Co to ReHLDS?
"Reverse-engineered [/size]HLDS, czyli [/size]ReHLDS[/size] jest silnikiem serwera dla gier GoldSource, takich jak Counter-Strike 1.6. Stworzony został poprzez [/size]inżynierię wsteczną na podstawie oryginalnego engine w wersji 6153 (plik engine_i486.so)."[/size]
więcej o ReHLDS > kliknij tutaj
source code > kliknij tutaj
Lista skompilowanych wersji ReHLDS > kliknij tutaj
Lista polskich serverów, które korzystają z ReHLDS > kliknij tutaj
na ReHLDS nie działają moduły:
- OpenGl Detector mazdan
- Orpheu
- Okapi
- lepsza optymalizacja servera, większa wydajność.
- API do pluginów amxx.
Uwaga zalecane jest ustawienia tych komend w server.cfg lub amxx.cfg z następującymi wartościami
- mp_consistency 1
- sv_rehlds_movecmdrate_max_burst -1
- sv_rehlds_stringcmdrate_max_burst -1
	Spoiler 
	
- listipcfgfile <plik> - plik zakazanych adresów IP / podsieci
- syserror_logfile <plik> - plik z debug-informacji, która jest klasyfikowana na piękne serwerowych
- sv_auto_precache_sounds_in_models "0/1" - Auto-prekesh dźwięki modele
- sv_delayed_spray_upload "0/1" - odroczone Ładowanie spraye (szybsze spraye startowe na serwerze)
- sv_echo_unknown_cmd "0/1" - wyświetli komunikat o nieznanym zespołem
- sv_force_ent_intersection "0/1" - stałe utknięcie na platformach (optymalna dla Deathrun mod)
- sv_rehlds_force_dlmax "0/1" - ustawienie wartości dla klientów "1024 "kVAR" cl_dlmax ", unikając nadmiernego pakietów fragmentacji
- sv_rehlds_movecmdrate_max_avg" wartość "- maksymalna średnia wartość Kwara" clc_move "na sekundę (domyślnie:" 400 ")
- sv_rehlds_movecmdrate_avg_punish" wartość "- czas, w którym będą zakazane odtwarzacz po przekroczeniu ograniczają one Kwara"sv_rehlds_movecmdrate_max_avg" (The domyślna wartość "5", gdy ustawiony na "0" gracz zostanie zbanowany na zawsze, wyznaczając wartość ujemną. - zostanie
- wyrzucony) sv_rehlds_movecmdrate_max_burst "wartość" - maksymalną wartość Kwara "clc_move" na sekundę (czyli default: "2500")
- sv_rehlds_movecmdrate_burst_punish "wartość" - czas, w którym gracz będzie zakazane po przekroczeniu swoje granice Kwara "sv_rehlds_movecmdrate_max_burst" (domyślna wartość "5". Gdy ustawione na "0" gracz zostanie zbanowany na zawsze, wyznaczając wartość ujemną - zostanie wyrzucony)
- sv_rehlds_stringcmdrate_max_avg "wartość" - maksymalna średnia wartość polecenia od klienta na sekundę (domyślnie: "80")
- sv_rehlds_stringcmdrate_avg_punish "wartość" - czas, które będą zakazane odtwarzacz po przekroczeniu ich granic Kwara "sv_rehlds_stringcmdrate_max_avg" (wartość domyślna "5", gdy ustawiony na "0" gracz zostanie zbanowany na zawsze, wyznaczając wartość ujemną - zostanie wyrzucony.)
- sv_rehlds_stringcmdrate_max_burst "wartość" - maksymalna wartość zespołów z klient na sekundę (domyślnie: "400")
- sv_rehlds_stringcmdrate_burst_punish "wartość" - czas, w którym będą zakazane odtwarzacz po przekroczeniu swoje granice Kwara "sv_rehlds_stringcmdrate_max_burst" (ustawienie domyślne to "5" po ustawieniu na "0" gracz. zostanie zbanowany na zawsze, wyznaczając wartość ujemną - zostanie wyrzucony)
- sv_rehlds_hull_centering "0/1" - naprawiono błąd z zniknięcia obiektu niestandardowego w mapach tekstur (zob. spoiler )
- sv_rehlds_userinfo_transmitted_fields <klucze> - Z pomocą Kwara pola userinfo zostanie przeniesiona do graczy giełdowych w kluczach
- Jeśli Kwara pozostanie puste, zostanie przeniesiona na absolutnie wszystkie pola userifno, z wyjątkiem tych dziedzinach, które rozpoczynają się od znaku podkreślenia "_"
- Przykład: sv_rehlds_userinfo_transmitted_fields_cvar "name \ \ model \ * SID \ * HLTV \ bottomcolor \ topcolor" (wartość domyślna: pusty)
- sv_rehlds_attachedentities_playeranimationspeed_fix "0/1" - stała prędkość animacji gracz z zainstalowanym podmiotu (zob. wideo )
- sv_rehlds_local_gametime "0/1 "- obniżony poziom opóźnienia dla bardzo długiej grze na tej samej karcie
- //Przetłumaczone na surowo przez google translator 
 
2. Zabezpieczenia przed Exploitami
VoiceTranscoder 2017 RC - Jest to najnowsza wersja kodeka do rozmów pomiędzy graczami Steam i NonSteamów
ta wersja różni się od starszym tym, że posiada zabezpieczenie przed flood voice atakiem w skutek tego ataku server może dostać Crashu
Ustawienia VoiceTranscoder.cfg
	Spoiler 
	
- VTC_ForceSendHLTV - jeśli jest włączona HLTV, pakiety głosowe są wysyłane zawsze na podstawie danych z gamedll
- VTC_ThreadMode - włączyć / wyłączyć kodowanie w oddzielnym wątku (zmiana Kwara ma zastosowanie tylko wtedy, gdy serwer jest uruchamiany domyślnie jest wyłączona).
- VTC_Volume_OldToNew - wzrost głośności, gdy kodowanie Speex jedwabiem (wartość domyślna 1.0)
- VTC_Volume_NewToOld - wzrost głośności przy dekodowaniu z jedwabiu Speex (wartość domyślna 1.0)
- VTC_HltvCodec - które pakiety wysłać HLTV. "Stary" - Speex; "Nowy" - jedwab (wartość średnia "stary")
- VTC_MaxDelta - Ochrona przed pakietów głosowych (powodzie, takich jak spidhake) wartość w milisekundach (maksymalna różnica pomiędzy czasem serwera i czasu klienta, głosu, wartość domyślna to 200)
SafeNameAndChat 1.0 - plugin do metamoda co podmienia znaki # % na inne w unicode, więc gracze nadal będą mogli mieć # w nicku i nie powodować żadnych problemów z serverem.
Ustawienia SafeNameAndChat.cfg
	Spoiler 
	
