Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Pytajnik? - zdjęcie

Pytajnik?

Rejestracja: 31.01.2018
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.02.2018 18:40
-----

Moje posty

W temacie: Jak zmienić "pole rażenia" rakiety i pobrać zadany DMG

06.02.2018 21:16

W kodzie nie da się zmienić zasięgu rakiety bo tego nie ma.
Przechwycić obrażeń się nie da bo nie jest wywołane zadawanie obrażeń, jest zmienianie hp lub wywołane zabicie, dodatkowo ExecuteHam nie da się przechwycić używając RegisterHam
Explode_nazwa tylko rysuje wybuch...

 

Więc można powiedzieć że to działa tak jak strzał w Hitboxa ? Dlatego DMG zadany obok modelu nie zadaje obrażeń ?

Czyli czeka mnie przeróbka kodu pod "rakiety"  i jedyne co mogę zostawić to wygląd (rysowanie) tej rakiety tak ?

W temacie: Jak zmienić "pole rażenia" rakiety i pobrać zadany DMG

03.02.2018 20:09

Ktoś może mi w tym pomóc ?

W temacie: Helikopterzysta - Nie zadaje DMG

02.02.2018 18:07

Na pewno dodałeś cvary do odpowiedniego pliku i dodałeś nazwe pluginu w plugins.ini?


Tak.

W temacie: Jak zmienić "pole rażenia" rakiety i pobrać zadany DMG

02.02.2018 16:15

Bodajże ta linia ;)

write_byte(15)

 

 

Tą linię już zmieniałem wcześniej, zamiast 30 miałem 300 a zamiast 15 miałem 200 (tak na oko wszystko dawałem - metoda prób i błędów) i nic się nie zmieniało. 

 

Z tego kodu wynika, że w tym miejscu powinno się zmieniać "pole rażenia" ?

 

Ps.

2 sprawa dlaczego BulletDMG nie pokazuje zadanego DMG z tej umiejętności?

W temacie: Jak zmienić "pole rażenia" rakiety i pobrać zadany DMG

02.02.2018 14:11

Nie mogę edytować posta wyżej ale mam jeszcze to:

stock explode_nazwa(const ent_index) 
{
	new Float:iOrigin[3], fOrigin[3]
	entity_get_vector(ent_index, EV_VEC_origin, iOrigin) 
	FVecIVec(iOrigin, fOrigin)
	
	message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, fOrigin) 
	write_byte(TE_EXPLOSION) 
	write_coord(fOrigin[0]) 
	write_coord(fOrigin[1]) 
	write_coord(fOrigin[2]) 
	write_short(explode2) 
	write_byte(30) 
	write_byte(15) 
	write_byte(0) 
	message_end() 
	remove_entity(ent_index)
}