Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

KoRrNiK - zdjęcie

KoRrNiK

Rejestracja: 26.12.2017
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.02.2025 20:02
*****

Moje posty

W temacie: Pytanie o hud

25.12.2024 23:36

 


ale w praktyce, jeśli ktoś ruszy głową i dobrze pomyśli, to można to obejść

no i po co ludzi w błąd wprowadzasz? Boski napisał, że się nie da, to się nie da. Jak dla mnie temat wyczerpany.

 

no taaak mój błąd  :facepalm: głupoty gadam.. czasem mam takie schizy, że nie wiem co się dzieje  :crazy:

 

Boski jest ten świat ukłony dla PANA  :rozpacz:

W temacie: Pytanie o hud

25.12.2024 17:02

Teoretycznie HUDu nie da się zrobić w kilku kolorach, ale w praktyce, jeśli ktoś ruszy głową i dobrze pomyśli, to można to obejść. Można osiągnąć efekt wielu kolorów poprzez użycie kilku osobnych HUDów. Maksymalnie na ekranie można wyświetlić 4 HUDy przy użyciu funkcji show_hudmessage.  
 
Więc tak, da się zrobić tak, żeby np. "Perk" i "Klasa" były w różnych kolorach. Patrząc na Twój przykład, gdzie "Klasa" i "Perk" są wyświetlane jeden pod drugim, wystarczą dwa osobne HUDy, zamiast  np. trzech czy czterech.  
 
Pierwszy HUD (np. zielony) umieszczony na współrzędnych 0.01, 0.20 może wyglądać tak:  
 
NICK  
- odstęp  ^n (tutaj są odstępy specjalnie po to by zrobić miejsce dla drugiego HUDu który jest na tych samych współrzędnych)
- odstęp  ^n
MONETY  
POZIOM  
HP  
KLAN  
 
Drugi HUD (np. żółty) na tych samych współrzędnych by zachować odpowiednie skalowanie względem rozdzielczości, zaczyna się od razu od "odstępów", by odpowiednio ustawić "Klasę" i "Perk":  
 
- odstęp  ^n
KLASA  
PERK  
 
Oraz w kodzie masz warunek if(cod_get_user_class_id(id)), który spradza czy masz wybraną klasę i wyświetla wtedy klase i perka. W takim przypadku musisz zadbać o to, żeby odstępy również były zależne od tego warunku. Dzięki temu odstępy będą dodawane lub usuwane tylko wtedy, gdy gracz rzeczywiście ma klasę, a nie będą stale wyświetlane. 
 
Tutaj trzymaj na szybko coś wykombinowane oraz z wyczyszczonym kodem, nie wiem nawet czy działa bo dawno już w amxxie nie pisałem i nie miałem gdzie tego spradzić ale sama logika działania powinna być git nawet jakbyś chciał coś po swojemu pokombinować to już masz rozpisane jak to zrobić. 
 
public pokaz_hud(id) {
    id -= 1000;

    if (!is_user_connected(id))
        return;

    if (is_user_alive(id)) {
        display_hud_for_user(id);
    } else {
        new target = pev(id, pev_iuser2);

        if (!target)
            return;

        display_hud_for_user(target, id);
    }
}

stock display_hud_for_user(id, viewer = -1) {
    new hud_message[526], hud_length = 0;

    new player_name[33], class_name[30], perk_name[30], clan_name[30];
    get_user_name(id, player_name, charsmax(player_name));
    cod_get_user_class_name(id, class_name, charsmax(class_name));
    cod_get_user_perk_name(cod_get_user_perk(id), perk_name, charsmax(perk_name));
    cod_get_user_clan(id, clan_name, charsmax(clan_name));

    hud_length = formatex(hud_message[hud_length], sizeof(hud_message) - hud_length, "[NICK]: %s^n%s", player_name, cod_get_user_class_id(id) ? fmt("^n^n") : "");

    if (cod_get_user_class_id(id)) {
        new class_perk_message[256];
        new class_perk_length;

        class_perk_length = formatex(class_perk_message[class_perk_length], sizeof(class_perk_message) - class_perk_length, "^n^n[KLASA]: %s^n", class_name);
        class_perk_length += formatex(class_perk_message[class_perk_length], sizeof(class_perk_message) - class_perk_length, "[PERK]: %s^n", perk_name);

        set_hudmessage(255, 255, 0, 0.01, 0.20, 0, 6.0, 12.0);
        ShowSyncHudMsg(viewer != -1 ? viewer : id, hud, "%s", class_perk_message);
    }

    hud_length += formatex(hud_message[hud_length], sizeof(hud_message) - hud_length, "[MONETY]: %i^n", get_coins(id));

    if (cod_get_user_class_id(id)) {
        new Float:progress_percentage = float(((cod_get_user_next_exp(id) - cod_get_user_exp(id)) * 100) / cod_get_level_difference(id));
        hud_length += formatex(hud_message[hud_length], sizeof(hud_message) - hud_length, "[POZIOM]: %i (%0.1f%%)^n", cod_get_user_lvl(id), 100 - progress_percentage);
    }

    hud_length += formatex(hud_message[hud_length], sizeof(hud_message) - hud_length, "[HP]: %i^n", get_user_health(id));
    hud_length += formatex(hud_message[hud_length], sizeof(hud_message) - hud_length, "[KLAN]: %s^n", clan_name);

    new time_string[30];
    zwrot_czas(id, time_string, charsmax(time_string));
    hud_length += formatex(hud_message[hud_length], sizeof(hud_message) - hud_length, "[CZAS]: %s", time_string);

    set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.20, 0, 6.0, 12.0);
    ShowSyncHudMsg(viewer != -1 ? viewer : id, hud, "%s", hud_message);
}
 

W temacie: AceHost.pl - Hosting serwerów CS 1.6

09.12.2024 02:02

Krzakiem też są zabezpieczenia strony, znaczy ich brakiem... Prawie wszystko można zrobić przez API nie mając dostępu do konta, znając tylko ID serwera, koledze nawet nie chciało się jakoś tego zabezpieczyć...

 

https://acehost.pl/u...e=nazwa_zerwera - można sobie zmienić nazwę podając tylko ID XDDDD

https://acehost.pl/u...php?server_id=3 - sprawdzić konsolę.... nawet na bazarze aż tylu informacji nie da się wyciągnąć co tutaj.

https://acehost.pl/u...d=3&site=kokpit - wyłączyć serwer

https://acehost.pl/u...d=3&site=kokpit - włączyć/zresetować serwer

 

Takich API jest jeszcze więcej jak zagłębisz się bardziej i poszukasz to znajdziesz,

Serwery stawiane na VPS które mają takie samo IP tylko różny port, serwer o id 1,2,3,4 mają te same IP, POOZDROOO 

 

Nawet jak zostanie to załatane czy jest w ogóle sens coś tam kupować? Dobrze zgadłeś! nie xD

 

Strona z zabezpieczeniami na poziomie pliku notatnik.txt to totalny żart. Tak jak każdy projekt tego „speca”.  :crazy:

No i kolejna sprawa Polityka, Rodo które jest pełne w 100%  :crazy:  :^D

 

tenor.gif