SNAC_Chat_ReplaceNumberSign 1
SNAC_Chat_ReplacePercentSign 1
SNAC_Chat_RemoveUnprintable 1
SNAC_Chat_TrimSpaces 1
 
SNAC_Name_ReplaceNumberSign 1
SNAC_Name_ReplacePercentSign 1
SNAC_Name_ReplaceAmpersand 1
SNAC_Name_ReplacePlusSign 1
SNAC_Name_RemoveUnprintable 1
SNAC_Name_TrimSpaces 1
 
1 = włączone, 0 = wyłączone
SNAC_Chat_ReplaceNumberSign 1
SNAC_Chat_ReplacePercentSign 1
SNAC_Chat_RemoveUnprintable 1
SNAC_Chat_TrimSpaces 1
SNAC_Name_ReplaceNumberSign 1
SNAC_Name_ReplacePercentSign 1
SNAC_Name_ReplaceAmpersand 1
SNAC_Name_ReplacePlusSign 1
SNAC_Name_RemoveUnprintable 1
SNAC_Name_TrimSpaces 1
1 = włączone, 0 = wyłączone
Reauthcheck 0.1.5 odpowiednik FakeDetector dla hlds, jest to plugin do metamoda do wykrywa botów na serverze i zabezpiecza przed problemami co mogą wywołać te boty (Crashe servera).
Ustawienia reauthcheck.cfg
	Spoiler 
	
# ================================================= =======
# ReAuthCheck Konfiguracja
# ================================================= =======
 
 
# Poziom rejestrowania
# Wartość liczbowa (0 | 3)
# 0 - Wyłącz 1 - Wykrywanie, 2 - debug, 3 - Pełna debug.
LOGMODE = 2
 
# Włącz metoda wykrywania nieprawidłowych Gracze # 1
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMethod1 = 1
 
# Włącz metoda wykrywania nieprawidłowych Gracze # 2
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMethod2 = 1
 
# Włącz metoda wykrywania nieprawidłowych Gracze # 3
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMethod3 = 1
 
# Włącz metoda wykrywania nieprawidłowych Gracze # 4
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMethod4 = 1
 
# Włącz metoda wykrywania nieprawidłowych Gracze # 5
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMethod5 = 1
 
# Włącz metoda wykrywania nieprawidłowych Gracze # 6
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMethod6 = 1
 
# Włącz metoda wykrywania nieprawidłowych Gracze # 7
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMethod7 = 1
 
# Włącz metoda wykrywania nieprawidłowych Gracze # 8
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMethod8 = 1
 
# Włącz metoda wykrywania nieprawidłowych Gracze # 9
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMethod9 = 1
 
# Włącz wykrywanie XFake Odtwarzacze
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckXFake = 1
 
# Włącz wykrywanie HLProxy
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckHLProxy = 1
 
# Włącz limitu dla gracza według adresu IP
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMaxIp = 1
 
# Jak wielu graczy z tego samego adresu IP można zezwolić na serwerze
# Wartość liczbowa (1 | 31)
MaxIpNum = 3
 
# Enable Limit odłączenia Razem gracza
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMaxDrop = 1
 
# Liczba rozłącza dla maksymalizacji Kary
# Wartość liczbowa (2 | 50)
MaxDropNum = 7
 
# Przez jaki okres czasu, aby rozważyć ostrzeżenia "CheckMaxDrop"
# Wartością ułamkową (2,0 | 300,0)
MaxDropTime = 15,0
 
# Włącz Stateful Linki gracza
# Wartość liczbowa (0 | 1)
StateTimeoutConnect = 1
 
# Czas oczekiwania Wykrywanie Autoryzacja Etap 1 (połączenia Uruchom player)
# Wartością ułamkową (5,0 | 120,0)
IdleTime1 = 15,0
 
# Czas oczekiwania Wykrywanie autoryzacji Krok 2 (Oczekiwanie na polecenia od gracza # 1)
# Wartością ułamkową (7,0 | 120,0)
IdleTime2 = 14,0
 
# Czas oczekiwania Detection Authorization Etap 3 (Oczekiwanie na polecenia od gracza # 2)
# Wartością ułamkową (7,0 | 120,0)
IdleTime3 = 10,0
 
# Czas oczekiwania Detection Authorization Etap 4 (oczekiwanie na odpowiedź od zawodnika nr 3)
# Wartością ułamkową (7,0 | 120,0)
IdleTime4 = 10,0
 
# Czas oczekiwania Detection Authorization Etap 5 (sprawdź inwentaryzacji)
# Wartością ułamkową (10,0 | 180,0)
IdleTime5 = 70,0
 
# Czas oczekiwania Detection Authorization Etap 6 (pobierz plik)
# Wartością ułamkową (60,0 | 1800,0)
IdleTime6 = 900,0
 
# Czas oczekiwania Wykrywanie Autoryzacja Etap 7 (odtwarzacz Validation)
# Wartością ułamkową (7,0 | 120,0)
IdleTime7 = 8,0
 
# Czas oczekiwania Detection Authorization Etap 8 (autoryzowany odtwarzacza)
# Wartością ułamkową (7,0 | 120,0)
IdleTime8 = 10,0
 
# Czas oczekiwania Detection Authorization Etap 9 (pełny Authorization)
# Wartością ułamkową (7,0 | 120,0)
IdleTime9 = 20,0
 
# Kar dodatkowych linii do wykrywania być wykonywane w konsoli serwera
# Metody "# 1, # 2, # 5, # 6", "CheckXFake"
Wartość # smyczkowy "Maksymalne długości 96 znaków"
PunishStringXFake = addip 1440,0 [IP]
 
# Kar dodatkowych linii do wykrywania być wykonywane w konsoli serwera
# Aby metoda "CheckHLProxy"
Wartość # smyczkowy "Maksymalne długości 96 znaków"
PunishStringHLProxy = addip 1440,0 [IP]
 
# Kar dodatkowych linii do wykrywania być wykonywane w konsoli serwera
# Aby metoda "CheckMaxIp"
Wartość # smyczkowy "Maksymalne długości 96 znaków"
PunishStringMaxIP = addip 180,0 [IP]
 
