Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

kocurei - zdjęcie

kocurei

Rejestracja: 18.04.2017
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 24.01.2024 20:57
-----

#739307 Szukam pluginu na wyświetlanie się VIP'a

Napisane przez Maciuś20 w 05.05.2017 15:27

musisz znaleźć kod który odpowiada za hud w zm i dodać 

np


set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[VIP: %s]", get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H ? "Tak" : "Nie");

  • +
  • -
  • 1


#739264 Jak dodać modele do danej klasy ludzi

Napisane przez rzeznik9871 w 04.05.2017 19:56

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <zombieplague>


new ma_klase[33]

new g_nazwy_modeli[][] = {" ","Model1","Model2","Model3","Model4"}

public plugin_init()
{
	register_plugin("Klasy Ludzi", "1.2", "[AvP] ELOS & TheRock")
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
	register_clcmd("say /klasa", "WybierzLudzi");
}

public plugin_precache()
{
	new model[64]
	for(new i=1;i<5;i++)
	{
		formatex(model,63,"models/player/%s/%s.mdl",g_nazwy_modeli[i],g_nazwy_modeli[i])
		precache_model(model)
	}
}

public fwHamPlayerSpawnPost(id)	
{
	set_task(get_cvar_float("zp_delay")+0.2, "sprawdz",id)
}

public WybierzLudzi(id)
{
	new menu = menu_create("\rWybierz Klase Ludzi.", "WybierzLudziSelect");
	menu_additem(menu, "\wUzbrojony Cywil \y(Dostaje 40 pancerza)", "1", 0)
	menu_additem(menu, "\wSportowiec \y(Opis)", "2", 0)
	menu_additem(menu, "\wGrubas \y(Opis)", "3", 0)
	menu_additem(menu, "X-Men \y(Opis)", "4", ADMIN_LEVEL_H)
	
	menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
	
	menu_display(id, menu, 0);
}
public WybierzLudziSelect(id, menu, item)
{
	if (item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	new data[6], iName[64];
	new zaccess, callback;
	menu_item_getinfo(menu, item, zaccess, data,5, iName, 64, callback);
	new key = str_to_num(data)
	
	switch(key)
	{
		case 1:
		{
			if(ma_klase[id] == 1)
			{
				client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa")
			}
			else
			{
				client_print(id, print_chat, "Klasa Uzbrojony Cywil wybrana poprawnie")
				ma_klase[id] = 1
			}
		}
		case 2:
		{
			if(ma_klase[id] == 2)
			{
				client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa")
			}
			else
			{
				client_print(id, print_chat, "Klasa Sportowiec wybrana poprawnie")
				ma_klase[id] = 2
			}
		}
		case 3:
		{
			if(ma_klase[id] == 3)
			{
				client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa")
			}
			else
			{
				client_print(id, print_chat, "Klasa Grubas wybrana poprawnie")
				ma_klase[id] = 3
			}
		}
		case 4:
		{
			if(ma_klase[id] == 4)
			{
				client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa")
			}
			else
			{
				client_print(id, print_chat, "Klasa X-Men wybrana poprawnie")
				ma_klase[id] = 4
			}
		}
	}
	cs_set_user_model(id,g_nazwy_modeli[key])
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public DajMoce(id)
{
	if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_survivor(id))
	{
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	else
		if(ma_klase[id] == 1)
	{
		set_user_armor(id, 40)
	}
	else
		if(ma_klase[id] == 2)
	{
		set_user_gravity(id, 0.50)
		set_user_maxspeed(id, 1.20)
	}
	else
		if(ma_klase[id] == 3)
	{
		set_user_health(id, 300)
	}
	else
		if(ma_klase[id] == 4)
	{
		set_user_armor(id, 200)
		set_user_health(id, 250)
		set_user_gravity(id, 0.50)
		set_user_rendering(id,kRenderFxNone,0,0,0,kRenderTransAlpha,70)
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public sprawdz(id)
{
	DajMoce(id)
	if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_survivor(id))
	{
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	else
		if(ma_klase[id] == 0)
	{
		WybierzLudzi(id)
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}

nazwe modelu BEZ sciezki wpisujesz tutaj

new g_nazwy_modeli[][] = {" ","Model1","Model2","Model3","Model4"}

  • +
  • -
  • 1


#739256 Jak dodać modele do danej klasy ludzi

Napisane przez Rivit w 04.05.2017 17:54

w switchu w kazdym case: używaj cs_set_user_model, nie zapomnij dodać też plugin_precache z tymi modelami. reszte znajdziesz w dokumantacji ;)

 

 

i kod sobie wytabuluj bo masakracja


  • +
  • -
  • 1


#739177 Problem z HUD Message

Napisane przez d0naciak w 03.05.2017 18:10

Tam jest task co 0.1 sec (choć lepiej wg. mnie wywoływać go co sekundę np.) i w tym tasku wiadomość na np. 3 sekundy.


  • +
  • -
  • 2