Jeśli chodzi o samoczynne resetowanie się sql jest to możliwe jeżeli masz źle napisany plugin i usuwa Ci samo dany, spowodowane może być tym, że np. podczas wczytywania danych one nie zostaną wczytane poprawnie i po zmianie mapy nadpisze Ci je wszystkie na DEFAULTOWE wartości czyli na - "0" a jeśli chodzi o nvault miałem kiedyś taki problem gdy było w pliku zapisanych za dużo graczy to wywalało niektórym osobom też zapis jakby plik miał za dużo informacji i nie mógł tego przetworzyć dlatego czasem warto w nvault używać tej funkcji nvault_prune do czyszczenia zapisu ale o wiele bardzie preferuję używanie FVAULT z którym nigdy nie miałem problemu.
Aby zabezpieczyć ten sql to po wczytaniu informacji zrobić np:
new bool:userLoad[33]; public loadData(...{ // code.... testVar[id] = SQL_ReadResult(query, 0); // code.... userLoad[id] = true; } public saveDat(...{ if(!userLoad[id]) return; // code... }