# Kar dodatkowych linii do wykrywania być wykonywane w konsoli serwera
# Aby metoda "CheckMaxDrop"
Wartość # smyczkowy "Maksymalne długości 96 znaków"
PunishStringMaxDrop = addip 60,0 [IP]
 
#
uwaga
#
# Dla wszystkich domyślna metoda rzut karny
# Aby wyłączyć dodatkowe linie powinny być czyszczone Wartość
#
# Ciąg formatowanie za dodatkową karę
# [Nazwa] - Nazwa gracza
# [IP] - Adres IP Gracza
# [ID użytkownika] - Player ID
# [Steamid] - SteamID gracza
#
 
#
# Lista adresów IP ignorować Ustawienia "CheckMaxIp" i "CheckMaxDrop"
# Wyłączenie wierszami ";"
#
 
[Lista Biały IP]
; 127.0.0.1
 
//przetłumaczoną na surowo z google translate
# ================================================= =======
# ReAuthCheck Konfiguracja
# ================================================= =======
# Poziom rejestrowania
# Wartość liczbowa (0 | 3)
# 0 - Wyłącz 1 - Wykrywanie, 2 - debug, 3 - Pełna debug.
LOGMODE = 2
# Włącz metoda wykrywania nieprawidłowych Gracze # 1
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMethod1 = 1
# Włącz metoda wykrywania nieprawidłowych Gracze # 2
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMethod2 = 1
# Włącz metoda wykrywania nieprawidłowych Gracze # 3
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMethod3 = 1
# Włącz metoda wykrywania nieprawidłowych Gracze # 4
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMethod4 = 1
# Włącz metoda wykrywania nieprawidłowych Gracze # 5
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMethod5 = 1
# Włącz metoda wykrywania nieprawidłowych Gracze # 6
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMethod6 = 1
# Włącz metoda wykrywania nieprawidłowych Gracze # 7
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMethod7 = 1
# Włącz metoda wykrywania nieprawidłowych Gracze # 8
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMethod8 = 1
# Włącz metoda wykrywania nieprawidłowych Gracze # 9
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMethod9 = 1
# Włącz wykrywanie XFake Odtwarzacze
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckXFake = 1
# Włącz wykrywanie HLProxy
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckHLProxy = 1
# Włącz limitu dla gracza według adresu IP
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMaxIp = 1
# Jak wielu graczy z tego samego adresu IP można zezwolić na serwerze
# Wartość liczbowa (1 | 31)
MaxIpNum = 3
# Enable Limit odłączenia Razem gracza
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMaxDrop = 1
# Liczba rozłącza dla maksymalizacji Kary
# Wartość liczbowa (2 | 50)
MaxDropNum = 7
# Przez jaki okres czasu, aby rozważyć ostrzeżenia "CheckMaxDrop"
# Wartością ułamkową (2,0 | 300,0)
MaxDropTime = 15,0
# Włącz Stateful Linki gracza
# Wartość liczbowa (0 | 1)
StateTimeoutConnect = 1
# Czas oczekiwania Wykrywanie Autoryzacja Etap 1 (połączenia Uruchom player)
# Wartością ułamkową (5,0 | 120,0)
IdleTime1 = 15,0
# Czas oczekiwania Wykrywanie autoryzacji Krok 2 (Oczekiwanie na polecenia od gracza # 1)
# Wartością ułamkową (7,0 | 120,0)
IdleTime2 = 14,0
# Czas oczekiwania Detection Authorization Etap 3 (Oczekiwanie na polecenia od gracza # 2)
# Wartością ułamkową (7,0 | 120,0)
IdleTime3 = 10,0
# Czas oczekiwania Detection Authorization Etap 4 (oczekiwanie na odpowiedź od zawodnika nr 3)
# Wartością ułamkową (7,0 | 120,0)
IdleTime4 = 10,0
# Czas oczekiwania Detection Authorization Etap 5 (sprawdź inwentaryzacji)
# Wartością ułamkową (10,0 | 180,0)
IdleTime5 = 70,0
# Czas oczekiwania Detection Authorization Etap 6 (pobierz plik)
# Wartością ułamkową (60,0 | 1800,0)
IdleTime6 = 900,0
# Czas oczekiwania Wykrywanie Autoryzacja Etap 7 (odtwarzacz Validation)
# Wartością ułamkową (7,0 | 120,0)
IdleTime7 = 8,0
# Czas oczekiwania Detection Authorization Etap 8 (autoryzowany odtwarzacza)
# Wartością ułamkową (7,0 | 120,0)
IdleTime8 = 10,0
# Czas oczekiwania Detection Authorization Etap 9 (pełny Authorization)
# Wartością ułamkową (7,0 | 120,0)
IdleTime9 = 20,0
# Kar dodatkowych linii do wykrywania być wykonywane w konsoli serwera
# Metody "# 1, # 2, # 5, # 6", "CheckXFake"
Wartość # smyczkowy "Maksymalne długości 96 znaków"
PunishStringXFake = addip 1440,0 [IP]
# Kar dodatkowych linii do wykrywania być wykonywane w konsoli serwera
# Aby metoda "CheckHLProxy"
Wartość # smyczkowy "Maksymalne długości 96 znaków"
PunishStringHLProxy = addip 1440,0 [IP]
# Kar dodatkowych linii do wykrywania być wykonywane w konsoli serwera
# Aby metoda "CheckMaxIp"
Wartość # smyczkowy "Maksymalne długości 96 znaków"
PunishStringMaxIP = addip 180,0 [IP]
# Kar dodatkowych linii do wykrywania być wykonywane w konsoli serwera
# Aby metoda "CheckMaxDrop"
Wartość # smyczkowy "Maksymalne długości 96 znaków"
PunishStringMaxDrop = addip 60,0 [IP]
#
uwaga
#
# Dla wszystkich domyślna metoda rzut karny
# Aby wyłączyć dodatkowe linie powinny być czyszczone Wartość
#
# Ciąg formatowanie za dodatkową karę
# [Nazwa] - Nazwa gracza
# [IP] - Adres IP Gracza
# [ID użytkownika] - Player ID
# [Steamid] - SteamID gracza
#
#
# Lista adresów IP ignorować Ustawienia "CheckMaxIp" i "CheckMaxDrop"
# Wyłączenie wierszami ";"
#
[Lista Biały IP]
; 127.0.0.1
//przetłumaczoną na surowo z google translate
Reunion 0.1.75 - jest to odpowiednik najnowszego dproto 0.9.548, posiada w sobie ten modul kilka zabezpieczen jak dproto najnowsze oraz umożliwia łączenie się na serverze graczy Steam + NonSteam
Uwaga Reunion nie posiada zmiany nazwy gry w ustawieniach trzeba użyć pluginu do amxmodu
Plugin na zmianę nazwy Gry:
	Spoiler 
	
