Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

lanadelrey - zdjęcie

lanadelrey

Rejestracja: 18.04.2018
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.01.2021 10:29
-----

#728963 ReHLDS, Anty-WH, AimBot Detector, Nowe możliwości

Napisane przez tytusek w 05.08.2016 15:53

1.Ogólnie o ReHLDS:
 
Co to ReHLDS?
"Reverse-engineered [/size]HLDS, czyli [/size]ReHLDS[/size] jest silnikiem serwera dla gier GoldSource, takich jak Counter-Strike 1.6. Stworzony został poprzez [/size]inżynierię wsteczną na podstawie oryginalnego engine w wersji 6153 (plik engine_i486.so)."[/size]
 
więcej o ReHLDS > kliknij tutaj
source code > kliknij tutaj
Lista skompilowanych wersji ReHLDS > kliknij tutaj
Lista polskich serverów, które korzystają z ReHLDS > kliknij tutaj
 
na ReHLDS nie działają moduły:
  • OpenGl Detector  mazdan
  • Orpheu
  • Okapi
Co daje nam ReHLDS:
  • lepsza optymalizacja servera, większa wydajność.
  • API do pluginów amxx.
Uwaga zalecane przy ReHLDS oraz dodatków, używanie metamod v1.21p37
 
Uwaga zalecane jest ustawienia tych komend w server.cfg lub amxx.cfg z następującymi wartościami
  • mp_consistency 1
  • sv_rehlds_movecmdrate_max_burst -1 
  • sv_rehlds_stringcmdrate_max_burst -1
Ustawienia do server.cfg dla ReHLDS:
Spoiler

 
2. Zabezpieczenia przed Exploitami
 
 
VoiceTranscoder 2017 RC - Jest to najnowsza wersja kodeka do rozmów pomiędzy graczami Steam i NonSteamów
 
ta wersja różni się od starszym tym, że posiada zabezpieczenie przed flood voice atakiem  w skutek tego ataku server może dostać Crashu
 
Ustawienia VoiceTranscoder.cfg
Spoiler

 
SafeNameAndChat 1.0  - plugin do metamoda co podmienia znaki # % na inne w unicode, więc gracze nadal będą mogli mieć # w nicku i nie powodować żadnych problemów z serverem.
 
Ustawienia SafeNameAndChat.cfg
Spoiler

 
Reauthcheck 0.1.5 odpowiednik FakeDetector dla hlds, jest to plugin do metamoda do wykrywa botów na serverze i zabezpiecza przed problemami co mogą wywołać te boty (Crashe servera).
 
Ustawienia  reauthcheck.cfg
Spoiler


 
Reunion 0.1.75 - jest to odpowiednik najnowszego dproto 0.9.548, posiada w sobie ten modul kilka zabezpieczen jak dproto najnowsze oraz umożliwia łączenie się na serverze graczy Steam + NonSteam
 
Uwaga Reunion nie posiada zmiany nazwy gry w ustawieniach trzeba użyć pluginu do amxmodu 
 
Plugin na zmianę nazwy Gry:
Spoiler

 
Ustawienia reunion.cfg
Spoiler

 
3. AntiCheats
 
Reaimdetector 0.1.3 - plugin do metamoda, który wykrywa podejrzane ruchy myszka i daje za to ostrzeżenia, po zebraniu odpowiedniej ilości ostrzeżeń gracz dostaje bana za Aim Bota
 
instalacja wgrywamy do folderu addons/amxmodx/modules a następnie dopisujemy w addons/amxmodx/configs/modules.ini  reaimdetector
 
Ustawienia znajdują się w addons/amxmodx/configs/reaimdetector/config.cfg
Spoiler

 
Whblocker 1.5.672 - dodatek do metamoda, który blokuje wh częściowo 
 
film prezentujący dokładnie jak blokuje i kiedy kliknij tutaj 
 
Ustawienia config.ini
Spoiler

 

