Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Pytajnik? - zdjęcie

Pytajnik?

Rejestracja: 31.01.2018
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.02.2018 18:40
-----

#746666 Jak zmienić "pole rażenia" rakiety i pobrać zadany DMG

Napisane przez AwIlL^^ w 06.02.2018 22:07

Dokładnie tak się dzieje jak opisałeś,
I jeszcze aby pobierać obrażenia i nimi manipulować w innych pluginach użyj ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, id_ofiary, byt_atakujący, id_atakującego, Float:obrażenia, suma_bitowa_typów_obrażeń)
ten float napisałem żebyś wiedział że to ma być liczba rzeczywista, a ta suma bitowa obrażeń to dla wybuchu będzie 1<<24
Byt atakujący to id rakietu, atakujący to id właściciela rakiety
  • +
  • -
  • 1