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#define GAMENAME "Tutaj wpisz swoja nazwe gry"
public plugin_init()
register_forward(FM_GetGameDescription, "fwdGetGameDescription");
public fwdGetGameDescription()
{
forward_return(FMV_STRING, GAMENAME);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
Ustawienia reunion.cfg
	Spoiler 
	
# ========================================================
# REUNION CONFIGURATION
# ========================================================
 
#
# General rule for modifying this file:
# DONT CHANGE ANYTHING IF YOU DONT KNOW WHAT IT MEANS!
#
 
 
# ========================================================
# AUTHID MANAGEMENT
# ========================================================
 
# ClientID types (for cid_* options)
# 1: Real (or generated by HW) steam (STEAM_xx:xx:xx)
# 2: Real (or generated by HW) valve (VALVE_xx:xx:xx)
# 3: STEAM_ by IP
# 4: VALVE_ by IP
# 5: Deprecated - client will be rejected
# 6: reserved for future use
# 7: HLTV
# 8: STEAM_ID_LAN
# 9: STEAM_ID_PENDING
# 10: VALVE_ID_LAN
# 11: VALVE_ID_PENDING
# 12: STEAM_666:88:666
 
# Use these options to set authid's for clients
 
### AUTH CONTROL ###
 
# For Legit Steam clients (default is real STEAM_xx:xx:xx [1])
cid_Steam = 1
 
# Client recognized as pending when they sucessfully authorized, but did not get steam id
# REMARK: Actually, it got steamid, but it is useless (STEAM_0:0:0 for example)
# default is STEAM_ID_PENDING [9]
cid_SteamPending = 9
 
# for HLTV (default is HLTV [7])
cid_HLTV = 7
 
# for p.47 clients that do not support unique id generation (default is STEAM_ID_LAN [8])
cid_NoSteam47 = 8
 
# for p.48 clients that do not support unique id generation (default is VALVE_ID_LAN [10])
cid_NoSteam48 = 8
 
# For players having revEmu ( >= 9.74) on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_RevEmu = 1
 
# For players having RevEmu 2013 on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_RevEmu2013 = 1
 
# For players having SteamClient 2009 / revEmu > 9.82 on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SC2009 = 1
 
# For players having old revEmu on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_OldRevEmu = 1
 
# For players having hCupa's SteamEmu on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SteamEmu = 1
 
# For players having AVSMP (Cracked Steam) on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_AVSMP = 1
 
# For SETTI ServerScanner
# default is STEAM_xx:xx:xx generated by IP [3]
cid_Setti = 3
 
# For SXEI Clients
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SXEI = 1
 
# For players having SmartSteamEmu > 1.2.4 on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SSE3 = 1
 
 
### AUTH SETTINGS ###
 
# ServerInfoAnswerType (0/1/2)
# Sets server answer type for query requests
# 0 = New style (Source Engine)
# 1 = Old Style (Fix favorites list for p.47 clients)
# 2 = Hybrid mode - Server is visible anywhere, but there are 3 packets generated for every serverinfo request
ServerInfoAnswerType = 0
 
# EnableSXEIdGeneration (0 / 1)
# Turns on steamid generation based on info sent by sXeI client
# Enable this ONLY if you have sXeI server installed!
EnableSXEIdGeneration = 0
 
# SC2009_RevCompatMode (0 / 1)
# Enable fix to make steamids generated for SC2009 compatible with revEmu
SC2009_RevCompatMode = 1
 
# SteamIdHashSalt (string)
# Salt string for SteamIDs hashing. Irreversibly changes SteamIDs. Applies only to SteamIDs generated by emulators.
# Should be more than 16 chars length. If string is empty, hashing is not applied.
SteamIdHashSalt =
 
# SteamIdHashDProtoCompat (0 / 1)
# Use less reliable method of SteamID hashing from dproto (deprecated).
SteamIdHashDProtoCompat = 0
 
# EnableGenPrefix2 (0 / 1)
# Enable second prefix (0 or 1) for generated by HW authids. Reduces chance of authid collisions. Works only with configured SteamIdHashSalt.
EnableGenPrefix2 = 0
 
# FixBuggedQuery (0 / 1)
# Enable fix for clients with bugged serverbrowser. Prevents hanging on connect.
FixBuggedQuery = 1
 
# HLTVExcept_IP (ip addr)
# HLTV from this IP will be able to join the server even if cid_HLTV is set to 5 (deprecated)
HLTVExcept_IP = 127.0.0.1
 
# QueryFloodBanTime (1 - 60)
# Ban time in minutes for server query flooding.
QueryFloodBanTime = 10
 
 
### AUTHID PREFIXES ###
 
# IPGen_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by IP
IPGen_Prefix1 = 0
 
# IPGen_Prefix2 (int)
# STEAM_a:b:c
# second prefix ( for authids generated by IP
 for authids generated by IP
IPGen_Prefix2 = 4
 
# Native_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by native auth method (Steam)
Native_Prefix1 = 0;
 
# RevEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by Steamclient 2009
SC2009_Prefix1 = 0;
 
# RevEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by RevEmu
RevEmu_Prefix1 = 1;
 
# RevEmu2013_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by RevEmu2013
RevEmu2013_Prefix1 = 1;
 
# OldRevEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by old RevEmu
OldRevEmu_Prefix1 = 2;
 
# SteamEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by SteamEmu
SteamEmu_Prefix1 = 3;
 
# SteamEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for AVSMP Clients (Cracked steam)
AVSMP_Prefix1 = 4;
 
# Setti_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for Setti server scanner
Setti_Prefix1 = 5;
 
# SXEI_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for sXeI clients
SXEI_Prefix1 = 6;
 
# SSE3_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for SSE3
SSE3_Prefix1 = 7;
 
# Note that banid will use steamid WITHOUT any prefixes!
 
 
# ========================================================
# OTHER STUFF
# ========================================================
 