Rechecker 2.3 - plugin do metamoda, umożliwia wykrywania danych plików gracza w jego Counter-Striku i wykonywaniu operacji na tym graczu.
Najlepsze zastosowanie tego dodatku według mnie w tej chwili, wykrywania potencjalnych plików, które umożliwiają Cheatowanie dla danego gracza
Zliczanie po wersji pliku md5 masterserver.vdf i określenie, który polski Master Boost jest najlepszy i daje najlepsze efekty, potrzebny będzie do tego plugin do amxmodu
 
Ustawienia resources.ini
Spoiler

 

Całą paczkę tych wszystkich dodatków, modułów, zabezpieczeń oraz rehlds umieszczam w załączniku oraz tutaj do pobrania > Załączony plik  ReHLDS-paczka tytusa.rar   3,93 MB  2081 Ilość pobrań


  • +
  • -
  • 25


#730107 Paczka DeathMatch [DM] by Nelka.

Napisane przez Nelkaa w 28.08.2016 15:48

Witam, chciałabym przedstawić wam moją pierwszą paczkę. Paczka przed napisaniem tematu była sprawdzana na testowym serwerze i na szczęście nie sypała errorami w konsoli. Zachęcam do pobierania i sprawdzania paczuszki.

 

OPIS

W paczce znajduję się znany każdemu mod DeathMatch. Czyli po wejściu na serwer wybiera się broń z menu, które od razu po odrodzeniu wyskakuje. Po zabiciu przeciwnika odradza cię ponownie i tak w kółko, aż do końca mapy.

 

CVARY

amx_vampire_hp 20 // ilość HP za zwykłe zabicie

amx_vampire_hp_hs 40 // ilość HP za zabicie HeadShotem

amx_vampire_max_hp 120 // maksymalna ilość HP gracza

amx_reklama_www "adres Twojego forum" // Zezwala wejść graczowi z adresem tego forum.

amx_reklama_sp "1" // 1 - Kick gracza z reklamą // 2 - Zmiana nicku na "REKLAMA"

amx_bulletdamage_recieved "1" // 1 - włącza, 0 - wyłacza pokazywanie otrzymanych obrażeń.

amx_bulletdamage "1" // 0 - plugin wyłączony, 1 - pokazuje zadane obrażenia, 2 - pokazuje zadane obrażenia, ale nie przez ściane

grenade_tr (Standardowo - 2) [0-Brak,1-Losowy kolor,2-Losowy{?},3-Kolor drużyny]

grenade_he "255000000" - Kolor lini dla He Granata

grenade_fb "000000255" - Kolor lini dla FlashBanga

grenade_sg "000255000" - Kolor lini dla Smoke Granata

ngm_frag_pts 2 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za zwykłe zabójstwo

ngm_frag_hs_pts 3 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za zabójstwo w głowę

ngm_tk_pts 3 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za zabójstwo w głowę

ngm_zgon_pts 1 // liczba negatywnych punktów przyznawana za zostanie zabitym

ngm_zgon_hs_pts 2 // liczba negatywnych punktów przyznawana za zostanie zabitym w głowę

ngm_plant 1 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za rozpoczęcie podkładania bomby

ngm_planted 2 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za podłożenie bomby

ngm_explode 5 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za zdetonowanie bomby

ngm_defuse 3 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za rozpoczęcie rozbrajania bomby

ngm_defused 5 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za rozbrajenie bomby

ngm_hostage 1 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za rozpoczęcie ratowania zakładnika

ngm_resque 2 // liczba pozytywnych punktów przyznawana za uratowanie zakładnika

ngm_typ 0 // 0 - tryb sumowanych punktów, 1 - tryb punktów sortowanych

ngm_punkty 1 // 1 - pokazuje punkty, 0 - nie pokazuje punktów

ngm_samobojstwo 2 // liczba negatywnych punktów przyznawana za popełnienie samobójstwa / zabicie się

amx_tracers < 1|0 >



włącza/wyłącza plugin

amx_trace_handguns < 1|0 >



włącza/wyłącza ślady przy broni krótkiej

amx_trace_shotguns < 1|0 >



włącza/wyłącza ślady przy shotgun'ach

amx_trace_smgguns < 1|0 >



włącza/wyłącza ślady przy pistotach maszynowych (SMG,MP5...)

