Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Vorian - zdjęcie

Vorian

Rejestracja: 04.10.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.03.2010 19:13
-----

Moje tematy

Większy exp

09.03.2010 15:21

Jak zrobić większy exp dla konkretnie określonego gracza? Od razu mówię że flagi - raczej odpadają. Wolałbym np. na nick lub steam_id.
Pomoże ktoś?

Nie działa nowy ring? :|

28.11.2009 15:35

		{
			player_item_name[id] = "Pale duzo"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_smokehit[id] = 1
			give_item( id, "weapon_smokegrenade,weapon_smokegrenade,weapon_smokegrenade,weapon_smokegrenade,weapon_smokegrenade,weapon_smokegrenade,weapon_smokegrenade,weapon_smokegrenade" )
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Po prostu ich zadym",player_item_name[id])

plus

player_item_name[id] = "Rambo"
			player_item_id[id] = rannum
			give_item( id, "weapon_m249,ammo_556natobox,ammo_556natobox,ammo_556natobox" )
			set_user_armor(id, 200)
			set_user_health(id, 500)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Poczuj wewnetrznego RAMBO",player_item_name[id])
		}

Nie dość że gracz nie dostaje ani broni, ani ammo, ani granatów to jeszcze życie wchodzi co najwyżej w jednej rundzie kiedy się go dostanie (a mi potrzebne w każdej rundzie).

Zapisana właściwość itemu:
player_ring[id]=4

Oraz dodałem jedno właściwe case BoostRing-u(4):
public BoostRing(id)
{
	switch(player_ring[id])
	{
		case 1: player_intelligence[id]+=5
			case 2: player_strength[id]+=5
			case 3: player_agility[id]+=5
			case 4: player_agility[id]+=50

Jednak nie działa. Nic się nie dodaje.
Za pomoc mogę ofiarować logo, banner, avatar zrobiony w PS.

Dodawanie broni/życia/armoru za pomocą itemów?

14.11.2009 15:28

Ktoś wie jaki kod trzeba zastosować aby coś takiego uzyskać? Od razu pomyślałem o czymś najprostszym rozwiązaniu, ale przecież to nie może być proste. Dodam że nie chodzi mi o coś takiego jak leczące totemy ale od razu np. na 1000 .
Oraz jak zrobić coś takiego aby jakiś item dodawał 5/10/15 do WSZYSTKICH statystyk?
Ktoś pomoże?

Klasy diablo

11.10.2009 15:10

Pytanie do Miczu czy też Gutka - możecie mi podać co trzeba zmieniać aby dodać klasę? O ile sam doszedłem do tego przy itemach to przy klasach nie mogę :|.

Plugin do DModa

05.10.2009 16:35

Otóż w związku ze zmianami na serwerze na którym gram postanowiłem dodać coś od siebie. To że te dodanie na razie mi nie wychodzi to inna sprawa ^^.
Mam taki kod:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "OFIARA"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Vorian"


new ofiara_koszt

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	;register_cvar("ofiara_koszt","16000");
	register_clcmd("say /ofiara","hp");
	
}
public hp(id){
	if(!is_user_alive(id)){
		client_print(id, print_chat,"[BARBARZYNCA] Nie mozesz z tego korzystac bo jestes nieżywy!")
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	
	if(get_user_health(id)>=200)){
		client_print(id,print_chat, "Juz z tego korzystałes!")
		return PLUGIN_HANDLED
		
	} 
	if(player_class[id]==Paladyn)
		client_print(id,print_chat, "Nie jestes barbarzynca nie mozesz uzyc tej umiejetnosci!"
	return PLUGIN_HANDLED
}
if(player_class[id]==Lowca)
	client_print(id,print_chat, "Nie jestes barbarzynca nie mozesz uzyc tej umiejetnosci!"
return PLUGIN_HANDLED 
}
if(player_class[id]==Ninja)
client_print(id,print_chat, "Nie jestes barbarzynca nie mozesz uzyc tej umiejetnosci!"
return PLUGIN_HANDLED 
}
if(player_class[id]==Zabojca)
client_print(id,print_chat, "Nie jestes barbarzynca nie mozesz uzyc tej umiejetnosci!"
return PLUGIN_HANDLED
}

if(player_class[id]==Nekromanta)
client_print(id,print_chat, "Nie jestes barbarzynca nie mozesz uzyc tej umiejetnosci!"
return PLUGIN_HANDLED 
}
}


set_user_armor(id, 500)
set_user_health(id, 200)
set_user_frags(id, 0)
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(ofiara_koszt))
return PLUGIN_HANDLED

set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "ZLOZYLES OFIARE Z FRAGOW I ZLOTA")
return PLUGIN_HANDLED

I takie błędy:

Error: Invalid expression, assumed zero on line 25
Warning: Unreachable code on line 30
Error: Undefined symbol "player_class" on line 30
Warning: Expression has no effect on line 30
Error: Expected token: ";", but found "]" on line 30
Error: Invalid expression, assumed zero on line 30
Error: Too many error messages on one line on line 30

Compilation aborted.
5 Errors.
Could not locate output file C:Program FilesAMX Mod XamxxstudioUntitled.amx (compile failed).

Jakie mam problemy? Nie wiem jak dodać zmienną (dobrze to nazywam?) player_class do kodu, (chyba nie wiem... coś mi świta ale nie chcę strzelać) w linii 30, nie widzę błędu w 25 (skopiowałem prosto tą linię z tutka z forum!).
Czyli większość errorów skupia się na linii 30. Proszę o pomoc ew. poprawienie kodu!


EDIT: A jednak nie ^^. Wywaliłem tą kwestię z paladynem i co?

Warning: Loose indentation on line 34
Error: Expected token: ",", but found "return" on line 34
Warning: Loose indentation on line 35
Error: Invalid function or declaration on line 37
Error: Invalid function or declaration on line 39
Error: Invalid function or declaration on line 41
Error: Invalid function or declaration on line 43
Error: Invalid function or declaration on line 45
Error: Invalid function or declaration on line 47
Error: Invalid function or declaration on line 50
Error: Invalid function or declaration on line 52
Error: Symbol already defined: "cs_set_weapon_ammo" on line 56
Error: Invalid function or declaration on line 61
Error: Symbol already defined: "set_hudmessage" on line 63
Error: Invalid function or declaration on line 65
Error: Invalid expression, assumed zero on line 69
Warning: Expression has no effect on line 69
Error: Invalid expression, assumed zero on line 69
Warning: Expression has no effect on line 69
Error: Expected token: ";", but found ")" on line 69
Error: Too many error messages on one line on line 69
Oraz linijki od 69...

public lot(id){
get_user_weapon(id,>10,>10)
if("user_has_weapon(id,CSW_KNIFE,setweapon=-1) 
set_user_gravity(id, gravity = 0.4)