# LoggingMode:
# 0 = None
# 1 = Console
# 2 = Log Files
# 3 = Both
LoggingMode = 2
 
# ========================================================
# REUNION CONFIGURATION
# ========================================================
#
# General rule for modifying this file:
# DONT CHANGE ANYTHING IF YOU DONT KNOW WHAT IT MEANS!
#
# ========================================================
# AUTHID MANAGEMENT
# ========================================================
# ClientID types (for cid_* options)
# 1: Real (or generated by HW) steam (STEAM_xx:xx:xx)
# 2: Real (or generated by HW) valve (VALVE_xx:xx:xx)
# 3: STEAM_ by IP
# 4: VALVE_ by IP
# 5: Deprecated - client will be rejected
# 6: reserved for future use
# 7: HLTV
# 8: STEAM_ID_LAN
# 9: STEAM_ID_PENDING
# 10: VALVE_ID_LAN
# 11: VALVE_ID_PENDING
# 12: STEAM_666:88:666
# Use these options to set authid's for clients
### AUTH CONTROL ###
# For Legit Steam clients (default is real STEAM_xx:xx:xx [1])
cid_Steam = 1
# Client recognized as pending when they sucessfully authorized, but did not get steam id
# REMARK: Actually, it got steamid, but it is useless (STEAM_0:0:0 for example)
# default is STEAM_ID_PENDING [9]
cid_SteamPending = 9
# for HLTV (default is HLTV [7])
cid_HLTV = 7
# for p.47 clients that do not support unique id generation (default is STEAM_ID_LAN [8])
cid_NoSteam47 = 8
# for p.48 clients that do not support unique id generation (default is VALVE_ID_LAN [10])
cid_NoSteam48 = 8
# For players having revEmu ( >= 9.74) on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_RevEmu = 1
# For players having RevEmu 2013 on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_RevEmu2013 = 1
# For players having SteamClient 2009 / revEmu > 9.82 on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SC2009 = 1
# For players having old revEmu on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_OldRevEmu = 1
# For players having hCupa's SteamEmu on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SteamEmu = 1
# For players having AVSMP (Cracked Steam) on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_AVSMP = 1
# For SETTI ServerScanner
# default is STEAM_xx:xx:xx generated by IP [3]
cid_Setti = 3
# For SXEI Clients
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SXEI = 1
# For players having SmartSteamEmu > 1.2.4 on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SSE3 = 1
### AUTH SETTINGS ###
# ServerInfoAnswerType (0/1/2)
# Sets server answer type for query requests
# 0 = New style (Source Engine)
# 1 = Old Style (Fix favorites list for p.47 clients)
# 2 = Hybrid mode - Server is visible anywhere, but there are 3 packets generated for every serverinfo request
ServerInfoAnswerType = 0
# EnableSXEIdGeneration (0 / 1)
# Turns on steamid generation based on info sent by sXeI client
# Enable this ONLY if you have sXeI server installed!
EnableSXEIdGeneration = 0
# SC2009_RevCompatMode (0 / 1)
# Enable fix to make steamids generated for SC2009 compatible with revEmu
SC2009_RevCompatMode = 1
# SteamIdHashSalt (string)
# Salt string for SteamIDs hashing. Irreversibly changes SteamIDs. Applies only to SteamIDs generated by emulators.
# Should be more than 16 chars length. If string is empty, hashing is not applied.
SteamIdHashSalt =
# SteamIdHashDProtoCompat (0 / 1)
# Use less reliable method of SteamID hashing from dproto (deprecated).
SteamIdHashDProtoCompat = 0
# EnableGenPrefix2 (0 / 1)
# Enable second prefix (0 or 1) for generated by HW authids. Reduces chance of authid collisions. Works only with configured SteamIdHashSalt.
EnableGenPrefix2 = 0
# FixBuggedQuery (0 / 1)
# Enable fix for clients with bugged serverbrowser. Prevents hanging on connect.
FixBuggedQuery = 1
# HLTVExcept_IP (ip addr)
# HLTV from this IP will be able to join the server even if cid_HLTV is set to 5 (deprecated)
HLTVExcept_IP = 127.0.0.1
# QueryFloodBanTime (1 - 60)
# Ban time in minutes for server query flooding.
QueryFloodBanTime = 10
### AUTHID PREFIXES ###
# IPGen_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by IP
IPGen_Prefix1 = 0
# IPGen_Prefix2 (int)
# STEAM_a:b:c
# second prefix (
 for authids generated by IP
 for authids generated by IPIPGen_Prefix2 = 4
# Native_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by native auth method (Steam)
Native_Prefix1 = 0;
# RevEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by Steamclient 2009
SC2009_Prefix1 = 0;
# RevEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by RevEmu
RevEmu_Prefix1 = 1;
# RevEmu2013_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by RevEmu2013
RevEmu2013_Prefix1 = 1;
# OldRevEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by old RevEmu
OldRevEmu_Prefix1 = 2;
# SteamEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by SteamEmu
SteamEmu_Prefix1 = 3;
# SteamEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for AVSMP Clients (Cracked steam)
AVSMP_Prefix1 = 4;
# Setti_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for Setti server scanner
Setti_Prefix1 = 5;
# SXEI_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for sXeI clients
SXEI_Prefix1 = 6;
# SSE3_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for SSE3
SSE3_Prefix1 = 7;
# Note that banid will use steamid WITHOUT any prefixes!
# ========================================================
# OTHER STUFF
# ========================================================
# LoggingMode:
# 0 = None
# 1 = Console
# 2 = Log Files
# 3 = Both
LoggingMode = 2
3. AntiCheats
Reaimdetector 0.1.3 - plugin do metamoda, który wykrywa podejrzane ruchy myszka i daje za to ostrzeżenia, po zebraniu odpowiedniej ilości ostrzeżeń gracz dostaje bana za Aim Bota
instalacja wgrywamy do folderu addons/amxmodx/modules a następnie dopisujemy w addons/amxmodx/configs/modules.ini reaimdetector
Ustawienia znajdują się w addons/amxmodx/configs/reaimdetector/config.cfg
	Spoiler 
	
# tryb logow (0 | 3)
# 0 - wylaczony
# 1 - tylko tych co zbanuje
# 2 - tych co zbanuje + tych co maja ostrzezenia
# 3 - tych co zbanuje + tych co maja ostrzezenia + reset ostrzezen
LogMode = 3
 
# Jaka flage do dostepu konfiguracji
ChatAlertFlags = d
 
# ignorowanie powiadomien o tym ze ja mam aima DaFaq? (0 | 1)
ChatIgnoreYourSelf = 0
 
# Im wieksza czulosc tym prawdopodobienstwo falszywego wykrycia wieksza, optymalna wartosc 5 sens, Zakres czulosci (0 | 10)
AimSens = 5
 
