Chyba to, na własne nagrody zmienisz korzystając z kodu źródłowego:
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




Mężczyzna
Napisane przez WiChuRa.
w 10.02.2024 12:47
Chyba to, na własne nagrody zmienisz korzystając z kodu źródłowego:
Napisane przez WiChuRa.
w 01.02.2022 20:40
W
new const g_szSciezkiCzapek[][] = {
"models/czapki_d0naciak/czapki_d0naciak_v1.mdl",
"models/czapki_d0naciak/czapki_d0naciak_v2.mdl",
}
Pod czapki v2 dodajesz np.
"models/czapki_d0naciak/czapkav1.mdl
Potem w
//Wzor: "Nazwa", submodel, "flagi", ktora sciezka
new const g_szListaCzapek[][][] = {
Pod ostatnią nazwę przykładowo
{ "Nowa czapa", 1, "", 2 }
Choć i tak lepiej zrobić kolejne submodele.
Łap przykładowy kod:
czapki (1).sma 4,7 KB 55 Ilość pobrań
czapki (1).amxx
Napisane przez WiChuRa.
w 31.01.2022 00:54
Trzymaj wszystko co chciałeś jest.
Na flagę ADMIN_BAN - d.
testujjj.sma 3,27 KB 52 Ilość pobrań
testujjj.amxx
Napisane przez WiChuRa.
w 30.01.2022 23:09
Jak chcesz jakieś szczególne opcję w tym menu to napisz.
Nie napisałeś co ma ukazywać te menu więc łap przykład:
testujjj.sma 986 bajtów 56 Ilość pobrań
testujjj.amxx
Napisane przez WiChuRa.
w 25.01.2022 23:14
Skompiluj i zobacz
expmod_natywy (1).sma 142,87 KB 33 Ilość pobrań
expmod_natywy (1).amxx
Napisane przez WiChuRa.
w 25.01.2022 22:10
Spróbuj, skompiluj lokalnie i wrzuć z pluginem z edytowanym od kolegi wyżej
expmod_natywy (1).sma 142,86 KB 28 Ilość pobrań
expmod_natywy (1).amxx
Napisane przez WiChuRa.
w 07.01.2022 15:55
Napisane przez WiChuRa.
w 07.01.2022 15:41
// Show HUD Task
public ShowHUD(taskid)
{
static id
id = ID_SHOWHUD;
// Player died?
if (!g_isalive[id])
{
// Get spectating target
id = pev(id, PEV_SPEC_TARGET)
// Target not alive
if (!g_isalive[id]) return;
}
// Format classname
static class[32], red, green, blue
if (g_zombie[id]) // zombies
{
red = 255
green = 20
blue = 0
if (g_nemesis[id])
formatex(class, charsmax(class), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_NEMESIS")
else
formatex(class, charsmax(class), "%L Zombi", ID_SHOWHUD, g_zombie_classname[id])
}
else // humans
{
red = 0
green = 255
blue = 0
if (g_survivor[id])
formatex(class, charsmax(class), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_SURVIVOR")
else
formatex(class, charsmax(class), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_HUMAN")
}
new target;
{
if(get_user_flags(target) && ADMIN_LEVEL_H)
flaga = "800"
else if(get_user_flags(target) && ADMIN_LEVEL_E)
flaga = "900"
else if(get_user_flags(target) && ADMIN_LEVEL_B)
flaga = "1000"
else if(get_user_flags(target) && ADMIN_LEVEL_A)
flaga = "1200"
else if(get_user_flags(target) && ADMIN_LEVEL_D)
flaga = "1400"
else if(get_user_flags(target) && ADMIN_LEVEL_G)
flaga = "1600"
else
flaga = "500"
// Spectating someone else?
if (id != ID_SHOWHUD)
{
// Show name, health, class, and ammo packs
set_hudmessage(255, 255, 255, HUD_SPECT_X, HUD_SPECT_Y, 0, 6.0, 1.2, 0.0, 0.0, -1)
ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "[Zdrowie: %d | Kamizelka: %d]^n^n[%L %s]^n[%L %d]", pev(id, pev_health), get_user_armor(id), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[id],
flaga)
}
else
{
// Show health, class and ammo packs
set_hudmessage(red, green, blue, HUD_STATS_X, HUD_STATS_Y, 0, 6.0, 1.2, 0.0, 0.0, -1)
ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "[%L: %d | Kamizelka: %d]^n^n[%L %s]^n[%L %d / %s]", id, "ZOMBIE_ATTRIB1", pev(ID_SHOWHUD, pev_health), get_user_armor(id), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[ID_SHOWHUD],
flaga[target])
}
}
}
Spróbuj tak.