amx_trace_riffleguns < 1|0 >



włącza/wyłącza ślady przy karabinach maszynowych (AK47, M4A1...)

amx_trace_snipeguns < 1|0 >



włącza/wyłącza ślady przy snajperkach (SCOUT, AWM...)

amx_trace_hide_silen < 1|0 >



1 : ukrywa ślady przy wytłumionych broniach

0 : nie ukrywa śladów przy wytłumionych broniach

amx_trace_hltv < 1|0 >



jeśli ustawienia graczy* są włączone to 1 wyświetla ślady w HLTV

amx_trace_laser_color < RRRGGGBBB >



kolor lasera, tylko w wersji z laserem (weapon_laser_tracers.*)

PLUGINS.INI

ultimate_sounds.amxx

vampire.amxx

;anty_reklama.amxx

;reklama.amxx

abd.amxx

ad_manager.amxx

hpk_pl.amxx

ptb.amxx

admin_freelook.amxx

mutemenu.amxx

admin_spec_esp.amxx

polski_cs.amxx

vip.amxx

fragcounter.amxx

amx_showip.amxx

najlepszygraczmapy.amxx

snow.amxx

;advanced_weapon_tracers.amxx

snowNew.amxx

skull.amxx

CO POSIADA VIP?

1. Ciche Chodzenie
2. Multi Jump (4)
3. Po wpisaniu "/vips" jesteś na liście
4. Przywitanie gdy VIP wchodzi na Serwer
 

 

INSTALACJA

1. Pobieramy paczkę z linku poniżej.

2. Rozpakowujemy pliki do swojego serwera do folderu cstrike.

3. Dopisujemy cvary oraz pluginy do plugins.ini, które są wypisane w osobnym folderze.

 

DOWNLOAD


http://www38.zippysh...bcjEj/file.html

 

 


  • +
  • -
  • 4


#752463 PLugin vip.

Napisane przez Maciuś20 w 01.10.2018 22:16

Nic nie dodawałam..
Proszę o poprawę a nie poradniki jakiś

Nie wiem jak Ci nie działa menu z generatora jak ja właśnie zrobiłem wszystko co napisałeś i wszystko ładnie śmiga :D Flaga T. Dodam jeszcze, że jest tylko mały problem ale nie wiem czy będzie to przeszkadzać mianowicie deagle dopiero masz jak wyskoczy menu od trzeciej rundy ;) . Dodałem jeszcze by osoby nie miały 3 podstawowych broni, że za każdą inną broń wybraną niż masz usuwa ją np masz ak chcesz w next rundzie wziąć awp to jak weźmiesz awp to ak zostanie usunięte.

vip.txt dodaje tutaj bo nie moge go dodać tak jak vip.sma

<head>
<style type="text/css">
body{
background-color: #000000;
font-family:Verdana,Tahoma;
color: #FFFFFF;
}
</style>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf8">
</head>
<body>
<ul><font size="2" color="#E0A518"><b>Vip posiada :</b></font><br><br>
<li type="square"><font size="1">
Mniejszą grawitację<br>
Większą prędkość biegania<br>
Multijumpy<br>
10 HP co rundę<br>
100 AP co rundę<br>
1 HE co rundę<br>
2 FB co rundę<br>
1 SG co rundę<br>
Dodatkowa kasa za zabójstwo ( 400 - HS | 300 - Normalne )<br>
Menu z wyborem broni<br>
Napis VIP w tabeli wyników<br>
VIP widoczny ba liście /vips<br>
Dostaje kasę za podłożenie bomby<br>
Dostaje kasę za rozbrojenie bomby<br>
Własny model<br>
Cena vipa: 11.07.
</font></li></ul>
 
 
</body>

Załączone miniatury

  • 20181001230932_1.jpg

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#752458 PLugin vip.

Napisane przez Robiin w 01.10.2018 16:59

Po najechaniu na opcję w generatorze vipa masz opisane jaką funkcję pełni dany przycisk. Zastosuj się, a nie będziesz potrzebowała gotowego pliku.

