Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Vorian - zdjęcie

Vorian

Rejestracja: 04.10.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.03.2010 19:13
-----

Moje posty

W temacie: Zwiększanie max lvl w Diablo modzie!

29.11.2009 12:35

a mogl by ktos dodac jak przerobic klase tak zeby dzialala od pierwszej rundy a nie dopiero po pierwszej rundzie ??

Gdzieś na forum bodajże Miczu pisał że trzeba było by pokombinować z zapisywaniem klas do pliku a potem sprawdzanie na początku następnej mapy jaka klasa była wcześniej.. OMG to chyba nawet w twoim temacie

Przecież jak się wpisze /klasa to jest klasa.

.
Myślę że ma tak samo jak jest tam gdzie Ja gram pierwsza runda to nożówka nie można wybrać klasy, a on chce żeby był już maks hp w następnej rundzie a nie 100?

W temacie: Nie działa nowy ring? :|

29.11.2009 12:27

Odnośnie życia w evencie new round
if sratata set_user_health

Tzn. chodzi Ci o to?
if(is_user_alive(id)) set_user_armor(id, 1200)

W temacie: Dodawanie broni/życia/armoru za pomocą itemów?

15.11.2009 14:44

[ Dodano: 28-11-2009, 15:12 ]
Odnawiam topic.

		{
			player_item_name[id] = "Pale duzo"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_smokehit[id] = 1
			give_item( id, "weapon_smokegrenade,weapon_smokegrenade,weapon_smokegrenade,weapon_smokegrenade,weapon_smokegrenade,weapon_smokegrenade,weapon_smokegrenade,weapon_smokegrenade" )
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Po prostu ich zadym",player_item_name[id])

plus

player_item_name[id] = "Rambo"
			player_item_id[id] = rannum
			give_item( id, "weapon_m249,ammo_556natobox,ammo_556natobox,ammo_556natobox" )
			set_user_armor(id, 200)
			set_user_health(id, 500)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Poczuj wewnetrznego RAMBO",player_item_name[id])
		}

Nie dość że gracz nie dostaje ani broni, ani ammo, ani granatów to jeszcze życie wchodzi co najwyżej w jednej rundzie kiedy się go dostanie (a mi potrzebne w każdej rundzie).

Zapisana właściwość itemu:
player_ring[id]=4

Oraz dodałem jedno właściwe case itemu(4):
public BoostRing(id)
{
	switch(player_ring[id])
	{
		case 1: player_intelligence[id]+=5
			case 2: player_strength[id]+=5
			case 3: player_agility[id]+=5
			case 4: player_agility[id]+=50

Jednak nie działa. Nic się nie dodaje.
Za pomoc mogę ofiarować logo, banner, avatar zrobiony w PS.

W temacie: Dodawanie broni/życia/armoru za pomocą itemów?

15.11.2009 14:17

To czyj kod jest dobry? :|

W temacie: Dodawanie broni/życia/armoru za pomocą itemów?

14.11.2009 15:41

A jednak to jest takie proste... -.-
Dzięki za pomoc.