Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

kuab91 - zdjęcie

kuab91

Rejestracja: 11.11.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.03.2010 07:08
-----

Moje posty

W temacie: Pytanie dotyczące itemu

27.02.2010 10:09

A nie wystarczy skopiować tego co jest przy meekstone i znienić nazwe na dynamit ?

W temacie: Nieśmiertelność

24.02.2010 22:42

Ja nie chce tego robić totemem tylko przez set_user_godmode coś tam napisałem ale dopiero jutro przetestuje napisze.

W temacie: ilosc HP

17.02.2010 23:11

Tu masz gotowca :

public write_hud(id)
{
	if (player_lvl[id] == 0)
		player_lvl[id] = 1
			
	new tpstring[1024] 
	
	new Float: :xP:_now
	new Float: :xP:_need
	new Float:perc
	
	if (last_update_ :xP:[id] == player_ :xP:[id])
	{
		perc = last_update_perc[id]
	}
	else
	{
		//Calculate percentage of :xP: required to level
		if (player_lvl[id] == 1)
		{
		 :xP:_now = float(player_ :xP:[id])
		 :xP:_need = float(LevelXP[player_lvl[id]])
			perc = :xP:_now*100.0/ :xP:_need
		}
		else
		{
		 :xP:_now = float(player_ :xP:[id])-float( LevelXP[player_lvl[id]-1])
		 :xP:_need = float(LevelXP[player_lvl[id]])-float(LevelXP[player_lvl[id]-1])
			perc = :xP:_now*100.0/ :xP:_need
		}
	}
	
	last_update_ :xP:[id] = player_ :xP:[id]
	last_update_perc[id] = perc
	
	if(player_class[id]!=Paladyn)
		format(tpstring,1023,"HP: %i Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s", get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id])
	else	
format(tpstring,1023,"HP: %i Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s Skoki: %i/%i", get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])
		
	message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id) 
	write_byte(0) 
	write_string(tpstring) 
	message_end() 
}

/* ==================================================================================================== */

W temacie: 1/1 z shotgun

17.02.2010 23:06

Tu masz temat wystarczy że pozmieniasz na m3 zamiast kosy :

Item 1/x Z noża - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

W temacie: Nekromancer oraz Barb

17.02.2010 23:03

public add_bonus_necromancer(attacker_id,id)
{
if (player_class[attacker_id] == Nekromanta)
{
	if (get_user_health(id) 30 <= 0)


Wydaje mi się że tu powinno być :

public add_bonus_necromancer(attacker_id,id)
{
if (player_class[attacker_id] == Nekromanta)
{
	if (get_user_health(id) + 30 <= 0)


+ brakuje