Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

KoRrNiK - zdjęcie

KoRrNiK

Rejestracja: 26.12.2017
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.03.2023 01:03
*****

#771557 [ROZWIĄZANE] Szukam Pluginu Stolice

Napisane przez KoRrNiK w 12.04.2021 14:11

Linijka 

return PLUGIN_HANDLED;

zmień na 

return PLUGIN_CONTINUE;

  • +
  • -
  • 1


#771552 [ROZWIĄZANE] Szukam Pluginu Stolice

Napisane przez KoRrNiK w 12.04.2021 11:33

Trzymaj powinno działać.

Aby dodać nowy kraj dodajesz nową linijkę

new const writeCapital[ALL_CAPITAL][2][] = {
	 { "Polska", 	"Warszawa" }
	,{ "Francja", 	"Paryz" }
	,{ "Niemcy", 	"Berlin" }
};

Oraz wpisujesz liczbę ile jest krajów 

#define ALL_CAPITAL 3

Tutaj kod oraz nie zapomnij abyś sobie coś dodał za nagrodę pod linijką 72 masz funkcję. 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
#pragma semicolon 1

new const PLUGIN[]	= 	"xyz";
new const VERSION[]	= 	"1.0";
new const AUTHOR[]	= 	"KoRrNiK - amxx.pl/user/69614-korrnik/";

enum _:capital { RANDOM_ID, bool:RANDOM_ON }
new serverCapital[capital];

#define ALL_CAPITAL 3
new const writeCapital[ALL_CAPITAL][2][] = {
	 { "Polska", 	"Warszawa" }
	,{ "Francja", 	"Paryz" }
	,{ "Niemcy", 	"Berlin" }
};	
 
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	register_clcmd("say", "cmdSay");
}

public cmdSay(id){
	if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_HANDLED;
	
	new szMessage[124];
	read_args(szMessage, sizeof( szMessage ) - 1); 
	remove_quotes(szMessage);
	
	if(szMessage[0] == '/'){
		if(equal(szMessage, "/stolica")){
			functionRandomCapital(id);
			return PLUGIN_HANDLED;
		}
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(serverCapital[RANDOM_ON]){	
		if(equali(szMessage, writeCapital[serverCapital[RANDOM_ID]][1])){
	
			new nameUser[33];
			get_user_name(id, nameUser, sizeof(nameUser) - 1);
			
			client_print_color(0, id, "^4[%s]^1 Pierwszy przepisal:^3 %s^1 stolice kraju:^3 %s", writeCapital[serverCapital[RANDOM_ID]][1], nameUser, writeCapital[serverCapital[RANDOM_ID]][0]);
			awardCapital(id);
			serverCapital[RANDOM_ON] = false;
			
			return PLUGIN_CONTINUE;
		}
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}		
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public functionRandomCapital(id){
	if(!has_flag(id, "a")) return;
	if(serverCapital[RANDOM_ON]){
		client_print_color(id, id, "^4[*]^1 Aktualnie jest wylosowana stolica:^3 %s^1 do przepisania!", writeCapital[serverCapital[RANDOM_ID]][0]);
		client_print_color(id, id, "^4[*]^1 Przepisz ja na chacie aby ponownie odpalic losowanie!");
		return;
	}
	serverCapital[RANDOM_ON] = true;
	serverCapital[RANDOM_ID] = random(ALL_CAPITAL);
	client_print_color(0, 0, "^4[*]^1 Wylosowany kraj:^3 %s^4 |^1 Jaka to stolica??", writeCapital[serverCapital[RANDOM_ID]][0]);
	client_print_color(0, 0, "^4[*]^1 Napisz na chacie jako^4 pierwszy^1 aby otrzymac nagrode!");
}

public awardCapital(id){
	/* 
	
	- TUTAJ DODAJESZ CO MA DOSTAC ZA PRZEPISANIE JAKO PIERWSZY. 
	
	*/
}

  • +
  • -
  • 2


#771424 [ROZWIĄZANE] Przeróbka vipa

Napisane przez KoRrNiK w 02.04.2021 11:58

Użyj najnowszej biblioteki csgomod.inc ( Klik )

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#771421 BaseBuilder TurboBB

Napisane przez KoRrNiK w 02.04.2021 11:24

Jakiś czas temu coś tam jeszcze pozmieniałem i dzisiaj postanowiłem to dokończyć, została wydana wersja 1.3.4

 

  • Remove stripweapons include.
  • Remove tutor include.
  • Remove ColorChat include.
  • Added event OX
  • Added sounds and sprites to the OX event and map
  • Added tutor.inl
  • Use shorter color formatting in strings.
  • A few small things have been improved.

 

- Najnowszy release: Tutaj


  • +
  • -
  • 1


#771375 BaseBuilder TurboBB

Napisane przez KoRrNiK w 29.03.2021 13:35

W załączonych plikach dodaje kompilator 1.8.3 oraz 1.9 na którym najczęściej kompilowałem i wszystko działało.