# Ile musi gracz dostac ostrzezen zeby wylapac bana, zakres (2 | 50)
AimMaxWarns = 6
 
# Ile gracz musi miec ostrzezen, zeby powiadomic admina o mozliwym Aimie na serverze, zakres (0 | 50)
AimAlertWarns = 4
 
# Ile gracz musi wystrzelic "czystych strzalow" zeby zresetowac mu ostrzezenia, zakres (5 | 1000)
AimShotsReset = 20
 
# po ilu zabojstwach resetowac ostrzezenia, zakres (10 | 500)
AimKilledReset = 40
 
# po jakim czasie od ostatniego ostrzezenia resetowac ostrzezenia, zakres (30.0 | 1800.0)
AimTimeReset = 420.0
 
# Ignorowanie bot-graczy (0 | 1)
AimIgnoreBots = 0
 
# ustawienia w jaki sposob ma karac gracza z aimem
AimPunishString = amx_ban 10800 [userid] "Aim Detected"
 
# Maksymalna ilosc ostrzezen dla "NoSpread", zakres (25 | 300)
NoSpreadMaxWarns = 30
 
# Ostrzezenia dla adminow przed zbanowanie za NoSpread, zakres (15 | 300)
NoSpreadAlertWarns = 15
 
# ustawienia bana za NoSpread
NoSpreadPunishString = amx_ban 10800 [userid] "NoSpread Detected"
 
 
# formaty do banowania gracza
 
# [name] - nick gracza
# [ip] - IP gracza
# [userid] - ID gracza
# [steamid] - SteamID gracza
#
# dla "AimAlertWarns" wymagane ustawienie "ChatAlertFlags"
# Domyslnie "d"
# tryb logow (0 | 3)
# 0 - wylaczony
# 1 - tylko tych co zbanuje
# 2 - tych co zbanuje + tych co maja ostrzezenia
# 3 - tych co zbanuje + tych co maja ostrzezenia + reset ostrzezen
LogMode = 3
# Jaka flage do dostepu konfiguracji
ChatAlertFlags = d
# ignorowanie powiadomien o tym ze ja mam aima DaFaq? (0 | 1)
ChatIgnoreYourSelf = 0
# Im wieksza czulosc tym prawdopodobienstwo falszywego wykrycia wieksza, optymalna wartosc 5 sens, Zakres czulosci (0 | 10)
AimSens = 5
# Ile musi gracz dostac ostrzezen zeby wylapac bana, zakres (2 | 50)
AimMaxWarns = 6
# Ile gracz musi miec ostrzezen, zeby powiadomic admina o mozliwym Aimie na serverze, zakres (0 | 50)
AimAlertWarns = 4
# Ile gracz musi wystrzelic "czystych strzalow" zeby zresetowac mu ostrzezenia, zakres (5 | 1000)
AimShotsReset = 20
# po ilu zabojstwach resetowac ostrzezenia, zakres (10 | 500)
AimKilledReset = 40
# po jakim czasie od ostatniego ostrzezenia resetowac ostrzezenia, zakres (30.0 | 1800.0)
AimTimeReset = 420.0
# Ignorowanie bot-graczy (0 | 1)
AimIgnoreBots = 0
# ustawienia w jaki sposob ma karac gracza z aimem
AimPunishString = amx_ban 10800 [userid] "Aim Detected"
# Maksymalna ilosc ostrzezen dla "NoSpread", zakres (25 | 300)
NoSpreadMaxWarns = 30
# Ostrzezenia dla adminow przed zbanowanie za NoSpread, zakres (15 | 300)
NoSpreadAlertWarns = 15
# ustawienia bana za NoSpread
NoSpreadPunishString = amx_ban 10800 [userid] "NoSpread Detected"
# formaty do banowania gracza
# [name] - nick gracza
# [ip] - IP gracza
# [userid] - ID gracza
# [steamid] - SteamID gracza
#
# dla "AimAlertWarns" wymagane ustawienie "ChatAlertFlags"
# Domyslnie "d"
Whblocker 1.5.672 - dodatek do metamoda, który blokuje wh częściowo
film prezentujący dokładnie jak blokuje i kiedy kliknij tutaj
Ustawienia config.ini
	Spoiler 
	
# Description
# debug 0|3 Poziom Debugowania
# esp 0|1 Blokowanie ESP.
# smooth 0|10 Плавность появления игрока.
# smoothout 0|10 Плавность исчезновения игрока.
# smoothent 1|~ Задержка исчезновении ентитей "Block Entities".
# decalfix 0|2 Исправлять баг с отображением декалей выстрелов оружий, также этот фикс блокирует малую часть aimbot.
# antinoflash 0|1 Блокировать игроков при полном ослеплении.
# alphaflash 200|255 Степень ослепления при котором будет задействена. (Если включен antinoflash)
# team 0|1 Blokada WH dla kolegow z druzyny czy tylko na przeciwnikow.
# fov 0|1 Проверять угол обзора ( Повышение производительности ).
# solid 0|20 Через скольких прозрачных объектов будет виден игрок или ентити.
# barrel 0|1 Проверять видимость ствола у игрока ( Дополнительная проверка ).
# blockent 0|1 Блокировать ентитей "Block Entities".
# hlfix 0|1 Для HL: Исправлять лазер у оружия Gauss и игнорировать эвент для Gauss и Egon. (Для cs16, czero: квар автоматически выключен - 0)
# metacall 0|1 Вызывать метамод функцию pfnAddToFullPack, даже если игрока не видно.
# blocktype 0|1 Блокировка Wallhack. ( 0 - Для всех | 1 - Только для живых )
# skytrace 0|1 Игнорировать трассировку с текстурой sky
# revis 0|1 Включить обратную видимость игрока (видят тебя, видишь ты)
 
[General Options]
debug = 0
esp = 1
smooth = 0
smoothout = 1
smoothent = 45
decalfix = 1
antinoflash = 1
alphaflash = 255
team = 0
fov = 1
solid = 2
barrel = 1
blockent = 0
hlfix = 1
metacall = 0
blocktype = 1
skytrace = 0
revis = 0
 
# Профессиональная настройка.
# Смещения для координат, проверка 8-ми точек от позиции игрока.
 
offset_y = { -17.0, -8.5, -8.5, -17.0 }, { 17.0, 8.5, 8.5, 17.0 }
offset_z = { -28.0, -17.0, 17.0, 28.0 }, { -17.0, -8.5, 17.0, 28.0 }
 
# -------------------
# Указать classname entity
# Флаги для block entity
# "s" - Блокировать звук
# "m" - Блокировать модель
# Пример:
# grenade "sm" - Блокировать все гранаты (модели и звуки) в том числе и C4.
 