Wystarczy dodać opcje w menu - tak jak zrobiłaś już wcześniej - a następnie przy kategorii "Bonusy na początku rundy" przy konkretnej broni zaznaczasz opcję "w menu", po czym wybierasz w jakiej opcji ta broń ma się znaleźć - i gotowe.

 

Jak przestaniesz płakać, że nie dostajesz gotowca to sobie dasz radę, szczerze w to wierzę :)


  • +
  • -
  • 1


#116192 Ultimate Warm-Up 1.7:

Napisane przez naven w 03.03.2010 20:51

Witam, widząc wiele próśb o plugin posiadający tyle funkcji(głównie muza + wybór broni) postanowiłem napisać taki plugin.

Opis:
Plugin ten na początku każdej mapy tworzy rundę rozgrzewkową(długość ustawia się cvarem). Dodatkowo podczas rundy jest odgrywany dźwięk, a także można wybrać sobie, które bronie mają być dostępne podczas rundy, również ustawiane cvarem.
Plugin blokuje także podnoszenie broni(przydatne na niektórych mapach), blokuje wyrzucanie broni. W porównaniu z poprzednio udostępnioną wersją ma wiele poprawek i udogodnień m.in. zamiana czasu na sekundy, czy start rozgrzewki jest wywoływany przy wejściu 2 graczy, a nie po określonym czasie jak to było do tej pory.


Cvary:
amx_warmup_time "80" -czas rozgrzewki, w sekundach,
amx_warmup_respawn -czy podczas rundy rozgrzewkowej ma ożywiać graczy od razu po śmierci? 1-TAK 0-NIE
amx_warmup_weapon <numer> -broń, która ma być podczas rozgrzewki
Numery:
1   weapon_p228		//p228(pistolet)
2   weapon_scout    		//scout         
3   weapon_hegrenade		//granat HE
4   weapon_xm1014		//auto-pompa
5   weapon_mac10           	//uzi tt              
6   weapon_aug        		//aug      
7   weapon_elite               //elites        
8   weapon_fiveseven		//fiveseven
9   weapon_ump45		//b(3(2))
10   weapon_sg550		//autokampa cT
11   weapon_galil		//galil
12   weapon_famas		//famas
13   weapon_usp			//usp
14   weapon_glock18		//glock
15   weapon_awp  		//awp
16   weapon_mp5navy   		//MP5
17   weapon_m249       		//krowa
18   weapon_m3         		//pompa
19   weapon_m4a1        	//M4
20   weapon_tmp         	//tmp
21   weapon_g3sg1		//autokampa TT
22   weapon_deagle		//dgl
23   weapon_sg552		//sg552(tt)
24   weapon_ak47		//ak47
25   weapon_p90  		//P90
26   weapon_knife		//nóż
27   losowa broń z powyższych
Ustawienie każdej innej wartości cvaru amx_warmup_time wpowoduje ustawienie domyślnej broni- nóż.
Przykładowo jeśli chcemy rozgrzewkę na MP5, do amxx.cfg dopisujemy:
amx_warmup_weapon 16


Zmiana dźwięku:
Line 64:
client_cmd(0,"spk misc/play_muza") //zmieniamy play_muza na własną nazwę(bez rozszerzenia)

Line 446:
public plugin_precache() 
{
precache_sound("misc/play_muza.wav")//zmieniamy na własną nazwę (z rozszerzeniem)
return PLUGIN_CONTINUE
}



Zmiana dźwięku na inny format. Linie 123-124

Znajdź:
client_cmd(0,"spk misc/play_muza")

Zamień na:
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/play_muza.mp3") //zmieniamy też na swoją nazwę(z rozszerzeniem)


Linie 432-433:
Zmieniamy nazwę pliku. Pamiętaj, że mp3 play zaczyna od cstrike/. Dźwięki wav i że precache_sound zaczynają się od sound/
public plugin_precache() 
{
//zmieniamy nazwę także tutaj wg poniższego wzorca
precache_sound("misc/sound_name.wav"); // .wav version
precache_sound("misc/sound_name.mp3"); //MP3 version
}


Wyłączanie pluginów na czas rozgrzewki:

W linii 129
server_cmd("amx_pausecfg pause lokalizator.amxx");

Zamieniamy lokalizator.amxx na własną nazwę pluginu, który chcemy wyłączyć. Można oczywiście dodać kolejne pluginy(tak samo w nowej linii)
Włączanie pluginów po rozgrzewce
Linia 169
server_cmd("amx_pausecfg enable lokalizator.amxx");

Postępujemy tak samo jak wyżej.