Zamiast
else if(get_user_flags(target) && ADMIN_LEVEL_G)
to:
else if(get_user_flags(target) & ADMIN_LEVEL_G)
Napisane przez WiChuRa.
w 07.01.2022 14:55
dodaj:
new target;
przed
if(get_user_flags(target) & Jakas flaga)
flaga = "12"
else if(get_user_flags(target) & Jakas flaga)
flaga = "123"
else if(get_user_flags(target) & Jakasflaga)
flaga = "1234"
else
flaga = "123434"
By wyglądało mniej więcej tak:
new target;
if(get_user_flags(target) & Wlasciciel)
flaga = "12"
else if(get_user_flags(target) & Opiekun)
flaga = "123"
else if(get_user_flags(target) & VIP)
flaga = "1234"
else
flaga = "123434"
Napisane przez WiChuRa.
w 07.01.2022 13:14
Spróbuj tak, na początku pluga:
new flaga[20];
potem do hud'a:
if(get_user_flags(target) & Jakas flaga)
flaga = "12"
else if(get_user_flags(target) & Jakas flaga)
flaga = "123"
else if(get_user_flags(target) & Jakasflaga)
flaga = "1234"
else
flaga = "123434"
Wtedy w hud wpiszesz tak:
ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "[%L: %d | Kamizelka: %d]^n^n[%L %s]^n[%L %d / %s]", id, "ZOMBIE_ATTRIB1", pev(ID_SHOWHUD, pev_health), get_user_armor(id), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[ID_SHOWHUD], flaga)
Napisane przez WiChuRa.
w 24.11.2020 11:39
RoundSound - Pluginy AMXX - AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
A z tym co jest nie tak?
W pliku roundsound.ini ustalasz ścieżkę, drużynę, nazwę utworu.
Napisane przez WiChuRa.
w 24.03.2019 18:51
Witam . Mam problem z pluginem który dodaje skiny na serwer . Plugin działa ale jest problem..
1. Gdy zmieniam nazwe broni którą ma wyświetlać w menu , nazwa się nie zmienia. Niżej daje przykład
public menu_noze(id) {new menuBody[512]formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\ySkiny do \rNoza:")new menu = menu_create(menuBody, "knifemenu")menu_additem(menu, "\wEEEEE | Klasyczny")menu_additem(menu, "\wnoz1 | 1")menu_additem(menu, "\wNazwa Twojego Noza23 | 2")menu_additem(menu, "\wNazwa Twojego Noza | 3")menu_additem(menu, "\wNazwa Twojego Noza | 4")menu_additem(menu, "\wNazwa Twojego Noza | 5")menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");menu_display(id, menu);Zmieniłem nazwe na ,,EEEE,, jednak wchodząc na serwer nazwa zostaje cały czas taka sama czyli ,, Nazwa Twojego Noza 1 ,,W załączniku dodaje cały plik sma.
Po zmianie nazwy skompiluj plik lokalnie. Po czym skompilowany plik wrzuć na serwer.
Napisane przez WiChuRa.
w 22.03.2019 11:18
Nie wiem, zauważyłem że 60% pluginów mi nie działa, mimo że instaluje je poprawnie, nie mam problemu w logach. Może to wina hosta, zaczynam się denerwować bo najprostrze pluginy nie chcą mi chodzić
up
Kompilowałeś plugin lokalnie? Dopisywałeś plugin do plugins.ini ?
https://amxx.pl/topi...ilacja-lokalna/
Napisane przez WiChuRa.
w 04.03.2019 14:07
mozna przerobic by zamiast gg pokazywalo steam ? bo teraz malo kto uzywa gg....
Trzymaj:
kontakt.rar 6,95 KB 399 Ilość pobrań
Napisane przez WiChuRa.
w 24.03.2018 19:05
Witam przedstawiam paczkę dd2.
Paczka jak i wszystkie pluginy zostały edytowane przeze mnie.
Czym się paczka różni od innych?
