] = 6
player_b_silent[id] = 1
player_b_money[id] = random_num(3000,5000)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot : %s :: Twoja widocznosc jest zredukowana do %s. Twoj skok jest zredukowany do %s. Chodzisz po cichu. Dostajesz %s złota co runde",player_item_name[id], player_b_inv[id], player_b_gravity[id], player_b_money[id])
}


:F brakło ci w hudmessage dodania info z czego ma pobierać ;F
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych