musisz znaleźć kod który odpowiada za hud w zm i dodać
np
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[VIP: %s]", get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H ? "Tak" : "Nie");
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
kocurei nie posiada znajomych
Napisane przez Maciuś20 w 05.05.2017 15:27
Napisane przez rzeznik9871 w 04.05.2017 19:56
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <fun> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <zombieplague> new ma_klase[33] new g_nazwy_modeli[][] = {" ","Model1","Model2","Model3","Model4"} public plugin_init() { register_plugin("Klasy Ludzi", "1.2", "[AvP] ELOS & TheRock") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1) register_clcmd("say /klasa", "WybierzLudzi"); } public plugin_precache() { new model[64] for(new i=1;i<5;i++) { formatex(model,63,"models/player/%s/%s.mdl",g_nazwy_modeli[i],g_nazwy_modeli[i]) precache_model(model) } } public fwHamPlayerSpawnPost(id) { set_task(get_cvar_float("zp_delay")+0.2, "sprawdz",id) } public WybierzLudzi(id) { new menu = menu_create("\rWybierz Klase Ludzi.", "WybierzLudziSelect"); menu_additem(menu, "\wUzbrojony Cywil \y(Dostaje 40 pancerza)", "1", 0) menu_additem(menu, "\wSportowiec \y(Opis)", "2", 0) menu_additem(menu, "\wGrubas \y(Opis)", "3", 0) menu_additem(menu, "X-Men \y(Opis)", "4", ADMIN_LEVEL_H) menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); } public WybierzLudziSelect(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } new data[6], iName[64]; new zaccess, callback; menu_item_getinfo(menu, item, zaccess, data,5, iName, 64, callback); new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1: { if(ma_klase[id] == 1) { client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa") } else { client_print(id, print_chat, "Klasa Uzbrojony Cywil wybrana poprawnie") ma_klase[id] = 1 } } case 2: { if(ma_klase[id] == 2) { client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa") } else { client_print(id, print_chat, "Klasa Sportowiec wybrana poprawnie") ma_klase[id] = 2 } } case 3: { if(ma_klase[id] == 3) { client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa") } else { client_print(id, print_chat, "Klasa Grubas wybrana poprawnie") ma_klase[id] = 3 } } case 4: { if(ma_klase[id] == 4) { client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa") } else { client_print(id, print_chat, "Klasa X-Men wybrana poprawnie") ma_klase[id] = 4 } } } cs_set_user_model(id,g_nazwy_modeli[key]) menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } public DajMoce(id) { if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_survivor(id)) { return PLUGIN_HANDLED; } else if(ma_klase[id] == 1) { set_user_armor(id, 40) } else if(ma_klase[id] == 2) { set_user_gravity(id, 0.50) set_user_maxspeed(id, 1.20) } else if(ma_klase[id] == 3) { set_user_health(id, 300) } else if(ma_klase[id] == 4) { set_user_armor(id, 200) set_user_health(id, 250) set_user_gravity(id, 0.50) set_user_rendering(id,kRenderFxNone,0,0,0,kRenderTransAlpha,70) } return PLUGIN_HANDLED; } public sprawdz(id) { DajMoce(id) if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_survivor(id)) { return PLUGIN_HANDLED; } else if(ma_klase[id] == 0) { WybierzLudzi(id) } return PLUGIN_HANDLED; }
nazwe modelu BEZ sciezki wpisujesz tutaj
new g_nazwy_modeli[][] = {" ","Model1","Model2","Model3","Model4"}
Napisane przez Rivit w 04.05.2017 17:54
Napisane przez d0naciak w 03.05.2017 18:10