musisz znaleźć kod który odpowiada za hud w zm i dodać
np
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[VIP: %s]", get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H ? "Tak" : "Nie");
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




Mężczyzna
kocurei nie posiada znajomych
Napisane przez Maciuś20
w 05.05.2017 15:27
Napisane przez rzeznik9871
w 04.05.2017 19:56
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <zombieplague>
new ma_klase[33]
new g_nazwy_modeli[][] = {" ","Model1","Model2","Model3","Model4"}
public plugin_init()
{
register_plugin("Klasy Ludzi", "1.2", "[AvP] ELOS & TheRock")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
register_clcmd("say /klasa", "WybierzLudzi");
}
public plugin_precache()
{
new model[64]
for(new i=1;i<5;i++)
{
formatex(model,63,"models/player/%s/%s.mdl",g_nazwy_modeli[i],g_nazwy_modeli[i])
precache_model(model)
}
}
public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
set_task(get_cvar_float("zp_delay")+0.2, "sprawdz",id)
}
public WybierzLudzi(id)
{
new menu = menu_create("\rWybierz Klase Ludzi.", "WybierzLudziSelect");
menu_additem(menu, "\wUzbrojony Cywil \y(Dostaje 40 pancerza)", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wSportowiec \y(Opis)", "2", 0)
menu_additem(menu, "\wGrubas \y(Opis)", "3", 0)
menu_additem(menu, "X-Men \y(Opis)", "4", ADMIN_LEVEL_H)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
}
public WybierzLudziSelect(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], iName[64];
new zaccess, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, zaccess, data,5, iName, 64, callback);
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:
{
if(ma_klase[id] == 1)
{
client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa")
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Klasa Uzbrojony Cywil wybrana poprawnie")
ma_klase[id] = 1
}
}
case 2:
{
if(ma_klase[id] == 2)
{
client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa")
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Klasa Sportowiec wybrana poprawnie")
ma_klase[id] = 2
}
}
case 3:
{
if(ma_klase[id] == 3)
{
client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa")
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Klasa Grubas wybrana poprawnie")
ma_klase[id] = 3
}
}
case 4:
{
if(ma_klase[id] == 4)
{
client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa")
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Klasa X-Men wybrana poprawnie")
ma_klase[id] = 4
}
}
}
cs_set_user_model(id,g_nazwy_modeli[key])
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public DajMoce(id)
{
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_survivor(id))
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
if(ma_klase[id] == 1)
{
set_user_armor(id, 40)
}
else
if(ma_klase[id] == 2)
{
set_user_gravity(id, 0.50)
set_user_maxspeed(id, 1.20)
}
else
if(ma_klase[id] == 3)
{
set_user_health(id, 300)
}
else
if(ma_klase[id] == 4)
{
set_user_armor(id, 200)
set_user_health(id, 250)
set_user_gravity(id, 0.50)
set_user_rendering(id,kRenderFxNone,0,0,0,kRenderTransAlpha,70)
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public sprawdz(id)
{
DajMoce(id)
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_survivor(id))
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
if(ma_klase[id] == 0)
{
WybierzLudzi(id)
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
nazwe modelu BEZ sciezki wpisujesz tutaj
new g_nazwy_modeli[][] = {" ","Model1","Model2","Model3","Model4"}
Napisane przez Rivit
w 04.05.2017 17:54
Napisane przez d0naciak
w 03.05.2017 18:10



Moja zawartość