Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Pytajnik? - zdjęcie

Pytajnik?

Rejestracja: 31.01.2018
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.02.2018 18:40
-----

Moje tematy

Helikopterzysta - Nie zadaje DMG

02.02.2018 13:36

Witam,

posiadam klasę "Helikopterzysta" z tego tematu :

https://amxx.pl/topi...erzystapremium/

 

Pobrałem, skompilowałem  po czym okazało się, że nie zadaje obrażeń.

W konsoli logi + debug:


L 02/02/2018 - 12:28:53: [HAMSANDWICH] Entity has null private data (29)
L 02/02/2018 - 12:28:53: [AMXX] Run time error 10 (plugin "QTM_CodMod.amxx") (native "ExecuteHam") - debug not enabled!
L 02/02/2018 - 12:28:53: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 02/02/2018 - 12:28:53: Unhandled dynamic native error
L 02/02/2018 - 12:28:53: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_helikopterzysta.amxx")
L 02/02/2018 - 12:28:53: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cod_inflict_damage")
L 02/02/2018 - 12:28:53: [AMXX] [0] codclass_helikopterzysta.sma::pfn_touch (line 965)

Może ktoś posiada w pełni sprawną klasę helikopterzysty ? Mógłbym sprawdzić czy zadziała.

Pozdrawiam ! 

Helikopterzysta - Nie zadaje DMG

02.02.2018 13:34

Witam,

posiadam klasę "Helikopterzysta" z tego tematu :

https://amxx.pl/topi...erzystapremium/

 

Pobrałem, skompilowałem  po czym okazało się, że nie zadaje obrażeń.

W konsoli logi + debug:

L 02/02/2018 - 12:28:53: [HAMSANDWICH] Entity has null private data (29)
L 02/02/2018 - 12:28:53: [AMXX] Run time error 10 (plugin "QTM_CodMod.amxx") (native "ExecuteHam") - debug not enabled!
L 02/02/2018 - 12:28:53: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 02/02/2018 - 12:28:53: Unhandled dynamic native error
L 02/02/2018 - 12:28:53: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_helikopterzysta.amxx")
L 02/02/2018 - 12:28:53: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cod_inflict_damage")
L 02/02/2018 - 12:28:53: [AMXX]    [0] codclass_helikopterzysta.sma::pfn_touch (line 965)

Może ktoś posiada w pełni sprawną klasę helikopterzysty ? Mógłbym sprawdzić czy zadziała.

Pozdrawiam ! 

 

 

PROSZĘ MODERATORA O USUNIĘCIE ZDUBLOWANEGO TEMATU - wyskoczył mi błąd połączenia i dodałem 2 razy. - dzięki!

Jak zmienić "pole rażenia" rakiety i pobrać zadany DMG

01.02.2018 13:44

Witam,

 

 

może mi ktoś wytłumaczyć którą wartość muszę zmienić aby zwiększyć zasięg pola rażenia "rakiety"? (piszę w " ponieważ to nie są rakiety z generatora i mają inną budowę)

public nazwapluginu(id)
{
	// Get origin, angle, and velocity
	new Float:fOrigin[3], Float:fAngle[3], Float:fVelocity[3]
	pev(id, pev_origin, fOrigin)
	pev(id, pev_v_angle, fAngle)
	
	// New ent
	new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"));
	
	// Not ent
	if (!ent) return PLUGIN_HANDLED
	
	// Set plugin model
	entity_set_model(ent, MODELS[1])
	
	//Set entity name
	entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "nazwapluginu")
	
	// Origin
	entity_set_origin(ent, fOrigin)
	
	// Angles
	entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, fAngle)
	
	// Size
	new Float:MinBox[3] = {-1.0, -1.0, -1.0}
	new Float:MaxBox[3] = {1.0, 1.0, 1.0}
	entity_set_vector(ent, EV_VEC_mins, MinBox)
	entity_set_vector(ent, EV_VEC_maxs, MaxBox)
	
	// Interaction
	entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_SLIDEBOX)
	
	// Movetype
	entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY)
	
	// Owner
	entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id)
	
	// Velocity
	VelocityByAim(id, get_pcvar_num(g_plugSpeed), fVelocity)
	entity_set_vector(ent, EV_VEC_velocity, fVelocity)
	
	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY ) 
	write_byte(TE_BEAMFOLLOW) 
	write_short(ent) //entity 
	write_short(explode2) //model 
	write_byte(10) //10)//life 
	write_byte(4) //5)//width 
	write_byte(224) //r 
	write_byte(224) //g 
	write_byte(255) //b 
	write_byte(100) //brightness 
	message_end()  
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
} 

Obecnie działa to w taki sposób, że DMG zostaje zadany kiedy umiejętność trafi DOKŁADNIE w cel.

 

 

I w jaki sposób mogę pobrać DMG z tego ? Bullet DMG nie pokazuje zadanych obrażeń przez ten plugin.

Jeśli brakuje linijek kodu - przepraszam i proszę dać znać wstawię jak najszybciej, niestety nie wiem jeszcze co za co odpowiada ale wydaje mi się że ten kod jest prawidłowy.

 

Pozdrawiam!