Skiny wyłączane na komendę unikalny wygląd deagle,
dla vip'a. Hud+system rang wyświetlany na zielono i wiele więcej....
Plugins.ini
; AMX Mod X plugins ; Admin Base - Always one has to be activated admin.amxx ; admin base (required for any admin-related) amxbans_ssban.amxx amxbans_main.amxx amxbans_flagged.amxx amxbans_core.amxx ;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx) ; Basic admincmd.amxx ; basic admin console commands adminhelp.amxx ; help command for admin console commands adminslots.amxx ; slot reservation multilingual.amxx ; Multi-Lingual management ; Menus menufront.amxx ; front-end for admin menus cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings) plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.) ;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!) mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel) pluginmenu.amxx ; Menus for commands/cvars organized by plugin ; Chat / Messages adminchat.amxx ; console chat commands antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message imessage.amxx ; displays information messages adminvote.amxx ; vote commands ; Map related nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle mapchooser.amxx ; allows to vote for next map timeleft.amxx ; displays time left on map ; Configuration pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands ; Counter-Strike ;restmenu.amxx ; restrict weapons menu statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!) ;miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike ;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!) ; Custom - Add 3rd party plugins here ultimate_ss.amxx GHW_Weapon_Replacement.amxx VIP.amxx abd.amxx stats.amxx admin_spec_esp.amxx c4.amxx ranga.amxx poprawny_rate.amxx polski_cs.amxx flash.amxx bs_limiter.amxx inf_smierc.amxx join_leave.amxx kill_assist.amxx parachute.amxx resetscore.amxx ad_manager.amxx realnadedrops.amxx admin_sql.amxx afkbombtransfer.amxx dontsayips.amxx timeleft.amxx rangi.amxx RoundSound.amxx spree.amxx effects.amxx Voices_Management.amxx
amxx.cfg
// AMX Mod X Configuration File
echo Executing AMX Mod X Configuration File
// Default access for all non admin players (see users.ini for access details)
//
// Default value: "z"
amx_default_access "z"
// Name of setinfo which should store a password on a client (you should change this)
// Note: Always prefix the field with an underscore (aka: "_")
// (Example: setinfo _pw "password")
//
// Default value: "_pw"
amx_password_field "_pw"
// Mode of logging to a server
// 0 - disable logging, players won't be checked (and access won't be set)
// 1 - normal mode which obey flags set in accounts
// 2 - kick all players not on list
//
// Default value: 1
amx_mode 1
// Show admins activity
// 0 - disabled
// 1 - show without admin name
// 2 - show with name
// 3 - show name only to admins, hide name from normal users
// 4 - show name only to admins, show nothing to normal users
// 5 - hide name only to admins, show nothing to normal users
//
// Default value: 2
amx_show_activity 2
// Frequency in seconds and text of scrolling message
//
// Default value: "Welcome to %hostname% -- This server is using AMX Mod X" 600
amx_scrollmsg "Welcome to %hostname% -- This server is using AMX Mod X" 600
// Center typed colored messages (last parameter is a color in RRRGGGBBB format)
//
// Default values: "Welcome to %hostname%" "000255100"
// "This server is using AMX ModX\nVisit http://www.amxmodx.org" "000100255"
amx_imessage "Welcome to %hostname%" "000255100"
amx_imessage "This server is using AMX Mod X\nVisit http://www.amxmodx.org" "000100255"
// Frequency in seconds of colored messages
//
// Default value: 180
amx_freq_imessage 180
// Ban times for the main ban menu (amx_banmenu)
// Use 0 for permanent ban
// Default values: 0 5 10 15 30 45 60
amx_plmenu_bantimes 0 5 10 15 30 45 60
// Max temporary ban time (admins with ADMIN_BAN_TEMP access can't ban more than this time)
// time in minutes, 60 is 1 hour, 120 is 2 hours, 1440 is 1 day, and 10080 is 1 week
// Default value: 4320 aka 3 days
amx_tempban_maxtime 4320
// Slap damage amounts for the main slap menu (amx_slapmenu)
// Slay is automaticall inserted as the last option
// Default values: 0 1 5
amx_plmenu_slapdmg 0 1 5
// Set in seconds how fast players can chat (chat-flood protection)
//
// Default value: 0.75
amx_flood_time 0.75
// Amount of slots to reserve.
