Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

KoRrNiK - zdjęcie

KoRrNiK

Rejestracja: 26.12.2017
Aktualnie: Przegląda temat Sprzedam Forum CS z Unikalnym st...
Poza forum Ostatnio: wczoraj, 21:37
-----

Moje posty

W temacie: Modele CS:GO MOD

03.06.2021 11:47

Trzymaj: https://github.com/T.../cstrike/models

W paczce ozona modele działają na submodelach czyli: w jednym modelu może znajdować się max. 40 tekstur skinów. 

I pod tym linkiem masz wszystkie modele ze skinami i chyba tam jest ~1400 skinów. 

W temacie: Ściana blokująca w jedną stronę

25.05.2021 20:54

Możesz spróbować to zrobić w taki sposób ale nie obiecuję, że będzie działał.

 

Dodajesz dwa eventy

register_forward(FM_CmdStart, 	   "fw_CmdStart",		0);
register_forward(FM_AddToFullPack, "fw_addtofullpack", 		1);

i zrobić np. 

public fw_CmdStart( id, uc_handle, randseed ){
	
	if( !is_user_alive(id) || !is_user_connected(id) || is_user_hltv(id) )
		return FMRES_IGNORED;
	
	floorTouching(id);
	
	return FMRES_IGNORED;
}

I w tym floorTouching sprawdzać czy stoi na danym obiekcie.

new ground = pev(id, pev_groundentity);

+ sprawdzasz classname obiektu

new szClass[9];
pev(ground, pev_classname, szClass, sizeof(szClass) - 1 );

No i później poprzez taki argument sprawdzasz czy wszystko się zgadza: 

ground != 0 && ( pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND ) && equal(szClass, "xyz")

i jeśli stoisz na tym obiekcie zmieniasz jakąś zmienną na true a jeśli nie to na false;

 

I teraz używasz addtofullpack

public fw_addtofullpack( es, e, ent, host, host_flags, player, p_set ){

poprzez classname oraz czy tamta twoja zmienna jest na true i jeśli tak to zmieniasz jego pozycję czy tam solid to musisz sprawdzić  " ES_Solid " " ES_Origin "

 

 

W temacie: Problem Silnika Cs 1.6 1.8.2

12.05.2021 10:50

Pokaż listę pluginów jakie masz opalone.

W temacie: Pomoc przy pluginie

12.05.2021 09:42

Musisz jeszcze sobie włączyć plugin o nazwie: restmenu.amxx aby można było blokować bronie w sklepie poprzez amx_restrict.
 

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
 
#pragma semicolon 	1
 
new const PLUGIN[] 		= 	"xyz";
new const VERSION[] 		= 	"v1.0";
new const AUTHOR[] 		= 	"KoRrNiK - amxx.pl/user/69614-korrnik/";

#define NEEDED_PLAYERS 12

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

	RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_awp", "ham_ItemDeploy_Post", true);
}

public client_connect(id) chcecBlock(true);
public client_disconnect(id) chcecBlock(true);

public chcecBlock(bool:block){
	
	new players = numPlayers();
	new bool:check = !!(players >= NEEDED_PLAYERS);
	
	if(block) server_cmd("amx_restrict %s awp", check ? "off" : "on");
	
	return check;
}

public ham_ItemDeploy_Post(weapon_ent){
	
	if(chcecBlock(false)) return HAM_IGNORED;
	
	static owner; owner = get_pdata_cbase(weapon_ent, 41, 4);
	
	engclient_cmd(owner, "weapon_knife");
	client_print(owner, print_center, "AWP ZABLOKOWANE DO CZASU AZ NIE BEDZIE %d GRACZY", NEEDED_PLAYERS);

	return HAM_IGNORED;
}

public numPlayers(){
	new iNum=0;
	for(new i=1; i < 33; i++){
		if(!is_user_connected(i) || is_user_hltv(i)) continue;
		iNum++;
	}
	return iNum;
}

A tutaj trzymaj kod.

W temacie: Pomoc przy pluginie

09.05.2021 09:29

server_cmd("amx_restrict off deagle");
server_cmd("amx_restrict on deagle");

A czy na pewno tu powinien być deagle?? Chciałeś chyba awp.