# -------------------
 
[Block Entities]
grenade "sm"
weaponbox "m"
;hostage_entity "m"
;monster_scientist "m"
;weapon_shield "m"
;armoury_entity "m"
;weapon_flashbang "s"
;ammo_9mm "s"
;ammo_buckshot "s"
;ammo_556nato "s"
;ammo_556natobox "s"
;ammo_762nato "s"
;ammo_45acp "s"
;ammo_50ae "s"
;ammo_338magnum "s"
;ammo_57mm "s"
;ammo_357sig "s"
 
[Weapons Barrel]
 
# -----------
# CS:CZ Weapons
# -----------
 
CSW_P228 = 32.8;
CSW_SCOUT = 38.9;
CSW_HEGRENADE = 0.0;
CSW_XM1014 = 31.2;
CSW_C4 = 0.0;
CSW_MAC10 = 26.0;
CSW_AUG = 32.9;
CSW_SMOKEGRENADE = 0.0;
CSW_ELITE = 23.5;
CSW_FIVESEVEN = 32.7;
CSW_UMP45 = 27.0;
CSW_SG550 = 40.0;
CSW_GALIL = 26.5;
CSW_FAMAS = 32.6;
CSW_USP = 38.9;
CSW_GLOCK18 = 32.6;
CSW_AWP = 39.5;
CSW_MP5NAVY = 30.4;
CSW_M249 = 30.5;
CSW_M3 = 30.1;
CSW_M4A1 = 42.0;
CSW_TMP = 39.2;
CSW_G3SG1 = 42.2;
CSW_FLASHBANG = 0.0;
CSW_DEAGLE = 34.1;
CSW_SG552 = 34.0;
CSW_AK47 = 24.8;
CSW_KNIFE = 0.0;
CSW_P90 = 25.4;
 
# -----------
# HL Weapons
# -----------
 
HLW_CROWBAR = 1.0;
HLW_GLOCK = 15.0;
HLW_PYTHON = 25.0;
HLW_MP5 = 25.0;
HLW_CROSSBOW = 27.0;
HLW_SHOTGUN = 28.0;
HLW_RPG = 35.0;
HLW_GAUSS = 26.0;
HLW_EGON = 33.0;
HLW_HORNETGUN = 30.0;
HLW_HANDGRENADE = 1.0;
HLW_TRIPMINE = 1.0;
HLW_SATCHEL = 25.0;
HLW_SNARK = 1.0;
 
[Private Offset]
 
m_iId = auto;
m_pActiveItem = auto;
m_blindAlpha = auto;
m_blindStartTime = auto;
m_blindHoldTime = auto;
 
#[Other]
#pev = auto; Default: Windows - 4 | Linux - 0
#vtbl = auto; Default: Windows - 0x0 | Linux - 0x0 (for build: 5787 0x8)
#playership = auto; Default: Windows - 0x33 | Linux - 0x35
#client_t_size = auto; Default: Windows - 20504 | Linux - 20212
 
//nie tlumaczyłem nic
# Description
# debug 0|3 Poziom Debugowania
# esp 0|1 Blokowanie ESP.
# smooth 0|10 Плавность появления игрока.
# smoothout 0|10 Плавность исчезновения игрока.
# smoothent 1|~ Задержка исчезновении ентитей "Block Entities".
# decalfix 0|2 Исправлять баг с отображением декалей выстрелов оружий, также этот фикс блокирует малую часть aimbot.
# antinoflash 0|1 Блокировать игроков при полном ослеплении.
# alphaflash 200|255 Степень ослепления при котором будет задействена. (Если включен antinoflash)
# team 0|1 Blokada WH dla kolegow z druzyny czy tylko na przeciwnikow.
# fov 0|1 Проверять угол обзора ( Повышение производительности ).
# solid 0|20 Через скольких прозрачных объектов будет виден игрок или ентити.
# barrel 0|1 Проверять видимость ствола у игрока ( Дополнительная проверка ).
# blockent 0|1 Блокировать ентитей "Block Entities".
# hlfix 0|1 Для HL: Исправлять лазер у оружия Gauss и игнорировать эвент для Gauss и Egon. (Для cs16, czero: квар автоматически выключен - 0)
# metacall 0|1 Вызывать метамод функцию pfnAddToFullPack, даже если игрока не видно.
# blocktype 0|1 Блокировка Wallhack. ( 0 - Для всех | 1 - Только для живых )
# skytrace 0|1 Игнорировать трассировку с текстурой sky
# revis 0|1 Включить обратную видимость игрока (видят тебя, видишь ты)
[General Options]
debug = 0
esp = 1
smooth = 0
smoothout = 1
smoothent = 45
decalfix = 1
antinoflash = 1
alphaflash = 255
team = 0
fov = 1
solid = 2
barrel = 1
blockent = 0
hlfix = 1
metacall = 0
blocktype = 1
skytrace = 0
revis = 0
# Профессиональная настройка.
# Смещения для координат, проверка 8-ми точек от позиции игрока.
offset_y = { -17.0, -8.5, -8.5, -17.0 }, { 17.0, 8.5, 8.5, 17.0 }
offset_z = { -28.0, -17.0, 17.0, 28.0 }, { -17.0, -8.5, 17.0, 28.0 }
# -------------------
# Указать classname entity
# Флаги для block entity
# "s" - Блокировать звук
# "m" - Блокировать модель
# Пример:
# grenade "sm" - Блокировать все гранаты (модели и звуки) в том числе и C4.
# -------------------
[Block Entities]
grenade "sm"
weaponbox "m"
;hostage_entity "m"
;monster_scientist "m"
;weapon_shield "m"
;armoury_entity "m"
;weapon_flashbang "s"
;ammo_9mm "s"
;ammo_buckshot "s"
;ammo_556nato "s"
;ammo_556natobox "s"
;ammo_762nato "s"
;ammo_45acp "s"
;ammo_50ae "s"
;ammo_338magnum "s"
;ammo_57mm "s"
;ammo_357sig "s"
[Weapons Barrel]
# -----------
# CS:CZ Weapons
# -----------
CSW_P228 = 32.8;
CSW_SCOUT = 38.9;
CSW_HEGRENADE = 0.0;
CSW_XM1014 = 31.2;
CSW_C4 = 0.0;
CSW_MAC10 = 26.0;
CSW_AUG = 32.9;
CSW_SMOKEGRENADE = 0.0;
CSW_ELITE = 23.5;
CSW_FIVESEVEN = 32.7;
CSW_UMP45 = 27.0;
CSW_SG550 = 40.0;
CSW_GALIL = 26.5;
CSW_FAMAS = 32.6;
CSW_USP = 38.9;
CSW_GLOCK18 = 32.6;
CSW_AWP = 39.5;
CSW_MP5NAVY = 30.4;
CSW_M249 = 30.5;
CSW_M3 = 30.1;
CSW_M4A1 = 42.0;
CSW_TMP = 39.2;
CSW_G3SG1 = 42.2;
CSW_FLASHBANG = 0.0;
CSW_DEAGLE = 34.1;
CSW_SG552 = 34.0;
CSW_AK47 = 24.8;
CSW_KNIFE = 0.0;
CSW_P90 = 25.4;
# -----------
# HL Weapons
# -----------
HLW_CROWBAR = 1.0;
HLW_GLOCK = 15.0;
HLW_PYTHON = 25.0;
HLW_MP5 = 25.0;
HLW_CROSSBOW = 27.0;
HLW_SHOTGUN = 28.0;
HLW_RPG = 35.0;
HLW_GAUSS = 26.0;
HLW_EGON = 33.0;
HLW_HORNETGUN = 30.0;
HLW_HANDGRENADE = 1.0;
HLW_TRIPMINE = 1.0;
HLW_SATCHEL = 25.0;
HLW_SNARK = 1.0;
[Private Offset]
m_iId = auto;
m_pActiveItem = auto;
m_blindAlpha = auto;
m_blindStartTime = auto;
m_blindHoldTime = auto;
#[Other]
#pev = auto; Default: Windows - 4 | Linux - 0
#vtbl = auto; Default: Windows - 0x0 | Linux - 0x0 (for build: 5787 0x8)
#playership = auto; Default: Windows - 0x33 | Linux - 0x35
#client_t_size = auto; Default: Windows - 20504 | Linux - 20212
//nie tlumaczyłem nic
Rechecker 2.3 - plugin do metamoda, umożliwia wykrywania danych plików gracza w jego Counter-Striku i wykonywaniu operacji na tym graczu.
Najlepsze zastosowanie tego dodatku według mnie w tej chwili, wykrywania potencjalnych plików, które umożliwiają Cheatowanie dla danego gracza
Zliczanie po wersji pliku md5 masterserver.vdf i określenie, który polski Master Boost jest najlepszy i daje najlepsze efekty, potrzebny będzie do tego plugin do amxmodu
Ustawienia resources.ini
	Spoiler 
	