Instalacja:
Z załącznika ściągasz ultimate_warmup1.7.rar. Uwaga: w paczce nie ma dźwięku. Jeśli masz ochotę wytnij jakiś dźwięk i podeślij na PW, a jest duża szansa, że go wrzucę.
Plugin instalujesz jak każdy inny.
Paczka o nazwie ultimate_warmup1.3.rar to poprzednia dobrze działająca wersja.


To do list(do zrobienia):
nic;p

Podziękowania dla:
-kyku- pomoc z granatami,
-filone sogi, rybek - testerzy


Plugin jest mojego autorstwa, bezwzględnie zabraniam udostępniania go na innych forach!

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 39


#137567 Dookie PL

Napisane przez XereS w 22.05.2010 19:29

Kupa jak kupa walnij kloca w kiblu to będziesz miał prawdziwe ss. Ale to tylko można na trupa się wysrać czy byle gdzie :P ??
  • +
  • -
  • 2


#284948 Jak instalować pluginy? (SourceMod)

Napisane przez Droso w 19.08.2011 08:09

Instalacja pluginów Source Mod
Na internecie jest wiele pluginów do Source Mod lecz ktoś spyta jak się to instaluje ?
A więc zaczynamy oczywiście trzeba mieć
Metamod'a Source i Source Moda zainstalowanego :

Instalacja Metamod: Source 1.8.7 - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Opis instalacji SourceMod - AMXX.pl: Support AMX Mod X


pliki .smx wrzucamy do krótka_nazwa_gry\addons\sourcemod\plugins
pliki .sp wrzucamy do krótka_nazwa_gry\addons\sourcemod\scripting

Jedna uwaga nie trzeba nic dopisywać do plików tak jak w AmxModx jak chcesz wyłączyć plugin przenieś go do folderu disabled


A teraz coś o cvarach. Cvary są w pliku .cfg najczęściej są podane do pobrania ze strony wrzucamy je do krótka_nazwa_gry\cfg\sourcemod
Ale może się tak zdarzyć że pliku cfg nie będzie ale będą podane cvary w temacie na forum a więc wtedy albo nic nie robimy uruchamiamy serwer i serwer sam tworzy nam plik .cfg(potem tylko modyfikujemy to)
albo jak się nie pojawi ten plik .cfg to może dopisać ręcznie cvary podane w temacie do krótka_nazwa_gry\cfg\server.cfg

Teraz coś o plikach .txt są to pliki multi językowe. Wrzucamy je do krótka_nazwa_gry\addons\sourcemod\translations
Najczęściej pliki te pliki .txt wyglądają tak xxx.phrases.txt lecz tego phrases nie musi być w wszystkich .txt


Pliki .dll i .so (linux) wrzucamy do folderu krótka_nazwa_gry\addons\bin

Wszystkie pliki .wav i mp3 wrzucamy do krótka_nazwa_gry\sound
Pliki .mdl oczywiście do krótka_nazwa_gry\models
Pliki .vmt i .vtf do krótka_nazwa_gry\materials



***krótka_nazwa_gry --- Dla Counter Strike Source - cstrike . Dla halflife 2 - hl2 , dla team fortress 2 - tf, dla CS:GO - csgo

To chyba wszystko
Większość pisałem z pamięci i patrząc do folderów .
Zakaz kopiowania bez mojej zgody.
Pozdrawiam HubertTM


  • +
  • -
  • 22


#285035 Jak instalować pluginy? (SourceMod)

Napisane przez Cypis' w 19.08.2011 11:40

jeszcze mógł byś dodać że nie trzeba dopisywać pluginów do żadnego pliku tak jak w AmxModX :)
i chcąc wyłączyć plugin wystarczy go przenieść do folderu disabled
  • +
  • -
  • 2