Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

kuab91 - zdjęcie

kuab91

Rejestracja: 11.11.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.03.2010 07:08
-----

#114370 Nieśmiertelność

Napisane przez Miczu w 24.02.2010 20:18

AMX Mod X - Half-Life Scripting for Pros!
  • +
  • -
  • 1


#111284 Zwiększenie hp podczas rundy

Napisane przez KariiO w 11.02.2010 21:57

Zwiększenie hp i szybkości , więc tak :
Szybkość w zasadzie możesz skopiować od ninji i przywłaszczyć do swojej klasy...
Z hp wydaje mi się że będzie trochę trudniej :D
Najprostszym rozwiązaniem było by dodać nową moc np. skopiować właściwość stalkera (to co odejmuje hp. że masz tylko 5)zmienić żeby dodawało określoną liczbę życia.Następnie porównać ją z tą mocą co dodaje szybkośći żeby zamiast dodawać szybkości dodawało hp...i tyle...ale tak tylko mi się wydaje :D
Oczywiście to puste słowa z tym hp to ja tego ci niestety nie zrobię ale z szybkością mogę ....
  • +
  • -
  • 1


#111310 Zwiększenie hp podczas rundy

Napisane przez G[o]Q w 11.02.2010 22:41

sprawiliscie ze miczu nie napisze w tym temacie :D ale po moim poscie pewnie go zripostuje i odpisze poczytajcie o set_user_maxspeed ,eventach, i set_user_health
  • +
  • -
  • 1


#111306 Item nie dodaje obrażeń ;/

Napisane przez Miczu w 11.02.2010 22:35

O ładnie wychwycone, patrzyłem w 5.8d (akurat kod mialem otwarty) i tam bylo bez change_health xD

Dobra poprawie sma na forum gdy nikt nie patrzy :F
  • +
  • -
  • 1


#111303 Item nie dodaje obrażeń ;/

Napisane przez Nosek w 11.02.2010 22:30

Jezeli sie nie myle to standardowo jest:

public add_damage_bonus(id,damage,attacker_id)
{
	if (player_b_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id)>player_b_damage[attacker_id])
	{
		change_health(id,player_b_damage[attacker_id],attacker_id,"")
			
		if (random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
	}
}

A powinno byc:

public add_damage_bonus(id,damage,attacker_id)
{
	if (player_b_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id)>player_b_damage[attacker_id])
	{
		change_health(id,-player_b_damage[attacker_id],attacker_id,"")
			
		if (random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
	}
}


Brakuje minusika.
  • +
  • -
  • 2