Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

KoRrNiK - zdjęcie

KoRrNiK

Rejestracja: 26.12.2017
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: dziś, 19:42
-----

Moje posty

W temacie: VIP

dziś, 17:52

Aby dodać hp za zabójstwo do plugin_init() musisz dodać

register_event("DeathMsg", "deathMsg", "ade");

A na samym dole kodu dodaj:

public deathMsg(){
	
	new killer = read_data(1);
	new victim = read_data(2);
	new hs = read_data(3);

	if(killer == victim) return;
	if(!g_Vip[killer]) return;
	
	new newHealth = min(get_user_health(killer) + (hs ? 15 : 10), 100);
	set_user_health(killer, newHealth);
}

Aby dostawać od 1 rundy kamizelkę dodajesz do public SpawnedEventPreVip(id){

cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);

A żeby za rozbrojenie i podłożenie były dodatkowe $ dodajesz:

public bomb_planted(planter){
	if(g_Vip[planter]){
		new newMoneyPlantedBomb = min(cs_get_user_money(planter) + 500, 16000)
		cs_set_user_money(planter, newMoneyPlantedBomb);
	}
}
public bomb_defused(defuser){
	if(g_Vip[defuser]){
		new newMoneyDefusedBomb = min(cs_get_user_money(defuser) + 500, 16000)
		cs_set_user_money(defuser, newMoneyDefusedBomb);
	}
}

Oraz musisz podmienić sobie public amxbans_admin_connect(id){ na takie jak niżej aby plugin mógł się przekompilować 

public amxbans_admin_connect(id){
	if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
		client_authorized_vip(id);
	}
}

W temacie: Ranga Vip

05.03.2021 19:20

Jeśli wgrywasz jakiś model i chcesz go zamienić na inny to nazwij go inaczej ponieważ na serwerze możesz podmienić ale u Ciebie w plikach nadal znajduje się ten pobrany model i musiałbyś go usuwać ale przy większej ilości graczy jak by miała usuwać specjalnie jeden model ( bo by im pisało, że posiadają ten model a na serwerze jest wgrana "inna wersja o takiej samej nazwie" to lepiej nazwać go inaczej aby pobrał się ponownie.

 

// edit:

 

Tak, podmieniasz ponownie nazwę.

new const modelNAMETT[]		=	"modelTTVIP";
new const modelNAMECT[]		=	"modelCTVIP";

W temacie: Ranga Vip

05.03.2021 17:37

Trzymaj.
Wszystko do konfiguracji masz od 17 - 25 linijki.

new const modelNAMETT[]		=	"modelTTVIP";
new const modelNAMECT[]		=	"modelCTVIP";
new const vipFlag[]		=	"q";
new const vipPrefix[]		=	"[Vip]";
new const additionalJump	=	2;
new const additionalMoney	=	2000;
new const additionalHsExp	=	75;
new const additionalExp		=	50;
new const additionalPercentDmg	=	5;

A model musisz wgrać do folderu "../models/player/nazwamodelu/nazwamodelu.mdl"

Nazwa modelu a nazwa folderu musi być taka sama.

W temacie: Monety się nie zapisują.

05.03.2021 14:59

Z fusów jeszcze nie umiemy wróżyć :/

 

W temacie: cod problem z silnikiem

05.03.2021 07:08

Zamień sobie.

register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine");

->

register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine", 1);