//
// Default value: 0
amx_reservation 0
// If you set this to 1, you can hide slots on your server.
// If server "full" of public slots and slots hidden, you must manually connect with connect console command
//
// Default value: 0
amx_hideslots 0
// Displaying of time remaining
// a - display white text on bottom
// b - use voice
// c - don't add "remaining" (only in voice)
// d - don't add "hours/minutes/seconds" (only in voice)
// e - show/speak if current time is less than this set in parameter
//
// Default value: "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11"
amx_time_display "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11"
// Announce "say thetime" and "say timeleft" with voice, set to 0 to disable.
//
// Default value: 1
amx_time_voice 1
// Minimum delay in seconds between two voting sessions
//
// Default value: 10
amx_vote_delay 10
// How long voting session goes on
//
// Default value: 10
amx_vote_time 10
// Display who votes for what option, set to 0 to disable, 1 to enable.
//
// Default value: 1
amx_vote_answers 1
// Some ratios for voting success
// Default value: 0.40
amx_votekick_ratio 0.40
// Default value: 0.40
amx_voteban_ratio 0.40
// Default value: 0.40
amx_votemap_ratio 0.40
// Default value: 0.02
amx_vote_ratio 0.02
// Max. time to which map can be extended
//
// Default value: 90
amx_extendmap_max 90
// Step for each extending
//
// Default value: 15
amx_extendmap_step 15
// Server language in ISO 639-1 format
// Please see data/lang/languages.txt file for a list of supported languages
//
// Default value: en
amx_language "en"
// If you set this to 0, clients cannot chose their language, instead they use
// whatever language the server is configured to use.
//
// Default value: 1
amx_client_languages 1
// If you set this to 0, clients will not see a message about amx_langmenu when they join the server
//
// Default value: 1
amx_language_display_msg 1
// If you set this to 0, clients will not see a message about amx_help when they join the server
//
// Default value: 1
amx_help_display_msg 1
// Amount of commands per amx_help page
//
// Default value: 10
amx_help_amount_per_page 10
// Plugin Debug mode
// 0 - No debugging (garbage line numbers)
// 1 - Plugins with "debug" option in plugins.ini are put into debug mode
// 2 - All plugins are put in debug mode
// Note - debug mode will affect JIT performance
//
// Default value: 1
amx_debug 1
// Plugin MultiLingual Debug
// To debug a language put its 2 letter code between quotes ("en", "de", etc)
// "" means disabled
//
// Default value: ""
amx_mldebug ""
//
// Beginning of Counter-Strike package specific configurations.
//
// Rank mode
// 0 - by nick
// 1 - by authid
// 2 - by ip
//
// Default value: 1
csstats_rank 1
// Max size of the stats file
//
// Default value: 3500
csstats_maxsize 3500
// Whether or not to rank bots with csstats - set to 1 to rank bots, 0 otherwise.
//
// Default value: 0
csstats_rankbots 0
// Duration of HUD-statistics
//
// Default value: 12.0
amx_statsx_duration 12.0
// HUD-statistics display limit relative round freeze end
// Negative time will clear the HUD-statstics before the round freeze time has ended
//
// Default value: -2.0
amx_statsx_freeze -2.0
money_kill_bonus 500 // Ile kasy dostanie VIP za kill'a
money_hs_bonus 300 // Ile kasy dostanie Vip za HeadShot'a
amx_vip_hp 15 // Ile dostanie Vip HP za killa
amx_vip_hp_hs 30 // Ile dostanie HP Vip za headshota
amx_vip_max_hp 130 // Ile VIP może mieć max. hp
vip_active 0 // 0 = każdy może mieć awp, 1 = tylko vip
menu_active 1 // 0 = Nie ma menu na początku rundy z darmowymi M4+Dgl lub AK47+DGL, 1 = Jest to menu
amx_ss_max 5 //ile można maksymalnie zrobić sreenów graczowi
amx_ss_interval 1.0 //czas jaki musi minąc aby wykonać następny sreen
amx_ss_design 3 //display options
amx_ss_site TwojeForum//strona/forum na jakim
Komendy
/skiny / wyłącza skiny
/modele / wyłącza skiny
/vip / pokazuje opis vip w modtd
/rangi / pokazuje liste rang w modtd
Download
Link: http://www61.zippyshare.com/v/ZFgc6ZuO/file.html



Moja zawartość