W include już są wszystkie potrzebne biblioteki jedynie co musisz zrobić to przenieść do folderu wszystkie pliki .sma oraz .inl ( Najlepiej pobrać najnowszy release z githuba ) i odpalić compile.exe

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#771371 Prośba o przerobienie pluginu

Napisane przez KoRrNiK w 29.03.2021 06:19

Płakać mi się chce jak widzę ten kod :D no ale.. zapomniałeś dodać do CurWeapon jeszcze aby ustawiało Ci deagle.

public CurWeapon(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_HANDLED;
	

	SetKnife(id, model_noza[id])
	SetM4A1(id, model_m4[id])
	SetAK47(id, model_ak[id])
	SetAWP(id, model_awp[id])
	SetDeagle(id, model_deagle[id])

	return PLUGIN_HANDLED   

}

  • +
  • -
  • 1


#771308 [ROZWIĄZANE] Problem z kompilacją.

Napisane przez KoRrNiK w 24.03.2021 07:03

Łap 

 

Aby go skompilować potrzebujesz jeszcze biblioteki MuliColors ( Klik

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#770991 Ranga Vip

Napisane przez KoRrNiK w 05.03.2021 17:37

Trzymaj.
Wszystko do konfiguracji masz od 17 - 25 linijki.

new const modelNAMETT[]		=	"modelTTVIP";
new const modelNAMECT[]		=	"modelCTVIP";
new const vipFlag[]		=	"q";
new const vipPrefix[]		=	"[Vip]";
new const additionalJump	=	2;
new const additionalMoney	=	2000;
new const additionalHsExp	=	75;
new const additionalExp		=	50;
new const additionalPercentDmg	=	5;

A model musisz wgrać do folderu "../models/player/nazwamodelu/nazwamodelu.mdl"

Nazwa modelu a nazwa folderu musi być taka sama.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#770971 [ROZWIĄZANE] Prośba o przekompilowanie

Napisane przez KoRrNiK w 04.03.2021 18:20

public amxbans_admin_connect(id){
	if(get_user_flags(id) & 34078720 == 34078720){
		client_authorized_vip(id);
	}
}

  • +
  • -
  • 2


#770969 [ROZWIĄZANE] Prośba o SuperVipa na DD2.

Napisane przez KoRrNiK w 04.03.2021 18:10

Łap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#770965 [ROZWIĄZANE] Prośba o SuperVipa na DD2.

Napisane przez KoRrNiK w 04.03.2021 17:36

Trzymaj. 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#770960 [ROZWIĄZANE] Szukam pluginu /respawn

Napisane przez KoRrNiK w 04.03.2021 14:08

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

new const PLUGIN[]	= 	"Respawn";
new const VERSION[]	= 	"1.0";
new const AUTHOR[]	= 	"KoRrNiK";

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	register_clcmd("say /respawn", "respawnPlayer");
}

public respawnPlayer(id) {
	if(is_user_alive(id)){
		client_print_color(id, id, "^4---^1Nie mozesz uzyc tej komendy poniewaz zyjesz^4 ---");
		return;
	}
	if(get_user_frags(id) < 6){
		client_print_color(id, id, "^4---^1Nie posiadasz wystarczajacej liczby fragow aby sie zrespic^4 ---");
		return;
	}
	set_user_frags(id, get_user_frags(id) - 6);
	if(random(6) == 0){
		ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);	
		client_print_color(id, id, "^4---^1Zrespiles sie za^3 6 fragow^4 ---");
	} else client_print_color(id, id, "^4---^1Nie udalo Ci sie zrespic :(^4 ---");
}


  • +
  • -
  • 2


#770946 Przerobienie pluginu

Napisane przez KoRrNiK w 03.03.2021 19:02

żeby nie pisało  Witaj w Modyfikacji Call of Duty stworzonej przez QTM_Peyote

 
MÓZG - NOT FOUND EROR 404
 
 

Ale ostrzegam przy edycji pluginów natychmiast zmieniam autora, oraz daje info na czat ze pluginy edytowany przez Zuzza

Przecież to jest pierwsza rzecz jaką robisz podczas edytowania pluginu.


  • +
  • -
  • 2


#770924 cod problem z silnikiem

Napisane przez KoRrNiK w 03.03.2021 11:08

A ty przypadkiem nie masz wyłączonego pluginu od misji? bo silnik używa z niego natyw i nie ma jak go użyć ponieważ nie masz włączonego pluginu z zarejestrowanym tym natywem. 


  • +
  • -
  • 1


#770851 COD - bonusy

Napisane przez KoRrNiK w 28.02.2021 13:05

new userCounter[33];
public DeathMsg(){

	new kid = read_data(1);
	new vid = read_data(2);
	
	if( kid == vid ) return PLUGIN_CONTINUE;

	if(is_user_connected(kid) || is_user_connected(vid)){
		if(userCounter[kid] % 2 == 0){
			create_itm(vid, 0);
		} else {
			create_itm(vid, 0);
			create_itm(vid, 0);
		}
		userCounter[kid] ++;
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Wypadają na zmianę: raz jedna raz dwie.


  • +
  • -
  • 2