Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

Precache Blocker


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Owner123

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 26.08.2010 22:18

Precache Blocker v1.1.0 by Owner

Dołączona grafika
Dzięki temu pluginowi, zablokujesz ładowanie niepotrzebnych rzeczy. Np. na serwerach ZMI, nie używa się hostów, paki, dzięki temu pluginowi bez problemu odciążysz procesor z tych kilku(set) zbędnych ładowań.
Obecnie do zablokowania jest:
AWP,
AutoKampa CT i TT,
M249 (Krowa),
Paka, Hosty,
HalfLife =)

Plugin wymaga dodatkowego modułu Orpheu.

Dołączona grafika

Ściagamy i instalujemy moduł Orpheu. Do pobrania stąd: Module: Orpheu2.3a - AlliedModders

Folder orpheu z precache_blocker.rar wrzucamy do addons/amxmodx/configs. Edit.Nowa sygnatura !

Reszta przebiega standardowo.

Dołączona grafika

fakemeta
orpheu

Dołączona grafika

Blokadę danej rzeczy dokonujemy przy użyciu cvarów(podane niżej).
W pluginie można włączyć tryb SAFE. Jest tryb który zabezpiecza się, przed ewentualnymi błędami. Np. zablokowano hosty, a grana jest mapa typu cs_, crash gwarantowany !
Aby włączyć tryb SAFE, otwieramy precache_block.sma i szukamy:
//#define SAFE

i zamieniamy to na:
#define SAFE


Dołączona grafika

precache_c4 - [0|1] - blokada precache paki gdy mapa nie jest de_*
precache_hostage - [0|1] - bloakada precache hostów gdy nie ma mapy cs_*
precache_awp - [0|1] - blokada precache Awp.
precache_sg550/g3sg1 - [0|1] - blokada precache autokampy CT/TT
precache_m249 - [0|1] - blokada precache m249 (krowy)
precache_hl - [0|1] - blokada precache związanego z HalfLife. Obecnie jest zablokowane ok. 90% wszystkiego.

Dołączona grafika


Changelog

v 1.0.0 :
- Wydanie pluginu
v 1.1.0 :
- Zmiana systemu usuwania precache bomby/hostów.
- Dodanie cvara precache_hl.

Załączone pliki


Użytkownik Owner123 edytował ten post 28.08.2010 10:33

  • +
  • -
  • 4

#2 Olowek

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:79
  • Lokalizacja:Knurów
Offline

Napisano 26.08.2010 22:57

Dobry plugin lookłem , więc może być
tylko po co nowy moduł jeżeli go nie trzeba.
oraz :
AWP,
AutoKampa CT i TT,
M249 (Krowa),

to nie obciąża processora ,
jak broń może obciązyć , jeżeli wszystkie bronie są w cs i jakoś nie obciązają
ale i tak masz +

#3 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 26.08.2010 23:05

Do działania pluginu jest potrzebny nowy moduł.. Nie jest możliwe zablokowanie funkcji GameRules oraz innych wirtualnych np. PM Engine bez używania specjalnych modułów, a idealnym rozwiązaniem jest na tą chwilę Orpheu. Plugin blokuje precache niektórych plików przez co teoretycznie zwiększa wydajność procesu. Jednak mimo wszystko sam plugin jest dosyć obciążający w związku z tym różnice nie będą powalające aczkolwiek czemu nie?

@Owner poszukaj z IDA w funkcjach wirtualnych o cbase shield chociaż wszystkie cbase są na liście amxmodx.org więc to musi gdzieś indziej być :|
  • +
  • -
  • 0

#4 Owner123

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 27.08.2010 08:15

Właśnie tu jest problem że nie ma coś takiego jak CShield lub CBaseShield. Wszystkie precache związane z tarczą, są zawarte w precache pistoletów.

Co do obciążenia, gdy tryb SAFE jest wyłączony, różnica powinna być widoczna.

@Olowek, obciąża, uwierz mi :) Gdy to wszystko jest ładowane, te wszystkie bronie etc. to serwer ma nieco łatwiej bo jak np. wszystko jest odpalone, ma mniej roboty i wtedy serwer może być wydajniejszy.