#
# Resource checker
# -> Template keys from CMD exec
# [name] - nickname client
# [ip] - IP address client
# [userid] - userid client
# [steamid] - SteamID client
#
# [file_name] - the path of the file
# [file_hash] - hash the file of responce client
# [file_md5hash] - md5hash the file of responce client
#
# -> Format
# path to file hash (exec cmd)
# "../opengl32.dll" 3cc7f256 "kick [userid]"
#
# NOTE: Hash enough 4 bytes (or 8 characters)
# -> Example
# full md5 hash: 3cc7f256fab2fd6bbb3eb65a118b0ef0
# 4 bytes from the hash: 3cc7f256
#
# -> Flags
# BREAK - when detected, do not check a next files
# IGNORE - no detect on specifed hash values
#
# -> Template keys from Hash
# UNKNOWN - check for any other hash
# MISSING - check for the missing file
# 3cc7f256 - check for matching on hash
#
#
# Resource checker
# -> Template keys from CMD exec
# [name] - nickname client
# [ip] - IP address client
# [userid] - userid client
# [steamid] - SteamID client
#
# [file_name] - the path of the file
# [file_hash] - hash the file of responce client
# [file_md5hash] - md5hash the file of responce client
#
# -> Format
# path to file hash (exec cmd)
# "../opengl32.dll" 3cc7f256 "kick [userid]"
#
# NOTE: Hash enough 4 bytes (or 8 characters)
# -> Example
# full md5 hash: 3cc7f256fab2fd6bbb3eb65a118b0ef0
# 4 bytes from the hash: 3cc7f256
#
# -> Flags
# BREAK - when detected, do not check a next files
# IGNORE - no detect on specifed hash values
#
# -> Template keys from Hash
# UNKNOWN - check for any other hash
# MISSING - check for the missing file
# 3cc7f256 - check for matching on hash
#
Całą paczkę tych wszystkich dodatków, modułów, zabezpieczeń oraz rehlds umieszczam w załączniku oraz tutaj do pobrania >  ReHLDS-paczka tytusa.rar   3,93 MB  2213 Ilość pobrań
 ReHLDS-paczka tytusa.rar   3,93 MB  2213 Ilość pobrań


 Forum
 
Forum
 Użytkownicy
 
Użytkownicy
 Kalendarz
 
Kalendarz
 Dodatki SourceMod
 
Dodatki SourceMod



 
			
 Moja zawartość
    Moja zawartość Kobieta
 Kobieta
		
	
		


 Napisane przez
 Napisane przez 

 Napisane przez
 Napisane przez  Flaga T. Dodam jeszcze, że jest tylko mały problem ale nie wiem czy będzie to przeszkadzać mianowicie deagle dopiero masz jak wyskoczy menu od trzeciej rundy
 Flaga T. Dodam jeszcze, że jest tylko mały problem ale nie wiem czy będzie to przeszkadzać mianowicie deagle dopiero masz jak wyskoczy menu od trzeciej rundy  . Dodałem jeszcze by osoby nie miały 3 podstawowych broni, że za każdą inną broń wybraną niż masz usuwa ją np masz ak chcesz w next rundzie wziąć awp to jak weźmiesz awp to ak zostanie usunięte.
 . Dodałem jeszcze by osoby nie miały 3 podstawowych broni, że za każdą inną broń wybraną niż masz usuwa ją np masz ak chcesz w next rundzie wziąć awp to jak weźmiesz awp to ak zostanie usunięte.

 vip.amxx
  vip.amxx Napisane przez
 Napisane przez 
 Napisane przez
 Napisane przez  Napisane przez
 Napisane przez 
 Napisane przez
 Napisane przez  Napisane przez
 Napisane przez 
