Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

kuab91 - zdjęcie

kuab91

Rejestracja: 11.11.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.03.2010 07:08
-----

Moje tematy

Nieśmiertelność

24.02.2010 20:10

Witam chce zrobić item który daje na określony czas nie śmiertelność. Są jakieś komendy lub funkcje odpowiadające za nieśmiertelność w diablo , cs ? Czy muszę wszystko od początku pisać ?

Item 1/x Z noża

13.02.2010 14:51

Siema próbuje zrobić item 1/x z noża wszystko się ładnie kompiluje ale nie zabija ;/

Tak to napisałem :

new player_b_knife[33] = 1

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

player_b_knife[id] = 0


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

if (player_b_knife[id] > 0) 
	{
		num_to_str(player_b_knife[id],TempSkill,10)
		add(itemEffect,199,"Masz 1/")
		add(itemEffect,199,TempSkill)
		add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika z noza<br>")
	}

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

case 77:
		{
			player_item_name[id] = "Kosynier"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_knife[id] = random_num(1,3)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia nozem",player_item_name[id],player_b_knife[id])	
		}

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

if(player_b_knife[id]>0)
	{
		if(player_b_knife[id]>5) player_b_knife[id]-=random_num(0,2)
		else if(player_b_knife[id]>2) player_b_knife[id]-=random_num(0,1)
		else if(player_b_knife[id]>1) player_b_knife[id]-=random_num(-1,1)
	}


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

public add_bonus_knifedamage(attacker_id,id,weapon)
{
	if (player_b_knife[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE)
	{
		
		if (!is_user_alive(id))
			return PLUGIN_HANDLED
		
		if (random_num(1,player_b_knife[attacker_id]) == 1)
			UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")
		
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Co tu trzeba jeszcze zmienić ?

Item nie dodaje obrażeń ;/

11.02.2010 22:00

Siema

przerobiłem item :

case 1:
		{
			player_item_name[id] = "Bronze Amplifier"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_damage[id] = random_num(1,3)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i",player_item_name[id],player_b_damage[id])
		}

Na :

case 1:
		{
			player_item_name[id] = "Ostatni Oddech"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_damage[id] = random_num(30,50)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i",player_item_name[id],player_b_damage[id])
		}

I nie dodaje obrażeń np. wylosował mi 45 i strzelam do przeciwnika (bota , na new game testuje przeróbki) z glocka czyli teoretycznie powinien paść po góra 3 strzałach ale nie pada widać tą dodatkową krew ale dmg nie dochodzi :/

Proszę o pomoc

Zwiększenie hp podczas rundy

11.02.2010 18:48

Siema przerabiam jedną z klas i chce w nią wbudować umiejętność transformacji chodzi o to ze zwiększy mu się hp i szybkość na określony czas ale nie wiem jak to zrobić żeby mu hp od razu dodawało. Wydaje mi się że można by to było zrobić przez dodanie mu siły i jednorazowe odnowienie hp. Ale może istnieje jakiś prostszy sposób.