Użytkownik Owner123 edytował ten post 27.08.2010 08:18

  • +
  • -
  • 1

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.08.2010 11:22

moze ci sie przyda
loading sprites/640hud3.spr
loading sprites/640hud7.spr
loading sprites/640hud8.spr
loading sprites/640hud9.spr
loading sprites/640hud5.spr
loading sprites/640hud6.spr
loading sprites/crosshairs.spr
loading sprites/640hud4.spr
loading sprites/640hud1.spr
loading sprites/640hud2.spr
loading sprites/640hud16.spr
loading sprites/radar640.spr
loading sprites/radaropaque640.spr
loading sprites/iplayer.spr
loading sprites/iplayerblue.spr
loading sprites/iplayerred.spr
loading sprites/iplayerdead.spr
loading sprites/iplayervip.spr
loading sprites/iplayerc4.spr
loading sprites/tile.spr
loading sprites/ic4.spr
loading sprites/ibackpack.spr
loading sprites/camera.spr
loading sprites/ihostage.spr
Missing RIFF/WAVE chunks
muza_botow/hardstyle.mp3 is a stereo sample
WARNING! common/wpn_hudon.wav is causing runtime sample conversion!
WARNING! radio/locknload.wav is causing runtime sample conversion!
WARNING! radio/letsgo.wav is causing runtime sample conversion!
WARNING! radio/moveout.wav is causing runtime sample conversion!
WARNING! radio/com_go.wav is causing runtime sample conversion!
WARNING! radio/rescued.wav is causing runtime sample conversion!
WARNING! radio/rounddraw.wav is causing runtime sample conversion!
WARNING! common/wpn_hudoff.wav is causing runtime sample conversion!
WARNING! common/wpn_moveselect.wav is causing runtime sample conversion!
WARNING! common/wpn_select.wav is causing runtime sample conversion!
WARNING! common/wpn_denyselect.wav is causing runtime sample conversion!
loading sprites/640hud13.spr
loading sprites/sniper_scope.spr
loading sprites/ch_sniper.spr
loading sprites/w_c4.spr
loading sprites/640hud14.spr
loading sprites/640hud15.spr
loading sprites/acog.spr
loading sprites/640hud22.spr
loading sprites/640hud17.spr
loading sprites/640hud10.spr
loading sprites/640hud11.spr
loading sprites/grass_03.spr
loading sprites/grass_01.spr
loading sprites/effects/rain.spr
loading sprites/effects/snowflake.spr
loading sprites/effects/ripple.

  • +
  • -
  • 0

#6 Owner123

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 27.08.2010 13:29

Hmm, może jak odkryje jak blokować precache pojedynczych plików to może się przyda :D na razie pracuje nad dodaniem blokady dla czegoś większego, co zauważalnie odciąży serwer :)

28 sierpień 2010 - 08:41:
Wydana nowa wersja ! Teraz jeszcze mniej obciążenia procesora !!
  • +
  • -
  • 1

#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.08.2010 10:20

hl life a jeśli jakiś plug korzysta z modeli hl :< ? po za tym downloadu nie ma
  • +
  • -
  • 1

#8 Owner123

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 28.08.2010 10:33

Jak jakiś plugin korzysta z modeli HL powinien mieć jego osobne precache.
  • +
  • -
  • 1

#9 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 28.08.2010 10:43

A co jeśli mapa korzysta np. ze sprite'ów czy modeli HL ;| ?
  • +
  • -
  • 0

#10 Owner123

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 28.08.2010 11:00

Powiedz mi jak zrobić w pliku *.res precache do folderu valve a będziesz wielki :|
  • +
  • -
  • 1

#11 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 28.08.2010 11:12

Użyj modułu FileX, otwórz plik res na serwerze fOpenX() odczytaj ścieżki do plików osobnych przez parse() i stwórz dynamic array oraz zrób jego precache w plugin_precache ;) Aha no i dla odpowiedniej mapy get_mapname ^^ ;) Tylko przez to do każdej mapy w res trzeba dopisywać wszystkie obiekty generic jakie używa w tym z HL.

A jak plugin ma ręcznie dopisywać ścieżki do plików z HL to:
fWriteX();
fWriteBlocksX();

Użytkownik Ortega edytował ten post 28.08.2010 11:16

  • +
  • -
  • 0

#12 Owner123

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 28.08.2010 11:26

Jakby nie patrzeć, z tego co napisałeś i tak robimy osobne precache i tak:D Dlatego tutaj nie powinno się cokolwiek gryźć z moim pluginem.
  • +
  • -
  • 1

#13 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 04.09.2010 21:40

Może mi coś umnęło, ale nie widzę żeby CS robił precache wszystkich plików HalfLife`a. Forwardy z Orpheu reagują na więcej plików niż fakemeta?

Spoiler

  • +
  • -
  • 1

#14 Owner123

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 26.11.2010 19:24

Tak, sygnatura wyłapuję precache zarówno HL i CS, zaś fakemeta tylko obecnie włączonego moda.
  • +
  • -
  • 0

#15 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 09.02.2011 14:12

mi coś nie odciążał, są rlogi:
Spoiler

jeszcze hosting mi zatrzymał serwer i takie coś napisał:
Spoiler

  • +
  • -
  • 0

#16 XDkostekXD

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nawojowa
Online

Napisano 31.07.2012 20:28

A da rady zrobic żeby tylko hosty blokowało ?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych