Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Plague 5.0

Problem z HUD Message

zombie plague 5.0

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 kocurei

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:49
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.05.2017 17:54

Witam, mam mały problem z HUD-em  :( 

Mianowicie chodzi o to że za żadne skarby nie mogę tego zmodyfikować żeby cały czas się to wyświetlało, nie mrugało.

Chodzi mi o to żeby przez całą grę był widoczny ten napis , a nie tylko jak się połączę z serwerem to przez kilka sekund 

 

KOD:

 

if (is_amxmodx_new_version) {
set_hudmessage(51, 118, 4, 0.02, 0.52, 0, 0.01, 0.9, 0.1, 0.3)
show_hudmessage(id, "VIP: %s", timeleft)
}
else {
set_hudmessage(51, 118, 4, 0.02, 0.52, 0, 6.0, 0.9, 0.1, 100.3)
show_hudmessage(id, "VIP: %s", timeleft)
 
+ za pomoc  :D

  • +
  • -
  • 0

#2 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1013
Hero

  • Postów:2412
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 03.05.2017 17:56

Zobacz jak w Codzie jest to zrobione.


  • +
  • -
  • 0

#3 kocurei

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:49
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.05.2017 17:59

Zobacz jak w Codzie jest to zrobione.

W sensie ? 


  • +
  • -
  • 0

#4 kocurei

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:49
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.05.2017 18:03

Mimo wklejenia tego set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2)

I tak dalej sobie tak mryga ;/


  • +
  • -
  • 0

#5 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1013
Hero

  • Postów:2412
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 03.05.2017 18:10

Tam jest task co 0.1 sec (choć lepiej wg. mnie wywoływać go co sekundę np.) i w tym tasku wiadomość na np. 3 sekundy.


  • +
  • -
  • 2

#6 kocurei

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:49
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.05.2017 18:17

Dzięki wielkie za pomoc, działa  ^D^  ^D^ 

 

Zamknąć.


  • +
  • -
  • 0

#7 TibacK

    Diler pod gimnazjum dla niepełnosprawnych dzieci

  • Power User

Reputacja: 566
Wszechwiedzący

  • Postów:2717
Offline

Napisano 03.05.2017 19:46

wyświetlac co 1 sec i na 3 sekundy żeby była na ekranie? Przecież to się będzie nadpisywać podczas zmiany danych.

 

Wystarczy wyświetlać co 1s na długość 1.1s


  • +
  • -
  • 0

#8 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1013
Hero

  • Postów:2412
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 03.05.2017 21:30

wyświetlac co 1 sec i na 3 sekundy żeby była na ekranie? Przecież to się będzie nadpisywać podczas zmiany danych.

 

Wystarczy wyświetlać co 1s na długość 1.1s

Przy opóźnieniu między serwerem a graczem wiadomość może przerywać.

Po to jest ShowSyncHud, poza tym jak wiadomośc wyślesz na jednym kanale to nie będzie się nadpisywać ;) 


  • +
  • -
  • 0

#9 TibacK

    Diler pod gimnazjum dla niepełnosprawnych dzieci

  • Power User

Reputacja: 566
Wszechwiedzący

  • Postów:2717
Offline

Napisano 04.05.2017 06:32

Faktycznie, wziąłem przykład z coda a tam jest właśnie sync HUD, masz rację
  • +
  • -
  • 0





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych